argenthessis
Highflyer
- Член од
- 9 јуни 2011
- Мислења
- 1.611
- Поени од реакции
- 2.129
Корса 1.3 цдти?
Ако не можеш 1.4 бензин да најдеш и 1.3 цдти е добра опција.
Корса 1.3 цдти?
За 1.3 имам слушнато дека трошат малку а и плус се на нафта но 1.4 трошел ептен околу 10 ?Ако не можеш 1.4 бензин да најдеш и 1.3 цдти е добра опција.
Зависи како возиш, ако си како мене ни плин не ти помагамене на астра х 1.4 ми троши 10.8л градска, тестирано неколку пати по 1000 км поминато исклучиво градска. Не ја возам премногу али ако ми треба за на работа обавезно плин иначе парите низ ауспух ќе ги оставиш.
Ама кога ќе тргни возот со расипување кај дизел бунар во џебот. Бош, регулатори, егр, дпф, катализатори, турбина.. Одбери си кое прво сакаш да те опали, нема ниедно испод 200 евра дефект)(за некои модели половни се повеќе од тоа), а се случува ако земеш половен да не се погоди. Другарче на зафира есенва смени бош пумпа, минатава недела пак го оставила сабајлето без работа и погоди кој дел повторно. 250 евра првиот пат и 3 денови колата по мајстори и плацови, 250 евра сега и пак по мајстори и плацови, а лани ја купи демек со 170 000 реални од познаник.Епа друже баш дека земаш половна кола со кизнај колку километра ти реков а и други ти рекоа да не бираш опел 1.0 или 1.2 бензинец настрана тоа што се троми, можда тебе како почетник ќе ти бидат ок, ама коа ќе излезеш на отворен пат ќе сфатиш што зборам.
Малите бензиски мотори немаат голем век, особено тој фамозен 1.0 на опел. Еве земаш некоја корса пример со 150 000 км километраж, реално можда има 200 000 и згора ама се вратени. Може и 150 000 стварно да има ама пред тебе тој што ја имал не ја одржувал како што треба и исто ти се фаќа ко 250 000 да има.
Ја земаш, за месец уствари сфакаш дека троши по 1 литро масло на 1000 км или некоја слична луда бројка и моторот е уствари за ремонт. И џабе почетничкото, џабе ниска потрошувачка кога тоа низ нос ќе ти излезе...земаш половно возило пред се, а тоа значи дека паметно е да одбереш мотор кој може да помине повеќе километра без дефект, а тоа се воглавном дизел мотори или поголеми бензиски мотори, за корса е 1.4 таман. Има доволно голем животен век а и колата не е толку трома со него.
мене на астра х 1.4 ми троши 10.8л градска, тестирано неколку пати по 1000 км поминато исклучиво градска. Не ја возам премногу али ако ми треба за на работа обавезно плин иначе парите низ ауспух ќе ги оставиш.
Не ги знам цените на овој мотор, моето искуство е базирано на:Абе друже баш наназад некоја тема за тоа кажав, фамозните бош пумпи на опел кои коштаат баснословни суми да ги оправиш.
Еве и јас возам кола со бош пумпа, уште е оригиналната од фабрика, ама и да се расипе нешто, половна е 4-5к денари, ќе ја однесам кај Ристе кавадарци ќе ја предиктува за уште толку и фактички решен е проблемот за 150 евра бар за наредните 100 000 км. Многу од тие мотори во зафира се дти или дтх на кој пумпата е vp-44 на бош која тешко и скапо се оправа а и половна е ептен скапа (како за половен дел).
Да возење на дизел може многу скапо да излезе ама ни оддалеку не е така со сите дизели, некои едностано се посклони на дефекти, купуваш половна кола и нормално кога тогаш таа склоност ќе се јави.
1.3 цдти е мотор чисто на фиат, нема бош пумпа и е доста издржлив, за корса е буквално како направен.
Инаку и бензинот си има дефекти и дупло повеќе дефекти ако е на плин, горат вентили,горат диктони, горат бобини, па сецкало, трокирало, буквално крај нема приказната со плин, особено ако те нервираат такви работи.
Автоматски споено мислење:
Фала што си кажа реално, некој истиот мотор по 7 до 8 им троши, особено кога ги продаваат колите.
Го имам овој мотор во пунто 1.3 мултијет од 2004, го имам 4 години и имам поминато 60.000 км со него. Не сум имал никакви посериозни проблеми до сега (да не го заречам), колата моментално има (кобајаги) 192.000 км. Досега имам сменето шајбни на 2 дизни, 1 греач, акумулатор, фиоката пред совозачко седиште, неколку сијалички и кедер на предна десна врата, плус исполирани фаровите и дотурено 1 литро уље за 50.000 км - све у свему некои 200 евра за сите овие работи заедно. Од друга страна, колешка од работа имаше корса Ц со истиот мотор, ама ептен канта примерок што вади црни облаци од ауспух, скапа по мајстори со колата, така да зависи како е одржавана и возена колата претходно. Мене колата ми троши 4.6/100 комбинирано. Ако си заинтересиран за возило со овој мотор, ја би ти препорачал пунто мк2 или ланчија ипсилон, затоа што имаат обичен замаец, корса има варијабилен и е доста скап за замена.Корса 1.3 цдти?
Кај ги најде сите нај крш дизели што постојат у свет...Не ги знам цените на овој мотор, моето искуство е базирано на:
дци мотор (мое возило, регулатор и егр имам менувано и двете се по 150-200 евра), другаров со зафирата, втор другар на форд тдци мотор (регулатор за висок притисок и дпф), прв братучед голф 5 турбина, службен голф 6 турбина и дпф сите дефекти ѓаол на трета, затоа и планирам пак да се вратам на бензин.
не знам што бараш ама ако бараш економичност кај корсата 1.0 потрошувачката е 4.4 на отворено и не повеќе од 5.5 у град па ти сеа спореди со тој 1.4 што троши 10 у град и 6.5 на отворено1.0 е со три клипа мислам колку вреди кола со три клипа односно што значи мотор со три клипа не е добар или само нема доволно снага
Се извинувам што ќе се убацам, може и не сум сфатил убаво, сакаш да кажеш дека во 50.000км не е сменето ниту еднаш уљето туку само е доставено 1л што фалело? Се надевам не сум сфатил убаво... дотурено 1 литро уље за 50.000 км ...
Како процени дека ова се најкрш дизели кога сите до една се над 15 000 евра од салон, не ме јеби дека пунто од 8к е поарно од голф 6 што е купен над 19к. Едноставно, дизел како да се свртиш е поскап за одржување, можеби има подобра вожња, можеби на угорнина не чувствуваш и леташ исто како на рамно,и супер е за возење се додека е поново, а половниве ти се веќе на граница да треба да менуваш нешто од посериозните делови кои не се баш ефтинки и ќе те изгорат во сервиси.Го имам овој мотор во пунто 1.3 мултијет од 2004, го имам 4 години и имам поминато 60.000 км со него. Не сум имал никакви посериозни проблеми до сега (да не го заречам), колата моментално има (кобајаги) 192.000 км. Досега имам сменето шајбни на 2 дизни, 1 греач, акумулатор, фиоката пред совозачко седиште, неколку сијалички и кедер на предна десна врата, плус исполирани фаровите и дотурено 1 литро уље за 50.000 км - све у свему некои 200 евра за сите овие работи заедно. Од друга страна, колешка од работа имаше корса Ц со истиот мотор, ама ептен канта примерок што вади црни облаци од ауспух, скапа по мајстори со колата, така да зависи како е одржавана и возена колата претходно. Мене колата ми троши 4.6/100 комбинирано. Ако си заинтересиран за возило со овој мотор, ја би ти препорачал пунто мк2 или ланчија ипсилон, затоа што имаат обичен замаец, корса има варијабилен и е доста скап за замена.
Кај ги најде сите нај крш дизели што постојат у свет...
Грешно си сфатил. Уље и филтер менувам на 10.000 км ама после 5-6 иљади од промената, нивото на уљето на шипката паѓа од максимум на три четвртини отприлика, па дотурам по малку колку да се врати на фул.Се извинувам што ќе се убацам, може и не сум сфатил убаво, сакаш да кажеш дека во 50.000км не е сменето ниту еднаш уљето туку само е доставено 1л што фалело? Се надевам не сум сфатил убаво
Моето пунто е платено 14.000 евра во Италија кога било купено ново пред 16 години. Уосталом што има везе цената на ново возило со неговата понатамошна доверливост? Па сите тие коли што ги наброја имаат далеку повеќе проблеми од мојата кола, иако мојата кола била поефтина како нова од сите нив. Башка тоа дека бензинците по дифолт се поефтини за одржавање, тоа може само деца во градинка да убедиш. Ако нечини моторот, не е битно на што гориво оди, ќе си се квари посекако.Како процени дека ова се најкрш дизели кога сите до една се над 15 000 евра од салон, не ме јеби дека пунто од 8к е поарно од голф 6 што е купен над 19к. Едноставно, дизел како да се свртиш е поскап за одржување, можеби има подобра вожња, можеби на угорнина не чувствуваш и леташ исто како на рамно,и супер е за возење се додека е поново, а половниве ти се веќе на граница да треба да менуваш нешто од посериозните делови кои не се баш ефтинки и ќе те изгорат во сервиси.
Таквите делови кај бензинците ти се помалку и тука заштедуваш во поглед на сервисите.
не знам што бараш ама ако бараш економичност кај корсата 1.0 потрошувачката е 4.4 на отворено и не повеќе од 5.5 у град па ти сеа спореди со тој 1.4 што троши 10 у град и 6.5 на отворено