Wizz Air летови од/до Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата Apple
  • Време на започнување Време на започнување
Дечки ај малку помош. Резервирав карти за Малта, и доплатив за Wizz Priority, каде што ми гарантираат дека рачниот багаж ќе биде со мене во кабината, како и една таканаречена "Small Bag" со димензии 40х30х18.

- Што точно значи Small Bag? Дали под Small Bag може да се рачуна обичен ранец, училишен да го наречам (димензиите се тука некаде +- 5cm), не од оние големите за планинарење?
- Дали смеам да носам козметики во багажот? Претпоставувам не, но дали воопшто има некаков начин да понесам со мене (мислам едно време имаше правило да ги ставиш во прозирни пластични најлончиња, или се лажам)?

Update: прочитав дека можеш да понесеш "течности" само до 100ml и тоа во пластични прозирни кеси. Под тоа ваљда спаѓа парфем/дезодоранс, паста за заби, шампон, пена за бричење. Дали истото важи за креми и масти за сончање? И тие се рачунаат како "течности"?
да можеш да понесеш ранец, јас обично ранец со лаптоп носам со мене под таа ставка
се тоа што го наведе спаѓа под течности и е со правилото што го напиша
 
да можеш да понесеш ранец, јас обично ранец со лаптоп носам со мене под таа ставка
се тоа што го наведе спаѓа под течности и е со правилото што го напиша

Дали има лимит колку "течности" по 100ml можеш да понесеш? И дали на пример може да ги препакувам во друга амбалажа (пример, шампон и гел за туширање да ставам во прозирни пластични шишенца по 100ml)?
 
Дали има лимит колку "течности" по 100ml можеш да понесеш? И дали на пример може да ги препакувам во друга амбалажа (пример, шампон и гел за туширање да ставам во прозирни пластични шишенца по 100ml)?
за болдот би те излажал само, стварно незнам обично сум носел само основни работи така што стварно неможам да ти кажам ама според линков имаш право на едно кесе по патник, обично тие кесиња што ги даваат собираат 1-1,5 литри течност (со амбалажа нормално помалку)

вториот дел да можеш да си префрлиш во помали амбалажи не мора да ги купуваш како такви

Имаше пишано каде идеш ама да не се враќам сега назад просто правило што јас го практикувам е понеси парфем, шампон и паста за заби (малку сум специфичен на шампон и паста и имам специфични потреби), а се останато дезодоранс, стик купка купи од таму секако станува збор за ефтини работи, бикче исто немораш да носиш фенси жилет секако идеш на недела максимум 10 дена на одмор, е тоа со креми за сончање можеш да си понесеш од мкд зашто знаат да бидат поскапи на туристичките места иако не е секогаш така
 
Би требало да може да купиш и за колегата ама од твојот акаунт не од негов. А има и шанса намерно да им е глупав системот направен за да не може да купуваш накнадно за други луѓе да мора во една трансакција да биде се

Така им е направен, мора да купиш за двајцата наеднаш. Кога пробуваш поделно не дава да купуваш на друго име со wizz discount кажува дека мора да бидеш ти патникот. А кога е за двајца наеднаш може да додадеш уште еден.
 
Доколку некој имал искуство, нека сподели ако не му е тешко :D :
Пријател има купено 2 карти. Едната сака да ја продаде. Дали за промена на името и презимето се доплаќа и колку ...

На страната на Виз ова го најдов, т.е. дека е бесплатно за една промена и нормално да се испечати картата со новото име :
https://wizzair.com/mk-mk/informati...rezimeto-vo-rezervatsijata-dali-e-toa-problem

Поправете ја грешката за да се избегнат недоразбирања на аеродромот. Поправката може да ја извршите на интернет преку опцијата за промена на име на страницата со планот на патување. Имајте предвид дека само Вие може да направите само една бесплатна промена на име по резервација.

Можно е и да се променат датумите, времињата, дестинациите и имињата на патниците на интернет или преку Центарот за поддршка на Wizz Air најдоцна 3 часа пред закажаното време на поаѓање со плаќање такса за промена. Ако сте го промениле летот или името откако сте се пријавиле на интернет, ќе треба да ја отпечатите картата за влегување во авионот повторно.
 
nema nikoj da mi pomogne konkretno za holandija(ajndhoven)
koga se cekira kolku vreme pred letot i dali voopsto se cekira slusnav
nekoi letovi voopsto ne mozi cekirane po internet

fala
 
Доколку некој имал искуство, нека сподели ако не му е тешко :D :
Пријател има купено 2 карти. Едната сака да ја продаде. Дали за промена на името и презимето се доплаќа и колку ...

На страната на Виз ова го најдов, т.е. дека е бесплатно за една промена и нормално да се испечати картата со новото име :
https://wizzair.com/mk-mk/informati...rezimeto-vo-rezervatsijata-dali-e-toa-problem

Поправете ја грешката за да се избегнат недоразбирања на аеродромот. Поправката може да ја извршите на интернет преку опцијата за промена на име на страницата со планот на патување. Имајте предвид дека само Вие може да направите само една бесплатна промена на име по резервација.

Можно е и да се променат датумите, времињата, дестинациите и имињата на патниците на интернет или преку Центарот за поддршка на Wizz Air најдоцна 3 часа пред закажаното време на поаѓање со плаќање такса за промена. Ако сте го промениле летот или името откако сте се пријавиле на интернет, ќе треба да ја отпечатите картата за влегување во авионот повторно.

pogore ti pisuva na stranicata kolku kosta
ne ti se isplati da go menuvas

Untitled.png[DOUBLEPOST=1533165062][/DOUBLEPOST]
nema nikoj da mi pomogne konkretno za holandija(ajndhoven)
koga se cekira kolku vreme pred letot i dali voopsto se cekira slusnav
nekoi letovi voopsto ne mozi cekirane po internet

fala
mozes da se cekiras 48 casa pred letot
i gledaj da se cekiras online i da gi isprintas inace ke te skinat na aerodrom
 
Последно уредено:
nema nikoj da mi pomogne konkretno za holandija(ajndhoven)
koga se cekira kolku vreme pred letot i dali voopsto se cekira slusnav
nekoi letovi voopsto ne mozi cekirane po internet

fala

колку што знам проблемот е само со летовите до Германија, за другите земји можеше да се чекира. Чек ин почнува 72 часа пред летот и завршува 3 часа пред летот. Бординг картите треба да ги имаш во електронска форма на телефон во апликацијата на виззаир или испечатени. Во скопје секако ќе ти дадат друга бординг карта на аеродром ама на другите аеродроми мора да ги имаш бординг картите
 
Во врска со багажот, вчера ја испраќав мајка ми од Скопје за Нуремберг (или Нирнберг) со ВизЕр, имавме чекирано само 1 рачен багаж (куфер) од 10 кг (55х40х23цм), оној за кој што НЕ се наплаѓа дополнително. Кога стигнавме на шалтер го прашав вработениот дали може куферот да оди внатре во трупот како чекиран багаж, тој ни кажа дека може како ние сакаме, горе или долу во авионот. Куферот го пративме долу, а таа со себе во авионот горе си ја зема само чантата. Ништо дополнително не плативме, ниту за куферот, ниту за чантата. Ако не прашаш, тие ќе си молчат и нема да ти кажат дека може и долу да оде рачниот багаж. Порано не' тераа чантата да ја ставиме внатре во куферот, бидејќи тоа се сметало како 2 парчиња рачен багаж и куферот да го земеш со себе горе во авионот. И во врска со чекирањето, за конкретниот лет вчера не постоеше опција за чекирање на интернет. Одиш на шалтер, го даваш само пасошот, ги проверуваат податоците, ти издаваат билет за влез во авионот и одиш правец во авион. И за тоа ништо не се плаќа или доплаќа.
 
Дали има некој искуство со flightclaim.mk. Аплицирав за надомест за закаснет лет на Визер и гледам ми пишале дека штетата ми е прифатена.

Да им пуштам трансакциска или некоја превара сакаат да ми направат?
 
за болдот би те излажал само, стварно незнам обично сум носел само основни работи така што стварно неможам да ти кажам ама според линков имаш право на едно кесе по патник, обично тие кесиња што ги даваат собираат 1-1,5 литри течност (со амбалажа нормално помалку)

На аеродром даваат такви кесиња? Јас мислев да ги ставам уште од дома во прозирно најлонче...
 
На аеродром даваат такви кесиња? Јас мислев да ги ставам уште од дома во прозирно најлонче...
Треба да даваат ама како и во мкд на аеродром најчесто ги нема, помини во ДМ порано имаа такви кесиња ќе завршиш работа, ако веќе планираш да ги ставиш во рандом кесе, подобро така остави ги него во кесе :)
 
Дали има некој искуство со flightclaim.mk. Аплицирав за надомест за закаснет лет на Визер и гледам ми пишале дека штетата ми е прифатена.

Да им пуштам трансакциска или некоја превара сакаат да ми направат?
Јас НЕ би им ја пуштил трансакциската сметка. Искрено, мислам дека се работи за превара.
 
Јас НЕ би им ја пуштил трансакциската сметка. Искрено, мислам дека се работи за превара.
Zosto ti mislis taka, na sto se bazira tvoeto mislenje? Kakva prevara, po gjavolite? Lud li si?

@Kasabian Pusti im ja transakciskata smetka i uzivaj, ne se zamaraj! Vo rok od 2 dena ke gi dobies parite. 2 pati dosega za 4 patnici gi koristev uslugite na slicna firma, otkako e odobrena sumata, ti baraat transakciska i za 2-3 dena gi imas parite. Ne se zamaraj so mislenje na tipicni makedonci kako @Gjoksi koi ziveat vo 1643 godina i se e prevara spored niv, a najtragicno od se e sto iznesuva stav i mislenje a nema potroseno nitu 3 sekundi da proveri za sto stanuva zbor.

https://en.wikipedia.org/wiki/Flight_Compensation_Regulation_261/2004
 
Zosto ti mislis taka, na sto se bazira tvoeto mislenje? Kakva prevara, po gjavolite? Lud li si?

@Kasabian Pusti im ja transakciskata smetka i uzivaj, ne se zamaraj! Vo rok od 2 dena ke gi dobies parite. 2 pati dosega za 4 patnici gi koristev uslugite na slicna firma, otkako e odobrena sumata, ti baraat transakciska i za 2-3 dena gi imas parite. Ne se zamaraj so mislenje na tipicni makedonci kako @Gjoksi koi ziveat vo 1643 godina i se e prevara spored niv, a najtragicno od se e sto iznesuva stav i mislenje a nema potroseno nitu 3 sekundi da proveri za sto stanuva zbor.

https://en.wikipedia.org/wiki/Flight_Compensation_Regulation_261/2004
Дечкото побара мислење, јас си го кажав своето. Туку да одиме по ред:
Тебе изгледа ти завршиле работа блгарите од ClaimHelp.eu со помош на Google Translate, разбира се.
А бе, мочко еден!! Јас знам дека постои таква регулатива, туку зборам за следново:
Прво, тоа е НЕКОЈА „платформа“ која ете демек посредува меѓу патниците и авиопревозниците за надомест на штета. Барем, они така кажуваат. Е сега каде се регистрирани, каде и дали имаат канцеларија, на нивната страна во делот Контакт нема никакви информации.
Второ, и во случај да ете како што кажуваш се' е легално во врска со нивните услуги, иако сум сигурен дека не е, зошто да им плаќаш некоја провизија, кога надоместот се остварува на следниов начин:
https://faktor.mk/kakvi-prava-imate-vo-sluchaj-na-otkazan-let
Не ти треба некоја платформа, седни си сам и напиши си ја жалбата. Пред околу 1 година, имав поплака/жалба до ВизЕр за патник од Скопје до Германија и ја пратив преку е-маил до ТАВ Македонија, потоа тие копија од жалбата препратија до ВизЕр. И од ТАВ Македонија ми доставија одговор на жалбата од ВизЕр и нивен одговор како оператор со аеродромот. Стануваше збор за нивна грешка и истата беше исправена. Така што, многу убаво ја знам постапката за некој што живее во 1643 год., пичка ти материна! Или пак си многу прост, па не можиш еден ебан е-маил да си напишиш, па бараш помош од пријател. А и вака ПАМЕТЕН изгледа си купи авионска карта за 1 евро по повод роденденот на ВизЕр.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom