Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Додека работи колата работи и турбото само со помали вртежи, кога и даваш ти на колата туража се зголемуваат издувите и со тоа автоматски турбината врти повеќе. При 2000 или 3000 обртаи добива повеќе моќност само и тебе ти се чини дека тогаш пали.

Па тоа ви викам бе,можеби не сум изразил убаво. Инаку има и такви што не врти и се вклучува кога тураш повеќе гас таквите имаат со две и три турбо во моторт


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Си слушнал за принципот старт-стоп ? Ај нема врска џабе кажувам впрочем рече дека трескам глупости браво бе. А варијабили како работи турбото а? Ај гледај цртан филм . Патем турбото си врти понатаму ама .... трескам глупости.

https://youtu.be/IBTw1TNGh1M


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Старт стоп систем нема врска со турбо. А овде на видеото ти е покажано турбо со варијабилни перки за да се намали турбо лагот да се зголемат обртаите на турбото на мали вртежина моторот. Никаде не се гаси турбото не се бламирај!
 
Da prasam za pezo 306 1.9td 55kw 1998. Se ugasi koga zastanav. Posle toa probav se zapali 10sekundi i se ugasi pa verglam i nekje da pali. Posle 5-6 saati palam i odma se gasi ? Sto moze da bide problem ? Poz
Ќе да е алтернаторот или акумулаторот. Пробај дали работи алтерн. :
- Запали ја колата со друг акумулатор и извади една клема, ако си работи колата, тогаш тоа алтерн. е добар... Или можда акумулаторот му е време за во пензија...
 
Да препорачате добар сервисер на Форд во Скопје? Во ми-да некој не-реални цени ми даваат за менување на греачи на седиште и паркинг сензори.
 
Znae nekoj kade moze da da se najde membrana za karburator za fiat punto 1 1998?
 
Da prasam za pezo 306 1.9td 55kw 1998. Se ugasi koga zastanav. Posle toa probav se zapali 10sekundi i se ugasi pa verglam i nekje da pali. Posle 5-6 saati palam i odma se gasi ? Sto moze da bide problem ? Poz


Бидеќи имам Цитроен Ксара со истиот мотор, 99 % имаш воздух во нафтата. Ти влече некаде воздух и не може да работи. Обично влече воздух кај филтерот за гориво ама не мора да значи. пробај пред да запалиш напумпај на таа пумпицата гумена што е како за притисок мерење. Ако запали полесно дефинтивно е до воздух во нафтата.

btw, мислам дека 66 киловати ти е моторот. Немам слушнато за верзија со 55 киловати од тој мотор.
 
Со среќа возење. Мислам дека тој е јапонски Isuzu мотор што е доста покажан.
Inace mislam deka e opelov dizel, tie bile polosi neznam vo koja smisla, no delovite bile dosta poevtini nego tie na isuzu.


Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
 
Поновите DTL и DTH мотори знам дека се на Опел и баш јас обратно имам слушнато дека тие поновите мотори особено со VP44 бош пумпата се доста лоши. Таа пумпа кога ќе откаже, скапа е оправката.

Кај тебе би требало да е со обична, механичка бош пумпа која е доста евтина за средување и не откажува баш лесно. И тогаш кога ќе откаже обично само протекува нафта од нејзе и со предиктување се средува.
 
Поновите DTL и DTH мотори знам дека се на Опел и баш јас обратно имам слушнато дека тие поновите мотори особено со VP44 бош пумпата се доста лоши. Таа пумпа кога ќе откаже, скапа е оправката.

Кај тебе би требало да е со обична, механичка бош пумпа која е доста евтина за средување и не откажува баш лесно. И тогаш кога ќе откаже обично само протекува нафта од нејзе и со предиктување се средува.
Голем аргумент за земање на оваа кола било(стариот ми ја донесе) и тоа што евтини биле деловите, јас како почетник не гарантирам дека нема да ја заебам неколку пати. :D

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
 
Абе бош пумпата нема што да е заебеш со возење. :D Или работи како што треба или не работи. Или тече или не тече.

За другото од типот загребан браник или ретровизор му се има на секој случено на почеток. Ништо страшно. Тие што тврдат дека му се нема случено јас тврдам дека ЛАЖАТ. :cool:

Гледај да не качиш некој на хауба. :D

Уствари можи една цуца ваква да седнеш на хауба заедно да ја испеглате малку. :P

fls-8015-black.jpg
 
Последно уредено:
Купив ауди а3 2005 2.0 140кс

Кажете ми некои совети или маани шо ги има колата или колку уље збира,какво уље да ставам, колку пари е ребрест кајш со затегачи итн..[DOUBLEPOST=1523871449][/DOUBLEPOST]
Со среќа возење. Мислам дека тој е јапонски Isuzu мотор што е доста покажан.

Јас за малку ќе земев астра 1.7 100кс цтди 2005год. со исузу мотор, повеќето ми кажаа дека не бил погоден, а некои пак на реклама5 и пазар3 потенцираат дека колите им имаат исузу и дека бил најдобра, ја врска немам
 
Купив ауди а3 2005 2.0 140кс

Кажете ми некои совети или маани шо ги има колата или колку уље збира,какво уље да ставам, колку пари е ребрест кајш со затегачи итн..[DOUBLEPOST=1523871449][/DOUBLEPOST]

Јас за малку ќе земев астра 1.7 100кс цтди 2005год. со исузу мотор, повеќето ми кажаа дека не бил погоден, а некои пак на реклама5 и пазар3 потенцираат дека колите им имаат исузу и дека бил најдобра, ја врска немам
1.7CDTI nema bosh i se pokvalitetni motori za razlika od 1.7DTI. imam vectra b 2.0 dti zasega nema nikakov problem so bosh a gi kudat itie motori. zavisi kako e odrzuvana kako e vozena dali e menuvano maslo filtri na vreme dali e slajfovana. ima lujge so gi vozat kolite po 2 godini a ne menuvaat maslo ni filtri. koga ja kupiv kolata nemase nisto menato toj idioto a bese pisano full servis.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom