Толку возите затоа уште ви трае убедувањето на оваа тема.
@Black Hok @marchesk по тоа што сте го напишале имам претстава дека на зима не вртите воопшто километража и не палите возило.
Разликата меѓу зимни и летни гуми е прилично голема, е сега не навлегувам во моделите, бидејќи неколку страни пред ова си го пишав моето искуство и мислење со моделите, но дека мора да имаш зимни гуми доколку возиш, мора.
Еве денес во Прилеп периферијата беше стакло, единствено излегуваше возило со ланци или со зимни гуми. Во Четвртокот ноќта таксито се откажа да ја искаче угорнината кај мене, имаше некои кинески гуми ставено со кои веќе испукал над 10 000 км и почна да му пролизгува.
Пред половина час стигнав во Скопје и разликата меѓу улиците од тука до Прилеп е многу голема, тука улиците се суви како да нема снег епа на такви улици и со стакло гуми може да возите, ама на улица каде што не е дочистен снегот или по паркинзите, со летни гуми и со истрошени зимски може многу лесно да ве излизга, без разлика каков шофер сте.
Заклучок, тој што врти километража и на зима (Ноември-Март барем 5000км) и планира со свое возило да оди на зимување, мора да си стави добри гуми (пожелно зимни, или евентуално ептен нова летна гума) плус ланци во гепек доколку нема воопшто минато возило да чисти, јас не сум со 30 години искуство туку со 7 години откако сум во возило легално и на Плетвар и со гланц нови зимски гуми имам ставано ланци за да си отидам до Прилеп, кој не возел на такво време може само да кажува прикаски за пред кооперација се додека не се најде во ситуација кога нема ни напред ни назад.