Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Е арно де, и сечењето не е никаков проблем ако му се довери на „писмен“ лимар.
И ги заборавивте задните штопови од Лада, по урнекот на Фиат 124, значи првите Лади, т.н. Жигула, но оние подоцнежни модели кои имаат тотално ист штоп како Фиат 128, со катадиоптер на средина.
Дечките имаат од оние без катадиоптер, баш како на Фиат 124, што по мене е мала грешка.
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.118
Поени од реакции
11.645
Фала 10101 за линков, интересно изгледа. Ако не менувам вака сега, можеби ќе се одлучам во иднина. Веројатно сега ќе ја стегнам и средам да изгледа колку што можам како на овој србинот.

А една налепница имам на шофершајбната, како да ја извадам? Ја имам чепкано со скалпел, излегува (без да го оштетам стаклото) ама дел по дел не можам никако да ја завршам. Знаете некое средство за тоа, некој алкохол?

И сакам таблата да ја сменам, поинакво осветлување и жолти подлошки да има. Барам сега на интернет постапка како да ја средам. Како што е жолта (банана боја) ќе изгледа добро. И плус магленки жолти. Ајде давајте предлози, баш ме интересира како вие би ја средиле?
 

10101

@*I am Nuts!*#
Член од
27 ноември 2007
Мислења
349
Поени од реакции
0
Фала 10101 за линков, интересно изгледа. Ако не менувам вака сега, можеби ќе се одлучам во иднина. Веројатно сега ќе ја стегнам и средам да изгледа колку што можам како на овој србинот.

А една налепница имам на шофершајбната, како да ја извадам? Ја имам чепкано со скалпел, излегува (без да го оштетам стаклото) ама дел по дел не можам никако да ја завршам. Знаете некое средство за тоа, некој алкохол?

И сакам таблата да ја сменам, поинакво осветлување и жолти подлошки да има. Барам сега на интернет постапка како да ја средам. Како што е жолта (банана боја) ќе изгледа добро. И плус магленки жолти. Ајде давајте предлози, баш ме интересира како вие би ја средиле?
Прво, немој да се сеќираш за изгледот и 128-ката од застава е линценца од Fiat 128 Europa, така што пак си возиш Фиат модел :) ова е за оние што сакаат да имаат носталгичен изглед. Баш онаа сликата што ја стави погоре е од Фиат 128 Еуропа.

Иначе за отстранување на лепенки, јас иам едно средство дома, ама ми го направија во медицински центар (на девојката мајка и е лаборант :) ), а иначе оди до некоја аптека каде рачно прават лекови,масти белки ќе ти напраат нешто.
За некои одредени препарати не знам.


Мислиш за шал табла? Брзиномер такви ствари?
 

10101

@*I am Nuts!*#
Член од
27 ноември 2007
Мислења
349
Поени од реакции
0
Е арно де, и сечењето не е никаков проблем ако му се довери на „писмен“ лимар.
И ги заборавивте задните штопови од Лада, по урнекот на Фиат 124, значи првите Лади, т.н. Жигула, но оние подоцнежни модели кои имаат тотално ист штоп како Фиат 128, со катадиоптер на средина.
Дечките имаат од оние без катадиоптер, баш како на Фиат 124, што по мене е мала грешка.
Добро, не е тоа толку многу битно (катадиоптерот). Иако се разбира убаво е да го има.

Него Андроник, еве ти од Аргентина сајт специјализиран за 128.

http://www.fiat128.com.ar/foro/index.php

Колку за инфо, Фичото, 125, 127, 128 (во какви не мутации го има) се произведуваа и во Аргентина. (и некои други ФИАТ модели)
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.118
Поени од реакции
11.645
Да, осветлувањето на таблата и изгледот, бројките и слично. Сакам да биде жолто,а сега е црно нели. И осветлувањето би сакал да го променам, да не свети бледо бело. Исто и на прекидачите наоколу, би изгледало многу подобро.
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.118
Поени од реакции
11.645
Еден куп модели се произведуваа по Јужна Америка, каравани од 128, во Египет исто...
 
Д

Демијан

Гостин
vaka imam peugeot 106 disel 1.4!! i koga menjam u vtora brzina menjacot mi krci! treba da go menjam cel menjac iili ima drug lek?
 

10101

@*I am Nuts!*#
Член од
27 ноември 2007
Мислења
349
Поени од реакции
0
Да, осветлувањето на таблата и изгледот, бројките и слично. Сакам да биде жолто,а сега е црно нели. И осветлувањето би сакал да го променам, да не свети бледо бело. Исто и на прекидачите наоколу, би изгледало многу подобро.
Трк на www.yugofanclub.com имаш се што ти сака душа и на српски и тоа :) Таму е и ова 128-чето и ред други коли што треба да ги видиш.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
vaka imam peugeot 106 disel 1.4!! i koga menjam u vtora brzina menjacot mi krci! treba da go menjam cel menjac iili ima drug lek?
Ако ти крчи САМО од прва во втора, тогаш ојден е синхронот помеѓу прва и втора.
Ако крчи било каде, кога менуваш, тогаш е корпата.
Значи, најверојатно синхрон.
Цел менувач да мениш...не се секирај, не е до тоа. Треба да не вози колата за да е се ојдено у ПМ.

Добро, не е тоа толку многу битно (катадиоптерот). Иако се разбира убаво е да го има.

Него Андроник, еве ти од Аргентина сајт специјализиран за 128.

http://www.fiat128.com.ar/foro/index.php

Колку за инфо, Фичото, 125, 127, 128 (во какви не мутации го има) се произведуваа и во Аргентина. (и некои други ФИАТ модели)
И Фиат 1300/1500, 127 е познат таму како 147, 1300 има интересна pick-up верзија...
Има таму егзотика...
 

10101

@*I am Nuts!*#
Член од
27 ноември 2007
Мислења
349
Поени од реакции
0
Znaci, i vama su kao i meni dosadili standardni cajgeri u Vasem Yugu. Pa i ne cudim vam se, obzirom kakvi su... Pa onda da uradimo nesto po tom pitanju, hocemo li? Zahvat pravljenja “belih cajgera” nasi profesionalci naplacuju 15-30eura, zavisi sta rade… Mene je kostalo ukupno oko 200dinara, s tim sto sam mogao da odradim 4-5 auta za te pare… I nikad mi nije bilo jasno zasto moraju biti beli? Moji su zuti. Kao i skoro sve ne kolima, uostalom…

Znaci, kako sam poceo… Za pocetak, najlaksa solucija je da skinete skenirane cajgere za Zastavu sa http://www.jovovic.com (god bless Dutchman!!!). Ako ste bas uporni, onda skenirajte svoje, pa ih posle editujte u Photoshopu. Kako cete skinuti cajgere, opisacu posle.

Dakle, skinuli ste Dachine cajgere, ako vam se svidjaju, to je to, ako ne, onda ih editujte u PS-u. Obavezan deo editovanja tih cajgera je brisanje crne tacke koja bi valjda trebala da oznacava iglu koja drzi kazaljku, jer je ona na drugom mestu kod svakog glupog Yuga. Ne zaboravite da uradite i deo sa lampicama.

Kada ste odradili to u PS, treba da otvorite Corel Draw, i da otvorite nov document, i za dimenziju papira napravite 150*100mm. Otvorite desni klik na slobodnu povrsinu papira i kliknete “import”. Tu nadjete vase cajgere i ubacite ih. Jedan papir-jedna slika. Onda komanda “EXPORT”, pa onda u JPG, izaberete neko mesto na kompu gde cete i to je to. Najbolje napravite vise modela, da bi posle mogli posle da birate. Ja sam bio napravio pet parova, i svi su bili extra. Ipak, odlucio sam se za zute, sa pcelicom, kao zastitnim znakom mog auta.

Onda sve to pohranite na CD ili disketu (mnosto JPG fajlova) i odnesite u lokalnu Foto radnju koja radi slike sa CD-a. Ja preporucijem Agfa Image Centar. Uzmite OBAVEZNO dimenzije papira 10*15cm, BEZ ODSECANJA. Meni je onaj degen sto radi tamo bez pitanja stavio SA ODSECANJEM i CENZURA mi jednu turu, CENZURA mu pas mater glupavu, pa sam morao da idem u Milesevsku da im se nacestitam mile&drage nove godine. Bas sam i radio negde u to vreme… Elem, preporucujem mat papir, jer on nije stvarno mat, vec ima neku dozu sjaja, vise je kao zrnast. Onaj glossy je ipak previse sjajan, bar za moj ukus. A i nepraktican je za rad.

Kada pokupite odstampane cajgere, pristupate otvaranju kont. table. To se radi na sledeci nacin: krstastim srafcigerom odsrafite onaj sraf u sredini sto drzi one natstresnice vezane za plastiku ploce. Povucite ih onda sa donje strane ka sebi, izvucice se odozdo, pa onda sa gornje. Trebalo bi da ste ih izvukli. Ovako, onda treba odsrafiti sajlu brzinomera. Prosto, samo je odsrafite... Otkacite i ona dva konektora crvene boje. Sad ono sto vam ostane u rukama odnesite u kucu. Na stolu malim srafcigerom odvojite one crne natstresnice od onog belog dela, tako sto cete odsrafiti cetiri ili nesto vise srafova i odvojiti. E sad – kazaljka. Tu morate biti ultra precizni i smireni. Ja sam je skinuo samo sa jednim malim nozicem, podupro sam polako sa donje strane i jednostavno je svukao sa igle. Onda skinite ona dva malena srafa i skinite plocu brzinomera. Da biste skinuli plocu sa onog dela gde su lampice, sa zadnje strane ima jedan sraf koji je drzi vezanu, onda samo izvucite onaj plasticni cep iz centra i to je to. Ako vec niste sada ih mozete skenirati da biste ih obradili u PS-u, bla, bla, kad vec skenirate, skinite i one za pokazivace vode i goriva pa i njih skenirajte.

Za secenje u adekvatnom obliku preporucujem koriscenje hirurskin skalpela ili zileta. Moze i neki nov skalpel, ali da je stvarno ostar... Isecite kako treba da bude, pa onda namazite TANAK sloj OHO lepka na poledjinu odstampanog cajgera, i na povrisnu ploce cajgera. Sacekajte malo i pazljivo zalepite.

Da se pozabavimo svetlom dok se to susi... Mene je uzasno smaralo zeleno osvetljenje u Yugu, pa sam se odlucio da polupam ona staklena zelena zvona koja stvaraju takvu boju... Mada, ne znam koliko je to pametno, jer oni imaju ulogu sociva... Kako god ja sam ih izlomio (nisam nasao konstruktivan metod kako da ih skinem), a instrument iznutra obojio u plavo. Zadrzao sam obicne sijalice, s tim sto sam onu jednu prigusenu zamenio standardnom. Eksperimentiosao sam i sa plavim sijalicama, ali one sijaju nekako retardirano zeleno, nemaju veze sa plavim. Posle sam bojio sijalice u crveno, pa je zbog plave boje unutrasnjeg dela, to sijalo roze. Fenserica... Tako da sam zadrzao belo osvetljenje.

Ploce, sada sa zalepljenim novim slojem preko, usrafite na njihovo mesto. Kazaljku vratite, ali posto vecina radi cajgere u neku svetliju boju, valja i nju ofarbati u neku adekvatnu boju, kako bi bila uocljiva. Ja sam moju obojio u crno, i to sam radio markerom. Lepo je kada su cajgeri beli, a kazaljka crvena ili plava. Bar meni... Najlepsa kazaljka koju sam video u Yugu je srebrne boje...

Sve sada vratite kao sto ste i skinuli, logicno... Sajlu samo usrafite na mesto i to je to... To bi trebalo da je to... Moze se sa cajgerima praviti milion egzibicija, na sve moguce nacine, ali ja sam moje samo hteo da malo promenim. Ovo je objasnjenje kako sam to ja radio, moze se i drugacije, ali ovo je nekako najlakse.

http://img212.echo.cx/img212/2539/cajgeriukmra1og.jpg

http://img212.echo.cx/img212/6817/slika0031fk.jpg

http://img212.echo.cx/img212/8113/cajgeri190fg.jpg


 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.118
Поени од реакции
11.645
Супер е објаснувањево, морам некое време да посветам и да направам да биде онака како што замислувам. Само ме плаши дали кај нас има доволно делови за експериментирање.
 

10101

@*I am Nuts!*#
Член од
27 ноември 2007
Мислења
349
Поени од реакции
0
Зависи до каде сакаш да ја носиш работава. Иначе за овие работи има. Не е проблем. Мене ми е мерак да купам едно Заставче, да го средам со мерак. Гледам вртам огласи деновиве. Читам форуми по 2-3 саати на ден, а исто ме фаќа мерак да ставам 1.5 и 1.6 машина. Но, не знам како ќе биди со а-тест. Дали ќе ми дозволат да направам а-тест? Сепак дупло повеќе КС ќе се добијат.

После тоа за спуштање на колата, немаме кај нас многу мајстори за таа работа. А богами треба знаење. За почеток ќе ставам пружини од 126 Пегла (од задните) напред, назад нешто со листовите ќе пробам, некои ниски/сечени амортизери ...тоа не знам како да се направи. Црвена фарба, мерак! Само би одел на 101/128 тие полесни се за ставање посилен мотор. Кај Југото нешто менуваа глупости.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Е за цена, тоа треба да си прашаш мајстор. Одприлика оди вака. Комплет менувачот треба да се демонтира од кола па потоа откако ке се направи да се монтира. За тоа треба да ти земат отприлика 1500 денари. За синхронот треба да најдеш асолен мајстор оти треба да се расклопи цел менувач, па да се замени делот. Колку би те коштало тоа зависи од мајсторот и колку има расклопување.
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.118
Поени од реакции
11.645
Џиш, да не разбра колку се крилата во Битола? Во Охрид ми бараат 2500 парче нови.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom