Прегледај го приврзокот 205165
Ова е тој дел ама ако не разбираш многу (не си тргал маки од коли,оти маката го учи чоек) бадијала ти е.
На плац фиатите се чисти од маслото обично им се со лепак излепени дихтунзите на капачката и то е привремено решение. Кога ќе ја напниш на подолга вожња или по месец дена ќе бидиш капки по моторот има. Фиат е ефтино склопена кола нема големо реноме кај автомобилите иако како компанија се доста јаки (под нивна капа се Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge,
Ferrari,
Fiat,
Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Ram,SRT) продаваат мотори на други брендови,опел корсите со 1.3 се фиат мотори, и можда се ефтино склопени, ама вршат работа и се доста ефтини за одржавање. Од посовремениве коли мислам дека во сервиси се и најефтини, освен некои глупави инжинерски решенија како за да смениш јабучица мењаваш цело рамено што кошта 2500 денари турско производство, ама према други брендови е ефтино.
Или степ моторчето е врзано со цела клапна,ама половна за тоа е 50 евра и чиста работа.
Фиат е платено-добиено за парите, и фиат купува некој кој планира да вози, сервисите да не се болиглава и обично фиатите се крајно експлоатирани коли, дистрибутериве и фирми доста со Добловци 1.3 им прават по 300-400 000 км. Фиат се зема ако сакаш за ефтини пари ефтино возило да му се изнавозиш.