Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
30 септември 2015
Мислења
323
Поени од реакции
435
Ja imav 206 1.4hdi, 2004ta. Ja zedov na 5.5 godini neuvezena. Kolata si bese ok. Skapo odrzavanje sprema drugi koli al voznja pomeka od golfot kade kade. Potrosnja ic 6 ll gradska 4.5 otvoreno, maana trapovi se razzabuvaat, koa ja maltretiras diga temperatura i motorot ja nema taa snaga. Drugoto za niz grad bese prekrasna. Prodadena nad cena poso covekot sto ja zema vikase, deka se itepal trazejki dobra 206ka al sve krsovi po placevite.
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Ja imav 206 1.4hdi, 2004ta. Ja zedov na 5.5 godini neuvezena. Kolata si bese ok. Skapo odrzavanje sprema drugi koli al voznja pomeka od golfot kade kade. Potrosnja ic 6 ll gradska 4.5 otvoreno, maana trapovi se razzabuvaat, koa ja maltretiras diga temperatura i motorot ja nema taa snaga. Drugoto za niz grad bese prekrasna. Prodadena nad cena poso covekot sto ja zema vikase, deka se itepal trazejki dobra 206ka al sve krsovi po placevite.
Тоа прашував лично искуство со некој модел, баш шо ќе рече ја изнавозив.
Автоматски споено мислење:

resenie na komputer ne javuva greska a sveti aerbag
Исто покрај на филип советот, види провози ја види дали ќе се исклучи и пробај да го исклучиш акумулаторот преку ноќ да се ресетира компјутерот. Кај мене после вадење на акумулатор свети 5-6 мин есп, хилл холдер и абс мислам.
 
Последно уредено:
Член од
8 јули 2017
Мислења
107
Поени од реакции
81
Да да секако, претпоставувам голф или пасат да купеле немало тие маки да ги тргаат. :pos:
Стварно не чадат голфовите и пасатите, ниту предници не им менуваат (репарираат) и ремонти не ги прават...ех македонијо златна.
Nemoj taka za VW tie se orel koli( bez navreda za alb.nacionalnost) tie se masini nevideni nisto ne se rasipuva leta :pos: :D
а колега од работа со поло сди 2003, за 6 месеци 2 пати го праеше бошот, а колата нема ни 200 иљади км, нова е купена од тука. Па нели мука нема VW нели никад ништо не му се квари нели миљони км врти... Нека дава глуп народ пари за крш од VW групација уместо да земе поново возило во подобра состојба, кафански мудросери колку сакаш има. А не дека имам нешто против VW, ама не ми е јасно во што предничи во однос на скоро сите други производители за толку да држи цена (5000 евра за голф од 2004, ма ќе ти ебем голф мајчин).
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
И да надополнам за сите резервни делови што сум ги земал за пежото, прво го вадам и со делот нарачувам зошто за иста кола има 3 видови на различни делови, и многу јасно секогаш пред тоа доаѓаше делот што не одговара, колегата со саксото го имаше истиот мотор бараше шипка за масло ја проба мојата за 5цм не довлегуваше. Јас зелени сум траскал, напамет само кажуваш некои работи.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Секој дел си има број и ако го кажеш бројот точно нема промашај. Ама ако одиш во продавница за авто делови со “еј дајте зглоб за саксо или за пежо 106“ јас не знам што очекуваш...помина времето на југовците и 101 одамна. Да не треба таму тие на интернет да го гуглаат делот за тебе и бараат слики и броеви за да видат што ти треба тебе?

Секоја кола денес и по минимум три четири мотори, по три четири верзии на менувач...како да бидат исти деловите...ист треба да биде мењачот за астра со 75 коња и некоја со 200? Како можат да бидат исти делови (ламела, полуосовини, зглобови, кочници) за толку различна снага и вртежен момент?

Ко толку не ве бендисува пежото, се расипувало, не знам течело, што го чувате 20 години, што не го шитнавте одамна? :ROFLMAO:
Автоматски споено мислење:

а колега од работа со поло сди 2003, за 6 месеци 2 пати го праеше бошот, а колата нема ни 200 иљади км, нова е купена од тука. Па нели мука нема VW нели никад ништо не му се квари нели миљони км врти... Нека дава глуп народ пари за крш од VW групација уместо да земе поново возило во подобра состојба, кафански мудросери колку сакаш има. А не дека имам нешто против VW, ама не ми е јасно во што предничи во однос на скоро сите други производители за толку да држи цена (5000 евра за голф од 2004, ма ќе ти ебем голф мајчин).

Друже баш така, не мразам VW воопшто, кола ко кола, ама помина времето кога голфот беше светиња оти беше подобар од југо а види чудо сите коли беа од југо подобри уште тогаш само тешко се купуваа порано.
 
Последно уредено:
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Секој дел си има број и ако го кажеш бројот точно нема промашај. Ама ако одиш во продавница за авто делови со “еј дајте зглоб за саксо или за пежо 106“ јас не знам што очекуваш...помина времето на југовците и 101 одамна.

Секоја кола денес и по минимум три четири мотори, по три четири верзии на менувач...како да бидат исти деловите...ист треба да биде мењачот за астра со 75 коња и некоја со 200? Како можат да бидат исти делови (ламела, полуосовини, зглобови, кочници) за толку различна снага и вртежен момент?
По број од сообраќајна ги баравме претходно, и баш пред два месеци пак тој левиот зглоб, врска немаше. Оутсорсинг фабриките на брендовите кој знај со какви делови ги склопувале.
 
Член од
30 септември 2015
Мислења
323
Поени од реакции
435
Тоа прашував лично искуство со некој модел, баш шо ќе рече ја изнавозив.
Автоматски споено мислење:


Исто покрај на филип советот, види провози ја види дали ќе се исклучи и пробај да го исклучиш акумулаторот преку ноќ да се ресетира компјутерот. Кај мене после вадење на акумулатор свети 5-6 мин есп, хилл холдер и абс мислам.
Ja i napraviv 55k, a prijatel so nova kupena ima 350k, go vidov skoro, motorot mu rabotese perfektno. Taxi ima edno novo pusteno so 700k bez remont al se poznava druga rabota na motor. Se na se ok kolice ama potrebite se promenija inace uste ke go cuvav
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
4 години задоволен сопственик на Цитроен кој има механиката на Пежо. А ти лично имаше пежо/цитроен или онака слушна муабет?
Автоматски споено мислење:




Сите турба на сите коли без варијабилна турбина се поиздржливи зошто нормално нема што да се расипе. Е сеа нормално и обично турбо се расипува ама сепак. На дизел без турбо да се случи ранвеј, поголеми шансите се гром да те удри, нема од каде масло да влезе во усис толку нормално ако не истуриш масло во усис или слично. Ако дува толку масло низ иберлафот тогаш компресијата ќе биде толку слаба што може нема и да запали.

Инаку за турбото од хди 110 коња, истото се вградува во многу други коли па нема никаде проблем. Тој мотор се чипува на 150 коња без проблем, турбото на 1.5 бари, кога така не им влага во ранвеј не знам како може стандард 110 коња да влезе во ранвеј...треба по литар масло на 100 километра да фрла низ турбина за тоа. Или литро масло да му истуриш во филтерот за воздух.
Автоматски споено мислење:




Од која година е меганот, ако е постар или купен од плац многу веројатно дека катализаторот е веќе изваден а ти гуши од нешто друго.
2001, а го имам од 2010та
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Ако е 2001, изваден е катализаторот одамна. Барај проблем на друго место за тоа што гуши.
Автоматски споено мислење:

Ja i napraviv 55k, a prijatel so nova kupena ima 350k, go vidov skoro, motorot mu rabotese perfektno. Taxi ima edno novo pusteno so 700k bez remont al se poznava druga rabota na motor. Se na se ok kolice ama potrebite se promenija inace uste ke go cuvav
Ксара караван во Прилеп помина небројани километри како такси, сигурно слична километража изоде. Моторот беше 2.0 хди и уште работеше солидно. Колата беше неколку пати удрена и ја крпеа колку да се движи, последно инсталцијата се запали оти ставаа жици место осигурачи. Знам дека беше кај Билио (механичар во ПП) послем тоа за да се среди. Дали воопшто успеаја да ја средат инсталацијата не знам, али дека е издржлив мотор, со две раце потпишувам заедно со 1.9 тди на VW.
 
Последно уредено:
Член од
1 јуни 2011
Мислења
25.918
Поени од реакции
41.882
Цитроен Ц3 вибрира кога тргнува во прва, а после тоа нема ништо. Друго и при вртење на воланот кога е стиснат кумпуг и кочница се осеќа тропање.

Не е моја колата вака ми објаснија, па да прашам дали некој знае што може да е.
 
Член од
30 септември 2015
Мислења
323
Поени од реакции
435
Цитроен Ц3 вибрира кога тргнува во прва, а после тоа нема ништо. Друго и при вртење на воланот кога е стиснат кумпуг и кочница се осеќа тропање.

Не е моја колата вака ми објаснија, па да прашам дали некој знае што може да е.
Сет квачило за промена. Нека потврди некој поискусен
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Цитроен Ц3 вибрира кога тргнува во прва, а после тоа нема ништо. Друго и при вртење на воланот кога е стиснат кумпуг и кочница се осеќа тропање.

Не е моја колата вака ми објаснија, па да прашам дали некој знае што може да е.

Првото е дефинтивно ламелата или потисна макар ако не лизга ламелата, ако се менуваат брзините добро, не би отворал само за тоа. Мали шанси да се држачи на мотор или на мењачот.

Второто е нешто поврзано со сервото или летвата. Мора да се види сепак од мајстор, премногу нешта може да бидат за да се нагаѓа така.
 
Последно уредено:
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Цитроен Ц3 вибрира кога тргнува во прва, а после тоа нема ништо. Друго и при вртење на воланот кога е стиснат кумпуг и кочница се осеќа тропање.

Не е моја колата вака ми објаснија, па да прашам дали некој знае што може да е.
Lufta na osovina pri vrtenje na volan ili jabucica.Mozi i servo letvata, videte dali ima atf maslo. Ako tresi i vo rikvers, hidraulicnio drzac na motoro najverovatno pusta maslo i posle nekoe vreme ke tresi i vo ler. Ako e zamaec ke tropa na palenje i vo ler. Ako e potisna od rikvers pa vo petta tesko vleguva. Ako e potisnata ke grci menjacot vo rikvers koga e ladna.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom