Остави ја да работи у место да отвори термостат перката да се укључи.Штом исклучи перката гаси и одврти штопната.За саат време колку ке истече толку.200 мл ке останат па макар картер да извадиш[DOUBLEPOST=1554068416][/DOUBLEPOST]Капачето и мерачот за уље извадени обавезноУште одамна...кога возев Застава 1300....при менување на уље користев некои мои ,,техники,, за поцелосно истечување на уљето.
Прво мора да се отвори капачето на главата, за полесно да се ствара нормален притисок при истекувањето. Иначе ако не се отвори, се ствара ефект ист како превртено шише....колку истекува течност од долу...толку треба покрај течноста да влези воздух
На крај доаѓа шлагот........јас со уста дувам во отворот на капакот...и верувале или не доста масло истекува така. Доволно е 3-4 пати да се издува внатрешноста
Алекс.....колку и да е интервалот...ти менувај на макс 60 000 км, бидејќи квалитетот на каишот во секој случај е послаб него фабричкиот
И обавезно нова шајбна бакарна претходно усвитена па нагло оладена да омекне,за да не ја прошлајфуваш штопната од стегање,штом ти се свиткал клучот од што била стегнатаMnogu bitno e koga sam menuvaš maslo...da se proveri na štopnata dali ima nekakvi strugotini od.metal, koi bi ukažale na toa deka ima nekakvo struganje vnatre vo motorot.
После извозени 15/20 км? Ако е прилично истушена, ќе се извиличи гумата.можно е.
има 2 типа, пасивен кој ја зема брзината од секое тркало преку абс системот и активен каде на секое тркало има засебен уред.
доколку е пасивен треба да се има во предвид дека можи да ти алармира дури и по 15/20+ километри.
A pomegju 150.000 i 200.000 ne menjas uljeАко е над 200,000км поминато тогаш 5-40 а ако е под 150.000 5-30
Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
да, многу е глуп таквиот систем.После извозени 15/20 км? Ако е прилично истушена, ќе се извиличи гумата.
Во секој случај фала
Се менува 5-35A pomegju 150.000 i 200.000 ne menjas ulje
Нормално си менуваш што ви е !?A pomegju 150.000 i 200.000 ne menjas ulje
Да,ама не е баш така , бидејќи маслото од ЕУ и овдешните во МК не е ист квалитет па размилсете малку градацијата 5-30 е потечна од таа 5-40 значи овдешните МК 5-40 е истата таа од ЕУ со 5-30 па види сега. Новите коли штотуку излезени од салон со нов мотор пожелно е за почеток со 5-30 или според фабричките спецификации, а после над 150,000 е тогаш има да размислете еве прашајте ги тие официјалните сервисери пример Порше Македонија,Аутомакедонија или МиДа и другитеПо правило не треба да се менува градацијата 5w30 со 5w40 па макар и да има 500.000 км на километража, aма тоа важи доколку си прв сопственик и си го одржавал аутото по пропис.Најчесто за да троши помалку масло преминуваат на погусто,поради луфтите кои се ствараат во моторот
Шо збориш бе? Како може градација 5w40 да биде иста со 5w30,било каде у Светот?[DOUBLEPOST=1554152371][/DOUBLEPOST]Сакаш да кажеш дека 5w30 y Македонија е поретко од 5w30 у Германија????Да ама не е баш така , бидејќи маслото од ЕУ и овдешните во МК не е ист квалитет па размилсете малку градацијата 5-30 е потечна од таа 5-40 значи овдешните МК 5-40 е истата таа од ЕУ со 5-30 па види сега
Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk