Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Здраво, Да не знае некој за Тојота Јарис 2008 1.0 на колку километри се менува ребраст кајш ?
 
Уште одамна...кога возев Застава 1300....при менување на уље користев некои мои ,,техники,, за поцелосно истечување на уљето.
Прво мора да се отвори капачето на главата, за полесно да се ствара нормален притисок при истекувањето. Иначе ако не се отвори, се ствара ефект ист како превртено шише....колку истекува течност од долу...толку треба покрај течноста да влези воздух
На крај доаѓа шлагот........јас со уста дувам во отворот на капакот...и верувале или не доста масло истекува така. Доволно е 3-4 пати да се издува внатрешноста

Алекс.....колку и да е интервалот...ти менувај на макс 60 000 км, бидејќи квалитетот на каишот во секој случај е послаб него фабричкиот
 
Уште одамна...кога возев Застава 1300....при менување на уље користев некои мои ,,техники,, за поцелосно истечување на уљето.
Прво мора да се отвори капачето на главата, за полесно да се ствара нормален притисок при истекувањето. Иначе ако не се отвори, се ствара ефект ист како превртено шише....колку истекува течност од долу...толку треба покрај течноста да влези воздух
На крај доаѓа шлагот........јас со уста дувам во отворот на капакот...и верувале или не доста масло истекува така. Доволно е 3-4 пати да се издува внатрешноста

Алекс.....колку и да е интервалот...ти менувај на макс 60 000 км, бидејќи квалитетот на каишот во секој случај е послаб него фабричкиот
Остави ја да работи у место да отвори термостат перката да се укључи.Штом исклучи перката гаси и одврти штопната.За саат време колку ке истече толку.200 мл ке останат па макар картер да извадиш[DOUBLEPOST=1554068416][/DOUBLEPOST]Капачето и мерачот за уље извадени обавезно
 
Mnogu bitno e koga sam menuvaš maslo...da se proveri na štopnata dali ima nekakvi strugotini od.metal, koi bi ukažale na toa deka ima nekakvo struganje vnatre vo motorot.
 
Mnogu bitno e koga sam menuvaš maslo...da se proveri na štopnata dali ima nekakvi strugotini od.metal, koi bi ukažale na toa deka ima nekakvo struganje vnatre vo motorot.
И обавезно нова шајбна бакарна претходно усвитена па нагло оладена да омекне,за да не ја прошлајфуваш штопната од стегање,штом ти се свиткал клучот од што била стегната
 
можно е.

има 2 типа, пасивен кој ја зема брзината од секое тркало преку абс системот и активен каде на секое тркало има засебен уред.

доколку е пасивен треба да се има во предвид дека можи да ти алармира дури и по 15/20+ километри.
После извозени 15/20 км? Ако е прилично истушена, ќе се извиличи гумата.
Во секој случај фала
 
Се вратив во МК на некој ден и колава ја палиш наутро не влече, едвај крева до 50-60, потоа ќе загрееше па си возеше ок и на среде возење ќе фатеше да трокира, да губи снага па одеднаш да повлекува. Го споделувам случајов да знаете ако ви се случи ваков квар, се работеше за луфтмастерот, среќа побарав 3-4 мислења зошто не се разбирам како и секоја жена нели :icon_lol:, па еден мајстор ми вика да не испадне те лажам еве ти гратис мој дел повози ја некој ден ќе видиш дека до тоа е кварот и испадна дека навистина е до луфтмастерот :)
 
После извозени 15/20 км? Ако е прилично истушена, ќе се извиличи гумата.
Во секој случај фала

да, многу е глуп таквиот систем.

мислиш го имаш и се потпираш на него да не проверваш притисок во гумите, а дури да светни можи бељата е веќе напрена.
 
По правило не треба да се менува градацијата 5w30 со 5w40 па макар и да има 500.000 км на километража, aма тоа важи доколку си прв сопственик и си го одржавал аутото по пропис.Најчесто за да троши помалку масло преминуваат на погусто,поради луфтите кои се ствараат во моторот
 
По правило не треба да се менува градацијата 5w30 со 5w40 па макар и да има 500.000 км на километража, aма тоа важи доколку си прв сопственик и си го одржавал аутото по пропис.Најчесто за да троши помалку масло преминуваат на погусто,поради луфтите кои се ствараат во моторот

Да,ама не е баш така , бидејќи маслото од ЕУ и овдешните во МК не е ист квалитет па размилсете малку градацијата 5-30 е потечна од таа 5-40 значи овдешните МК 5-40 е истата таа од ЕУ со 5-30 па види сега. Новите коли штотуку излезени од салон со нов мотор пожелно е за почеток со 5-30 или според фабричките спецификации, а после над 150,000 е тогаш има да размислете еве прашајте ги тие официјалните сервисери пример Порше Македонија,Аутомакедонија или МиДа и другите


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Да ама не е баш така , бидејќи маслото од ЕУ и овдешните во МК не е ист квалитет па размилсете малку градацијата 5-30 е потечна од таа 5-40 значи овдешните МК 5-40 е истата таа од ЕУ со 5-30 па види сега


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Шо збориш бе? Како може градација 5w40 да биде иста со 5w30,било каде у Светот?[DOUBLEPOST=1554152371][/DOUBLEPOST]Сакаш да кажеш дека 5w30 y Македонија е поретко од 5w30 у Германија????
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom