има и убави коли на некои плацеви, само тие се неколку илјади евра поскапи. Можев да земам голф 4 со рекаро седишта и две червени тди али ради годиштето не го зедов, а земав астра х, малце ми е криво сега кога ќе се навратам али тоа е.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
1.4hdi nema varijabilen zamaec i turbinata e obicna zato nema makaЈа земав така голф 5 1,9, и дечкото што ја донел од Италија и сменил све од потрошен материјал па му текна ми ја продаде (некаде имаше 1000 евра по сервиси дадено). По 10к км на мене ми се падна замаецот... 350 евра сервис... среќа што нема репарирано турбо и на дизни е топ (бар така кажува компјутерот) .... а 206ка возев претходно земена од Еуроимпекс на 6 години старост 1,4 хди, ништо од овие заебанции немав, само нафта и пали вози...се на се мачка у вреќа
Провери и глицерин обавезно, ако е паднат, а сигурно за тоа свети, да се проверат задните цилиндарчиња знаат да напукнат.98 е пежото,1.6 бензин.Нема посебна ламбичка за глицерин,плочки.Кога е крената рачната,таа ламбичка ок е,нормално свете,не трепка.И така планирав наредниот месец да ги мењавам плочките,ова ме превари сега,секако денес ќе ја носам.
Искрено кога би давал 7000 би го одбрал ова. Пошо ова vw то јаде сервис секоја година ко една регистрација, а пак возиш стара кола од 15 16 години. Вака барем уште мириса на ново. Имаа некој плац по Софија носат малу чукнати од лизинг за ефтини пари, нормално крилце браник таква работа. Согласен сум за Тигуанот дека ме треба да се даваат толку пари зашо реално без 40 50к гпдишно дизел кола нема поЕвропаМоторот е ок, сепак нова е колата, не би имал проблеми во наредни 100 000 сигурно. Лошо е да е земаш од плац со вратени кизнае колку.
Искрено реново е многу попаметна куповина од тигуан кој кошта слична цена ама 10 години старост и 400 000 км. Реално таа кола веќе го одслужила своето и не вреди во никој случај 7, 8 па и 10 к евра по колку што им бараат. Лудост е да дадеш толку пари за кола 10 год+ со 400 000 км и нагоре.
Мислам на поновите модели 2007 2008 на огласите повеќе ги има 1.3 нафта, чисто онака прашувам дали се добри како модели на колиабе друже од која година сузукито, оти има и по 30 години стари.
Кој мотор? Бензинците се одлични на сузуки во секој случај.
Ja da sum ko tebe bi cekal granici da otvorat i odi zemi si od Germanija, Avstrija, Holandija. U ovie zemji ke mozes i istorija na kola da proveris. U Bugarija taa sho smenile krilo, branik itn moze pogolema steta da ima negde zad krilo sho ne popravena. Udarena kola od druga drzava se zima samo ako sam si ja popravas.Искрено кога би давал 7000 би го одбрал ова. Пошо ова vw то јаде сервис секоја година ко една регистрација, а пак возиш стара кола од 15 16 години. Вака барем уште мириса на ново. Имаа некој плац по Софија носат малу чукнати од лизинг за ефтини пари, нормално крилце браник таква работа. Согласен сум за Тигуанот дека ме треба да се даваат толку пари зашо реално без 40 50к гпдишно дизел кола нема поЕвропа
Моторот 1.3 е мутиџет од фиат, ако го погодиш одржуван нема да имаш значаен проблем, а каросеријата и материјалите се далеку подобри од пунто. Останува дали ќе те погоди просторот и видливоста (ко тенкче е).Мислам на поновите модели 2007 2008 на огласите повеќе ги има 1.3 нафта, чисто онака прашувам дали се добри како модели на коли
Мислам на поновите модели 2007 2008 на огласите повеќе ги има 1.3 нафта, чисто онака прашувам дали се добри како модели на коли
Дали е ист моторот 1.3 со 1.3 цдти на корса ?Моторот 1.3 е мутиџет од фиат, ако го погодиш одржуван нема да имаш значаен проблем, а каросеријата и материјалите се далеку подобри од пунто. Останува дали ќе те погоди просторот и видливоста (ко тенкче е).
На корса ц, астра х и фиат, сите три мотори се различни. Кај астра х 1.3цдти е 90кс и носи двомасен замаец а кај фиат и корса замаецот е фиксен. Има и корси со варијабилен замаец. Кај фиат гранде 90кс е варијабилен замаецот. Некој Делови одговараат некој не. Дизните се исти кај сите 1.3 и турбините се варијабилни.Дали е ист моторот 1.3 со 1.3 цдти на корса ?
Сестра на најдобар другар купи, на ново, со гаранција не знам колку години, после месец дена - електрониката почна да заебава, да не се пали и сл. Го однесе и и рекоа дека се поправало тоа, али требало некој апарат или нешто слично да се купи, кој не идел со гаранцијата (не ми текнува точно, ваљда некои 200-400 евра). Го купи и пак заебаваше, го враќаше и го поправаа, пак заебаваше и не знам даље што се деси, баш ќе прашам.Комшија ново од салон Пежо 307мица стопати им го носеше на сервис демек гаранција и на крај дигна раце, го продаде. Постарите па чудни звуци испуштаат, а и цената не дека ја држат. Во просек 206ките беа меѓу најефтините.