- Член од
- 7 јуни 2014
- Мислења
- 1.132
- Поени од реакции
- 1.292
Кога го пријавуваш дефектот бараш документ со печат потпис и датум да ти дадат или да ти стават на гаранцијата дека дефектот е пријавен, зошто после неможеш да докажеш дека си пријавил и поминале тие 30 дена а уредот не е поправен. Тебе не те интересира од каде земаат делови па дали биле на царина или незнам каде со тоа да не дозволуваш да ти мачкаат очи. Тие треба во рок од 30 дена од пријавувањето да ти ја сервисираат и да биди во употреба. Ако дефектот се повторува (мислам) 3 пати треба замена со нов. Ако не ти ја поправат во рок од тие 30 дена пак треба замена со нов
заради ова дефекти во гарантен рок пријавувам на меил и оставам контакт телефон а они сакаат по меил сакале по телефон нека контактираат со мене нивно си е.


