Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
9 август 2011
Мислења
18
Поени од реакции
2
1. Тече некаде (ладњак, црева, пумпа, на некоја стега..)

2. Го гори во моторот поради изгорен диктон на глава, особено ако е на плин колата макар да и на дизел може да случи само поретко.

3. Сериозно е, не треба воопшто да го троши.
Фала ти многу.Дали знаеш колку отприлика би ме чинело ваква поправка според овие ситуации што ми ги наброи?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Друже не знам, однеси ја на мајстор цена од 100 денари за стега па до 250+ евра за средување на глава на мотор.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Фала ти многу.Дали знаеш колку отприлика би ме чинело ваква поправка според овие ситуации што ми ги наброи?
Da se nadovrzam na muabetot.
Problem mozi da e i kazance za paarno i ventilot za klimata mozi da pusta antifriz.
 
Член од
7 јуни 2014
Мислења
1.110
Поени од реакции
1.250
ако некој знае да пише што може да е проблемот ако брзо се губи антифризот пример денес се става нов за недела дена до мин е.Што може да е проблемот и дали е сериозно?
провери си го капачето од казенчето за антифриз, многу чест проблем а доста ефино се отклонува со 3-400 ден.
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
ако некој знае да пише што може да е проблемот ако брзо се губи антифризот пример денес се става нов за недела дена до мин е.Што може да е проблемот и дали е сериозно?
И водна пумпа да се провери, антифриз не смее да фали воопшто.
 
Член од
28 април 2009
Мислења
750
Поени од реакции
507
Предлог за сервис или мајстор за Фиат на реон Илинден-Драчево-К. Вода.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Dali ako ima negde vozduh u sistem za ladenje moze da predizvika antifriz da ne dostignuva rabotna temperatura od 90 stepeni? Znam deka so vozduh u sistem obicno ke pregreva pa za toa nekako ne sum siguren.
Ja uste probuvam da go resam problemot so tesko dostignuvanje temp zimno vreme pri gradska voznja. Jas ja vozam vaka skoro 3 godini lol, ali uste me maci sho nisto ne go resava problemot i poso inaetcija pred nekoj den za proba potrosiv pari i smeniv vtor termostat koj e megju creva, ali pak isto e. So ogled na toa sho ne se termostatite, ostanuva da bide ili vozduh, ili ona sho regulira protok na antifriz do heater core u kabina, ali ovaa kaj mene e elektronska pa ako ne raboti kako sto treba bi pojavila greska.
Na internet najdov slicen slucaj samo kaj nego koa stoel u mesto stigalo do 90 stepeni, koa vozel pagjala temp i go resil so stavanje antifriz pod vakuum.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Друже може да е од воздух ако баш околу сензорот за температура има воздушен џеб. Во ваков случај ако до сензорот не допира антифриз, обично истиот кажува дека моторот е поладен него што e во реалност.

Проблемот е воопшто што не треба воздух да има антифризот, рачунај дека ако има воздух може да има некаде и во моторот или главата, па истата да не се лади како што треба. При појако газење може да се искриви или прсне.

Не знам дали има твојата кола штрафчиња за испуштање воздух, постарите (особено францускиве) сите имаат, кога се менува антифриз треба да знаат тие што менуваат како се испушта воздух ако има штрафчиња.

Друга опција е да се проба со нешто вакво:

lisle-oil-change-tools-lis24680-fa_1000.jpg

Колата треба со ваква инка да работи и добро да загрее, ако има воздух ќе го исфрли 100 % бидејќи нивото во инката е највисоко, а воздухот во течност секогаш оди нагоре.
 
Последно уредено:
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Dali ako ima negde vozduh u sistem za ladenje moze da predizvika antifriz da ne dostignuva rabotna temperatura od 90 stepeni? Znam deka so vozduh u sistem obicno ke pregreva pa za toa nekako ne sum siguren.
Ja uste probuvam da go resam problemot so tesko dostignuvanje temp zimno vreme pri gradska voznja. Jas ja vozam vaka skoro 3 godini lol, ali uste me maci sho nisto ne go resava problemot i poso inaetcija pred nekoj den za proba potrosiv pari i smeniv vtor termostat koj e megju creva, ali pak isto e. So ogled na toa sho ne se termostatite, ostanuva da bide ili vozduh, ili ona sho regulira protok na antifriz do heater core u kabina, ali ovaa kaj mene e elektronska pa ako ne raboti kako sto treba bi pojavila greska.
Na internet najdov slicen slucaj samo kaj nego koa stoel u mesto stigalo do 90 stepeni, koa vozel pagjala temp i go resil so stavanje antifriz pod vakuum.
Nema vrska vozduhot posto na samoto kapace od tubeto za antifriz go isfrla vozduhot. Termodavaco mozno e da lazira ili celo vreme da ja vrti vodata.
Za sokola se raboti inace?
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Nema vrska vozduhot posto na samoto kapace od tubeto za antifriz go isfrla vozduhot. Termodavaco mozno e da lazira ili celo vreme da ja vrti vodata.
Za sokola se raboti inace?
Audi a4 e. Inace problemot e pretezno so pusteno parno. Ako parnoto ne e pusteno togas drzi temp samo se osekja deka malku podolgo se ceka da zagree.
Автоматски споено мислење:

Друже може да е од воздух ако баш околу сензорот за температура има воздушен џеб. Во ваков случај ако до сензорот не допира антифриз, обично истиот кажува дека моторот е поладен него што e во реалност.

Проблемот е воопшто што не треба воздух да има антифризот, рачунај дека ако има воздух може да има некаде и во моторот или главата, па истата да не се лади како што треба. При појако газење може да се искриви или прсне.

Не знам дали има твојата кола штрафчиња за испуштање воздух, постарите (особено францускиве) сите имаат, кога се менува антифриз треба да знаат тие што менуваат како се испушта воздух ако има штрафчиња.

Друга опција е да се проба со нешто вакво:

Прегледај го приврзокот 273131

Колата треба со ваква инка да работи и добро да загрее, ако има воздух ќе го исфрли 100 % бидејќи нивото во инката е највисоко, а воздухот во течност секогаш оди нагоре.
Se osekja i po toplina na parno deka ne e zagreana ko sho treba a i crevoto e ladno. Sea probuvam da najdam nekoj sto menja antifriz so vakuum, za da nema vozduh uopste bidejki ja sumljam na vozduh negde pred ili posle heater core(ne znam kako se vika na mk). Mislam deka ima nesto za vozduh ispustanje ali kolku ispusta e znak prasalnik. Znam problemot se javi posle menjanje na egr i vodna pumpa. Samo ne primetiv odma poso leto bese.
 
Последно уредено:
Член од
9 август 2011
Мислења
18
Поени од реакции
2
Да не знае некој плинар во керамидница иво некој ваљда таму работи каде точно се наоѓа во керамидница, некој што знае да пише
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.830
Поени од реакции
2.922
Audi a4 e. Inace problemot e pretezno so pusteno parno. Ako parnoto ne e pusteno togas drzi temp samo se osekja deka malku podolgo se ceka da zagree.
Автоматски споено мислење:


Se osekja i po toplina na parno deka ne e zagreana ko sho treba a i crevoto e ladno. Sea probuvam da najdam nekoj sto menja antifriz so vakuum, za da nema vozduh uopste bidejki ja sumljam na vozduh negde pred ili posle heater core(ne znam kako se vika na mk). Mislam deka ima nesto za vozduh ispustanje ali kolku ispusta e znak prasalnik. Znam problemot se javi posle menjanje na egr i vodna pumpa. Samo ne primetiv odma poso leto bese.
Се си е во ред температурата, и не е до антифриз или воздух,туку до термостатот е, има две различни временски интервали едното покасно се отвора и порано отвора за да достигне температурата,значи вашиот моментален термостат што го има е порано отворање
И друга работа сензорот за температура зависи коку е ладно надвор толку ќе грее
Sent from my Samsung Note 10+ 5G using Tapatalk
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Audi a4 e. Inace problemot e pretezno so pusteno parno. Ako parnoto ne e pusteno togas drzi temp samo se osekja deka malku podolgo se ceka da zagree.
Автоматски споено мислење:


Se osekja i po toplina na parno deka ne e zagreana ko sho treba a i crevoto e ladno. Sea probuvam da najdam nekoj sto menja antifriz so vakuum, za da nema vozduh uopste bidejki ja sumljam na vozduh negde pred ili posle heater core(ne znam kako se vika na mk). Mislam deka ima nesto za vozduh ispustanje ali kolku ispusta e znak prasalnik. Znam problemot se javi posle menjanje na egr i vodna pumpa. Samo ne primetiv odma poso leto bese.

Друже само најди некој што има онаква инка што се штрафи на резерварот и ќе излезе воздухот сигурно. Нема потреба од вакум и такви работи, само клучно е колата да работи со инката во место дур загрее добро, значи да отвори термостатот и перките да се уклучат.

Инаку ако нема топлина на парното можно е и во казанчето за парно да има воздух.


За жал можна опција е дека и дува “воздух“ (издувни гасови) од моторот во антифризот поради пробиен диктон на глава или поради егр.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Се си е во ред температурата, и не е до антифриз или воздух,туку до термостатот е, има две различни временски интервали едното покасно се отвора и порано отвора за да достигне температурата,значи вашиот моментален термостат што го има е порано отворање
И друга работа сензорот за температура зависи коку е ладно надвор толку ќе грее
Sent from my Samsung Note 10+ 5G using Tapatalk
Ne e do termostatot. Greenje so kolku bilo ladno nadvor nema vrska, kolata rabotese super i si greese normalno prethodno. I na 30stepeni da ja stavev za 10min ke postigne temperstura i da e -20 nadvor. Sea ako ja stavsm na 30 nikad nema ds dostigne temperatura. Ovaa kola ima 2 termostati od koi eden e vo crevo. Dvata termostati se original, ne se od ibej. Edniot e smenet 2 pati drugiot ednas i pak e isto.
Автоматски споено мислење:

Друже само најди некој што има онаква инка што се штрафи на резерварот и ќе излезе воздухот сигурно. Нема потреба од вакум и такви работи, само клучно е колата да работи со инката во место дур загрее добро, значи да отвори термостатот и перките да се уклучат.

Инаку ако нема топлина на парното можно е и во казанчето за парно да има воздух.


За жал можна опција е дека и дува “воздух“ (издувни гасови) од моторот во антифризот поради пробиен диктон на глава или поради егр.
Topli ali ne ko prethodno, mada ovaa ima i dodaten greac fabricki koj se pusta avtomatski koa e pod 7 stepeni. Problemot e sho kolata koa e ladno nema da zagree u mesto so pusteno parno, a parnoto trrba da se puste za da izbega cel vozduh. I radi ova mislsm deka ima vozduh nekade, i radi toa baram nekoj so vakuum plus da e eftin haha.
Egr e smenet nema problemi, i definitivno ne e dihton na glava, bidejki da bese do sea ke riknese skroz :)
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom