Bodhidharma
Avatara
- Член од
- 17 септември 2011
- Мислења
- 10.783
- Поени од реакции
- 15.399
Моментите не се мерливи, ние постоиме у моментите, чим не се мерливи моментите научно, за науката не постоиме.Колку думање на темава е правено, гледам и тука катаљарда муабети.
На крај се сведува на оној ретард момент дека се обидуваме да ја спознаеме нашата свест, од наш аспект на свесни битија, што е како куче што си ја брка опашката ултимативно...
Пре ќе идам со спиритуални објаснувања затоа што класичниот механички научен пристап веќе е идиотски со години наназад и се базира врз мерливост...а моментите не се мерливи, според наука значи ние не постоиме...болшет.
"You can't come upon selfhood directly...but there is one route to it, and that is to discover all that is NOT the self.".
На крај се сведува на оној ретард момент дека се обидуваме да ја спознаеме нашата свест, од наш аспект на свесни битија, што е како куче што си ја брка опашката ултимативно...
Во право си тука. Мора да падне тврдиот материјалистички монизам. Но и ја сум во право што се однесува до аргументот за јазикот на витгенштајн. Тој ова убаво го пишал, зошто тоа е всушност есенција на лудиот кавзи дуализам од трактатот:@racerom
Еве ти нешто што имам пишувано на англиски, чисто како тема за размислување за тебе.
What I want to present here is my general intuition regarding the mind body problem. It is not a set of proved thesis, and as such it is not a subject of assigning truth values. What I intend to do, is to pose a new framework for approaching the mind body problem. Most philosophers that work on the mind body problem tacitly accept one set of ontological assumptions and end up in all kind of troubles. They accept the conclusions of the modern sciences as irrefutable and then they try to find a place for consciousness. I think it is a mistake to try to reduce something that is in a certain sense primary, to something that is secondary. What we need is a different epistemological assumption on the very nature on consciousness, an understanding of the fact that everything in a sense “depends” on consciousness. This epistemological assumption is not anything new, since there are no new beginnings in philosophy, but I think it hasn't been applied to the mind body problem. It is inspired by Kant’s division of reality on phenomenon and noumenon, Heidegger’s notion of being-in-the-world, Berkeley's epistemology and William James' notion of stream of thought. I’m strongly convinced that consciousness arises in a collision of one’s organism with environment, and in a way there is nothing else but consciousness. I believe there can be no consciousness without this collision, but the everyday image of consciousness that we have, as something that arises from the brain as a picture of outside world is profoundly mistaken. The division of Being on consciousness and outside world is misleading. We need stronger assumption, that the consciousness and Being are in certain way the same. Consciousness understood in this way is not an image of anything; it is the very possibility of Being. This is not to be understood as some quasi Hegelian unity of being and logic, but more like a species related power of creation. This notion of consciousness precedes both materialism and mentalism and can be crucial of our understanding of the mind body problem. We are in a certain sense sentenced to consciousness, to the openness of Being.
Никој не ни зборува за „материјалистички монизам (aka. „метафизички материјализам“) денеска, туку за натуралистичко наспроти натприродно гледиште.Во право си тука. Мора да падне тврдиот материјалистички монизам. Но и ја сум во право што се однесува до аргументот за јазикот на витгенштајн. Тој ова убаво го пишал, зошто тоа е всушност есенција на лудиот кавзи дуализам од трактатот:
Никој не ни зборува за „материјалистички монизам (aka. „метафизички материјализам“) денеска, туку за натуралистичко наспроти натприродно гледиште.
Во ред е сево ова, но тебе би те прашал дури и повеќе (веројатно повеќе се разбираш од Шабан), како упанишадите го докажуваат дуализмот и/или квазидуализмот?
Од ова истражување, заклучиле дека сепак умот функционира без разлика на блокадите во физичкиот мозок.1. Умот или е или не е дел од природата. Ако умот се состои од нешто натприродно и/или оперира според други закони кои не се природни, како комуницира со природниот мозок и постои во природниот свет? Јас гледам можност во објаснувањето дека умот оперира по законите на природата, само што ние немаме унификациона теорија која ќе ги објасни сите аспекти на истата. Лично, не верувам дека ќе стигнеме до таква, а ниту дека нашите објаснувања ќе излезат од рамките на јазикот. А и не знам што корисно прават спиритуалните искуства и метанојата во решавањето на проблемов. Но ти гледаш решение во некаков „квази дуализам“. Каков е тој „квази дуализам“ кој е различен од монизмот и какво решение нуди што монизмот не може?
Не може да се посупериорни или инфериорни, едно без друго нема да постои.Сакам да ја разберам „квази дуалистичката позиција", дали во смисла Брахман/Атман - Маја или Ум - Сѐ останато, односно како е посупериорна од силниот монизам.