Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
8 јули 2017
Мислења
107
Поени од реакции
81
Ако е 70кс не е варијабилна турбина.
70 и 75 коња се со фиксна турбина (KKK KP35-005)

А замисли на старо да купиш...
На колега од работа со половен 307 2.0 хди 110 му се деси ибертуража на сред обиколница, турбината му повлекла уље и зариба моторот си еба мајката. 1000 евра лупна да ја опраи со најефтини делови колку да се тркала, катастрофа.
 
Последно уредено:
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Сестра на најдобар другар купи, на ново, со гаранција не знам колку години, после месец дена - електрониката почна да заебава, да не се пали и сл. Го однесе и и рекоа дека се поправало тоа, али требало некој апарат или нешто слично да се купи, кој не идел со гаранцијата (не ми текнува точно, ваљда некои 200-400 евра). Го купи и пак заебаваше, го враќаше и го поправаа, пак заебаваше и не знам даље што се деси, баш ќе прашам.
Исто пред десет-дванаес години знам се продаваа на ново некои си ирански пежоа, за кои у салон продавачот ми викаше да не го купувам (а не ни мислев).

А замисли на старо да купиш...
Баш ме интересира дали има на форумов долгогодишен задоволен сопственик на пежо. Сите што јас ги познавам имаат се некои мистериозни проблеми.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Јас знам неколку...не знам што подразбираш под тоа мистериозни проблеми. Сум бил во допир со огромен број на коли пежата не се ништо полоши или подобри, кола ко кола. Како ќе ја одржаваш така ќе те служи. Сеа нормално освен лада или застава ама тоа е друга категорија.


Баш напротив од тие предкоперациски муабети дека француските и италијанските коли биле лоши, може за иста цена да се купат пет години понови од гољф и пасат.
Автоматски споено мислење:

70 и 75 коња се со фиксна турбина (KKK KP35-005)


На колега од работа со половен 307 2.0 хди 110 му се деси ибертуража на сред обиколница, турбината му повлекла уље и зариба моторот си еба мајката. 1000 евра лупна да ја опраи со најефтини делови колку да се тркала, катастрофа.
А ибертуража може да се случи на секој турбо дизел...така да муабетов ти вришти.
 
Последно уредено:
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Јас знам неколку...не знам што подразбираш под тоа мистериозни проблеми. Сум бил во допир со огромен број на коли пежата не се ништо полоши или подобри, кола ко кола. Како ќе ја одржаваш така ќе те служи. Сеа нормално освен лада или застава ама тоа е друга категорија.


Баш напротив од тие предкоперациски муабети дека француските и италијанските коли биле лоши, може за иста цена да се купат пет години понови од гољф и пасат.
Автоматски споено мислење:



А ибертуража може да се случи на секој турбо дизел...така да муабетов ти вришти.
Можи си бил во допир, ама сепак не си долгогодишен задоволен сопственик.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Na site vozila zaglavuva turbinata a najcesto se prevrtuva od istrosenost, nekvalitetno motorno maslo, vozenje non stop na visoki vrtezi, gaswnje odma kolata posle dolg pat.... Turbinata ne zavlekuva maslo posto vnatre cela e so maslo so e normalno i so pomos na masloto dopolnitelno se ladi. Pretezno puka cela turbina i pocnuva da frla maslo. Togas ako se uspej da se izgasni kolata, nema da dojdi do ostetuvanje na motor ama posle pukanjeto ako prodolzi da raboti tolku odnea. Najcesto se gasni vo petta brzina so gazenje na kocnica i odtpustanje kumplug. Na vujkomi mu se desi tonesto na vektra b 2.0 dth 82ks 2kg maslo isfrli ama ne zariba motoro, se spasi navreme. Pricinata bese zatnat katalizator. Pezoto se top kolicina samo so nemat kizne kolku jaki motori osven 607 2.7hdi v6. Ovie so se 2.0hdi 90ks obicna turbima, fiksen zamaec, dobri dizni a i eftini za popravka, ne rjgosuva so pojke od ova.
 
Член од
8 јули 2017
Мислења
107
Поени од реакции
81
А ибертуража може да се случи на секој турбо дизел...така да муабетов ти вришти.
ибертуража може да се деси и на дизел без турбо, но тоа не го мења фактот дека турбината на 2.0 хди 110 е говно, моделот со 90 кс има обична турбина која е милион пати поиздржлива. Во фамилија имам половен 206 1.1 бензин веќе 6 години, не памтам да имало проблеми со мотор (мада и не е многу возено, 20.000 км за тие 6 години, колата има 170.000 км вкупно) ама цело подвозје му беше за никаде кога го зедоа и доста имаше за средување, а инаку има многу убава мека вожња и не се осеќаат толку нерамнините на патот во кабината (француз јебига).
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
ибертуража може да се деси и на дизел без турбо, но тоа не го мења фактот дека турбината на 2.0 хди 110 е говно, моделот со 90 кс има обична турбина која е милион пати поиздржлива. Во фамилија имам половен 206 1.1 бензин веќе 6 години, не памтам да имало проблеми со мотор (мада и не е многу возено, 20.000 км за тие 6 години, колата има 170.000 км вкупно) ама цело подвозје му беше за никаде кога го зедоа и доста имаше за средување, а инаку има многу убава мека вожња и не се осеќаат толку нерамнините на патот во кабината (француз јебига).
Дека спомна мека вожња, се возев во цитроен од оние со задните тркала шо му се пола покриени од шасијата,рачната шо му е горе до воланот и кочат предните тркала на рачна и кога ќе запали, се чека да се поткрени. Леле вожња нанего она чудо е. Како во сунгер да гази колата, дупките не се осеќаат ниту пак легнат полицаец. Го вози еден од дивите таксисти и баш се возев во вторникот допазар. Ко видов во шокола ке влезам ексик ама ко почна да вози колата за мерак а и башка тифка внатре и најмногу ме зачуди кога таксисто мана на туража ме залепи за седиште.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Катализаторите ги чистат или се менуваат нови? Јас на мојата немам појма ни како изгледа ни каде е катализаторот, не сум го чепкал до сега, имам чистено само усисна грана и ЕГР вентил и тој е веројатно пак за чистење оти гледам дека ми гуши колата на моменти.
1.9dCi 75kw рено меган
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Катализаторите ги чистат или се менуваат нови? Јас на мојата немам појма ни како изгледа ни каде е катализаторот, не сум го чепкал до сега, имам чистено само усисна грана и ЕГР вентил и тој е веројатно пак за чистење оти гледам дека ми гуши колата на моменти.
1.9dCi 75kw рено меган
Se cisti i dpf i katalozator zavisi sonosi kolata ama se zatnuvat pak posle nekoe vreme. Trajno resenie da se izvaj.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Можи си бил во допир, ама сепак не си долгогодишен задоволен сопственик.

4 години задоволен сопственик на Цитроен кој има механиката на Пежо. А ти лично имаше пежо/цитроен или онака слушна муабет?
Автоматски споено мислење:

ибертуража може да се деси и на дизел без турбо, но тоа не го мења фактот дека турбината на 2.0 хди 110 е говно, моделот со 90 кс има обична турбина која е милион пати поиздржлива. Во фамилија имам половен 206 1.1 бензин веќе 6 години, не памтам да имало проблеми со мотор (мада и не е многу возено, 20.000 км за тие 6 години, колата има 170.000 км вкупно) ама цело подвозје му беше за никаде кога го зедоа и доста имаше за средување, а инаку има многу убава мека вожња и не се осеќаат толку нерамнините на патот во кабината (француз јебига).

Сите турба на сите коли без варијабилна турбина се поиздржливи зошто нормално нема што да се расипе. Е сеа нормално и обично турбо се расипува ама сепак. На дизел без турбо да се случи ранвеј, поголеми шансите се гром да те удри, нема од каде масло да влезе во усис толку нормално ако не истуриш масло во усис или слично. Ако дува толку масло низ иберлафот тогаш компресијата ќе биде толку слаба што може нема и да запали.

Инаку за турбото од хди 110 коња, истото се вградува во многу други коли па нема никаде проблем. Тој мотор се чипува на 150 коња без проблем, турбото на 1.5 бари, кога така не им влага во ранвеј не знам како може стандард 110 коња да влезе во ранвеј...треба по литар масло на 100 километра да фрла низ турбина за тоа. Или литро масло да му истуриш во филтерот за воздух.
Автоматски споено мислење:

Катализаторите ги чистат или се менуваат нови? Јас на мојата немам појма ни како изгледа ни каде е катализаторот, не сум го чепкал до сега, имам чистено само усисна грана и ЕГР вентил и тој е веројатно пак за чистење оти гледам дека ми гуши колата на моменти.
1.9dCi 75kw рено меган

Од која година е меганот, ако е постар или купен од плац многу веројатно дека катализаторот е веќе изваден а ти гуши од нешто друго.
 
Последно уредено:
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
4 години задоволен сопственик на Цитроен кој има механиката на Пежо. А ти лично имаше пежо/цитроен или онака слушна муабет?
Автоматски споено мислење:




Сите турба на сите коли без варијабилна турбина се поиздржливи зошто нормално нема што да се расипе. Е сеа нормално и обично турбо се расипува ама сепак. На дизел без турбо да се случи ранвеј, поголеми шансите се гром да те удри, нема од каде масло да влезе во усис толку нормално ако не истуриш масло во усис или слично. Ако дува толку масло низ иберлафот тогаш компресијата ќе биде толку слаба што може нема и да запали.

Инаку за турбото од хди 110 коња, истото се вградува во многу други коли па нема никаде проблем. Тој мотор се чипува на 150 коња без проблем, турбото на 1.5 бари, кога така не им влага во ранвеј не знам како може стандард 110 коња да влезе во ранвеј...треба по литар масло на 100 километра да фрла низ турбина за тоа. Или литро масло да му истуриш во филтерот за воздух.
Автоматски споено мислење:




Од која година е меганот, ако е постар или купен од плац многу веројатно дека катализаторот е веќе изваден а ти гуши од нешто друго.
Јас лично имав и сега татко ми го има 106ка прв газда, првите месеци пуштаа шофершајбните вода, по 2 години изгоре плочка за палење (уште не разбрав што беше знам дека сите кабли пред тоа ги менуваа). Пред секое влегвање не бев начисто дали ќе запали. Ако беше возена, загреана па ќе скапиш верглање да го запалиш. За предницата нема шо не сменав, сега ај стара е ама пак лагер и зглобови редовна прича е. И сега трокира одвреме навреме, кај 2ца беше, бензинска пумпа нова, кабли, акумулатор и пак исти к. За 406ка има другар со тој издржливиот дизел мотор, од кога памтам само репарира нешто. Комшиите имаа 206ка хди на ново ја продадоа не го решија проблемот, се случваше облаци црни да си вади од време на време. Колега на татко ми имаше 307ка бидејќи друг беше презадоволен од 306ка седан, после 3 години ја напрај ремонт. Можиш да го намалиш тој твој тон дека се знајш. Цитроен и пежо не се толку исти како шо велиш, колега мој имаше иста година ко пежото саксо не се споредваше колку постегнато беше од ентериер и вожња.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Да да секако, претпоставувам голф или пасат да купеле немало тие маки да ги тргаат. :pos:

Стварно не чадат голфовите и пасатите, ниту предници не им менуваат (репарираат) и ремонти не ги прават...ех македонијо златна.


Цитроен и пежо е потполно иста механика, сите делови пасуваат од коли со слични години, дури и исти броеви имаат за резервни делови, земи информирај се пред да тропаш зелени овдека.

Единствено нешто што не пасува е каросериски делови од типот на врати, ретровизори, крила итн.

Друго се е потполно исто, моторите до штраф се исти, зглобови исти, полуосовини, дискови, трапови...
 
Последно уредено:
Член од
27 мај 2016
Мислења
365
Поени од реакции
144
Да да секако, претпоставувам голф или пасат да купеле немало тие маки да ги тргаат. :pos:

Стварно не чадат голфовите и пасатите, ниту предници не им менуваат (репарираат) и ремонти не ги прават...ех македонијо златна.


Цитроен и пежо е потполно иста механика, сите делови пасуваат од коли со слични години, дури и исти броеви имаат за резервни делови, земи информирај се пред да тропаш зелени овдека.

Единствено нешто што не пасува е каросериски делови од типот на врати, ретровизори, крила итн.

Друго се е потполно исто, моторите до штраф се исти, зглобови исти, полуосовини, дискови, трапови...
Nemoj taka za VW tie se orel koli( bez navreda za alb.nacionalnost) tie se masini nevideni nisto ne se rasipuva leta :pos: :D
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Германска кола не сум имал никогаш ни во потесната фамилија, не дека хејтам како што е очигледно од твоја страна, не ми влегувала во домашниот буџет, така овие муабети се преткоперациски од другиот табор.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom