Е така. Ова и ја го викам, и науката (ние сме сичко едно). ќе се навратиме овде.
зошто? дали останатите генетски фактори кои се битни (за тебе битни) се независни од гејството? ако не се, тогаш само фрлаш магла во муабтов, ако се, тогаш може имаш случај да тврдиш дека постои добар трејдофф -- извесни генетски предиспозиции за одлики кои ги вреднуваш се можеби условени од бивање геј. имаш ли ваков случај?
А што се однесува до примерот, ти самиот не мислиш дека е тоа можно. Болдираниот исказ може да биде вистинит само ако ова не е точно:
но во некој паралелен универзум, кога педерството би било асоцирано со други позитивни карактеристики, ја би се водел по таа прагма.
Не мора да зависат од геј-генот. Доволно е да се чести како кај останатиот дел од популацијата. Ако гејовите до некој степен се функционално понеплодни од стрејт луѓето, но ги имаат бенефитните карактеристики нужни за општеството, тоа е доволно. Не знам оти не можеш волку проста работа да разбереш. Ако можеш да ги детектираш сите гени, одлуката за абортус ќе ти биде сума од сите бенефити и недостатоци. „Геј-генот“ сам по себе не е доволна причина за абортус ако другото е супер. Тоа ти го велам. А бидејќи не се знае етиологијата на педерлукот, глупо е да зборуваш за абортирање деца со „геј-ген“. Откако ќе се родат, сигурно нема да бидат посреќни со такви фаци како тебе што зборуваат вакви работи. Но како ти, со твојот дефицит од емпатија, би го разбрал тоа?
а еволуцијата не учи дека ова не е најдобриот пат. Фактот дека ваков фенотип воопшто се протнал е зачудувачки, и причината е најверојатно подеднакво бизарна. Претпоставувам дека генетски се сведува на геј вујче или сники факер.
Страхотно бизарна, у пичку матер. Што ми рече, што ме запусти - морници ме полазија сега. Каков лик си ти... xD
Можеби машкиот геј-ген (ако има таков) е бенефитен за жените од семејството. Луѓето не се ебат само за да прават деца, туку и од други причини као на пример, социјална кохезија и подобрување на расположение.
тоа е огромен дел од поентата. ја не гледам ни еден единствен аргумент зошто детето би било посреќно како геј(освен номинален)...
Ја не гледам ништо добро во тоа да му посакуваш на дете да биде било што од овие две, а искрено се сомневам дека можат да донесат многу среќа.
Нема да биде посреќно оти е геј, туку независно од тоа што е геј, ако има карактеристики што го прават среќно и не е во општество со фаци како тебе, ќе му дозволиме да живее.
Доволно е да биде исто среќно како стрејт луѓето, за да не мора да го абортираме.
Пробуваш да апстрактизираш комплексни феномени до тој степен, што носиш сувопарни решенија кои не функционираат во пракса бидејќи се ригидни, симплифицирани до јаја и екстремно глупи. Си цепаш
non sequitur како да нема утре.
Конташ колку е глупо да елиминираш еден организам бидејќи постои опција да не произведе друг организам, иако сам по себе може да е бенефитен за другите организми? Дали воопшто ја разбираш магнитудата на таа глупост? Биоетичките расправии се водат за абортус на зиготи со генетски предиспозиции за сериозни патологии кои им носат болка на сите.
„Ајде да абортираме све што за нијанса ја намалува шансата за размножување“ е позиција што секој биоетичар со грам разум ќе ја гледа како екстремно дебилна.
Смешно е што во твојата глава, тоа изглеа сосема логично и нормално.
Ја не ти фурам некоја идиотска пропаганда оти е кул да бидеш геј, туку дека е глупо да зборуваш за абортус на зиготи со „геј-ген“, а да фураш прагма. Пристапот ти е екстремистички, а сме виделе што се дешава со такви Фиреровски пристапи. Не се водиш од критичко размислување, туку си идеолошки мотивиран. Те читам што паламудиш у последно време (па и порано) и од километри се гледа тоа, поради што не гледам простор за разумна дискусија.
Туку вака.
Ако рано детектираш некои антисоцијални особини, треба да го абортираш зиготот зашто земено дека се' е исто, шансите се поголеми да биде срање за општеството и да донесе тага. Утилитаристички, подобро е да абортираш антисоцијален зигот (предиспозиции за агресија, помала емпатија, фанатизам и сл.) отколку геј, земено дека се' друго е исто. Дај да земеме список еден и да абортираме се' што може некако да ја зголеми шансата за антисоцијалност. Зашто повеќето луѓе имаат нешто такво, но не знаеме во колкава мера ќе биде изразено зависно од околинските фактори и епигенетика, ќе те земеме тебе и ти ќе ја поставиш границата кога е во ред да абортираме, кога не.
Гените кои зголемуваат антисоцијалност во извесна мера е поприоритетно да се елиминираат од гените кои намалуваат плодност бидејќи личност што е неплодна, но ги има сите други добри карактеристики е побенефитна за опстанокот на групата отколку личност што е плодна, но антисоцијална и ги има другите бенефитни карактеристики (умна е и сака сај-фај). Првиов можеби нема да има деца, но ќе им помага на другите луѓе да живеат подобро. Вториов има шанса да уништува животи и плус ќе го продолжи генот, што ќе создаде повеќе гомнари кои уништуваат животи. Јасна е математиката.
Земи фати се за работа. Откако ќе знаеме се' за геномот, ќе ги ставиш во купче сите гени кои може некако да доведат до овие работи и ќе склопиш еден биоетички правилник за абортус.
ај кажи сега за другарот што посвоил циганче
Хехенце. Дај кажи уште нешто смешно.
дали бивањето среќен зависи, во извесен степен, од плодноста?
да
Степенот варира, а кај некои луѓе е обратнопропорционален.
1. стрејт, секогаш, секаде. ти?
Зошто нејќеш бисексуалец? Можеби бидејќи твоите ставови не се базирани на прагма поврзана со продолжување гени, туку поради тоа што си примерен господин кој одбива да прифати такви декадентни појави што го корумпираат општеството и се гордее со националниот идентитет, мрази прљави цигани и фура чиста, ариевска и сина крв.
2. го бирам убавиот педер. зошто е ова релевантно во муабетов?
Зашто покажува оти сфаќаш дека и другите фактори се битни, а не само сексуалната ориентација кога одлучуваш кого ќе абортираш.
само така, нема простор за утка.
дали би сакал детето да е биолошко дете на женати? ако на пример мора да одиш на ивф, не е ли подобро да ја поштедиш љубената од цедење јајца, и да земеш рандом јајца, од рефусот што го имаат во клиниката. тоа нејзините јајца можат да бидат почурук од рандом собрани јајаца, а може и обратно. кој би знаел..
Според твојата логика, така и треба да направам. Ќе го видам геномот на љубената и ако приметам дека носи гени од дедо и' што го предиспозиционираат моето дете да биде психопат, ќе земеме јајца што се здрави. Нели така е најбоље?
имаш ли некаков интерес или суд за тоа каква треба да биде генетиката на твојата околина, ил пошироко?
Најважно е да нема патологии кои доведуваат до огромна тага и болка во сите. Ќе тргнам наследни фактори за канцер, даунов и се' останато. Ќе ја избришам од постоење секоја антисоцијална особина и ќе задржувам бенефитни особини како креативност, емпатија, работливост, ум и сл. Неплодни луѓе или функционално неплодни луѓе не ми пречат во определена мера, посебно не ако се 3-4 отсто и не утичаат на опстанокот на групата, а се општествено бенефитни. Но би било супер и они да можат да го продолжат генот.
никако не би се дрзнал на такво нешто, а толку ако ми дошло за деца, би посвоил. пак не разбирам како е ова релевантно.
Релевантно е зашто не бива да си хипокрит.
Знаеш што, тие екстремните наци-феми фаци, идат во друга крајност со нивните неврози и патологии. Ама таквите како тебе, се многу послични со нив и за некоја нијанса поопасни, таму негде на краевите од потковицата кај што се гледате. Ригидното спроведување на било која идеологија која повлекува етика е екстремно, фанатично и глупо. Само како што ти реков еднаш, ти фали мудрост за која е потребна емпатија. Морално-етичките одлуки не се само збир од вербални искази во логичка структура зашто социјалното битисување е премногу комплексно за да ги земеме сите фактори и да ги срочиме во такви структури. Дел од бивањето човек е да си емпатичен во своите одлуки, не само логичен. Таквиот „рацио пристап“ не може изолирано да се примени за сите социјални феномени и не е посупериорен од емоциите, туку е само дел од нашата еволуција, како и емоциите, со своја функција. Поентата е морално-етичките одлуки да се комбинација од двете. Хендикеп во логика и/или во емпатија, доведува до лоши појави. Искуството доведува до шорткатови кои се фузија од сувопарно знаење, критичко размислување и емпатија, а тоа до мудри одлуки. Ова абортирањево деца со „геј-ген“, троа не е мудра одлука. Не земаш предвид колку луѓе повредуваш со таквиот пристап и колкава болка ќе донесеш кога кажуваш такви работи, на страна од тоа што далеку од тоа дека ја кажуваш вистината бидејќи етиката нема никаква епистемиологија во нејзе, а и твоите ставови не се утилитаристички исправни. Ако тргнеме така, скоро цел свет ќе треба да го абортираме.
Ја не ти зборуем: „да фураме џендер неутрал деца или мажите да не менспредаат бидејќи тоа е токсичен маскулинитет“. Само ти кажувам дека дебилно е да зборуваш за абортирање деца со „геј-ген“.
Ај батали, глуп е муабетов. Не ми се дискутира веќе.