не си разбрал баш!
си користел услуги и опрема од одреден оператор, си решил да менуваш оператор, ја враќаш опремата... ако опремата не е исправна како до тогаш си ја користел нивната услуга? ако не е исправна опремата, пријавуваш, они се должни да ја заменат со исправна! ете тоа не е јасно!
Напротив, баш добро спомна @
mishko, без реверс, односно без потврда дека си ја вратил опремата во исправна состојба, ниту еден телекомуникациски оператор нема да се двоуми дали да ти наплати пенали за враќање на опремата во неисправна состојба или не.
Тоа е исто како да те запре полиција додека возиш сопствено возило, но не носиш сообраќајна дозвола - немаш доказ дека возилото е твое. Ќе извадиш жива глава бидејќи со себеси носиш возачка дозвола и лична карта и така ќе докажеш кој си ти, па ќе ја контактираат полициската станица и ќе дознаат дека навистина ти си сопственикот на возилото, но сепак ќе ти пишат казна поради возење без сообраќајна дозвола.
Воопшто не ги интересира ниту дали воопшто си ги користел нивните услуги, а уште помалку па со каква опрема си ги користел.
Можеби ти дале опрема на користење во салон кога го поднеле барањето за испитување на техничка можност и ти дале да потпишеш договор, но подоцна откриле дека нема кабли на твојата улица или дека нема бандери во близина на твојата куќа, или ако живееш во станбена зграда, откриле дека нема слободен кабел во зградата за да те приклучат, поради што ти го одбиле барањето за техничка можност, ти го поништиле договорот и ти бараат да ја вратиш опремата која не си ја ни отворил, ниту си имал можност да ја користиш.
Ја враќаш опремата некористена и неотпакувана каква што ти ја дале, но бидејќи не си побарал потврда дека ја враќаш опремата во исправна состојба, наредниот месец ти пристигнува сметка со пенали поради враќање на опрема во неисправна состојба.
Ниту една компанија не пропушта шанси да им наплати пенали на своите сегашни или поранешни корисници, без разлика колку не држи вода оправданието, бидејќи нивното оправдание е дека немаш потврда дека си ја вратил опремата во исправна состојба, па затоа тие под автоматизам имаат изговор - неиздржан, но сепак изговор - за да ти наплатат пенали бидејќи наводно си ја вратил опремата во неисправна состојба.
Да да, ми рекоа од техничка служба дека треба да побарам повратница.
Убаво ти рекле, ако ја прифатат назад опремата без да ти дадат потврда дека си ја вратил во исправна состојба и ти кажат само "благодарам" и "пријатно", не смееш да си заминеш без потребната потврда, мораш да останеш и да бараш да ти ја издадат потребната потврда, бидејќи секогаш се трпеливи чекајќи го тој некој недоволно запознаен со условите и правилата на изнајмување, користење и враќање на опремата за користење на услугите, за да му наплатат пенали.
Ако ти наплатат пенали, ќе треба после да поднесуваш приговор во салон, па ќе треба да чекаш за да ти го прифатат приговорот за да ти ги отпишат пеналите.