Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Peugeot 206 1.4 HDI
Кога го палам првиот пат работи 5-10 секунди, затрокира и гаси, некад и само затрокира,и после кога ќе ја упалам по вториот пат си работи нормално. Мислења?
Ја враќа нафтата у резервар или ти влага воздух у системот.Ако имаш пумпица со неповратен вентил можда му дошол крајот па треба да се замени,ако нема пробај да уградиш таков вентил,тоа ти е наједноставно решение.Ако не пумпата треба да се предихтува или евентуално подлошки на дизните да се сменат
Автоматски споено мислење:

Epa mene ne cesto, ama eve ednas vo dve nedeli min. znae na raskrsnica koga ke zastanam da mi ugasi. Posle koga go palam ne pali bez da stiskas pedalata za gas. Bev kaj dizel servisot "Stojce" i mi velat deka mi e do regulatorot za pritisok na naftata. Ama kako za pocetna varijanta za nejzino oporavuvanje mi kaza da zeam SONAX aditiv za gorivo i za mesec oktomvri da go izvozam cel rezervoar pa da vidam dali ke mi gaselo....
Автоматски споено мислење:


Nez..site velat razlicno..eve vcera zborev so drugar on ima vw passat 2002-2003 1.9tdi 131konja stava petrolej odi na avtopat i go izduvuva 3ta-80kmh i veli deka za negovata kola dosta e dobro...
Сигурен ли дека од кај Стојче Sonax ти го предложија?Боља опција ти се wynn's,stp или liqui moly и тоа подолго време да ги употребуваш.На крај ке додадеш уште некој динар ке го замениш регулаторот
 
Последно уредено:
Здраво дечки, имам Fiat Stilo 1.9 JTD 85kW 116KS, до пред некое време се слушаше свирење од турбната, но немаше некој воочлив проблем со влечење, сеуште имаше снага моторот и добро ја примаше гаста. Од пред приближно месец и пол. свирењето почна да се намалува и приметив дека е намалена снагата, послабо влече и бел чад од ауспухот (некогаш дури и кога е во лер). Договорив репарација на турбото, но кога ја однесов на механичар за да го извади турбото ми кажа дека можно е проблемот да не е до турбото, туку дека кога ја извлекол сајлата за улјето да го провери видел дека многу излегува чад од таму, и исто кога го отворил капачето каде што се достава улје и од таму премногу дува чад (ова го видов лично со него).

Имал ли некој од вас вакво искуство, или некој да има сугестија што може да е проблемот?
Фала, поздрав

П.С: Заборавив да напишам исто дека улјето го троши многу брзо
 
Последно уредено:
Epa mene ne cesto, ama eve ednas vo dve nedeli min. znae na raskrsnica koga ke zastanam da mi ugasi. Posle koga go palam ne pali bez da stiskas pedalata za gas. Bev kaj dizel servisot "Stojce" i mi velat deka mi e do regulatorot za pritisok na naftata. Ama kako za pocetna varijanta za nejzino oporavuvanje mi kaza da zeam SONAX aditiv za gorivo i za mesec oktomvri da go izvozam cel rezervoar pa da vidam dali ke mi gaselo....
Автоматски споено мислење:


Nez..site velat razlicno..eve vcera zborev so drugar on ima vw passat 2002-2003 1.9tdi 131konja stava petrolej odi na avtopat i go izduvuva 3ta-80kmh i veli deka za negovata kola dosta e dobro...

Петролеј е двотактол истите тие што ставаат за тие мотори што немаат систем за подмачкување за масло односно за двотактни мотори подобро стави си Вуртх јас го ставив таков за ауди а4 1.9 тди 131 кс истото како пасатот што кажуваше и така издував по автопатот и после малку се подобри ама после месеци и пак исто затоа не претерувај оти ќе стане полошо и единствено чаре е само чистење во моторот и ништо друго


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 
Ми се скрши клучот и пола клуч остана во бравата. Има ли начин сам да го извадам останатиот дел без да се вади цела брава.
 
Ја враќа нафтата у резервар или ти влага воздух у системот.Ако имаш пумпица со неповратен вентил можда му дошол крајот па треба да се замени,ако нема пробај да уградиш таков вентил,тоа ти е наједноставно решение.Ако не пумпата треба да се предихтува или евентуално подлошки на дизните да се сменат
Автоматски споено мислење:


Сигурен ли дека од кај Стојче Sonax ти го предложија?Боља опција ти се wynn's,stp или liqui moly и тоа подолго време да ги употребуваш.На крај ке додадеш уште некој динар ке го замениш регулаторот

Da bev kaj nego i Sonax-ot za direkt mi go kaza da go kupam od Makpetrol. A tie drugite sto gi nabroja kade se prodavaat ?
 
Da bev kaj nego i Sonax-ot za direkt mi go kaza da go kupam od Makpetrol. A tie drugite sto gi nabroja kade se prodavaat ?
Liqui moly во Аутомакедонија у Кисела вода што е,а STP и Wynn's исто на Макпетрол пумпите.Имај предвити дека адитивите може понекогаш и полоша состојбата да ја направат,биди претпазлив
 
Liqui moly во Аутомакедонија у Кисела вода што е,а STP и Wynn's исто на Макпетрол пумпите.Имај предвити дека адитивите може понекогаш и полоша состојбата да ја направат,биди претпазлив
Wynn's има и во Хубо.
 
Пежо 206 1.4 HDI 2003 150.000 км или Цитроен Ц3 1.4HDI 2005 150.000 км
Цитроенот е од прв сопственик купен од салон, а за другиот не знам немаат прашано.

Што би било најдобар избор за женско почетник од овие две? Цената и им е отприлика 2600-2700 евра.
 
Пежо 206 1.4 HDI 2003 150.000 км или Цитроен Ц3 1.4HDI 2005 150.000 км
Цитроенот е од прв сопственик купен од салон, а за другиот не знам немаат прашано.

Што би било најдобар избор за женско почетник од овие две? Цената и им е отприлика 2600-2700 евра.

Сеедно кое сакате бидејќи двата имаат исти мотори и нема разлика туку само дизајнот и вкусот значи се е по вкусот


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Здраво, имам еден проблем со опел корса ц 2006та година. Позиционото светло не ми работи. Ги проверив сите осигурачи и релиња и сите се исправни ама сијалиците не светат. Пробав директно да му пуштам напон и сите се во ред. Кога ќе го свртам прекидачот амбиеталното светло се намалува (на инструмент таблата). Е сега, дали е возможно некако прекидачот да не пушта напон и да не ги активира релињата? Или пак некој друг проблем?
 
Пежо 206 1.4 HDI 2003 150.000 км или Цитроен Ц3 1.4HDI 2005 150.000 км
Цитроенот е од прв сопственик купен од салон, а за другиот не знам немаат прашано.

Што би било најдобар избор за женско почетник од овие две? Цената и им е отприлика 2600-2700 евра.
Од C3 ние се откажававме затоа што има електрична летва која чини 1200€ а често им страдала,не знам дали и 206ката има таква.Ако ја зимате ц3 ката не четири,шест очи да отворите кога ке ја проверувата летвата.Ова инфо ми е од другар што работи во цитроен сервис дац,така да 100% е вистина
Автоматски споено мислење:

Од C3 ние се откажававме затоа што има електрична летва која чини 1200€ а често им страдала,не знам дали и 206ката има таква.Ако ја зимате ц3 ката не четири,шест очи да отворите кога ке ја проверувата летвата.Ова инфо ми е од другар што работи во цитроен сервис дац,така да 100% е вистина
Ако ме слушаш земете бензинец,дизелите на велико изумираат.Башка што заштедата на гориво не е како порано,сега е многу помала разликата во споредба со бензинот,а таа резлика ке ја потрошите по скапи сервиси.Многу тешко се наоѓа дизел а да не е дупнат од возење
Автоматски споено мислење:

Бензинците претежно немаат турбина,немаат замаец,немаат такви дизни,немаат пумпа.Дизелот може и преку 1000€ да те стави у трошок за кратко време и тоа со крпење,не со вистинска поправка
 
Последно уредено:
Здраво, имам голф 6, 2009 1.4 бензин. 80кс.
Што масло би ми препорачале? И колку би чинело промена на ребраст каиш?
 
Здраво, имам голф 6, 2009 1.4 бензин. 80кс.
Што масло би ми препорачале? И колку би чинело промена на ребраст каиш?
Јас би му ставил Motul x clean 5w40 или x clean + 5w30 зависи како возиш,ако возиш кратки релации со повеќе ладни стартови во текот на денот второто
Автоматски споено мислење:

Акома ти се увозници и на амбалажата пишува made in italy a не како на castrol made in eu.Секој производ што пишува made in eu а не е наведена држава доаѓа од Романија,Естонија....
 
Последно уредено:
ДЕЧКИ, се работи за MAZDA 626 1.8 BE NZIN-PLIN 105KS 77KW 1993G, вчера бев Скопје (Прилеп-Скопје и назад) и се беше Океј, денеска почна да ми тропа нешто во моторот (така-така-така) кога ќе ја запалам и во возење. Масло има, на 277.000 промена треба моментално е на 273.858км и е дотурено масло пред 300км. Филтерот за масло нее сменет пошто не можеше да се најди и се договоривме да се смени на наредна промена на маслото. До што можи да е, ќе објавам и Видео покасно.
 
ДЕЧКИ, се работи за MAZDA 626 1.8 BE NZIN-PLIN 105KS 77KW 1993G, вчера бев Скопје (Прилеп-Скопје и назад) и се беше Океј, денеска почна да ми тропа нешто во моторот (така-така-така) кога ќе ја запалам и во возење. Масло има, на 277.000 промена треба моментално е на 273.858км и е дотурено масло пред 300км. Филтерот за масло нее сменет пошто не можеше да се најди и се договоривме да се смени на наредна промена на маслото. До што можи да е, ќе објавам и Видео покасно.
Otvori hauba i naslušaj go motorot...vidi od kade idi zvukot
Ima šansa da e kaišnicata za kaiši. Obično Mazda a i drugite gi izrabotuvaat kako dvodelni so guma pomegju dvata dela. Od mnogu rabota...gumata propagja i počnuva da čuka kaišnicata

Možebi e i nešto sosema drugo
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom