Телеком ADSL и OPTIC интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

  • Креатор на темата vmx
  • Време на започнување
Член од
24 април 2008
Мислења
10.585
Поени од реакции
11.731
Да прашам, дали кога ќе се враќа опремата, морам да вратам 2 телефонски кабли со модемот пошто едниот не можам да го најдам?
Во Вип ТВ, односно поранешен Близо бараат да им вратиш се што ти дале на користење.

Во Македонски Телеком единствено ги бараат рутерот со адаптерот кој доаѓа со него, и IPTV рисиверите доколку си користел MaxTV, заедно со нивните адаптери и далечинските управувачи.

Мрежните и телефонските кабли, исто како и SCART и HDMI каблите, спаѓаат во потрошливи материјали и затоа им остануваат на трајно користење кај корисниците, односно сега веќе поранешните корисници на Македонски Телеком.
 

StOrMK

Rain
Член од
24 јули 2015
Мислења
345
Поени од реакции
151
Во Вип ТВ, односно поранешен Близо бараат да им вратиш се што ти дале на користење.

Во Македонски Телеком единствено ги бараат рутерот со адаптерот кој доаѓа со него, и IPTV рисиверите доколку си користел MaxTV, заедно со нивните адаптери и далечинските управувачи.

Мрежните и телефонските кабли, исто како и SCART и HDMI каблите, спаѓаат во потрошливи материјали и затоа им остануваат на трајно користење кај корисниците, односно сега веќе поранешните корисници на Македонски Телеком.
Супер што ми кажа, уште не сме ги вратиле. Иначе не сум знаел дека SCART, HDMI и LAN каблите се неповратливи.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.585
Поени од реакции
11.731
Супер што ми кажа, уште не сме ги вратиле. Иначе не сум знаел дека SCART, HDMI и LAN каблите се неповратливи.
Кога јас ги откажав услугите од тогашен Ти-Хоум во 2012 година, испратија техничар за да ја земе опремата од кај мене дома, не знам дали сеуште ја применуваат таквата пракса, или треба ти да им ја вратиш опремата во салон или во локалниот реонски центар за техничка поддршка.

Ако треба ти да им ја вратиш опремата во салон или во локалниот реонски центар за техничка поддршка, не си заминувај од таму без потврда дека си ја вратил опремата во исправна состојба.

Без потврда дека си ја вратил опремата во исправна состојба, можат да ти наплатат пенали за враќање на опрема во неисправна состојба, ќе можеш да поднесеш приговор за таквите пенали, но ако ти дадат потврда дека си ја вратил опремата во исправна состојба, ништо не ти можат.
 
Член од
27 октомври 2015
Мислења
253
Поени од реакции
60
Кога јас ги откажав услугите од тогашен Ти-Хоум во 2012 година, испратија техничар за да ја земе опремата од кај мене дома, не знам дали сеуште ја применуваат таквата пракса, или треба ти да им ја вратиш опремата во салон или во локалниот реонски центар за техничка поддршка.

Ако треба ти да им ја вратиш опремата во салон или во локалниот реонски центар за техничка поддршка, не си заминувај од таму без потврда дека си ја вратил опремата во исправна состојба.

Без потврда дека си ја вратил опремата во исправна состојба, можат да ти наплатат пенали за враќање на опрема во неисправна состојба, ќе можеш да поднесеш приговор за таквите пенали, но ако ти дадат потврда дека си ја вратил опремата во исправна состојба, ништо не ти можат.
малку е ова неразбирливо цо неисправна состојба, како тогаш би ги користел нивните услуги, нивна работа е неисправното да го сменат со исправно!
 
Член од
27 декември 2008
Мислења
1.547
Поени од реакции
703
малку е ова неразбирливо цо неисправна состојба, како тогаш би ги користел нивните услуги, нивна работа е неисправното да го сменат со исправно!
Што е неразбирливо ,ако треба да ја вратиш опремата бидејки не сакаш да ги користиш нивните услуги зар треба да ја искршиш опремата и така да ја вратиш сите така прават и Оне на времето кога ги вракав Боом ресиверите и да обавезно да си земеш реверс дека си ги вратил инаку колку што се ажурни со нивните системи ке треба уште 3 пати да им ги вратиш или платиш
 
Член од
27 октомври 2015
Мислења
253
Поени од реакции
60
Што е неразбирливо ,ако треба да ја вратиш опремата бидејки не сакаш да ги користиш нивните услуги зар треба да ја искршиш опремата и така да ја вратиш сите така прават и Оне на времето кога ги вракав Боом ресиверите и да обавезно да си земеш реверс дека си ги вратил инаку колку што се ажурни со нивните системи ке треба уште 3 пати да им ги вратиш или платиш
не си разбрал баш![DOUBLEPOST=1483736694][/DOUBLEPOST]си користел услуги и опрема од одреден оператор, си решил да менуваш оператор, ја враќаш опремата... ако опремата не е исправна како до тогаш си ја користел нивната услуга? ако не е исправна опремата, пријавуваш, они се должни да ја заменат со исправна! ете тоа не е јасно!
 
Последно уредено:
Член од
12 декември 2010
Мислења
9.987
Поени од реакции
10.661
не си разбрал баш![DOUBLEPOST=1483736694][/DOUBLEPOST]си користел услуги и опрема од одреден оператор, си решил да менуваш оператор, ја враќаш опремата... ако опремата не е исправна како до тогаш си ја користел нивната услуга? ако не е исправна опремата, пријавуваш, они се должни да ја заменат со исправна! ете тоа не е јасно!
а штоа ако пред враќање го отвориш ресиревот и оштетиш некоја плоча и таков им го вратиш?
е од такви работи сакаат да се заштитат


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

StOrMK

Rain
Член од
24 јули 2015
Мислења
345
Поени од реакции
151
Да да, ми рекоа од техничка служба дека треба да побарам повратница.
 
Член од
27 октомври 2015
Мислења
253
Поени од реакции
60
нема врска толку повратницата. ете и мене ми дадоа повратница на која пишува се враќа во физички исправна состојба :)
тоа значи баш така дека физички е исправна а софтверски... нема врска, умни се!
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.585
Поени од реакции
11.731
не си разбрал баш!

си користел услуги и опрема од одреден оператор, си решил да менуваш оператор, ја враќаш опремата... ако опремата не е исправна како до тогаш си ја користел нивната услуга? ако не е исправна опремата, пријавуваш, они се должни да ја заменат со исправна! ете тоа не е јасно!
Напротив, баш добро спомна @mishko, без реверс, односно без потврда дека си ја вратил опремата во исправна состојба, ниту еден телекомуникациски оператор нема да се двоуми дали да ти наплати пенали за враќање на опремата во неисправна состојба или не.

Тоа е исто како да те запре полиција додека возиш сопствено возило, но не носиш сообраќајна дозвола - немаш доказ дека возилото е твое. Ќе извадиш жива глава бидејќи со себеси носиш возачка дозвола и лична карта и така ќе докажеш кој си ти, па ќе ја контактираат полициската станица и ќе дознаат дека навистина ти си сопственикот на возилото, но сепак ќе ти пишат казна поради возење без сообраќајна дозвола.

Воопшто не ги интересира ниту дали воопшто си ги користел нивните услуги, а уште помалку па со каква опрема си ги користел.

Можеби ти дале опрема на користење во салон кога го поднеле барањето за испитување на техничка можност и ти дале да потпишеш договор, но подоцна откриле дека нема кабли на твојата улица или дека нема бандери во близина на твојата куќа, или ако живееш во станбена зграда, откриле дека нема слободен кабел во зградата за да те приклучат, поради што ти го одбиле барањето за техничка можност, ти го поништиле договорот и ти бараат да ја вратиш опремата која не си ја ни отворил, ниту си имал можност да ја користиш.

Ја враќаш опремата некористена и неотпакувана каква што ти ја дале, но бидејќи не си побарал потврда дека ја враќаш опремата во исправна состојба, наредниот месец ти пристигнува сметка со пенали поради враќање на опрема во неисправна состојба.

Ниту една компанија не пропушта шанси да им наплати пенали на своите сегашни или поранешни корисници, без разлика колку не држи вода оправданието, бидејќи нивното оправдание е дека немаш потврда дека си ја вратил опремата во исправна состојба, па затоа тие под автоматизам имаат изговор - неиздржан, но сепак изговор - за да ти наплатат пенали бидејќи наводно си ја вратил опремата во неисправна состојба.

Да да, ми рекоа од техничка служба дека треба да побарам повратница.
Убаво ти рекле, ако ја прифатат назад опремата без да ти дадат потврда дека си ја вратил во исправна состојба и ти кажат само "благодарам" и "пријатно", не смееш да си заминеш без потребната потврда, мораш да останеш и да бараш да ти ја издадат потребната потврда, бидејќи секогаш се трпеливи чекајќи го тој некој недоволно запознаен со условите и правилата на изнајмување, користење и враќање на опремата за користење на услугите, за да му наплатат пенали.

Ако ти наплатат пенали, ќе треба после да поднесуваш приговор во салон, па ќе треба да чекаш за да ти го прифатат приговорот за да ти ги отпишат пеналите.
 
Последно уредено:
Член од
27 октомври 2015
Мислења
253
Поени од реакции
60
ако решиле, ќе го јадеш секако и со повратница и без неа!
читај ме пост над твојот!
физички исправна состојба :)
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.585
Поени од реакции
11.731
ако решиле, ќе го јадеш секако и со повратница и без неа!
читај ме пост над твојот!
физички исправна состојба :)
Е баш за да ти наплатат пенали за софтверско оштетување ќе мораат да имаат докази дека си чепкал во софтверот, а и во таков случај ти имаш наједноставно оправдание - опремата е поврзана преку Интернет, сигурно некој од надвор ја хакнал и ја заразил со вирус, тоа не е ништо ново, баш за софтверско оштетување ќе им треба вистински доказ за да ти наплатат пенали, додека за физичко оштетување вообичаено одат по принципот рекла-казала, освен ако поднесеш приговор со аргумент дека сепак си ја вратил опремата во исправна состојба, а во таков случај треба да ти го прифатат приговорот и да ти ги отпишат пеналите.

Во спротивно ќе ги пријавиш на АЕК, па таму нека докажуваат дека си ја оштетил опремата.
 
Член од
27 декември 2008
Мислења
1.547
Поени од реакции
703
Јас имав проблем со Оне кога ги користев нивните уреди 3 Боом Тв ресивери како и Модем за интернет после 2 години ми се јавија за да ја вратам опремата како и за неплатени сметки ,за среќа си ги чував реверс потврдите за вратена опрема и дел од сметките а дел си ги плаќав преку интернет повторно за моја среќа последната сметка ја платив во салон и на нејзе пишуваше 0 долг. На сите ви препорачувам да имате било каква потврда дека не должите ништо и дека опремата е вратена ,кон операториве кој и да е
 
Член од
16 ноември 2011
Мислења
221
Поени од реакции
67
se menuva li nekako na ruterov od telekom
ZXV10 H201L
da ima dinamicka ip adresa. Ima nesto za WAN i e podeseno PPPoE.
Dali ako se meni vo DHCP ruterot ke ima dinamicka IP i kako da se podesi zasto ima CREATE najdolu?
I ako e taka dali toa ce vazi i za WLAN i LAN ?
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.585
Поени од реакции
11.731
se menuva li nekako na ruterov od telekom
ZXV10 H201L
da ima dinamicka ip adresa. Ima nesto za WAN i e podeseno PPPoE.
Dali ako se meni vo DHCP ruterot ke ima dinamicka IP i kako da se podesi zasto ima CREATE najdolu?
I ako e taka dali toa ce vazi i za WLAN i LAN ?
ADSL Интернетот од Македонски Телеком секогаш доаѓа со динамична IP адреса, за статична IP адреса мора да се плаќа дополнителна месечна претплата секој месец.

Постапката за менување на IP адресата е наједноставна - ќе го исклучиш рутерот од струја и ќе го вклучиш повторно, кога ќе се поврзи повторно на Интернет, ќе имаш нова IP адреса.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom