Здраво, ве молам ако некој знае да ми помогне. Се работи за рено твинго 2001 год. Колата ја земав пред неколку месеци инсум доста задоволен. Арно ама имам некое тапо топкање на десното тркало на нерамнини на асфалт и на пун лев ептен тропка. Мислев дека се стабилизаторите и ги заменив ама звукот остана. и мајсторот ми ги провери сите останати делови и рече дека се е добро, и на технички исто така ми кажаа. И два пати по ред нешто ми крцна на десното тркало како метал на метал. Се сомневам сега на хомокинетичкиот зглоб. Ако некој знае со сличнен проблем кај да го барам проблемот оти ме фаќа страв вака да ја возам. Иначе наредна недела планирам да ја носам на преглед за предница. Фала.
Зошто да не ја даде со 350.000км???
Јас пред 1 година продадов Мондео 2.0 ТДДИ со 360.000км. Колата ја купив 2012 со 197.000 од странство и ја возев претежно меѓународно. За 7 години поминав уште 160.000км. Коска беше, со спојлери, се работеше.
Поштено си ја огласив со 360.000км, си дојде човек се договоривме и си ја купи.
На 270.000км сменив варјабилен замаец, корпа и ламела останаа истите до крај. За тие 160.000км задни дискови не сменив, а предни само пред да ја продадам.
Не е поентата само колку има поминато, како е возена, како е одржувана, каде е возена...Патем не сите луѓе сакаат да лажат и да враќаат КМ
Да да сигурно мондеото од 2000 година, имало 197 000 во 2012 туку кажи 350 000 имала коа сија купил, си ја извозел до 500 000 па пак ја врати на 350 000...све поштењаци бре...
Denes se pozanimavav malce so mojata okolu vozduhot vo crevata za gorivo i zakluciv deka nemam problem posle nafteniot filter. Go proveriv toj del i pod pritisok i pod vakum i drzi i ne linej nikade. Isto so sigurnost ke kazam deka nemam pumpa za gorivo vo rezervoarot. E sega dali ima nepovraten ventil neznam no ako ima definitivno ne raboti(mislam na dovodnoto crevo od rezervoarot do filterot). Na povratnoto od dizni do rezervoar ne ni ocekuvav da ima ali ke da nema ni tamu. Bilo kako bilo utre ke zemam eden nepovraten ventil i rabotata ke bidi ili ili. Ili ke mu ebam mater ke se resi problemot ili ke mu ebam mater ke ja slepam do servis oti preku kur mi e dojdena .
Друже има неповратен вентил во самата гумена пумпица, макар и да е расипан не треба веднаш да се враќа горивото во резервар...чисто се сомневам дека имаш проблем со воздух туку е нешто друго.
Друже има неповратен вентил во самата гумена пумпица, макар и да е расипан не треба веднаш да се враќа горивото во резервар...чисто се сомневам дека имаш проблем со воздух туку е нешто друго.
Znaci go staviv toj del i pod pritisok i pod vakum, niti gubi pritisok, niti gubi vakum. Mislam na delot posle filterot do pumpata za visok pritisok i se izmegju.
Go proveriv crevoto sto nosi nafta do filterot, niti drzi pritisok, niti vakum. Pojma nemam dali treba da drzi no ne drzi vo sekoj slucaj. Mu staviv prozirno crevo pomegju filterot i dovodnoto crevo i po nekoe vreme se polni so vozduh. Od kade pojma nemam. Ako pumpam na pumpata vozduhot ke go vrati niz povratnoto. Bilo kako bilo utre ke mu stavam nepovraten na vleznoto vo filterot pa ke vidime so ke bidi.
Znaci go staviv toj del i pod pritisok i pod vakum, niti gubi pritisok, niti gubi vakum. Mislam na delot posle filterot do pumpata za visok pritisok i se izmegju.
Go proveriv crevoto sto nosi nafta do filterot, niti drzi pritisok, niti vakum. Pojma nemam dali treba da drzi no ne drzi vo sekoj slucaj. Mu staviv prozirno crevo pomegju filterot i dovodnoto crevo i po nekoe vreme se polni so vozduh. Od kade pojma nemam. Ako pumpam na pumpata vozduhot ke go vrati niz povratnoto. Bilo kako bilo utre ke mu stavam nepovraten na vleznoto vo filterot pa ke vidime so ke bidi.
Големи шанси дека ти прима воздух на самиот филтер за гориво во таа ситуација. И да му ставиш неповратен вентил нема да враќа гориво, ама во работа пак ќе влече воздух од филтерот и тој ќе оди во пумпата за висок притисок...а ова не е на арно.
Сервисот е ок со нормална цена, исто ко и другите коли, макар да ќе ти препорачам дизел мотор, 1.4 хди во ц3 или 1.6 или 2.0 во 307.
Инаку да не се заебаваме, нема да најдеш испод 300 000 км од тие години со 190 000 на табла.
Автоматски споено мислење:
Големи шанси дека ти прима воздух на самиот филтер за гориво во таа ситуација. И да му ставиш неповратен вентил нема да враќа гориво, ама во работа пак ќе влече воздух од филтерот и тој ќе оди во пумпата за висок притисок...а ова не е на арно.
Si pomisliv i na toa, no filterot koga go kupuvs e kompleten, nedeliv. Ima eden vlez i eden izlez, senzor za voda i ispust. Toj ne go proveriv posto pojma nemam zosto, mi se smaci valjda. Na nego ne zabelzav da mrsi nafta ama so ogled deka sistemot tamu ne e pod pritisok, nema ni sto da mrsi tuku samo ke prima vozduh. Inaku koga ke zapali, si predi, nema gajle. Problemot se javuva koga ne ja palis 24 casa na primer. Togas vleguva vozduh vo sistemot dovolno da pravi problemi.
Utre ako ne mi e maka ke go stavam i nego pod pritisok i pod vakum, cisto da ne mi e od misla.
Зошто да не ја даде со 350.000км???
Јас пред 1 година продадов Мондео 2.0 ТДДИ со 360.000км. Колата ја купив 2012 со 197.000 од странство и ја возев претежно меѓународно. За 7 години поминав уште 160.000км. Коска беше, со спојлери, се работеше.
Поштено си ја огласив со 360.000км, си дојде човек се договоривме и си ја купи.
На 270.000км сменив варјабилен замаец, корпа и ламела останаа истите до крај. За тие 160.000км задни дискови не сменив, а предни само пред да ја продадам.
Не е поентата само колку има поминато, како е возена, како е одржувана, каде е возена...Патем не сите луѓе сакаат да лажат и да враќаат КМ
Ja pa se cudam kako ovie kolive od stranstvo site se ispod 200 iljadi. 98% lazat za se koa prodavaat kola. Ja konkretno kola so 360k km nikad u zivot ne bi kupil za vozenje, moze da ja kupam samo ako mi fali vrata i da mi e poisplatlivo da kupam cela kola otkolku samo vrata
Ja pa se cudam kako ovie kolive od stranstvo site se ispod 200 iljadi. 98% lazat za se koa prodavaat kola. Ja konkretno kola so 360k km nikad u zivot ne bi kupil za vozenje, moze da ja kupam samo ako mi fali vrata i da mi e poisplatlivo da kupam cela kola otkolku samo vrata
Мене тоа ми беше поентата кога набројав колку здрава беше. Јас со таа кола преку 10 пати до Германија, Чешка и Австрија имам одено. Со таа бев многу посигурен отколку со Мерцедесот Ц220 што го возам од 2007ма. Обична дизна, многу малку сензори и електроники, со еден збор коска беше. Сега ќе прочитам на ауди А4 Б8 на 140.000 сменет сет ламела, потисна....не знам што. Абе се е гола вода. И да ја вратев на 200К немаше никој ништо да познае. Волан, менувач, електрика, клима се функционираше. Знам дека "боде у очи" километражата, ама човек кога ќе ја извози не може маана да најде, иако немав нешто многу сервисирано. Јас имам мали камиони и ги продавам. Имам продадено камиони и со 100к и со 600к. Никогаш не сум враќал или помислил на такви работи
Да да сигурно мондеото од 2000 година, имало 197 000 во 2012 туку кажи 350 000 имала коа сија купил, си ја извозел до 500 000 па пак ја врати на 350 000...све поштењаци бре...
Мондеото беше 2002, јас го купив 2012 во јануари. Со сите сервиси (не сервисна книшка, туку проверени во база) со 196.700км од Франција.
Вие мислите сите со колите такси возат, јас не знам колку глуп народ има.
Татко ми имаше Шкода фелиција произведена 1998. Во 2016 ја продаде со 118.000км (за 18 години).
Значи секоја си е посебна приказна.
Имам купено камион стар 11 години со 51.000км , друг 10 години со 100.000км, а имам и камион 4 години стар со 500.000км
Може да прима воздух а да не тече нафта. Тоа сензоро мора некоја гумичка околу него да има да диктува. Види најпрво да не е гумицата, ако можеш смени ја. Друга опција е да ти прима воздух на испустот за вода. Трета најмалку веројатна опција е самиот филтер да е пукнат...мајсториве некогаш лупајќи со чекан, со нешто, може да се случи.
Ja pa se cudam kako ovie kolive od stranstvo site se ispod 200 iljadi. 98% lazat za se koa prodavaat kola. Ja konkretno kola so 360k km nikad u zivot ne bi kupil za vozenje, moze da ja kupam samo ako mi fali vrata i da mi e poisplatlivo da kupam cela kola otkolku samo vrata
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.