Ipsissimus
P.I.
- Член од
- 23 јули 2010
- Мислења
- 15.582
- Поени од реакции
- 12.949
Но исто така кога евреите сакаат да го каменуваат поради богохулие, Исус го кажува и ова:Што мислиш, зошто Исус вели така, а не вели:„при нашиот Отец“?
Така рекол, бидејќи како човек, Отецот за Него е Бог, а доколку другите се ослободени од заблуда, Отецот е и нивен Бог.
Инаку, Исус Христос е Богочовек, т.е. истовремено и совршен човек и Бог, па така во Евангелијата ќе сретнеш дека некаде зборува и делува како човек, а некаде зборува и делува како Бог (опростува гревови, го воскреснува Лазара, ја стишува бурата).
Во посоченото Евангелие според Јован, Исус вели како Бог:„Јас и Отецот едно сме“ (10:13) и „Вистина, вистина ви велам: Јас постојам уште пред да се роди Авраам.”(8:58) и „Ако, пак, Јас, Господ и Учител, ви ги измив нозете, тогаш и вие сте должни еден на друг да ги миете нозете.“(13:14) и Исус вели како човек:„одам при Мојот Отец; зашто Мојот Отец е поголем од Мене“(14:28) и „Кој Ме мрази Мене, Го мрази и Мојот Отец.“(15:23), а исто така Исус вели како човек и како Бог:
7. Ако Ме бевте познавале, ќе Го познававте и Мојот Отец. А отсега Го познавате, и сте Го виделе.”
8. Филип Му рече: „Господи, покажи ни Го Отецот, и доста ни е!”
9. Му одговори Исус: „Толку време сум со вас, и не си ли Ме познал, Филипе? Кој Ме видел Мене, Го видел Отецот, и како ти велиш: »Покажи ни Го Отецот?«(Eв. Јн гл. 14)
Бог беше Словото (или Логос, Реч) спореди со:
И рече Бог: „Нека биде светлина!” И би светлина. (Битие 1:3). Затоа и евангелистот Јован продолжува: Сè стана преку Него и без Него ништо не стана, што стана.(Eв. Jн 1:3)
Јован 10:
33 Евреите му одговорија: „Не те каменуваме поради добро дело, туку поради хула,+ затоа што ти, иако си човек, се правиш бог“.+
34 Исус им одговори: „Зарем не е запишано во вашиот Закон:+ ‚Јас реков: „Богови сте“ ‘?
Овде јасно се гледа дека божественоста не си ја припишува како ексклузивитет.