Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување
@Zlatikevichius што ти требаше толку време да го гледаш The Godfather 2?
3 и пол саати трае. Затоа. А и плус Кум 1 ме измачи за сите пари кога го гледав, па не ми се продолжуваше Голготата... Значи не викам дека се лоши филмови, напротив. Ама дефинитивно не се и најдобриот и третиот најдобар некогаш направени.
Автоматски споено мислење:

Ако е Амадеус right up your alley, можеби ќе те бендиса и Immortal Beloved (1994), за Бетовен, не е номиниран, но Гери Олдман го глуми и е стандардно брилијантен. Малку потежок од Амадеус, но мислам дека вреди да се изгледа. А можеби и веќе си го гледал. :)
Не ми е гледан. Ќе го ѕирнам. Amadeus е нешто вонземско, според мене, имам многу да зборувам, ама да не навлегувам сега. Така што, искрено, не верувам дека овој филм би го надминал. Ама, Бетовен повеќе го сакам од Моцарт, па секако ќе го гледам. Фала ти.
Автоматски споено мислење:

Тоа глумата на тој у Амадеус ми беше патетична со кикотењето и не ме интересира дали бил вистински таков...
Не бил. Тоа го ставиле само дека бил ексцентричен, па Форман го замолил актерот да внесе нешто ексцентрично во ликот. Ама има теории дека имал Туретов синдром. Плус, има две анонимни писма од две девојки во тоа време кои го познавале, а во кои неговото смеење го опишувале како "звукот кога пила за дрва што се обидува да исече метал". :pos:
 
Последно уредено:
Само што го изгледав Scarface што го начекав вечерва на Fox Movies, мислам четрти или петти пат го гледам, безвременски филм, какви култни сцени, се изненадив и сам себе колку реплики на Тони Монтана сум ги знаел напамет. :LOL:
 
3 и пол саати трае. Затоа. А и плус Кум 1 ме измачи за сите пари кога го гледав, па не ми се продолжуваше Голготата... Значи не викам дека се лоши филмови, напротив. Ама дефинитивно не се и најдобриот и третиот најдобар некогаш направени.
Не се, туку се најдобриот и вториот најдобар некогаш направени.
 
Не ми е гледан. Ќе го ѕирнам. Amadeus е нешто вонземско, според мене, имам многу да зборувам, ама да не навлегувам сега. Така што, искрено, не верувам дека овој филм би го надминал. Ама, Бетовен повеќе го сакам од Моцарт, па секако ќе го гледам. Фала ти.
Автоматски споено мислење:


Не бил. Тоа го ставиле само дека бил ексцентричен, па Форман го замолил актерот да внесе нешто ексцентрично во ликот. Ама има теории дека имал Туретов синдром. Плус, има две анонимни писма од две девојки во тоа време кои го познавале, а во кои неговото смеење го опишувале како "звукот кога пила за дрва што се обидува да исече метал". :pos:

Моцарт негувал „скатолошка“ смисла за хумот т.е. сакал toilet humor шеги. Мислам дека тоа беше обработено и во филмот. Ја има и дајректорс кат верзијата, ако некогаш те интересира да ја погледнеш, јас ја ѕирнав пред некоја година. Инаку, Салиери, неговиот опонент во филмот, бил многу пославен композитор своевремено од Моци, а биле коавтори на некои композиции. Салиери не му правел нему реално такви опструкции во кариерата. За филмов за Бетовен ти говорам, бидејќи тоа му беше можеби и најдобрата биографска креација на Олдман, а сите знаеме дека тој е вонсериски глумец, можеби и најголемиот камелеон во поновава историја на кинематографијата. Причина плус - во филмот е одлично вклопена и моќната музика на Бетовен, која и ги илустрира сцените и им дава историска подлошка. Причина ++, филмот е насловен „Бесмртна љубена“, по писмата кои тој ѝ ги праќал на жената во која бил вљубен, а разоткривањето на нејзиниот идентитет се случува на самиот крај, Бетовен и како поет бил многу моќен и страстен. Тривија - Бетовен за малку ќе му бил и ученик на Моцарт, но патиштата им се разминале и наместо тоа му станал ученик на Хајден. Нам љубовта кон овие два филма ни ја всади професорот по музичко во средно, а во контекст на личноста на Моцарт ни ја спомена и поговорката "In tristitia hilaris, in hilaritate tristis" - „во тагата радосен, во радоста тажен“ - бидејќи и од самиот филм беше евидентно дека Моцарт бил многу весел карактер и ексцентрик, па сепак завршил крајно трагично, во масовна неименувана гробница, додека на погребот на Бетовен имало огромна поворка на луѓе кои го испратиле. Разликата меѓу двата филма е таа што „Амадеус“ бил извикан филм (иако историски со многу недоследности), а „Имортал...“ е некаков култен класик и sleeper hit. Пробај да му дадеш шанса и на овој. :)

Мене можеби омилената сцена од филмот, музички илустрирана со „Ода на радоста“.

 
Последно уредено:
Моцарт негувал „скатолошка“ смисла за хумот т.е. сакал toilet humor шеги. Мислам дека тоа беше обработено и во филмот.
Јас се смеев ко луд на сцената кога пробуваше перики и на репликата: "сите се убави, би сакал да имав три глави". :pos: :pos: :pos:
Инаку, за Amadeus има теорија дека тоа едно детенце што го гледаше со воодушевување во една сцена, било Бетовен.
 
Знае некој каде може да најдам торент за камионџије, тесна кожа, жикина династија?
 
Последно уредено:
Јас се извинувам ама пробав на аренаелите го нема филмот или не ми дава да отворам а се регистрирав.
На оваа страната кнабен го симнав ама секое видео кочи после 10 секунди.
Може некој да ми дади торент од камионџије или тешко?
 
Јас се извинувам ама пробав на аренаелите го нема филмот или не ми дава да отворам а се регистрирав.
На оваа страната кнабен го симнав ама секое видео кочи после 10 секунди.
Може некој да ми дади торент од камионџије или тешко?

go nema li na jutub,dailymotion,ok.ru?
 
ако го бара камионџије го нема на арена, па ни жикина династија па ни тесна кожа или па не им работи сеарчов појма немам
Ги има, му пратив линкови.
 
Midway_Banner.jpg

Екранизации на историски настани, обично се случуваат со извесна доза на преувеличување, аберирање, авторска слобода при додавање на елементи и сл. Егзактното пренесување на вистинитите настани, знае да биде не многу интересно за пошироката публика, па разбирливи се тие интервенции, од комерцијален аспект.

Но, овој филм е исклучок.
Битката за Мидвеј е можеби најинтересната битка во Втора Светска Војна. Пребогата со интересни и неверојатни моменти, оваа битка (во контекст на наративот од погорниот пасус) е екранизирана обратно.
Едноставно, било неможно сите интересни детаљи да бидат пренесени во два и кусур саати. Режисерот Емерих не морал да додава и преувеличува, туку да крати и прескокнува. Некои моменти не можел во целост да ги објасни и да го покаже нивното значење и учество во големата слика и тоа е исклучиво заради големиот број на такви елементи, од кои оваа битка е составена.
Кога ова е кажано, морам да признам дека во врска со тоа што го прикажува, филмот е неверојатно историски акуративен во споредба со многу други воени филмови (со исклучок на мал број моменти - ако сакаме навистина да цепидлачиме). Настаните и разни ситни елементи, кои ви делуваат како дел од режисерската слобода (затоа што личат неверојатно), да знаете дека се случиле. Како на пример:
- кога Јапонците го бомбардираат носачот на авиони, у целата фрка, бомби и експлозии, еден пилот влегува во полу-уништен авион, кој се наоѓа на пистата и седнува на задното седиште, па со митролезот од авионот пука по напаѓачите горе.
- повеќе бранови на бомбардери налетуваат на јапонските носачи и биваат сосема уништени без ниту еден погодок, или со погодоци, кои се небитни, но на крајот една група од само три бомбардери, напаѓа, со само три бомби фрлени (од секој по една). Двете бомби на бомбардерите, од лева и десна страна промашуваат, а едната (од централниот) погаѓа баш во точка, во која ако погоди, го уништува цел брод. Шанси - еден спрема илјада. Да, баш таму погаѓа и го уништува.
и да не набројувам, све што ќе видите - стварно се десило.

Релативно разновидна екипа глумци за ваков филм, а рака на срце, глумата не е кој знае што. Главниот глумец (првиот Дарио Нахарис) не знае баш да глуми. Режијата солидна, али и таа не е ништо посебно. Но, небитно, затоа што тука сум лично необјективен при оценката на уметничките квалитети и замижувам, ставајќи ја на прво место историската прецизност. (нешто што беше прилично занемарено кај екранизацијата на Битката кај Перл Харбур). Кога гледам екранизација на историски настан историската акуративност ми е на прво место.
Осмица - со попуштање од моја страна
Можеби единствениот филм за Втора Светска Војна што сум го исклучил на пола и не сум го догледал. Ужасно досаден, филм составен само од catch-phrases, демек Yeah America, и тек сега ми е јасно зашто првиот Дарио Нахарис го избација од ГОТ, чоекот не знае да глуми едноставно.

За вториот спојлер, иако не ја дочекав таа сцена да ја видам, после прочепкав и видов уствари што се десило на Мидвеј. Го уништил носачот на Јапонците со една бомба, затоа што во тој момент кога напаѓаат Американците, сите авиони на Јапонциве им се под палубата, за да им се сменат бомбите, т.е од торпеда прво ги смениле во бомби, па после кога се појавиле носачите на Американците пак назад во торпеда. И сеа тоа се дешавало брзо, па кога паднала бомбата врз носачот, ја пробила палубата, и експлодирала кај авионите кои пола и више имале наместено торпеда на нив, и затоа била таа огромна експлозија. Не ја изгледав сцената од филмот ама веројатно е лошо направена и затоа не е објаснето уствари како со една бомба е потонат цел носач на авиони.
 
Можеби единствениот филм за Втора Светска Војна што сум го исклучил на пола и не сум го догледал. Ужасно досаден, филм составен само од catch-phrases, демек Yeah America, и тек сега ми е јасно зашто првиот Дарио Нахарис го избација од ГОТ, чоекот не знае да глуми едноставно.

Се сложувам со тебе дека глумата е лоша и дека филмот не е ништо посебно, од некоја претпоставена објективна перспектива. Но, во случајов не сум објективен и тука нема дилема. Реков дека кога станува збор за Втора Светска војна, на прво место ми е историската точност.
Релативно разновидна екипа глумци за ваков филм, а рака на срце, глумата не е кој знае што. Главниот глумец (првиот Дарио Нахарис) не знае баш да глуми. Режијата солидна, али и таа не е ништо посебно. Но, небитно, затоа што тука сум лично необјективен при оценката на уметничките квалитети и замижувам, ставајќи ја на прво место историската прецизност. (нешто што беше прилично занемарено кај екранизацијата на Битката кај Перл Харбур). Кога гледам екранизација на историски настан историската акуративност ми е на прво место.

За вториот спојлер, иако не ја дочекав таа сцена да ја видам, после прочепкав и видов уствари што се десило на Мидвеј. Го уништил носачот на Јапонците со една бомба, затоа што во тој момент кога напаѓаат Американците, сите авиони на Јапонциве им се под палубата, за да им се сменат бомбите, т.е од торпеда прво ги смениле во бомби, па после кога се појавиле носачите на Американците пак назад во торпеда. И сеа тоа се дешавало брзо, па кога паднала бомбата врз носачот, ја пробила палубата, и експлодирала кај авионите кои пола и више имале наместено торпеда на нив, и затоа била таа огромна експлозија. Не ја изгледав сцената од филмот ама веројатно е лошо направена и затоа не е објаснето уствари како со една бомба е потонат цел носач на авиони.
Не е дека тука имаш многу неточности, но во врска со ова ќе ти кажам неколку работи:

- За еден носач (од тоа време) да направи било што од ова што си го навел му требаат 20-40 минути. У тие 20-40 минути, он може или да полетува авиони, или да слетува авиони, или да полни бомби, или да растовара бомби, или да ја има ангажирано ловечката патрола... Не може повеќе работи во исто време. А и секоја од тие работи се изведува само под одредени услови, на пример, при ангажирана ловечка патрола (што ќе значи нападнат е носачот), палубата мора да биде празна, значи, сите други авиони (dive и торпедо бомбардери) прво мора да се спуштат у подрум, или пак, за да полетува авиони мора прво да се сврти, ветерот у грб да му биде и тн. Ништо од ова не може да биде набрзина.
- Еве зашто нападот на Ричард Бест и останатите двајца со него, е фантастичен:
Од сабајле дента имало повеќе бранови од американски напади врз носачите. Десетина пати напаѓаат ескадрили (одприлика од по 15-20 па и повеќе) авиони, повеќето торпедо бомбардери. Секој од тие напади (на некој од четирите носачи) завршува со 80-90% американски губитоци (некои од нападите биле и со 100% губитоци) и буквално НУЛА погодоци врз јапонските носачи. Е сега, овие три авиони, на крајот што го нападнаа Акаги, у ствари не требаа таму да бидат, бидејќи ескадрилата кога напаѓа, по правило, тие кои се понапред идат кон подалечниот носач (Акаги), а тие бомбардери кои се поназад идат кон поблискиот, за да бидат носачите нападнати во исто време, за нивниот одговор (ловечката патрола) биде разводнет. Меклaски - лидерот на ескадрилата, кој е напред, од икс причини (денес не е баш разјаснето зошто) иде кон поблискиот (Кага) наместо кон подалечниот носач (Акаги). Ричард Бест (Дарио Нахарис), на своја рака со уште двајца се издвојува и тргнува сам кон Акаги. И сега гледаме дека носачиве се напаѓани цело сабајле од групи од по 15-20 бомбардери со ужасен резултат, а овде само три авиона, еден погодок и случајно се дешава да падне баш кај што треба и да го потоне. Инаку носачи вообичаено (особено американски) можат да трпат без проблем и неколку погодоци, нормално зависи кај се. Бест (како и сите други) знаеле дека на Акаги се наоѓа ескадрилата на Шигехару Мурата - веројатно најдобра торпедо бомбардерска ескадрила во Војната. Ако они успеат да полетаат и ги најдат американските носачи, нема да бидат повеќе напади.
Оваа сцена, како и други борбени сцени со ефекти, беа добро изведени и тука немам никаква замерка.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom