Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.366
Поени од реакции
38.343
Se raboti za škoda oktavia 1.9 TDI 74kw 101KM 2001god. 230 000km deneska go otvoriv kapagot od uljeto i koga ja staviv rakata nad otvorot za polnenje ulje zabelezav deka šprica po malku ulje. Ja izvadiv palicata za merjenje ulje no od tamu ne šprivase. Dali toa znaci nekoj seriozen problem ili e normalno. Motorot raboti normalno vleče normalno vodata e cista.
I koga go otvaras kapagot za sekunda izleguva bel dim kaku parea i patoa nisto nema kapagot od uljeto ne e bel izpod. Kolata e na brat mi i golem servis i mal servis se napraveno pred kratko. I uste nesto zabelezav kaj sto treba da ima kaiš kaj alternatorot i da bide povrzan so neznam kako se vikaat tie raboti nema. Toa krugceto malo kaj alternatorot vrti samo bež kais
па нормално дека ќе фрла уље по малце, битно е на мотор да не чури од капачето и од кај мерачот многу, тоа е знак дека не чини.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.903
Поени од реакции
1.365
Se raboti za škoda oktavia 1.9 TDI 74kw 101KM 2001god. 230 000km deneska go otvoriv kapagot od uljeto i koga ja staviv rakata nad otvorot za polnenje ulje zabelezav deka šprica po malku ulje. Ja izvadiv palicata za merjenje ulje no od tamu ne šprivase. Dali toa znaci nekoj seriozen problem ili e normalno. Motorot raboti normalno vleče normalno vodata e cista.
I koga go otvaras kapagot za sekunda izleguva bel dim kaku parea i patoa nisto nema kapagot od uljeto ne e bel izpod. Kolata e na brat mi i golem servis i mal servis se napraveno pred kratko. I uste nesto zabelezav kaj sto treba da ima kaiš kaj alternatorot i da bide povrzan so neznam kako se vikaat tie raboti nema. Toa krugceto malo kaj alternatorot vrti samo bež kais
ijas imam skoda samo benzinec i istoto i kajmene go pravi koga ke ja izvadam kapackata frla maslo itoa samo koga e topol motorot. lani mi se desi na kapackata mi se pojavi belo kako paezina i toe kondezacija se resava so malce vozenje na otvoreno nad 100-110 km. nisto ne e strasno to e normalno. 1.9 nema podobar motor posebno toj so 100 ks ;)
 
Член од
21 декември 2014
Мислења
111
Поени од реакции
23
Дали може место акумулатор 44ah да ставам 40ah???
дали ке го полни, да не го преполнува?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.906
Поени од реакции
14.597
Дали може место акумулатор 44ah да ставам 40ah???
дали ке го полни, да не го преполнува?
Polnenje i prepolnuvanje nema vo vakov slučaj....moži samo pomallu vreme da go cediš akumulatorot. Ako kolata poslabo ti pali vo zima...nešto pomalku vreme imaš za verglanje
Ili ako ti e anlaserot pološ...malku posporo ke vrti so poslabiot akumulator.
Ako kolata e vo red...nemaš nikakva maka
 
Член од
21 декември 2014
Мислења
111
Поени од реакции
23
mislenje za black horse akumulator???[DOUBLEPOST=1507544065][/DOUBLEPOST]mislenje za black horse akumulator???
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.514
Поени од реакции
34.564
black horse i eagle power najpokazani akomulatori gi imav i dvata. sega i ovaj e dosta pokazan exide
Обично black horse и white horse ги стаааат во пониска класа на акумулатори, јас имам ваков возено на бензинец цели 6 години, на дизели е веќе друга приказна, а за exide се согласувам, беше купен од претходниот газда во 2010, јас го возев до 2016та на 1.9дци мотор, додуша во Италија го имаше тој купено :D
mislenje za black horse akumulator???[DOUBLEPOST=1507544065][/DOUBLEPOST]mislenje za black horse akumulator???
Гледај да е со 2 години гаранција, сите се скоро исти во последно време, ако возиш дизел тешко повеќе од 2 години, поминува гаранцијата и почнува да дупи работа, јас купив последно Варта најскап беше али едвај 2 години и 1 месец издржа, сега пак го возам од пролетта наваму али го преполнував и гледам дека насабајле е на мала душа, па што и да купиш пиши која цена бил да не акам по продавници :)
 
Член од
8 септември 2009
Мислења
147
Поени од реакции
5
Некој совет за следниов проблем: свети црвен сигнал за low oil pressure и три последувателни звуци. Уљето е сменето пред некој месец (castrol egde 5w-30 long life) и филтерот за уље. Уље има доволно дури и повеќе од доволно. Инаку се работи за ауди а6 2.0 2005год.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.888
Некој совет за следниов проблем: свети црвен сигнал за low oil pressure и три последувателни звуци. Уљето е сменето пред некој месец (castrol egde 5w-30 long life) и филтерот за уље. Уље има доволно дури и повеќе од доволно. Инаку се работи за ауди а6 2.0 2005год.
senzorot za pritisok, prvo nego smeni go. ako povtorno ke sveti togas e slaba uljnata pumpa a ako e utepano od vozenje vo najlos slucaj se otideni lagerite na radilicata. za stari koli ne e 5-30. stavaj si 10-40.[DOUBLEPOST=1507569377][/DOUBLEPOST]
mislenje za black horse akumulator???[DOUBLEPOST=1507544065][/DOUBLEPOST]mislenje za black horse akumulator???
akumulator so pogolem kapacitet podolgo ke ti trae. Namesto da zimas pomal 40ah zemi si 55ah ako go faka. Jas sekojpat kupuvam najgolem akumulator so moze da go sobere vnatre, i plus od onie povisokite.
 
Последно уредено:
Член од
8 септември 2009
Мислења
147
Поени од реакции
5
senzorot za pritisok, prvo nego smeni go. ako povtorno ke sveti togas e slaba uljnata pumpa a ako e utepano od vozenje vo najlos slucaj se otideni lagerite na radilicata. za stari koli ne e 5-30. stavaj si 10-40.
Има поминато помалку од 200000 реални км. Како може да се смене сензорот за притисок? Дали е комплицирано?
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Imam audi a4 b8 od 2012. Pred nekoe vreme smeniv rebrast kais i vodna pumpa. Posle toa ima problem so EGR pa smeniv i toa. Posle menjanje na EGR imam problem so temperatura na coolant. Pri normalno vozenje ode do 80 stepeni. Ako sum zaglaven u soobrakaj pagja do 70. Koa ke padne na 70 neam greenje, duva laden vozduh. Smenija termostat, smenija EGR pak pod garancija i pak e isto. Nekoja ideja sto moze da bide?
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.888
Imam audi a4 b8 od 2012. Pred nekoe vreme smeniv rebrast kais i vodna pumpa. Posle toa ima problem so EGR pa smeniv i toa. Posle menjanje na EGR imam problem so temperatura na coolant. Pri normalno vozenje ode do 80 stepeni. Ako sum zaglaven u soobrakaj pagja do 70. Koa ke padne na 70 neam greenje, duva laden vozduh. Smenija termostat, smenija EGR pak pod garancija i pak e isto. Nekoja ideja sto moze da bide?
podzapuseno e hladnjaceto za parno. ili ako si baksuz ne raboti nekoja klapna. ako ima moznost najubavo crevata od hladnjaceto da se stavat kontra, vodata ke kruzi vo obraten smer pa taka da se odzatne.[DOUBLEPOST=1507572378][/DOUBLEPOST]
Има поминато помалку од 200000 реални км. Како може да се смене сензорот за притисок? Дали е комплицирано?
mnogu lesno, ako ne si epten gjon so mehanika. sve zavisi kaj go staile, ne mi teknue tocno kade bese.
 
Последно уредено:
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Дали може место акумулатор 44ah да ставам 40ah???
дали ке го полни, да не го преполнува?
Јок , препорачано според фабрички спецификација користи ја 44ампери или ако нема доболни ти се 50/55 ако воопшто има


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Kajgana Shop

На врв Bottom