Zaptija Stojkov
Комунист
- Член од
- 23 февруари 2010
- Мислења
- 3.178
- Поени од реакции
- 2.857
Гледам на фејсбукот колку жени има што ми клаваат слики каде што бакнуваат икони, а пред тоа цела недела бакнувале разно-разни к*ришта...
Сега не мешај професија со религија.Гледам на фејсбукот колку жени има што ми клаваат слики каде што бакнуваат икони, а пред тоа цела недела бакнувале разно-разни к*ришта...
Kaко да не мешам професија со религија???Сега не мешај професија со религија.
Абе па некој се мераклики и у исто време многу побожни, таа корелација секогаш ми била чудна.Kaко да не мешам професија со религија???
Дали жена што се занимава со најстарата професија во светот, или доколку прави неверство/ швалерација ја прават ли побожна/религиозна сликите што често ги става на фејсбук во некој манастир и линкојте што ги споделува со верска содржина од сајтот СЕМЕ СИНАПОВО?
Не мора само за жена истото и за маж важи...
И мене некои корелации ми се чудни некој е лопов и у исто време многу побожен. Ееех колку сум видел ја такви...Абе па некој се мераклики и у исто време многу побожни, таа корелација секогаш ми била чудна.
или си ненормален или така се правешKaко да не мешам професија со религија???
Дали жена што се занимава со најстарата професија во светот, или доколку прави неверство/ швалерација ја прават ли побожна/религиозна сликите што често ги става на фејсбук во некој манастир и линкојте што ги споделува со верска содржина од сајтот СЕМЕ СИНАПОВО?
Не мора само за жена истото и за маж важи...
Aбе секташ јас немам намера да дебатирам со такви како тебе (тролови, ботој, луѓе што лечат комплекси, фрустрации, луѓе што го исфрлаат својот гнев, и луѓе што немаат контра аргумент од едно 6-7 реда...или си ненормален или така се правеш
Чичин, па ти си тој што лечи фрустрации, комплекси, пати од ниска самодоверба, гнев според објавите што ги пишуваш.Aбе секташ јас немам намера да дебатирам со такви како тебе (тролови, ботој, луѓе што лечат комплекси, фрустрации, луѓе што го исфрлаат својот гнев, и луѓе што немаат контра аргумент од едно 6-7 реда...
Па и ти според никот ништо не ме чуди да си стварно секташ...
Види секој може да прави што сака и има слобода на се.Па така и он или било кој може да ги коментира нивните постапки.Јас не правам разлика помеѓу овие "лажни" верници(не е мое да судам само факт е дека се контрадикторни) и атеистите во Македонија.И двете групи патат од потреба за вниманје и покажување на нивните мислења.Еве јас можам неколку пати сум увидел како некој такви верници знаат да коментираат некој кој навистина живее по христијанските обичаи и верувања, да го коментираат како да е фанатик или забеган, а на истите верувањето во верата им се состои од одење на црква во празници, одење по манастири за подоцна да се отиде во кафаните во селата, и споделување на слики по социјалните мрежи.Пак ќе кажам никој нема право да осудува некого ама има право да коментира некого.За овие другиве можам да се согласам со тебе, само влези им во групата на фејзбук и ќе ти стане јасно за каква група на луѓе станува збор, мислат дека се разликуваат нешто над првата група и дека се над нив а не сфаќаат дека се исти во целост.Чичин, па ти си тој што лечи фрустрации, комплекси, пати од ниска самодоверба, гнев според објавите што ги пишуваш.
Што те боли тебе кур, што прават другите. Како нив што не ги прави тоа чесни и верници, и твоите постови тебе не те прават паметен.
Постојат:
1. Теисти - луѓе кои веруваат во бог, што е сосема океј.
2. Атеисти - луѓе кои не веруваат во бог и се пред се одлични луѓе не се мешаат никаде, што е сосема океј.
3. Анти-теисти - луѓе што бараат внимание и секогаш уживаат во кавга со теисти, кај нас се најзастапени анти-христијаните, бидејќи им е фуфка од муслиманите, се закачуваат најчесто како крлежи и се максимално токсични...
Првата реченица, автоматски ти се коси со втората. Ако секој има право да прави што сака, тогаш кој сум јас, кој си ти или кој е тој да им суди/коментира и да кажува какви биле одредени луѓе, тоа е типично малограѓанско озборување, кога слободата е еднаква за сите, или пак во случајов е селективна тој може да коментира, да мава етикети, да зборува што сака, да има слобода за коментар, а другиот не може да прави што сака, затоа ние сме на ова ниво заедно колективно, сакаме да го возиме филмот од западот, ама немаме патишта за тоа...Види секој може да прави што сака и има слобода на се.Па така и он или било кој може да ги коментира нивните постапки.
И двете работи одат заедно, секој има право да искажува мислење и да критикува исто како што има право да не коментира ништо во било која ситуација.Првата реченица, автоматски ти се коси со втората. Ако секој има право да прави што сака, тогаш кој сум јас, кој си ти или кој е тој да им суди/коментира и да кажува какви биле одредени луѓе, тоа е типично малограѓанско озборување, кога слободата е еднаква за сите, или пак во случајов е селективна тој може да коментира, да мава етикети, да зборува што сака, да има слобода за коментар, а другиот не може да прави што сака, затоа ние сме на ова ниво заедно колективно, сакаме да го возиме филмот од западот, ама немаме патишта за тоа...
Пример:
Јас сум теист, ти си атеист јас немам право да те напаѓам тебе и да те коментирам за твојата одлука, а пак воопшто не смеам да ти судам, ниту сакам да се мешам во твојот начин на живеење. Ако си добар човек спрема мене, и јас ќе бидам добар спрема тебе...
Во глобала се истите луѓе, само некој одат постојано, некој поретко, некој нов ќе почне да оди но некој ќе намали со интезивно одење. Ова е некое мое искуство за 3,4 месечниот период кога одев на неделна литургија.На моменти одењето во црква кај нас во Македонија е зголемено, некогаш опаѓа и скоро да нема заинтересираност...
Како да е берза ако се анализира „искачувањето“ и „падот“ на луѓе заинтересирани да одат во црква.
П.С. Христијански празници не би требало да влегуваат во анализата тогаш одат и луѓе кои што не ни помислуваат да одат во црква цела година.