Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
имам напишано дека 20 21 и 11 не работат ги проверив со фазомер нема струја го тргам релето пак нема струја .. нема струја до рељето


Sent from my iPad Pro 9.7 using Tapatalk
ако имаш барем минимално познавање а гледам имаш си чепкаш сам, земи плус од било кое место и донеси на осигурачот кој ти е за бришачот позади и види дали така ќе ти работи, може ти е изгорен мостот за плусот кој носи за тие осигурачи.
 
И митстубиши ти е одличен можеби најдобар од споменативе модели, ѕирни и Витара (јапонциве се поскапи за одржување, но изджливи се многу), исто ѕирни Опел Антара како одат, ќе ти ги споменев и Шевролет Каптива, али имам возено зимно време таков и не ме фасцинира нешто посебно во поглед на перформанси, опелот не знам точно каков е, можеби носи и ист мотор со каптивата, не сум ги гледал, Хјундаи их 35 ако го има за тие пари надвор беше многу фален изминативе години, или евентуално кинезиве што влегоа сега, Great Wall, гледам рекламираат нови џипови по 13 000 евра + ддв Hover H5 i Steed 5 камионетот, евентуално да си го земеш нов за тие пари, па тие 5к да си ги исплаќаш на кредит од 3-5 години.
Ne si igraj so kinezite,vozev volex i na 60k km se pojavija mn defekti
 
Ne si igraj so kinezite,vozev volex i na 60k km se pojavija mn defekti
Јас само му ги споменав како алтернатива, сепак се работи за ново возило со гаранција од 5 години, после 5те години продај го и земи пак ново и помалку ќе те боли глава од некое со поминати 150-200к.
Ете ти од искуство кажуваш дека не ги бива, а ако мене ме прашаш излегува како ќе ти се погоди, на мој роднина Голф 6 1.4 tsi (170hp) му отиде турбината уште на првите 4000км, па се бркаше и објаснуваше со Порше да му ја заменат, а ја плати ѓаол и пол колата, фабрично секогаш има простор да излезе по нешто чкарт, само зависи на кој ќе му падне парето да го вози таквиот.
 
Јас само му ги споменав како алтернатива, сепак се работи за ново возило со гаранција од 5 години, после 5те години продај го и земи пак ново и помалку ќе те боли глава од некое со поминати 150-200к.
Ете ти од искуство кажуваш дека не ги бива, а ако мене ме прашаш излегува како ќе ти се погоди, на мој роднина Голф 6 1.4 tsi (170hp) му отиде турбината уште на првите 4000км, па се бркаше и објаснуваше со Порше да му ја заменат, а ја плати ѓаол и пол колата, фабрично секогаш има простор да излезе по нешто чкарт, само зависи на кој ќе му падне парето да го вози таквиот.
Prijatele,kolata bese nova kupena,i bese bez svirka!! Ja nosea dopolnitelno da i stavat. Inace kopija na yaris bese,motor 1.5,voopsto ne bese startna a krajna bese 165km/h,a za potrosnja da ne ti kazuvam
 
ако имаш барем минимално познавање а гледам имаш си чепкаш сам, земи плус од било кое место и донеси на осигурачот кој ти е за бришачот позади и види дали така ќе ти работи, може ти е изгорен мостот за плусот кој носи за тие осигурачи.

а дали може поради слаб контакт да несака, па да му прснам спреј ?


Sent from my iPad Pro 9.7 using Tapatalk
 
Prijatele,kolata bese nova kupena,i bese bez svirka!! Ja nosea dopolnitelno da i stavat. Inace kopija na yaris bese,motor 1.5,voopsto ne bese startna a krajna bese 165km/h,a za potrosnja da ne ti kazuvam
Колку пари толку музика излегува, ете ти од искуство викаш дека не ги бива, тогаш нека ги тргне од опции @aleksandar40
 
а дали може поради слаб контакт да несака, па да му прснам спреј ?


Sent from my iPad Pro 9.7 using Tapatal
можно е и тоа ама ако е тоа кога ќе го размрдаш ќе добие контакт, испрскај со ве-де не губиш ништо, ако го направиш она што ти велам јас ги тргаш осигурачите настрана и ќе си го бараш проблемот на друго место
 
Јас само му ги споменав како алтернатива, сепак се работи за ново возило со гаранција од 5 години, после 5те години продај го и земи пак ново и помалку ќе те боли глава од некое со поминати 150-200к.
Ете ти од искуство кажуваш дека не ги бива, а ако мене ме прашаш излегува како ќе ти се погоди, на мој роднина Голф 6 1.4 tsi (170hp) му отиде турбината уште на првите 4000км, па се бркаше и објаснуваше со Порше да му ја заменат, а ја плати ѓаол и пол колата, фабрично секогаш има простор да излезе по нешто чкарт, само зависи на кој ќе му падне парето да го вози таквиот.

бензинец со турбо е чист феил, боље да земел обичен 1.4 и би немал мака.
 
Mi ja ukrale plastikata na leviot retrovizor (od vozackata strana), pa moram da baram nova ili polovna, dali znaete kade moze da najdam ? Se raboti za Opel Astra H
 
да си прашам и ја со мојава мака нешто... ми требаат буфери за амортизери за ланчија ипсилон 96та. најдов на едно место 1000ка парче што мислам дека е малку скапишко ко за таква кола од таа година.. незнам дали сака да ме избричи на суво човекот или реална е понудата

и препорачајте ми какви гуми и од каде да ги земам - летни ми требаат димензија 165 65 14
 
Вчера при возење на колата (Citroen Xsara 1.9 td) почна да свети ламбичето за ниско ниво на масло во моторот. Само неколку секунди послем тоа се запали и црвеното ламбиче за низок притисок на маслото и црвениот "STOP" правоаголник.

Паркирам на страна, гасам мотор и отворам хауба и има што да видам, задниот дел од моторот покриен со масло цел, испрскано на сите страни. Веднаш си помислив дека е турбото или цевката што му носи масло на осовина ама колку што можев да видам немаше тука течено.

Му се јавувам на мајсторот што ја сервисира колата и нема да му заборавам што дојде на 10-тина километри од Прилеп за нецели 20 минути. Носеше и некој три литри масло со него ставивме во моторот и ја запаливме колата. И сеа гледам од вакум пумпата горе тече масло како од тубе да тураш, значи на нејзе дупка има можда 1 см во пречник. Ме шлепаше до кај него и ќе се види што и како со пумпата утре.

Мене ми е како е можно значи толкава дупка да се отвори на вакум пумпата. Колава не беше ни прегреана ни малтретирана, ни пак смени звук или нешто. Работи перфектно моторот само шо тече масло ко лудо од тоа дупката.

Јас реално првпат со ваков проблем се среќавам. Како е можно толкав притисок во пумпата да се створи за да избие и на куќиштето нејзино да се отвори дупка
huh.gif
 
да си прашам и ја со мојава мака нешто... ми требаат буфери за амортизери за ланчија ипсилон 96та. најдов на едно место 1000ка парче што мислам дека е малку скапишко ко за таква кола од таа година.. незнам дали сака да ме избричи на суво човекот или реална е понудата

и препорачајте ми какви гуми и од каде да ги земам - летни ми требаат димензија 165 65 14
Види провери можеби се исти со тие на Пунто од таа генерација. Таа е модуларна кола само со скратено меѓуосовинско растојание во однос на Пунтото.

Имаш пунтовци по отпади колку сакаш, а ако спомниш Ланчија, нормално дека ќе те заколат[DOUBLEPOST=1485088085][/DOUBLEPOST]
Вчера при возење на колата (Citroen Xsara 1.9 td) почна да свети ламбичето за ниско ниво на масло во моторот. Само неколку секунди послем тоа се запали и црвеното ламбиче за низок притисок на маслото и црвениот "STOP" правоаголник.

Паркирам на страна, гасам мотор и отворам хауба и има што да видам, задниот дел од моторот покриен со масло цел, испрскано на сите страни. Веднаш си помислив дека е турбото или цевката што му носи масло на осовина ама колку што можев да видам немаше тука течено.

Му се јавувам на мајсторот што ја сервисира колата и нема да му заборавам што дојде на 10-тина километри од Прилеп за нецели 20 минути. Носеше и некој три литри масло со него ставивме во моторот и ја запаливме колата. И сеа гледам од вакум пумпата горе тече масло како од тубе да тураш, значи на нејзе дупка има можда 1 см во пречник. Ме шлепаше до кај него и ќе се види што и како со пумпата утре.

Мене ми е како е можно значи толкава дупка да се отвори на вакум пумпата. Колава не беше ни прегреана ни малтретирана, ни пак смени звук или нешто. Работи перфектно моторот само шо тече масло ко лудо од тоа дупката.

Јас реално првпат со ваков проблем се среќавам. Како е можно толкав притисок во пумпата да се створи за да избие и на куќиштето нејзино да се отвори дупка
huh.gif

Која је викаш вакуум пумпа? Таа за серво кочницата?
 
Да значи таја за сервото на кочниците. Поврзана е на едниот крај на брегастата осовина горе на моторот.
 
Здраво друштво!
Според вас кои зимски гуми се најдобри од средна класа? Од кој сте биле најзадоволни?
И мислење ако може за Сава Ескимо С3.
Иначе ми требаат за БМВ 3 модел е90, големина на гума R16.
 
Да значи таја за сервото на кочниците. Поврзана е на едниот крај на брегастата осовина горе на моторот.
Најдобро е да го сликаш моторот. Таа пумпа се поврзува со усисната грана на моторот, и тука не смее да има ни експлозија ни уље. Тука влегува само воздух преку филтерот
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom