Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
За какви ролетни се збори? Јас барав и најдов ролетна-полица на расклапање која го одделува багажниот простор од кабината.Значи онаа полица кога ке отвориш гепек што се крева
Автоматски споено мислење:

И нигде ја не можеш да најдеш таква,а и да најдеш испод 45€ за меривата не ја даваат

Ааааа за тоа се работи , јас погрешно разбрав тогаш ништо


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 
Голф да земеш , не дека Леонот не чини туку моторот не е баш квалитет како Голфот а моторот е најважен да не те изневери на сред патот, а за каросерија и шасијата кај леонот е полош од Голфот


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
Моторот е целосно ист. Леонот е малце потежок и зато е малце потромав али разликата во снага е многу мала. Леонот е малце постабилен во кривини и кокпитот внатре му е гумиран така да нема мака од пукнатини а кај голфот се е пластика и доста крцкат лајсните. И двете возила имат мака со казанчето за паарно и проблем со егр и турбина.
Класична мана на 1.9 тди 105кс.
Чим е загреана колата и се оптерети моторо на угорница и ако линеј масло од егр, бегај однеа....Евего брачетми мака мачи со сеат леон 2005 1.9тди,на 2000км пола литро масло дотурва.
Ако толку беа добри голф и сеат со тие мотори прв ќе земев. Астра х 1.7цдти космо опрема не се осеќа ниту да крцни ниту да чука пластика ниту проблем со егр или со турбина. На 9000км ки потроши 240грама масло...300 000има...
 
Ми се истури сирење во кола. Го поминав со сунѓер и сјај, но уште мириса. Како на друг начин да ја решам ситуацијава, освен нели, хемиско чистење?
Ако ја исчисти флеката за мирисот остави ја нека се исуши (барут), после сода бикарбона за миризбата нека отстои една вечер и со правосмукалка тргни ја нареден ден.
 
Моторот е целосно ист. Леонот е малце потежок и зато е малце потромав али разликата во снага е многу мала. Леонот е малце постабилен во кривини и кокпитот внатре му е гумиран така да нема мака од пукнатини а кај голфот се е пластика и доста крцкат лајсните. И двете возила имат мака со казанчето за паарно и проблем со егр и турбина.
Класична мана на 1.9 тди 105кс.
Чим е загреана колата и се оптерети моторо на угорница и ако линеј масло од егр, бегај однеа....Евего брачетми мака мачи со сеат леон 2005 1.9тди,на 2000км пола литро масло дотурва.
Ако толку беа добри голф и сеат со тие мотори прв ќе земев. Астра х 1.7цдти космо опрема не се осеќа ниту да крцни ниту да чука пластика ниту проблем со егр или со турбина. На 9000км ки потроши 240грама масло...300 000има...
Па ти најважното не му го кажа.А брегаста?
Автоматски споено мислење:

Ми се истури сирење во кола. Го поминав со сунѓер и сјај, но уште мириса. Како на друг начин да ја решам ситуацијава, освен нели, хемиско чистење?
Ако не го извадиш теписонот и под него да исчистиш,никогаш нема потполно да се отстрани миризбата
 
Па ти најважното не му го кажа.А брегаста?
Автоматски споено мислење:


Ако не го извадиш теписонот и под него да исчистиш,никогаш нема потполно да се отстрани миризбата

Нема теписон, како пластика е и врз него материјал кој е залепен изгледа за пластиката. Ако го извадам тоа материјалот отиде цела пластика.
 
Моторот е целосно ист. Леонот е малце потежок и зато е малце потромав али разликата во снага е многу мала. Леонот е малце постабилен во кривини и кокпитот внатре му е гумиран така да нема мака од пукнатини а кај голфот се е пластика и доста крцкат лајсните. И двете возила имат мака со казанчето за паарно и проблем со егр и турбина.
Класична мана на 1.9 тди 105кс.
Чим е загреана колата и се оптерети моторо на угорница и ако линеј масло од егр, бегај однеа....Евего брачетми мака мачи со сеат леон 2005 1.9тди,на 2000км пола литро масло дотурва.
Ако толку беа добри голф и сеат со тие мотори прв ќе земев. Астра х 1.7цдти космо опрема не се осеќа ниту да крцни ниту да чука пластика ниту проблем со егр или со турбина. На 9000км ки потроши 240грама масло...300 000има...

Па не е баш целосен ист иако е ист на око но малку разлика има бидејќи Сеат е тестер за наредната Шкода ,а од Шкодата и пак е тестер за наредниот конечен мотор за Голф така е тоа и истото и за Дачија за наредниот Рено. Германецот не е глуп па да дозволи Сеат да биде подобар од Голф и поефтин од Голф , а кокпитот се е на свој начин


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 
Па не е баш целосен ист иако е ист на око но малку разлика има бидејќи Сеат е тестер за наредната Шкода ,а од Шкодата и пак е тестер за наредниот конечен мотор за Голф така е тоа и истото и за Дачија за наредниот Рено. Германецот не е глуп па да дозволи Сеат да биде подобар од Голф и поефтин од Голф , а кокпитот се е на свој начин


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
Dizajnot e na spania a spania samo gi otkupuva motorite na vw. Komotno moze da se montira motor od golf 3 1.9 na octavia 1.9. Edina razlika se lezacite na menjac, a se ostanato e isto. E sega na novite vozila tsi tdi motori mozno e da ima izmeni. Skoda bea na dnoto a se iskacia na vrvot blagodarenie na vw. Ako vw ne potpisea dogovor so skoda, gotovi bea skoda. Eve eden primer: skoda superb 1.9tdi 131ks 2002 vleguvas vnatre i ako ja nema snackata skoda ke mislis passat vozes. klipovite na skoda octavia i superb se potpolno isti so vw bora 1.9.
Letva za volan komotno ja vadis od passat i ja stavas na octavia. Ima nekoj vozila ne odgovarat delovite od vw na skoda ili seat. Na primer delovi od golf 4 na skoda octavia i na seat leon pd 1.9 131ks nisto ne odgovara. Edino za audi neznam, zaniv nemam iskusto.
 
Се работи за Фиат пунто -бензинец.
Во врска со мерење на ниво на масло. На јако топли денови (висока надворешна температура) и покрај тоа што колата не е запалена пр. 12 часа нивото на маслото е 1мм повисоко на шипка за разлика од кога надворешната температура е нормална (по свежо време). Нормално или не? Фала
 
Се работи за Фиат пунто -бензинец.
Во врска со мерење на ниво на масло. На јако топли денови (висока надворешна температура) и покрај тоа што колата не е запалена пр. 12 часа нивото на маслото е 1мм повисоко на шипка за разлика од кога надворешната температура е нормална (по свежо време). Нормално или не? Фала

Ми изгледа нормално, штом 12ч не е палено значи маслото паѓа долу во коритото и реална е мерена количина


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 
Ми изгледа нормално, штом 12ч не е палено значи маслото паѓа долу во коритото и реална е мерена количина


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
Зборот ми беше дали надворешната температура може да има влијание на прецизното оттчитување (и во двата случаи 12ч изгасен мотор). На висока надворешна температура +1мм за разлика од нормална (по ладно време) надворешна температура (исто 12ч изгасен мотор). Физика на ширење на течности или?
 
Зборот ми беше дали надворешната температура може да има влијание на прецизното оттчитување (и во двата случаи 12ч изгасен мотор). На висока надворешна температура +1мм за разлика од нормална (по ладно време) надворешна температура (исто 12ч изгасен мотор). Физика на ширење на течности или?
Тролаш или сериозна си?
Автоматски споено мислење:

Еден милиметар :(
 
Сериозно. Ме интересира дали физиката си го прави своето и тука. :)
Па едно камче да има под гумата или малку да е нерамна подлогата каде е паркирана колата и пола сантим разлика ке покаже.За да имаш точен одговор треба да ја паркираш колата на идеално рамно,под васер вага да ја наместиш и на топло и на ладно за да го дознаеш точниот одговор.Инаку,еден милиметар е занемарливо
Автоматски споено мислење:

Нивото не се проверува на ладен мотор после 12 часа
 
Дечки денес налетав на ваков проблем. При контакт ми се запалуваат жолтите ознаки (слика 1) . По секунда две ги нема (слика 2). По палење не свети ништо.
Правев тест со педали (туража+кочница), и нели треба да каже код со светкање, константно си светка во интервал.

Опел Корса 1.7 дти 2002
cbc4a2e1a0b1ddc7fc11a85f7a536201.jpg
a54d3bb9b20aed668956e56f62a40a98.jpg


Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
 
Последно уредено:
Дечки денес налетав на ваков проблем. При контакт ми се запалуваат жолтите ознаки (слика 1) . По секунда две ги нема (слика 2). По палење не свети ништо.
Опел Корса 1.7 дти 2002
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
колку што гледам кај мене, нормално е при давање контакт да се запалат сите или повеќето сијалици за проверка на системите. Лошо е ако после тоа останат да светат. Ако при возење ти останале, тоа не би требало да свети. Мене исто ми се палат сите при давање контакт, бројам до 5-6 па по секунда се гаснат, освен некои, додека не се стартува моторот.


Баш вчера ми се случи да остане во возење да свети жолтото check engine, сигнал за издув. Го однесов на комјутер, го мачеа го стартуваа, турираа и пак на комп...немаше ништо, све беше оптимално па го ресетираа жолтиот сигнал.
Од она што го имам слушано за новите модели кај некои коли, ако се јават 3 и повеќе вакви грешки, моторот не може да се стартува. Колку е точно, не знам.
 
Последно уредено:
  • Ми се допаѓа
Reactions: 048

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom