Правата на потрошувачите во Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување
А кои се законите на производителите, трговците работниците кои секогаш се пооштетени од потрошувачите. Кои често се соочуваат со муштерии што сами ќе го оштетат производот намерно или случајно, кои не знаат како да го одржуваат и користат, кои ќе го купат само за да си поминат на свадба пример и ќе си барат парите назад и ќе го оштетат па после производот не чинел. Тоа е манипулирање и кај нас се повеќе се случува, секоја чест на искрените.
се знае шо е оштетен уред а шо расипан. Ако има надворешни траги дека е удрен, скршен пукнат... секако дека не важи гаранција или ако во уредот иа вода, земја...
убаво е тоа наведено во гаранциите
 
А кои се законите на производителите, трговците работниците кои секогаш се пооштетени од потрошувачите. Кои често се соочуваат со муштерии што сами ќе го оштетат производот намерно или случајно, кои не знаат како да го одржуваат и користат, кои ќе го купат само за да си поминат на свадба пример и ќе си барат парите назад и ќе го оштетат па после производот не чинел. Тоа е манипулирање и кај нас се повеќе се случува, секоја чест на искрените.
Така е кога се имплементираат европски закони

Патем ако е без етикета и употребено 1-2 а имам бутик нема сила што би ме натерала да му ги вратам парите а тек па на некоја свадба,слава,новогодишна прослава ако начекам некој клошар или клошарка со етикетата на гардеробата го реметам додека не почне да црвенее и гледа во земја од резил.
 
Здраво вака на 30.05.2017 купив телефон од анхоч smartphone blackview a8 , но откако е купен па до сега три пати е носен во сервис двапати за преинсталирување на софтер и трет пат скоро го однесов бидејќи пипците кај што се става батеријата се тенки и се викаат и ставајќи батерија се скршија и го однесов во assa electronik и од таму ме обвинија мене и ми удрија црвен печат гаранцијата сега не важи и ме избркаа грубо се однесуваа. Телефонот покрај тој проблем му најдов уште 5 мани како на пример не се уклучува т.е само логото, сим картички не чита некогаш, знае да загрее и да ми покаже висока температура на батеријата. Еден мој пријател па негов роднина работи во анхоч и ми кажа сите телефони од таа марка се со некаков дефект и ги носеле на сервис. Братучетка ми има ист телефон како мојот и тој е со дефект на неа камерата и е црвена кога е во соба и исто така знае да се распие звучникот со полнач . Ме интересира дали може да ги пријавам за грубо однесување и за продавање на неквалитетни телефони
 
Здраво вака на 30.05.2017 купив телефон од анхоч smartphone blackview a8 , но откако е купен па до сега три пати е носен во сервис двапати за преинсталирување на софтер и трет пат скоро го однесов бидејќи пипците кај што се става батеријата се тенки и се викаат и ставајќи батерија се скршија и го однесов во assa electronik и од таму ме обвинија мене и ми удрија црвен печат гаранцијата сега не важи и ме избркаа грубо се однесуваа. Телефонот покрај тој проблем му најдов уште 5 мани како на пример не се уклучува т.е само логото, сим картички не чита некогаш, знае да загрее и да ми покаже висока температура на батеријата. Еден мој пријател па негов роднина работи во анхоч и ми кажа сите телефони од таа марка се со некаков дефект и ги носеле на сервис. Братучетка ми има ист телефон како мојот и тој е со дефект на неа камерата и е црвена кога е во соба и исто така знае да се распие звучникот со полнач . Ме интересира дали може да ги пријавам за грубо однесување и за продавање на неквалитетни телефони
Па купи си кинески телефон.
 
http://webtribune.rs/banke-vracaju-...-ovo-je-jedini-nacin-da-dobijete-novac-nazad/

банките земаа се и сешто, дали има и кај нас нешто слично, да вратат од лапнатите пари ??
Лапаа за осигурување а испадна ништо не е осигурано, да не кажувам лани кога беше земјотресот и испукаа ѕидови, лугето сами си кречеа ..има ли адвокат спремен да ја раскринка спрегата на банките и осигурителните компании ?
 
Дечки едно прашање.
Имам проблем со агенција за патување. На крајот на јуни месец годинава заминав на одмор преку агенција. Кога требаше се да се плати, го направив плаќањето на време и пред мене ми закажаа за авионска карта и за соба во хотел, и пред мене ја извршија резервацијата за собата во хотелот. 2 дена пред тргнување ме известуваат дека имало некои проблеми во хотелот и дека не можам више да резервирам соба во тој хотел (иако на време се си платив во агенција и видов како ја резервираат собата во хотелот кој што го барав, и кога побарав објаснување зошто немам соба во тој хотел, ми кажаа дека и тие не знаат!!!). Но сепак ми дадоа други опции на хотели во близина, и избрав друг хотел кој чинеше помалце од првичната сума која ја уплатив на време. Ме известија дека разликата во цена ќе ми ја исплатат кога ке се вратам од одмор. И еве скоро 2 и пол месеци откако се вратив, никако да ми ги исплатат парите од промената на хотел. Незнам колку пати пратив маил на почеток, па после тоа се јавував, па после тоа одев до агенцијата, и кога и да појдам таму се прават будали и ми викаат дека од сметководство заборавиле да ја извршат уплатата и дека ќе ја направат наредниот ден. Но сеуште ги немам добиено парите. 4 пати отидов до кај нив, и секој пат истиот изговор ми го даваат, и како и да почнам да се расправам, ме убедуваат дека ќе ми ги исплатат парите наредниот ден. Значи не се работи за голема сума на пари, повеќе ме нервира фактот што АГЕНЦИЈА ЗА ПАТУВАЊЕ не знае да ти објасни зошто собата што ја резервирав и ја платив во првичниот хотел не можам да ја добијам.
Прашањето ми е, каде можам да се обратам, или да ги пријавам за ваква работа? (Државен пазарен инспекторат или...???)
 
Дечки едно прашање.
Имам проблем со агенција за патување. На крајот на јуни месец годинава заминав на одмор преку агенција. Кога требаше се да се плати, го направив плаќањето на време и пред мене ми закажаа за авионска карта и за соба во хотел, и пред мене ја извршија резервацијата за собата во хотелот. 2 дена пред тргнување ме известуваат дека имало некои проблеми во хотелот и дека не можам више да резервирам соба во тој хотел (иако на време се си платив во агенција и видов како ја резервираат собата во хотелот кој што го барав, и кога побарав објаснување зошто немам соба во тој хотел, ми кажаа дека и тие не знаат!!!). Но сепак ми дадоа други опции на хотели во близина, и избрав друг хотел кој чинеше помалце од првичната сума која ја уплатив на време. Ме известија дека разликата во цена ќе ми ја исплатат кога ке се вратам од одмор. И еве скоро 2 и пол месеци откако се вратив, никако да ми ги исплатат парите од промената на хотел. Незнам колку пати пратив маил на почеток, па после тоа се јавував, па после тоа одев до агенцијата, и кога и да појдам таму се прават будали и ми викаат дека од сметководство заборавиле да ја извршат уплатата и дека ќе ја направат наредниот ден. Но сеуште ги немам добиено парите. 4 пати отидов до кај нив, и секој пат истиот изговор ми го даваат, и како и да почнам да се расправам, ме убедуваат дека ќе ми ги исплатат парите наредниот ден. Значи не се работи за голема сума на пари, повеќе ме нервира фактот што АГЕНЦИЈА ЗА ПАТУВАЊЕ не знае да ти објасни зошто собата што ја резервирав и ја платив во првичниот хотел не можам да ја добијам.
Прашањето ми е, каде можам да се обратам, или да ги пријавам за ваква работа? (Државен пазарен инспекторат или...???)
Odi i u drzaven i u UJP!
 
За жал НЕМА кај нас никаква заштита на Потрошуваачи.... Здружението бара да платиш членарина и пак ништо не можат, пак треба преку инспекција...Она што најповеќе ме нервира е мување со ЦЕНИТЕ, цените се како за кого, додека не дојдеш и не купиш не знаеш колку е... ( не мислам тука на големите маркети)... башка имаат разни форми, те клупска цена па оваква цена, цена одма ако купиш... АМА ништо не е прецизно објаснето и потврдено..
Еднаш годишно одиме на технички преглед со колите и таму има милион различни цени за технички преглед ама додека не одиш таму не може да откриеш каде е колку технички преглед на возило
 
Здраво дечки, си купив нов телефон пред 3 недели меѓутоа уште мината недела го однесов на сервис под гаранција. Пријатели ми спомнаа дека имало некој законски рок дека доколку производот има дефект во првите три месеци производителот е должен да ми даде нов уред, а не да го сервисира. Дали е некој запознаен со ова?
 
Tacno. Zatoa nesi trebala da go noses u servis. Imas 15 dena rok bez objasnuvanje da go vrnes proizvodo i da si trazes nov. Idi pak i trazi si gi parite, zakani se so inspekcija. Ti kupuvas nov prozivod za tie pari, a ne polovoen od pazar. Moras da se karas tamu za da ti gi vrnat parite, so smiren ton niso ne praes.
 
Од нептун вракал некој производ до сега?
 
незнам дали е за тука, се работи за ПРОАКВА Охрид.
Ај најнапред што воведе фиксен трошок секој месец, дали трошиш или не трошиш вода, сега бара секој 25 нивен инкасатор да ја очита состојбата што е многу незгодно за лицата со викенд станови кој се од Скопје и подалечни градови. Има ли некој закон , логика ако некој не троши воопшто струја да може да бара замрзнување на ова работа, т.е. само тој новоизмислениот арамилук од 70мкд да го плаќа ??
 
Дали може да се пријави превара на странициве на фејс.или само купена роба од продавница!?
Конкретно за страницава,нема тел.број,нема адреса:(
Нарачките се прават само во инбокс:sneaky:
 
Дали може да се пријави превара на странициве на фејс.или само купена роба од продавница!?
Конкретно за страницава,нема тел.број,нема адреса:(
Нарачките се прават само во инбокс:sneaky:
Да видиш пазарен инспекторат дали имаат ингеренции за онлине продавници. За нормални продавници обично регуларно реагираат. И ако не е тајна која страна, можеби ќе се најде некое инфо
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom