Сум дебатирал со безброј муслимани, може да се влече паралела со вас тука, и тие ми броеја случаеви на луѓе како живеат со кучиња, се ебат со кучиња, и им ја даваат наследството на нив, иако инциденти се тие примери за нив тоа не им беше гајле, тие веќе имаат креирано мислење за европјаните.
Ама кога јас им спомнувам childbrides, и што уште не, одма скокаат дека се инциденти. И кај вас и кај нив во вашиот табор ги игнрорите овие инциденти( иако childbrides не е инциденти), а генерализирате со инцидентите кај другата страна.
Имаат креирано мислење за Европјаните врз основа на некои аномалии и девијации што се јавуваат на европскиот континент, но затоа не им се мрски правата и слободите кои ги нуди Европа. Не гледам дека бараат да им се суди спрема шеријатското право, за да ги почувствуваат благодетите на Блискиот Исток ( и Источна Африка). Лицемери.
Дали еден Албанец излезе да се побуни? Дали кажа некој нешто на некоја албанска телевизија, радио, портал, весник?
Во случај на трагедија, кој би бил крив?
Дали градоначалникот и инспекторите кои не си ја вршеле работата?
Проблемот е во тоа што тебе како Албанец (и многу како тебе), те убедиле дека битно е Гостивар да има градоначалник Албанец, Тетово да има градоначалник Албанец, инспекторите да бидат Албанци..., но ти и повеќето Албанци не сте во состојба сами да размислите, без да ви каже некој ваш патрон, зошто возачи без возачка дозвола возат училишни комбиња?
Без некој да ви каже, вам ни на ум не ви паѓа дека тој градоначалник и тие инспектори се некадарни, корумпирани, злонамерни или едноставно не им е гајле. Важно Албанци се.
Како да ве научиме?
Кога ова што ти го напишав сега, ти ќе го игнорираш.
Единствено ќе реагираш само кога Ахмети, Мехмети, Села ќе ти го кажат, макар било исто од збор до збор како моево.
Зашто само нивните зборови допираат до вашата свест и само за нивните зборови ги вклучувате рецепторите, додека за сè она што доаѓа од Македонците упатено кон вас, сте слепи и глуви.
Молам?
По К-15, Зевзекманија е најдобрата македонска хумористична емисија која многу добро ја обработува политичката ситуација. Освен скечовите со хумор, често наоѓаат интересни луѓе и интересни приказни, а и промовираат добрина и хуманост.
Стварно не гледам што е проблемот во Зевзекманија и што е проблемот во инсеротот што го посочив.
Не зборувам за законите туку за односот на Албанците кон останатите. Ако не си Албанец не сакаат ниту со одговор да те удостојат. Да не зборувам за останатото.
Нема тука соживот.
Не сум видел некој да се буни, ниту сум слушал за случајов.
И јас лично нема да се бунам ако некој го крши законот, има инситуции за тоа, ама ако институциите не си ја работат својата должност тогаш сите како граѓани треба да реагираме, не јас како албанец.
Проблемот е во тоа што тебе како Албанец (и многу како тебе), те убедиле дека битно е Гостивар да има градоначалник Албанец, Тетово да има градоначалник Албанец, инспекторите да бидат Албанци..., но ти и повеќето Албанци не сте во состојба сами да размислите, без да ви каже некој ваш патрон, зошто возачи без возачка дозвола возат училишни комбиња?
Без некој да ви каже, вам ни на ум не ви паѓа дека тој градоначалник и тие инспектори се некадарни, корумпирани, злонамерни или едноставно не им е гајле. Важно Албанци се.
Први вие сте почнале со дискриминација и непотизам да ги држите институциите целосно егоистички само за себе.
Вие први не изградивте правна држава еднаква за сите граѓани, ги удривте темелите 91 само заради вас, плански ги заобиколивте албанците. Македонија беше со уставот од 74 - та земја на сите заедници, 91 стана земја на македонците, јасно беше накај каде тргнавте со тоа.
За да стигнеме до тоа да во администрација само 1 % да се албанци. Па ретардирани да се сите албанци поголема застапеност ќе требаше да има ако сте биле за меритократија.
Како да ве научиме?
Кога ова што ти го напишав сега, ти ќе го игнорираш.
Единствено ќе реагираш само кога Ахмети, Мехмети, Села ќе ти го кажат, макар било исто од збор до збор како моево.
Зашто само нивните зборови допираат до вашата свест и само за нивните зборови ги вклучувате рецепторите, додека за сè она што доаѓа од Македонците упатено кон вас, сте слепи и глуви.
Не зборувам за законите туку за односот на Албанците кон останатите. Ако не си Албанец не сакаат ниту со одговор да те удостојат. Да не зборувам за останатото.
Нема тука соживот.
Лично не сум приметил нешто такво, сум живеал во зграда каде на приземјето имаше слаткарница на македонец и си работеше совршено, 90% од муштериите им беа албанци.
Имав среќа само кај еден македонец да работам во мојот живот, и во таван типот имаше золја, на другите оружја не им го знам името, ЗОЛЈА. Ниту не ги скрил добро.
Во сите албански куќи кај сум работел, не викам дека немат нелегално оружје, ама јас не сум видел.
Не знам за вас останатите, ама со ова мене ме убеди во неговата кауза. Дали го убИле или кај е, пуштчен пуштчен а фактички го кријат дааа че го паљим со бенѕин (строго од Пуцко).
Типично за Албанец
Кој пукаше на селото? - Полиција
А кој пукаше на полицијата? - Не знам, бев во подрум
Секогаш сте слепи, не слушате, не гледате, ништо не знаете......во подрум сте!
Изгледа не можеш да пишуваш барем еден пост кој би бил приземен и без генерализации, нејсе.
Се согласувам.
Не знам каков менталитет имаат во блискоисток, ама знам каков менталитет имате вие, искрено не гледам разлика меѓу нама, освен начинот на молењето во храм.
Имав среќа само кај еден македонец да работам во мојот живот, и во таван типот имаше золја, на другите оружја не им го знам името, ЗОЛЈА. Ниту не ги скрил добро.
Во сите албански куќи кај сум работел, не викам дека немат нелегално оружје, ама јас не сум видел.
Сум дебатирал со безброј муслимани, може да се влече паралела со вас тука, и тие ми броеја случаеви на луѓе како живеат со кучиња, се ебат со кучиња, и им ја даваат наследството на нив, иако инциденти се тие примери за нив тоа не им беше гајле, тие веќе имаат креирано мислење за европјаните.
Ама кога јас им спомнувам childbrides, и што уште не, одма скокаат дека се инциденти. И кај вас и кај нив во вашиот табор ги игнрорите овие инциденти( иако childbrides не е инциденти), а генерализирате со инцидентите кај другата страна.
Ти, не знам како, веќе имаш креирано мислење за албанците, ти веруваш дека ние ја ебаме жената на братот додека он е во гурбет, ja ебаме мајката, сестрата, козата што уште не. Но и цело Скопје да се вакви, пак е генерализирање.
Автоматски споено мислење:
Сум живеел во Чаир, знам како е, затоа викам дека законите треба да важат за сите еднакво.
За тоа дека генерализирам. Ќе се цитирам по еден мој пост на друг член од форумов. По последната реченица од тој цитат убаво сум предвидел дека ќе ми се најде тој пост за во иднина.
Ок. Ајде да почнеме по некој ред. Мада ова ќе биде мноооооооогу долго и мнооооооогу макотрпно. Прво за генерализациите. Не си прв што ми префрлил за ова, а нити пак јас сум рекол дека не го правам тоа. Да, точно, генерализирам. Имав еднаш и тема отворено за тоа, ама еве сега и тука. За разлика од природните науки, во општествените не постои друг начин ако сакаш да дојдеш до одредени заклучоци. Иначе ако не да се затворат 90% од темиве на форумов и да не ги дискутираме. Еве како би изгледало тоа.
-Зошто сте сами? Се е индивидуално и зависи од случај до случај.
-Зошто Македонците не фаќаат Албанки за девојки? Се е индивидуално и зависи од случај до случај
-Од кои причини Македонците ретко одат на егзотични патувања во далечни земји? Се е индивидуално и зависи од случај до случај
-Дали е паметно да се ожените со некоја што ја знаете три дена? Се е индивидуално и зависи од случај до случај.
-Злоупотребата на човековите права во Северна Кореа. Се е индивидуално и зависи од случај до случај.
-Се заработува ли од коцка за живот? Се е индивидуално и зависи од случај до случај.
-Во врска со љубовта сакам да ти кажам. Се е индивидуално и зависи од случај до случај.
-Како да се справиме со депресијата? Се е индивидуално и зависи од случај до случај.
Да пишеме ако не дека се е индивидуално и зависи од случај до случај и да ги затвориме темиве. Точно е дека секој човек е индивидуа и прича за себе, но тоа не значи дека људското однесување не формира одредени патерни, стилови, трендови, дека не може да се врши категоризација или обопштување по разни основи: полова, расна, религиска, културолошка, менталитетна, субкултуролошка, избор на професија и деформациите што си идат со тоа (после ќе се навратам на ова, а личен пример ќе ми бидеш ти). Од сето тоа произлегуваат и самите генерализации што во основа more often than not се точни. Докторите (како лекар а не како PhD) имаат лош ракопис, Јапонците се вредни и работливи луѓе, металци сакаат да носат црно... Генерализациите во основа се алатка која (барем на мене ми) помага во животни ситуации, особено кога имаш малку информации на располагање. Така на пример јас не би се шетал со развеано македонско знаме и дрес на Цветан Димов (улица во Чаир со мнозинство од браќава за оние што не се од Скопје или не се запознаени со градот). Би избрал некоја неутралана облека без национални и религиски обележја како ланче со крст или слично ако веќе сум таму. Дали тоа значи дека сигурно нешто ќе ми се деси ако се шетам со обележја? Не. Дали па од друга страна ако сум неутрално облечен сигурно нема да ми се деси ништо? Пак не. Генерализациите помагаат се додека си свесен дека не важат за апсолутно 100% од случаевите. Ако дадеш простор за исклучоци и научиш како да ги препознаеш и да се однесуваш соодветно на истите, тогаш генерализациите работат во твоја полза. Ако мислиш дека се апликабилни за 100% од случаевите, тогаш си глуп. Ако мислиш пак дека не треба да се генерализира и се зависи од случај до случај може да ти се деси ова:
Зборот ми е, цели студии, сцоиологии, книги се правени врз база на генерализација. И е функционална. Малку подолго се задржав на ова, не само ради тебе, него сакам во иднина ако се отвори со некој друг пак ова прашање дека генерализирам, само да му дадам линк од постов наместо пак да се објаснувам зошто генерализирам и зошто сметам дека е исправно пак ќе кажам се додека си свесен за исклучоците и дека ништо не е апсолтно во баш сите случаеви.
ЕПТЕН СКАНДАЛОЗНО, НЕ ЗНАМ КАКО ЗА ОВА НЕ СЕ ЗБОРУВА НАСЕКАДЕ!!!111 Ќе пројадеш малце гомна за ова? Терористи гнасни. https://off.net.mk/offside/navivachi/ministerstvo-za-kultura-im-dava-pari-a-tie-plukaat-po-makedonija
forum.kajgana.com
Еве пак.
Не сме о Африм исти кур.
-Македонките не се забулени, се облекуваат како сакаат и татко им не одредува со кој ќе се женат. А и не се шијат.
-Македонците што не сакаат да постат за велигденски и божиќни пости не се кријат како криминалци.
-Македонци немаат ѕидови од 5 метра на куќите да не им се гледаат булите.
-Просечен Македонец не чува огнено оружје дома.
-Македонци не се идентификуваат со фашисти во големи групи (поединци има)
-Македонци се зафркаваат со корумпираноста на МПЦ и не гледаат (или ајде многу ретко гледаат) авторитети во поповите
-Македонци во странство прават многу балканштини ама тешко дека ќе ги видиш до вакво дно од понашање
Статија за Норвешките затвори о Африм, чик, чик, чик погоди кого интервјуираат: Хинт-другиот најпознат брат поред тебе на форумов 1:30 https://edition.cnn.com/videos/tv/2018/03/08/welcome-to-prison-full-doc-orig-cm.cnn
-Македонец послено проаѓа во општеството како атеист, хомосексуалец, хевиметалец него ли албанец
-Македонци не се гледаат попреку само затоа што пијат алкохол (умерено де)
-Македонци се совесни да не застанат позади некој криминалец само затоа што е македонец
-Македонци не се закануваат на други малцинства да се иселат од нивни средини
-Македонци сакаат еманципирани Албанци, му одат на Шачири на свирка, го ценат Артим, гласаа за Имер Селмани кога се правеше либерал и дека не го интересирало вера и националност и дека ќе работел за сите (секако на крај го извади вистинското лице и излезе дека е сепак орка)
-Македонци не се религиозно затуцани, барем не до ваш стадиум за да биде исти кур
-Македонци од искуство се пообразовани, поевропизирани и со поглолем коефициент на интелегенција од албанци
-И уште многу многу многу да ти редам, али за крај о Африм, македонци не се обрежуваат/сунетираат што е генитално сакатење така да не е бре Африм исти кур.
Значи најмуслимани албанци се во Македонија. Да, толку се муслимани што најпознатите исламски полимати и пронаоѓачи како Авицена, Ал Кваризми, Ибн Хајан, Ал Фазари, браќата Бену Муса, Ал Захрави, Ал Бируни, Ал Идризи, Ибн Басал, Aл Џазари, Aлхазен, Зирјаб и многу други не можат да добијат ни...
forum.kajgana.com
Има и по 2-те основи: квантитативна и квалитативна.
Квантитативно пер капита Албанци сељаци имаш повеќе од Македонци сељаци. Ако на пример 40 од 100 Македонци се сељаци, кај Албанците се 75 од 100. Кај Норвежаните тој број би бил може 10 од 100 да не мислиш дека пристрасен сум како Македонец.
Квалитативно степенот на албанскиот сељачизам е далеку пообемен од македонскиот. Ако ги замеме најголемите 1000 македонски сељаци и 1000 најголеми албански сељаци и викнеме некој цивилизиран човек од страна (ни Македонец ни Албанец) и му кажеме да одбере една од тие две групи со кои подоцна мора да живее во село негде, секој при здрав разум би ги одбрал Македонците, како што помеѓу Македонците и Норвежаните би ги одбрал Норвежаните пак да не мислиш дека сум пристрасен.
Тој јадниот во македонското село би се соочувал со следните безобразлуци: ѓубре насекаде, бушење со бор машини во ниедно време, пијани врисоци и трештење Пинк Телевизија, возење манијакално по улици, тотална неорганизација посебно во јавниот сектор, корупција итн...
Во албанското село би се соочувал со истото тоа и плус плус жена му ќе ја малтретираат чопор од 5-6 ца неандерталци, притисоци и закани да се исели зошто е каур, пукање со калашникови ради слава, крадење на кола, будење во 4 сабајле поради азан (ако не ти чини оди си), фабрика за ероин до училиштето кај што ќерка му учи, градинка во која некоја бурка ги учи децата на делата на пророкот Мухамед, а да и барем 3-4 ца симпатизери или членови на ИСИС.
Неспоредливо понецивилизирано и поопасно ќе помине во Албанското село. Така што има голема разлика помеѓу сељаците.
Реално многу повеќе него што сториле албанците за македонците.
Ако во 2002 на пописот имало 25% албанци, моментално има сигурно дупло помалку бидејќи голем број албанци нонстоп се селат во западните земји поради сиромаштија и општо незаконие. Ова го зборам бидејќи и самиот живеам во албанско доминантна средина, имам другари албанци, но доволно е и една шетња низ град да направиш и да споредиш со прошлите години.
Можете да следите настава на албански јазик, МРТ дури има и на албански, ги уживате истите права кои ги имаат македонците, дури во некои случаеви и повеќе. Администрацијата е преполна поради тоа што за секој македонец вработен мора да има и албанец вработен без разлика дали истиот е способен да ја работа таа работа. Министер за одбрана, спикер у собрание, 20+ години албанска партија на власт, министер за образование, министер за животна средина.
Зашто со постовите константно алудираш дека македонците се тие кои биле шовинисти, а албанците биле тие кои се нонстоп дискриминирани?
Еве јас како македонец во општина во која мнозинството се албанци се имам осетено дискриминиран милион пати.
- Најдобрите училници во средно беа дадени на албанците, ние македонците бевме ставани по 20+ ученици во училници кои буквално беа два-со-два и порано служеле како нечии канцеларии.
- Не можам да продолжам на факултет бидејќи факултетот во мојот град кој е патем ДРЖАВЕН факултет не нуди можност да студирам на мојот матичен јазик, македонскиот. Иако пишува дека наставата се води на македонски, албански или англиски јазик, наставата е стриктно водена на албански јазик.
- Македонското знаме го нема во државните институции, додека албанските знамиња се насекаде во градот.
- Во државните институции одбиваат со нас да разговараат македонски, некои бидејќи не го разбираат (lol), а некои бидејќи не сакаат.
- Ниту еден државен празник од големо значење за македонците не се празнува, додека за денот на азбуката на албанците низ градот се организираат настани спонзорирани директно од општината.
Не е само ова, постојат уште многу работи кои на дневна база ме фрустрираат и ме потсетуваат дека во овој град како македонец сум само граѓанин не од втор туку од последен ред.
Едната страна на проблемот е тоа што дел од македонците не сфаќаат дека меѓу албанците исто така има многу добри луѓе и дека не сите албанци се бават со криминал, неплаќаат сметки или им ги тепаат децата. Иако преведено исто значат, има разлика од албанец до ш иптар.
Другата страна на проблемот е тоа што албанците не сакаат да признаат дека не се воопшто дискриминирани и дека ги уживаат сите (ако не и повеќе) права кои ги има македонецот. Исто така голем проблем е тоа што добар дел од албанците родени во Македонија не ја признаваат државата и не ја чуствуваат како своја, за нив матична земја е Албанија, а не Македонија, па затоа тука настануваат тие шовинистички идеи.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.