Математичка мистерија

Z

zmej gorjanin

Гостин
pod pretpostavka deka daskite mozhat da se secat onamu kaj shto se vishok i da se dodavaat onamu kaj shto se manjak :)

83*6m(beli) = 498m
72*7m(zolti) = 504m
62*8m(zeleni) = 496m
58*9m(crveni) = 522m
-------------------------------
TOTAL 2020 m

2020m/4 strani = 505m daski po strana na kvadratniot prostor

4 kombinacii(strani na kvadratot) od po 2 boi ili vkupno 8 boi kade sekoja boja se pojavuva dva pati. Shto znaci 4 te boi treba da gi podelime so dva

498 m/2 = 249m (beli)
504 m/2 = 252m (zolti)
496 m/2 = 248m(zeleni)
522 m/2 = 261m(crveni)

site kombinacii

501m = beli +zolti
497m = beli +zeleni
510m = beli+crveni
500m = zolti + zeleni
513m = zolti +crveni
509m = zeleni + crveni

2 resenija

501m = 249m(beli) + 252m(zolti)
497m = 249m(beli) + 248m(zeleni)
513m = 252m(zolti) + 261m(crveni)
509m = 248m(zeleni) +261m(crveni)

(501+497+513+509)/4 = 505m
se dobiva prosekot od 505m po strana shto znaci kombinaciite se ok
treba vrednostite da se raspredelat taka shto sekoja strana da iznesuva 505m

505m = 249m(beli) + 256m(zolti)
505m = 249m(beli) + 256m(zeleni)
505m = 248m(zolti) + 257m(crveni)
505m = 240m(zeleni) +265m(crveni)

resenie 2

501m = 249m(beli) + 252m(zolti)
510m = 249m(beli) + 261m(crveni)
500m = 252m(zolti) +248m(zeleni)
509m = 248m(zeleni) + 261m(crveni)

(501+510+500+509)/4 = 505m

505m = 254m(beli) + 251m(zolti)
505m = 244m(beli) + 261m(crveni)
505m = 253m(zolti) + 252m(zeleni)
505m = 244m(zeleni) + 261m(crveni)
 

Xibalba

Corona Australis
Член од
24 јануари 2012
Мислења
6.091
Поени од реакции
11.496
2 resenija

501m = 249m(beli) + 252m(zolti)
497m = 249m(beli) + 248m(zeleni)
513m = 252m(zolti) + 261m(crveni)
509m = 248m(zeleni) +261m(crveni)

(501+497+513+509)/4 = 505m
se dobiva prosekot od 505m po strana shto znaci kombinaciite se ok
treba vrednostite da se raspredelat taka shto sekoja strana da iznesuva 505m

505m = 249m(beli) + 256m(zolti)
505m = 249m(beli) + 256m(zeleni)
505m = 248m(zolti) + 257m(crveni)
505m = 240m(zeleni) +265m(crveni)

resenie 2

501m = 249m(beli) + 252m(zolti)
510m = 249m(beli) + 261m(crveni)
500m = 252m(zolti) +248m(zeleni)
509m = 248m(zeleni) + 261m(crveni)

(501+510+500+509)/4 = 505m

505m = 254m(beli) + 251m(zolti)
505m = 244m(beli) + 261m(crveni)
505m = 253m(zolti) + 252m(zeleni)
505m = 244m(zeleni) + 261m(crveni)
Мислам дека ти фали даска :D
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.270
Поени од реакции
15.388
Jas Vka objasniv.....mi doagja edna letva višok....

вкупната должина на сите летви е 2020 метри
бидејќи се работи за квадрат, делиме со 4 и страната ,,а,, изнесува 505 метри
вкупната должина на бели летви изнесува 83 х 6 =498
жолти 72 х 7=504 м
зелени 62 х 8 = 496
црвени 58 х 9=522
значи во една страна можиме да комбинираме само две бои......а таа е истата со спротивната на квадратот, доаѓаме до заклучок дека вкупните должини на збир од две бои треба да е 2020/2 или = 1010 метри
така да црвените летво комбинирани со било која друга боја на летви дава должина поголема од збирот на две страни на квадратот. најниска вредност на збирот на две бои на летви комбинирани со црвената е ако црвените летви се комбинираат со зелени чии збир дава 496 метри
така доаѓаме до збир на црвени - зелени= 522+496=1018, што значи остануваат вишок една летва од 8 метри
оваа летва ако ја додадиме на страните каде ќе бидат други бои, доаѓаме до ситуација да употребиме 3 бои, а тое НЕ СМЕЕ по задачата
но ако ја додадеме оваа една зелена летва во комбинацијата на летви бела+жолта, сите страни ќе имаат по 505 метри, но едната страна ќе има 3 бои
 

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
16.733
Поени од реакции
27.720
Еее ја 100че ќарив

imas 500

potrosis ostanat
100 400

potrosis ostanat
200 200

potrosis ostanat
200 0

vkupno
600

Иста е ко задачата со келнерот од мали кога бевме, деца беа убедени дека „ИМА ГРЕШКА ВО СВЕТОТ НА МАТЕМАТИКАТА“.

Зошто овие од десно не треба да се собираат, треба да се објасни само на интелектуално ограничени луѓе.
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
21.510
Поени од реакции
37.350
Зошто овие од десно не треба да се собираат, треба да се објасни само на интелектуално ограничени луѓе.
...а што ти подразбираш под „интелектуално ограничени луѓе“? :eek:
и ако тие од десно не треба да се собираат, објасни зошто не треба? еве јас не знам :toe:
 
D

Deleted member 12196

Гостин
...а што ти подразбираш под „интелектуално ограничени луѓе“? :eek:
и ако тие од десно не треба да се собираат, објасни зошто не треба? еве јас не знам :toe:
Тоа значи дека припаѓаш на групата „интелектуално ограничени луѓе“!
Можеме да трошиме по половина денар, милионери ќе станеме.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.270
Поени од реакции
15.388
бидејќи ,,останати,, не се бројат, туку само потрошени
 

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
16.733
Поени од реакции
27.720
и ако тие од десно не треба да се собираат, објасни зошто не треба? еве јас не знам :toe:
А бе има изрека „никогаш не е доцна“ ама за тебе ќе направиме исклучок овој пат.
Доцна е.
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
21.510
Поени од реакции
37.350
Тоа значи дека припаѓаш на групата „интелектуално ограничени луѓе“!
Можеме да трошиме по половина денар, милионери ќе станеме.
... тоа анон што го кажува (не знам за кого е доцна, али као „форумски спозор“ му се може, нели), не мора @Паланчански, ти да наседнеш, те мислев за коректен член на форумот, па затоа ќе ти одговорам на твоето тагнување...
...ако, утре твоите потомци те прашат за некоја математичка операција и покрај тоа што е логична ти така ќе им кажеш дека ако не ја знаете сте „интелектуално ограничени“?
...најлесно е да се каже: да! знам! така е! но тоа не е знаење, знаење е да се објасни зошто е така, а не да се обвини дека ако некој не знае, припаѓа во група на „интелктуално ограничени луѓе“?
...јас мислев дека анон по професија е некој професор, не верувам дека ученик ако праша нешто што не му е јасно ќе добие таков одговор, токму од тој што треба да му објасни ...или добива?
настапот на @Anon кон моја „интелигенција “ секогаш иде во дабл настап, сега наседна ти ...благодарам за твоето мислење !
види попширно во спојлер :
5e92e371-38c8-43af-b687-2f1d0a0a0a64-zadatak-830x0-previewOrg.jpg

ice_screenshot_20200413-164616.png

ice_screenshot_20200413-164720.png

ice_screenshot_20200413-164746.png
ice_screenshot_20200413-164805.png
ice_screenshot_20200413-164831.png

ice_screenshot_20200413-164852.png

ice_screenshot_20200413-164919.png

ice_screenshot_20200413-164938.png


...ете, сите расположено во вид на игра, се вклучени во „математичка мозгалица“ ама никој кон никого не се однесува со такви изрази „интелектуално ограничени луѓе“ што никој не го кажа всушност објаснувањето!
...зашто ние сме толку злобни со такви епитети што воопшто нема врска со никаков психолошки тест со што би се одредило „интелктуално ограничени луѓе“ затоа што математиката се учи не е вроден рефлекс, ниту вродена логика, ако некој не ја сака математиката значи дека е „ интелктуално ограничен“ ете има афинитети кон други науки! ...така да не ви држи ни муабетот, ниту навредата!
 
Последно уредено:
D

Deleted member 12196

Гостин
... тоа анон што го кажува (не знам за кого е доцна, али као „форумски спозор“ му се може, нели), не мора @Паланчански, ти да наседнеш, те мислев за коректен член на форумот, па затоа ќе ти одговорам на твоето тагнување...
...ако, утре твоите потомци те прашат за некоја математичка операција и покрај тоа што е логична ти така ќе им кажеш дека ако не ја знаете сте „интелектуално ограничени“?
...најлесно е да се каже: да! знам! така е! но тоа не е знаење, знаење е да се објасни зошто е така, а не да се обвини дека ако некој не знае, припаѓа во група на „интелктуално ограничени луѓе“?
...јас мислев дека анон по професија е некој професор, не верувам дека ученик ако праша нешто што не му е јасно ќе добие таков одговор, токму од тој што треба да му објасни ...или добива?
настапот на @Anon кон моја „интелигенција “ секогаш иде во дабл настап, сега наседна ти ...благодарам за твоето мислење !
види попширно во спојлер :
Прегледај го приврзокот 244576
Прегледај го приврзокот 244567
Прегледај го приврзокот 244568
Прегледај го приврзокот 244569Прегледај го приврзокот 244570Прегледај го приврзокот 244571
Прегледај го приврзокот 244572
Прегледај го приврзокот 244573
Прегледај го приврзокот 244574

...ете, сите расположено во вид на игра, се вклучени во „математичка мозгалица“ ама никој кон никого не се однесува со такви изрази „интелектуално ограничени луѓе“ што никој не го кажа всушност објаснувањето!
...зашто ние сме толку злобни со такви епитети што воопшто нема врска со никаков психолошки тест со што би се одредило „интелктуално ограничени луѓе“ затоа што математиката се учи не е вроден рефлекс, ниту вродена логика, ако некој не ја сака математиката значи дека е „ интелктуално ограничен“ ете има афинитети кон други науки! ...така да не ви држи ни муабетот, ниту навредата!
За жал овде не се работи за математичка мозгалица, туку за е*авање во здрав мозок. Сосема погрешно поставен проблем (гледано од математиќка страна). Исто како да напишам 300=200, па ајде решавај.

Се извинуваам за навредата.
 

Bodhidharma

Avatara
Член од
17 септември 2011
Мислења
10.783
Поени од реакции
15.399

Kajgana Shop

На врв Bottom