Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
10 декември 2019
Мислења
35
Поени од реакции
10
Секој што малку повеќе разбира на угорница враќа брзина во понизок пренос без разлика дали е аутопут.Ем помалку троши ем помалку се малтретира колата.Залажувајте се вие дека влечела и у 5-6.
Автоматски споено мислење:

Пример возиш 100 у 5та доаѓа угорница и место да стискаш повеќе гас враќаш четврта и помалку гас.Поубаво за колата и потрошувачката паѓа.Зашто би возел у 5та пуна гас кога може у 4та со пола гас?
Автоматски споено мислење:

Секогаш има потреба од пониска брзина на угорница
Така е...
Како што читав сега, проблемот може да е са во МАФ сензорот
Дада, секако, сите коли во мк имаат поминато толку колку што пишува на километраж, особено дизелите на BMW, Audi i VW.
Не го купив од овде, увезено е од Австрија од пред 3 год ;)
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Така е...
Како што читав сега, проблемот може да е са во МАФ сензорот

Не го купив од овде, увезено е од Австрија од пред 3 год ;)
Ако во овие 3 години го немаш исчистено мафот, треба да го исчистиш, еднаш годишно практикувам да го чистам, еден сат работа е додека чекаш да се исуши спрејот.
 
Член од
10 декември 2019
Мислења
35
Поени од реакции
10
Плетвар кога се качува од Битола(Прилеп) кон Скопје е многу краток и прегледен, не возам брзо ама години сум возел 1.0 бензинец и знам точно и кога се менуваат брзини, самото возило тоа ќе го кажи. Не знам во што состојба е беНвето но за тој дизел мотор има влечни можности, сега со голема километража треба да се земи и самата истрошеност на моторот и да не се очекува премногу.
Ова се деси кога одев од Битола за Охрид, тоа кружното што е пред излез од Битола... Не е голема нагорнина автопатот, без проблем би требало да оди, сигурно некој сензор заебава... Фала за одговорот :)
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Ова се деси кога одев од Битола за Охрид, тоа кружното што е пред излез од Битола... Не е голема нагорнина автопатот, без проблем би требало да оди, сигурно некој сензор заебава... Фала за одговорот :)
Навидум не е многу нагоре тој дел, ама е захтевно тука да се забрза, на Ѓавато подобро можи да се тестира тоа со 5тата брзина, пробај се со мафот.
 
Член од
10 декември 2019
Мислења
35
Поени од реакции
10
Навидум не е многу нагоре тој дел, ама е захтевно тука да се забрза, на Ѓавато подобро можи да се тестира тоа со 5тата брзина, пробај се со мафот.
Да, утре ќе купам спреј за Маф и ќе пишам овде како ќе биди, :D
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.230
Поени од реакции
7.039
Zdravo se raboti za bmw e46 320d 2000 god, pred dva dena, se vrakjav od Bitola, prvat sum bil na toj pat, kade avtopatot e kako nagornina, vozam so 4ta, menuvam vo 5ta, obrtaite odat do 1500-700 i povekje ne, i duri so gas do kraj ne se desava nisto, papucata do kraj, ama snaga nema niti da zabrza, samo obrtaite stojat na 1700...Sto moze da bide, fala pozz
Не знаеш да возиш.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.904
Поени од реакции
14.596
Навидум не е многу нагоре тој дел, ама е захтевно тука да се забрза, на Ѓавато подобро можи да се тестира тоа со 5тата брзина, пробај се со мафот.
дали го вадиш мафот или му прскаш од кај усисот?

и што спреј користиш?
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
дали го вадиш мафот или му прскаш од кај усисот?

и што спреј користиш?
Го вадам, многу пристапен е кај мене само една стега е. Го чистам со спреј за чистење електроника и го оставам да исуши околу еден час.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.902
Поени од реакции
1.364
Zdravo se raboti za bmw e46 320d 2000 god, pred dva dena, se vrakjav od Bitola, prvat sum bil na toj pat, kade avtopatot e kako nagornina, vozam so 4ta, menuvam vo 5ta, obrtaite odat do 1500-700 i povekje ne, i duri so gas do kraj ne se desava nisto, papucata do kraj, ama snaga nema niti da zabrza, samo obrtaite stojat na 1700...Sto moze da bide, fala pozz
Teska kola e skoro kolku vektrata 1400kg ali toj motor e 136 ili 150ks bez razlika, taja ugorbica pletvar ili gjavato komotno se kacvat so petta brzina i koga davas turaza treba da vleci. So vektrata 2.0dti so petta bez zalet vleci nagore ne kamoli bmw so 30ks+
povejke varijanti mozi da bidat za to so nevleci:
nekoe crevo da e napuknato, vakumite, aktuator na turbina, protokomer, egr ventil cest problem, leptiri na usisna grana polu otvoreni ili zatnati od garez.... Nemoj da prskas sprejoj ni na usis ni na izduf.
Odi na dijagnostika da proveris so ke pokazi i ako ne pokazva nisto, togas ke go baras defektot vo ovie raboti sto ti gi nabrojav protokomer, creva, aktuator na turbina, vakumi, leptir na usis, egr...
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.514
Поени од реакции
34.557
Teska kola e skoro kolku vektrata 1400kg ali toj motor e 136 ili 150ks bez razlika, taja ugorbica pletvar ili gjavato komotno se kacvat so petta brzina i koga davas turaza treba da vleci. So vektrata 2.0dti so petta bez zalet vleci nagore ne kamoli bmw so 30ks+
povejke varijanti mozi da bidat za to so nevleci:
nekoe crevo da e napuknato, vakumite, aktuator na turbina, protokomer, egr ventil cest problem, leptiri na usisna grana polu otvoreni ili zatnati od garez.... Nemoj da prskas sprejoj ni na usis ni na izduf.
Odi na dijagnostika da proveris so ke pokazi i ako ne pokazva nisto, togas ke go baras defektot vo ovie raboti sto ti gi nabrojav protokomer, creva, aktuator na turbina, vakumi, leptir na usis, egr...
Како ги проверуваш цревата на турбината дали се напукнати?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.904
Поени од реакции
14.596
Како ги проверуваш цревата на турбината дали се напукнати?
За црева испитување(турбо, за клима...) најдобра метода е да се прска со спреј пена, специјлна за таа намена, и одма се појавуваат меури каде има протекување

НО.....незнам каде има да се купи таков спреј. Сум гледал на емисии за коли дека таков употребуваат
 
Член од
10 декември 2019
Мислења
35
Поени од реакции
10
Teska kola e skoro kolku vektrata 1400kg ali toj motor e 136 ili 150ks bez razlika, taja ugorbica pletvar ili gjavato komotno se kacvat so petta brzina i koga davas turaza treba da vleci. So vektrata 2.0dti so petta bez zalet vleci nagore ne kamoli bmw so 30ks+
povejke varijanti mozi da bidat za to so nevleci:
nekoe crevo da e napuknato, vakumite, aktuator na turbina, protokomer, egr ventil cest problem, leptiri na usisna grana polu otvoreni ili zatnati od garez.... Nemoj da prskas sprejoj ni na usis ni na izduf.
Odi na dijagnostika da proveris so ke pokazi i ako ne pokazva nisto, togas ke go baras defektot vo ovie raboti sto ti gi nabrojav protokomer, creva, aktuator na turbina, vakumi, leptir na usis, egr...
Фала ти за асалниот одговор...
На дијагностика извади проблем со Маф сензор, по рамно исто, место да убрза наеднаш, прво позема по малку и после наеднаш забрзува, независно која брзина е... Ќе проверам денес ова што го наброи, фала уште еднаш...:)(y)
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.664
Поени од реакции
12.060
И што му правите на мафот, го вадите и го прскате со специјален спреј или обичен за одмастување?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom