Цели ги купија, сосе партали. Моторола не што им треба него влечат од таму патентни права, инаку пропадната беше па кај Кинезиве најдоа спас да ја обноват.
Саудици и Руси зависат од цена на нафта, никаква врска Саудијци и Кинези. Кинези кога за технологија ќе се расправа.
Пропадната фирма да купиш и не е некое достигнување.
Но самото купување на фирмата не значи и трансфер на технологија.
Саудијците зависат од цените на нафтата, Русите не толку.
Не треба, сами произведуваат, ако е нешто интересно ќе купат еднократно но потоа они штанцаат.
Тоа што го штанцаат ни оддалеку не е технолошки мерливо со тоа што го копирале.
Филипини или Виетнам ќе ги нападне? Со што? Со нивната огромна поморска флота?

Кинезите само со Американците си го мерат,
Да, баш Виетнам.
Виетнам што во тек на 20 години им ги искрши забите на Французите, Американците и Кинезите.
Виетнам е земјата што купува Руско оружје еквивалент на тоа што купуваат Кинезите од Русија. Со Су-30ки се тука некаде и Кинезите и Виетнамците. Оттука и потребата на Кинезите да купуваат нешто понапредни Руски авиони.
Виетнам ја поседува и една од најмоќните морнарици во регионот, до заби
вооружени со Руски подморници и бродови. Поседуваат напредни противбродски ракети.
Исто така Виетнам има купено доста Т-90ки.
Виетнам има потенцијал да ја остави Кина без морнарица во кратка војна. Дури и да им изврши инвазија.
Инаку, Виетнам е еден од кандидатите што се најгоре на листата за војна со Кина.
Еве што продаваат, пушки пиштоли my ass.

Меѓу другото и Кинески пандан на С 300 на Туркменистан кој нели беше Руски сателит?
Ефтин е. С-300 чини милијарди, не секој може да си го дозволи.
А и понатаму главен добавувач на оружје им е Русија.
Него мора да се прашуваш зошто и покрај тоа што имаат и произведуваат копии на Руски авиони, ПВО, па дури и сопствени авиони (Ј-20) сеуште купуваат Руска технологија, стара 2 до 3 децении?
Си се запрашал можеби дека и самите Кинези знаат дека им недостига
квалитет?
Кинезите истовремено работат не парцијално, кога ќе ги совладаат проблемите што ги имаат практично добиваат функционален мотор и за петта генерација, впрочем целата поента е мотор за Ј-20, Ј-10 ќе ќари од целата ситуација што впрочем и се гледа со новата верзија на WS-10 со TVC што е веќе огромен чекор напред.
Кинезите нема да произведат авион што би бил конкурентен на Руските или Американските најмалку 5 децении. Најклучниот дел за тоа е моторот меѓу другото. Тука технологијата им е 3-4 децении назад и од тоа нема бегање.
Летањето
фенси макети има за цел да предизвика илузија на моќ, што очигледно добро им оди.
Зачуден сум од потценувачкиот став спрема Кина, небаре се собрале деца па не знаат да спојат жички на радио, кинеските авиони летаат и не се за потценување а сопствен 100% функционален мотор ќе дојде порано или покасно и тоа на сите западни и источни земји им е совршено јасно што и се отсликува во нивните воени доктрини.
Развој на авион е многу повеќе од склопување на неколку делови. Потребни се цели технологии од сите полиња, развивање на истите и еден куп знаења акумулирани со децении. Не ти текнува едноставно да собериш научници и да направиш авион. Ете, примерот со моторот (кој што не можат да направат да биди конкурентен на тие што Русија и САД ги имаа во 80тите) е еден од најдобрите.[DOUBLEPOST=1549498621][/DOUBLEPOST]
Овој од видеото која генерација е? За WS-15 колку години ќе им треба да ги решат проблемите? Валјда ќе прифатите сите овде дека моторот постои, а Русите можеби имаат проблеми од друга природа, како финансирање на проектот. Кај Кинезите тоа не е случај.
“The WS-15 engine designed for the J-20 exploded during a ground running test in 2015,” a
Chinese military source told the SCMP . “The explosion indicated the WS-15 is not reliable, and so far there is no fundamental solution to overcome such a problem … that’s why the J-20 is using
WS-10B engines now.”
“It’s so embarrassing to change engines for such an important aircraft project several times … just because of the unreliability of the current WS-15 engines. It is the long-standing core problem among home-grown aircraft.”
https://nationalinterest.org/blog/b...hter-has-fatal-flaw-might-soon-be-fixed-30912
Пак ќе повторам, летаат фенси макети чија функционалност е никаква, освен добар маркетинг, што овде им успева.
Еден мал осврт на 5тата генерација на авиони... Целиот концепт најверојатно е промашен бидејќи во доста анализи подобрените верзии на 4тата генерација авиони попознати како 4++ генерација скоро во сите наврати би ги поразиле сите типови на авиони од 5тата генерација, освен Рапторот. Рапторот пак е екстремно скап авион, произведен во мал број примероци.
Оттука одлуката на Европјаните (Франција, Германија) да ја скокнат петтата генерација и ресурсите да ги насочат кон развој на 6тата. Сличен е примерот со Русија која планира 80% од производството на 57ката да го извезува, настрана фактот што 57ката им е планиран како тест проект за 6тата генерација (со сензори по целото тело на авионот, вештачка интелегенција на скоро сите системи и сл.). Од друга страна си продолжуваат со производство на 35ките.