Sysadmin врска нема со support, што го тупите до толку. Негова работа е да " го одржува во живот" целокупниот IT "дел" од фирма. Хардвер, OS, апдејти, нови апликации, поврзаност со сектори во фирма, сервер за ова, сервер за она, рутери, свичови, кабли, бла бла бла...Сѐ да работи 24/7 без да трепне. Единствено се јавува како support во случај на фирмата да ѝ треба проширување на IT инфраструктура: нов сервер, нова дата база, нов сектор (да го "упика" со постојните)... Во вакви случаи Е support, ама само како техничко лице кое им објаснува на "краватите" дали може и колку ќе чини таквата "авантура". Точка! Нема понатаму. Support ниту може, а најмалку смее да си игра со апдејти на клучни системи. Неговата работа би била: имам/немам конекција (кај ISP овој дел е customer service), работи маус, тастатура, принтер, не ми "пали" компјутер, не можам да се логирам преку тел... И овој support работи за внатрешни потреби на самата фирма. Не мешајте баби и жаби. Е, сега, ако фирмата е составена од 5 луѓе, тогаш сите се сѐ и сешто
