razbirashh
No puedo,tengo nobio.
- Член од
- 11 мај 2014
- Мислења
- 983
- Поени од реакции
- 2.202
Чисто информативно, бидејќи во Коузон ми рекоа дека неможе без предходно во Скопје да се посетува тренингот а познавам другар кој отиде на брод без предходно да помине обуки тука во Скопје. Ама ете и другите членови објаснаа дека зависи од компанијата на која ќе работиш.Зависи од компанија до компанија. Доколку од Коузон или Мајоми ти кажале дека треба да одиш на тренинг, тогаш мораш да одиш на тренинг.
А зошто прашуваш?
Зависи од компанијата, секоја компанија има овластени клиники, кои вршат потребни прегледи и изготвуваат потребна документација, за Карнивал се Тоспаш и Неуромедика.[DOUBLEPOST=1491481333][/DOUBLEPOST]Дали има работа за лекар на брод и која е процедурата. Поздрав?
А какви се шансите за таква авантурица, сигурно има такви случаеви со кои сте запознатети, па ме интересира дали може да се остане илегала во САД, и евентуално легално продолжување на престојот таму?[/QUOTE]Дали ти @pepi_17 поаѓаш со намера да останеш илегала во 'мерика?
Фала на инфово ептен Патем уште едно прашање. Колку се плаќа (АКО се плаќа) за доказот за неосудуваност и дали унапред, поточно на уплатница или можам и таму на лице место?терај си со неосудуваност, тоа не е скапо. А за прегледите, тие ќе ги направиш во еден ден, така да ако ти е шубе, причекај две недели, јави се во агенцијата и прашај до каде е процедурата.
Иако ти кажуваат за три недели, може да ти се јават и порано, зависи како има слободна позиција на некој брод.
Биди спремен со облека, да не се замараш во последен момент.
Едит. На NCL тренинзите ми беа на брод, а сега на MSC ги правев во Скопје затоа што не ми ги прифатија сертификатите од NCL
Sent from my Nexus 6 using Tapatalk
Od 1 Januari 2017 ne se plakja uniformata na Carnival, besplatno e se, za site departmenti.освен долен веш ,чорапи патики влечки маици и нормално прибор за лична хигиена дали на carnival обезбедуваат униформа и кондури бесплатно или ти одбиваат од платата за asisttant waiter пошо во loe не е наведено дали треба да се носи ,дали некој друг има што оди на carnival magic најверојатно 28 овој месец
После прв договор од C1/D можеш да аплицираш и за B1/2 туристичка виза, меѓутоа за илегално можеш да останеш, кога ќе завршиш со прв договор, затоа што за време на договорот пасошот ти е оставен на бродот, добиваш фото легитимација со која можеш да се движиш неограничено низ сите пристаништа т.е дестинации кои ги посетувате. Компаниите плаќаат пенали за сите вакви случаи, во крајност од одредени земји дури и членовите на екипажите по завршување на договор со пасош во рака се испраќаат до качување во авион, иако имаш право да останеш туристички. Тоа е и една од причините што доста компании не најмуваат МКД, без гарантно писмо од компанијата не би припариле до американска виза, а го злоупотребуваат тоа.[/QUOTE]Зависи од компанијата, секоја компанија има овластени клиники, кои вршат потребни прегледи и изготвуваат потребна документација, за Карнивал се Тоспаш и Неуромедика.[DOUBLEPOST=1491481333][/DOUBLEPOST]
А какви се шансите за таква авантурица, сигурно има такви случаеви со кои сте запознатети, па ме интересира дали може да се остане илегала во САД, и евентуално легално продолжување на престојот таму?
После прв договор од C1/D можеш да аплицираш и за B1/2 туристичка виза, меѓутоа за илегално можеш да останеш, кога ќе завршиш со прв договор, затоа што за време на договорот пасошот ти е оставен на бродот, добиваш фото легитимација со која можеш да се движиш неограничено низ сите пристаништа т.е дестинации кои ги посетувате. Компаниите плаќаат пенали за сите вакви случаи, во крајност од одредени земји дури и членовите на екипажите по завршување на договор со пасош во рака се испраќаат до качување во авион, иако имаш право да останеш туристички. Тоа е и една од причините што доста компании не најмуваат МКД, без гарантно писмо од компанијата не би припариле до американска виза, а го злоупотребуваат тоа.[/QUOTE]Зависи од компанијата, секоја компанија има овластени клиники, кои вршат потребни прегледи и изготвуваат потребна документација, за Карнивал се Тоспаш и Неуромедика.[DOUBLEPOST=1491481333][/DOUBLEPOST]
А какви се шансите за таква авантурица, сигурно има такви случаеви со кои сте запознатети, па ме интересира дали може да се остане илегала во САД, и евентуално легално продолжување на престојот таму?
Има работа на брод за доктори.Дали има работа за лекар на брод и која е процедурата. Поздрав?
А за информатичарите важи забраната на Ројал Карибиан ?Има работа на брод за доктори.
Коузон праќа доктори на МСЦ и на Ројал Карибиан (за доктори не важи забраната за МК пасош).
Двете компании имаат различни барања. Заедничко е дека е потребно положен државен испит и барем 2-3 години искуство во оддели како ургентен центар, брза помош и слично.
Моментално сеуште немам најпрецизна информација за информатичари на Ројал. Кога ќе имам, нормално ќе се пофалам иако лично не сум фан на Ројал.А за информатичарите важи забраната на Ројал Карибиан ?
Има ли некоја побарувачка за нив, прашувам бидејќи нели помеѓу февруари и април е периодот на нови интервјуа ?
И ова забележав во огласите за работа на брод на Астерија, во некои огласи бараа заварувачи, која е нивната улога на бродот, бидејќи браваријата спаѓа во градежни работи?
А бе јасно дека бродот претставува мал град на море, ама звукот и мирисот од брусалката и апаратот за заварување не се ни малку пријатни, ова го знам од искуство бидејќи и јас едно време имам работено браварија.Моментално сеуште немам најпрецизна информација за информатичари на Ројал. Кога ќе имам, нормално ќе се пофалам иако лично не сум фан на Ројал.
Ова со периоди на интервјуа ТОТАЛНО НЕМА ВРСКА. Интервјуа се прават кога круз компаниите ќе сметаат дека треба да регрутираат нови кадри. Нема интервјуа само од католички божиќ до нова година, останатиот период од годината доколку имаат потреба компаниите организираат интервјуа.
И за крај, бродот претставува мал град на море, а град без заварувачи, не иде...
За информатичари или чисто ИТ оддел потребни се одредени сертификати, мајкрософт, циско, менаџирање со мрежи и др, прилично комплицирана работа и не се се голем оддел а имаат доста обврски, целокупна ИТ опрема на бродот која ја има доста, ships intranet...вклучително и телефонијата на бродот, спаѓаат во auxiliary dept, и се независен оддел, хиерархиски се junior IT officer, senior...Chief IT officer. Делумно се поврзани со електричарите кои се дел од engine dept.А за информатичарите важи забраната на Ројал Карибиан ?
Има ли некоја побарувачка за нив, прашувам бидејќи нели помеѓу февруари и април е периодот на нови интервјуа ?
И ова забележав во огласите за работа на брод на Астерија, во некои огласи бараа заварувачи, која е нивната улога на бродот, бидејќи браваријата спаѓа во градежни работи ?
Turner-бравар ти е различно од заварувач-welder, исто се engine, меѓутоа браварот е под надлежност на chief motorman, и работи исклучиво на дребонгот, само инцидненто доколку треба мерки на лице место оди, во спротивно во работилница.А бе јасно дека бродот претставува мал град на море, ама звукот и мирисот од брусалката и апаратот за заварување не се ни малку пријатни, ова го знам од искуство бидејќи и јас едно време имам работено браварија.
Токму бидејќи бродот е мал град на море, удобноста вообичаено - би требало, според мене лично - да им биде приоритет на бродските компании, а апаратот за заварување и брусалката не се ама ич удобни, дури и штетни за видот ако некои од патниците се загледаат во електродата додека се заварува, наредниот ден видот ќе им биде заматен, а можеби и денот потоа.
Освен водоводната и канализационата инсталација - кои би требало да се беспрекорни на бродовите, а вообичаено се работа на водоинсталатерите кои од поодамна раскинаа со металните цевки, но добро бродовите не се македонско производство, па можеби таму сеуште се користат метални цевки, на што друго работат браварите ?
А кои компании според тебе се добри за информатичари ?
Оф оф оф, ми се крена косата кога прочитав дека и за заварувачи бараат сертификатиЗа информатичари или чисто ИТ оддел потребни се одредени сертификати, мајкрософт, циско, менаџирање со мрежи и др, прилично комплицирана работа и не се се голем оддел а имаат доста обврски, целокупна ИТ опрема на бродот која ја има доста, ships intranet...вклучително и телефонијата на бродот, спаѓаат во auxiliary dept, и се независен оддел, хиерархиски се junior IT officer, senior...Chief IT officer. Делумно се поврзани со електричарите кои се дел од engine dept.
Заварувачи исто така потребни се сертификати, и искуство затоа што ваквите зафати на брод се земаат за мн сериозни, тоа е она што значи hot permit work, на секоја ваков зафат има присутно fire patrol, се обезбедува просторот, заштита со азбестни ќебиња и сл, исто има хиерархија, junior welder, senior...welder supervisor, дел од engine dept.
Градежни работници од типот плочкари, ѕидари и сл. се mason што значи ѕидар уствари, исто има хиерархија, до Team leader, сл е и за столарски работи, е сега овие припаѓаат на Deck dept.
Turner-бравар ти е различно од заварувач-welder, исто се engine, меѓутоа браварот е под надлежност на chief motorman, и работи исклучиво на дребонгот, само инцидненто доколку треба мерки на лице место оди, во спротивно во работилница.
Водоводџиите се исто Engine dept, имаш исто хиерархија, junior ass plumber, senior ass plumber...Chief plumber, не ти препорачувам ни оддалеку за оваа позиција.
Се ова се однесува на carnival Cruise lines, и сл е на сите сетрински компании кои се во посед на Карнивал корпорација.