Снајпериста
несреќник
- Член од
- 20 ноември 2008
- Мислења
- 293
- Поени од реакции
- 4
Ме интересира дали можи од кола со атестиран плин да се премести плинот на друга кола и да се атестира таа кола?
можи. Само имаш еден тон заебанции. Овластен сервисер треба да ја направи демонтажата/монтажата, да направиш сервис на уредот, да го одјавиш уредот од возилото што го користело и да го пријавиш на новото возило што ќе го користи. Притоа треба да се внимава, бидејќи можно е боцата да не одговара на местото (да се замени) а и цевките за доводот на гориво треба да бидат нови, како би можело да помине на А-тест. Ако видиш дека трошокот за А-тест ти е ист на нов уред и половен, а за сервисот и демонтажа/монтажа ќе ти земат можеби колку половина од новиот уред, поисплатливо е да не го вадиш од возилото на кое што е монтиран.Ме интересира дали можи од кола со атестиран плин да се премести плинот на друга кола и да се атестира таа кола?
Последно како што слушнав беше до 16 години ама сеа нешто менвет така да не сум баш сигурен.барав по теми ама не најдов па ќе прашам овде ако може некој да ми одговори.
сакам да знам дали има ограничување во тоа колку најмногу може да биде стар автомобилот кој сакаме да го увеземе од странство и тука да го регистрираме на мкд таблици?
кај мене така прајт до 5та брзина така да ако ти прајт само во прва брзина така мојт да ти се искршени зупчаниците...А шо кола е ако може да знам?
Дали мислиш на овој дел?Ве молам да ми помогнете, нигде неможам да најдам ваков дел за Пасат модел 2003-2004. Станува збор за десната пластика од браникот што е под фарот. Кога го гледате од напред од лева страна доаѓа пластиката како на првите две слики.
Тие дизели се супер дека се isuzu новиве се полоши дека се опелови ... од тоа годиште претпоставувам се работи за 1.7 дизел или 1.7 турбо дизел ?Слушам најразлични муабети за тоа колку се добри Опелите дизелаши.Планирам да земам една таква ама според зборењата на некои тоа било срање.
Сакам да земам Опел Астра Дизел од 2000 година,некои ме предупредуваат дека не биле добри,додека некои викаат дека се сосема ок.
Некое мислење од вас или пак некое искуство би ми било добредојдено.
Тие дизели се супер дека се isuzu новиве се полоши дека се опелови ... од тоа годиште претпоставувам се работи за 1.7 дизел или 1.7 турбо дизел ?
Да 130 е.. :wink:Колку е сега ограничувањето на брзината на автопат. Знма дека по старото еше 120 км/х ама сега мењаа нешто и ако сум добро информиран е 130 км/х?????
пријателе, нема врска за деловите, јас ова работам и предни плочки ке те коштаат околу 1500-1600, дисковите околу 1800, сет за квачило околу 6000 илјади, филтерче за уље околу 700, за ваздух околу 900..Дали би ми препорачале Alfa Romeо 156 бензинец и колку реално е потрошувачката и дали е точно дека биле многу скапи деловите ....разбрав али не сум сигурен дали е точно дека за свекици да смениш потребни биле 9000 денари ? :nesvest:
пријателе, нема врска за деловите, јас ова работам и предни плочки ке те коштаат околу 1500-1600, дисковите околу 1800, сет за квачило околу 6000 илјади, филтерче за уље околу 700, за ваздух околу 900..
а за свекиците, кај алфава, моторот носи два типа на свекици и ке дојдат малце поскапи.
Не не ја земам за такси замене лично да си ја возам ја земам али уште не сум решен помегу Bora , ford focus се двоумам али се некако алфава како по спортска ми е и поефтина.зависи колку ја возиш колата.
ако ја зимаш за такси, у текот на годината нема дел што нема да го смениш
ако ја зимаш за тебе да си ја возиш, филтерчинја ке мораш да смениш 2-3 пати годишно, еднаш плочки ке смениш, манжетни и сијалици ке смениш, ама тоа се ефтини делчиња.
за свекиците, кази ми точна кубикажа, киловати и година, па ке ти кажам колку ке те коштаат точно.
за потрошувачка, побарај на нет, сигурно ке најдеш.