Како може да бидете задоволни од играта вчера да ми е да знам. Од 90+ минути, ко што треба ги одигравме првите десет од прво, задните десет исто до прво и до кај 70-та минута у второ. Тоа му доаѓа нешто малку повеќе од пола утакмица. Играње едно полувреме ко што треба од 90+ минути е недоволво, никако не може да се каже дека е добро, кога е половично. Прво, после пеналот, отидовме у тотал дефанзива и чекавме само контри. Срамно е од 10-та минута да се браниш. Нормално примивме гол после 15-20 минути само, пошто имаме падавичари у одбрана. Веќе милијарда пати видено сценарио, да не може одбраната да издржи повеќе од 15-20 минути кога се повлекуваме така. Друг, катастрофа момент, прекини, поготово контри. Толку безидејни сме, што уопште нема потреба да ги изведуваме. Една корна на 1-1, негде 30 минута беше, беше можда и најголем доказ за лузерскиот менталитет и кај тренерот и кај играчите. На таа корна, у шеснаесетник имавме само 3-4 играчи. Мислиш 96-та минута е па чуваме предност. Трет катастрофа момент. Катастрофална физичка спремност на екипата. Скоро секоја утакмица околку 70-та минута тимот паѓа. Така беше и утакмицава. Од 70-та минута па до крај, буквално ништо не се направи. Паметно увиде нивниот тренер дека едвај одат нашите играчи, па ни остави топка да кружиме, а после голот тотално ни ја оставија топката, знаејќи дека никаква опасност нема да створиме. Измени дури во 88-ма минута. Вчера одбраната, сите четворица, без исклучок, беа мизерни. За првиот гол Бисака излета, остави дупка, а реакциите на Мегваер и Вилијамс беа на ниво на општинска лига. За вторит гол, Вилијамс не се ни потруди да направи блок, а Бисака и Линделоф, поготово вториов, уопште ко да не знаеа дека Де Јонг е у шеснаесетник. Комуникација 0.
Никако не може да се каже дека сме изиграле добра утакмица, имавме добри периоди, али никако и добра утакмица. Ако реално гледаме, сите шанси ги создадовме у 15-тина миути у второ. Е толку квалитетни минути и изигравме вчера. Се друго беше држење топка, и бутање само у средина, пошто тој на клупа што седи не може друга тактика да смисли, за случај кога не читаат ко буквар и ни ја затвараат средината.