Воени авиони

  • Креатор на темата Креатор на темата Bacillus gagous
  • Време на започнување Време на започнување
mozhe slika.
Od FRONT.
го немам веќе исчезна негде со селења ваму таму, али убо беше напиано знам дека после тоа барав сабајле на смотра војниците го знат делот кај шо се спомнувам пофално јас.
Ќе побарам дал нгде се продаваат стари списанија па да видам можи ќе го најдам, знам отприлике кој период беше[DOUBLEPOST=1482185874][/DOUBLEPOST]
...браво , кој ве тестираше ??? :)
друг тито
 
Последно уредено:
го немам веќе исчезна негде со селења ваму таму, али убо беше напиано знам дека после тоа барав сабајле на смотра војниците го знат делот кај шо се спомнувам пофално јас.
Ќе побарам дал нгде се продаваат стари списанија па да видам можи ќе го најдам, знам отприлике кој период беше[DOUBLEPOST=1482185874][/DOUBLEPOST]
друг тито
ааа така друг тито викаш, а војска рецитираше фронт , па викаше урааа-ураааа-ураааа. Ко војвода си бил , јеботе благи бог и слатки римски папа....:)
 
ааа така друг тито викаш, а војска рецитираше фронт , па викаше урааа-ураааа-ураааа. Ко војвода си бил , јеботе благи бог и слатки римски папа....:)
еее така, а мигови грмат над глави и по некој залутан галеб од петровац
 
еее така, а мигови грмат над глави и по некој залутан галеб од петровац
...ништо не е ко Л-21 у бришечки лет на 150 метра, па коа ќе додаде форсаж... :) :)..единствемо можеби два у пара...:)
 
...ништо не е ко Л-21 у бришечки лет на 150 метра, па коа ќе додаде форсаж... :) :)..единствемо можеби два у пара...:)
многу се 150, во Слатина беа поинвентивни шо се однесува до такви програми
 
..што правеа???..., се глупираа испод 500 фита???:tapp:
е не беше тоа време на смартфони па да овековечев некои од бришечките летови или полетувања па ко ќе под полн гас остро одеа во пропињање и ги снемуваше во висина дур да кажеш ДРНЧ......
и ко шо велев повремено ќе се појавеше некој галеб од петровец и ќе ни предизвикаше чуство на грев и жал беревме пари за пилотот ко за сираче
 
е не беше тоа време на смартфони па да овековечев некои од бришечките летови или полетувања па ко ќе под полн гас остро одеа во пропињање и ги снемуваше во висина дур да кажеш ДРНЧ......
и ко шо велев повремено ќе се појавеше некој галеб од петровец и ќе ни предизвикаше чуство на грев и жал беревме пари за пилотот ко за сираче
Петровец е алтернативна пољана на Аеродромот , кој сеа е населба Аеродром.. исто како и онаа кај Каратманово. Аеродром станува многу подоцна, а и наби некоја слава на 6 април 41 заедно со Куманово..., од него полетала она што преостанало после бомбардирањето од ескадрилата Дорниеи 17 кон клисурата Качаник за да бомбардира мислам германска колона возила. Слатина е напухан скоројевиќ, а и манирите таму беа скоројевички....читај сељачки илити геџовански, т.е џемс бондовски.......вертикално под облаци а , башка со канта искована од руски авион, а????:) :)
Инаку Скопскиот аеродром (населба сега) има долга историја....првпат служи за таква намена за турската војска и нејзината авијација уште 1910 , ако не две години порано.... :) :) :)
 
Слатина е напухан скоројевиќ, а и манирите таму беа скоројевички....читај сељачки илити геџовански, т.е џемс бондовски.......вертикално под облаци а , башка со канта искована од руски авион, а????:) :)
тогаш ни изгледаше стравопочитувачки пошто, нели не знаевме за величенствените производи на америка и запад и нивни можности
 
тогаш ни изгледаше стравопочитувачки пошто, нели не знаевме за величенствените производи на америка и запад и нивни можности

nmjlmb.png

vopm5c.jpg
 
Последно уредено:
па не е типичен не ЈРВ, писти составени од бетонски квадрати се вообичаени на воени аеродроми мислам уше од втора светска војна, многу полесно се поправаат ако се оштетат од бомби само се насипува земја на оштетено место и се става пак бетонска плоча
 
па не е типичен не ЈРВ, писти составени од бетонски квадрати се вообичаени на воени аеродроми мислам уше од втора светска војна, многу полесно се поправаат ако се оштетат од бомби само се насипува земја на оштетено место и се става пак бетонска плоча

величествените амерички авиони бараат мазен асфалт, не се направени за тие совјетски камења
 
величествените амерички авиони бараат мазен асфалт, не се направени за тие совјетски камења
не, најголем дел од воени авиони се прилагодуваат да можат да слетаат и полетаат од вакви па и послаби стази од автопатишта од земја и слично
 
не, најголем дел од воени авиони се прилагодуваат да можат да слетаат и полетаат од вакви па и послаби стази од автопатишта од земја и слично

знам дека транспотните можат дури и на писта кај што нема подлога, на снег итн, но овие хај тек ловци не верувам, а и сите писти на американците им се асфалт, не користат вакви бетонски плочи, овој тип на аеродроми е карактеристичен само за поранешните советски републики и членки на варшавскиот пакт плус југославија
 
знам дека транспотните можат дури и на писта кај што нема подлога, на снег итн, но овие хај тек ловци не верувам, а и сите писти на американците им се асфалт, не користат вакви бетонски плочи, овој тип на аеродроми е карактеристичен само за поранешните советски републики и членки на варшавскиот пакт плус југославија
...мислам дека изворно германска направија..русите имаат , а и кинезите исто и со шестоаголни платна.
Veshchovo-airfield-abandoned-russia.jpg


Асфалтот не не погоден за северот исто како и парните катапулти на носачите на авиони...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom