Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Прашање во врска со пежо 307 бензин, треба да менувам дихтунг и требало да се рамни главата (проблем со загуба на уље). Е сега колку е постапката ризична по самиот мотор и дали ќе тера исто како што терал предходно, ми спомнаа некаква гаранција па ме фаќа страв да не ја заебам (сервисира Ацо кај стар авто пазар, сегашен фершпед)
 
Инает?! Долго време се возев и возев таква.. Ти удираш со глава во ѕид во случајов, таа серија од Мерцедес најмногу страда од рѓа, посебно по вратите.. Турбина откажа, свирката секој месец ја менјававме, проблеми со светлата, навечер знаеше сами да изгаснат.. А за возење да не правам муабет, малце ако заврне има да клизаш као на скиење.

Pak si greska i ne si informiran kako sto treba, ti zboris za obicniot w203, tocno e toj model e spanska karoserija i strada od rgja, ovoj mojov e redizajn i ne e istata karoserija gram rgja nema, redizajnot ima pogolema turbina od obicniot i toj problem sto go imase so turbinata e odstranet, edinstvena slaba tocka na ovie modeli se diznite i stradat od losa nafta, a za lizganjeto, sto da ti kazam ne se vozi luksuzna kola zo tigar gumi, izgleda ti si zel nekoa frlena po odpadi zatoa se zalis
 
Некој да не знае да ми каже колку кошта да се направи кључ за Сеат Леон 2006?
Прaшaј си нa клучaр и кaј пoвеќеминa, сите вaрирaaт. Сaмo пaзи дa не те врзaт, прaвaт едни фушaрски клуч-чип-бaтеријa, дoдекa не цркни бaтеријaтa гo пaмти кoдoт и рaбoти, штoм oтиде бaтеријaтa фрлaј гo, тaкoв е oд 500-1000кa и знaaт дa ти пoнудaт, инaку убaв клуч oд 40 еврa нaгoре.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: No9
Прашање во врска со пежо 307 бензин, треба да менувам дихтунг и требало да се рамни главата (проблем со загуба на уље). Е сега колку е постапката ризична по самиот мотор и дали ќе тера исто како што терал предходно, ми спомнаа некаква гаранција па ме фаќа страв да не ја заебам (сервисира Ацо кај стар авто пазар, сегашен фершпед)

па види или ќе ја рамниш или ќе му долеваш уље додека тера, трето нема
 
Pak si greska i ne si informiran kako sto treba, ti zboris za obicniot w203, tocno e toj model e spanska karoserija i strada od rgja, ovoj mojov e redizajn i ne e istata karoserija gram rgja nema, redizajnot ima pogolema turbina od obicniot i toj problem sto go imase so turbinata e odstranet, edinstvena slaba tocka na ovie modeli se diznite i stradat od losa nafta, a za lizganjeto, sto da ti kazam ne se vozi luksuzna kola zo tigar gumi, izgleda ti si zel nekoa frlena po odpadi zatoa se zalis
Michelin гуми, 1 година стари. Иначе немој погрешно де разбереш, секој што сака нека си вози, али коли донесени од увоз до 150-200к километри.. Ма немој да ме јебеш..
 
Прашање во врска со пежо 307 бензин, треба да менувам дихтунг и требало да се рамни главата (проблем со загуба на уље). Е сега колку е постапката ризична по самиот мотор и дали ќе тера исто како што терал предходно, ми спомнаа некаква гаранција па ме фаќа страв да не ја заебам (сервисира Ацо кај стар авто пазар, сегашен фершпед)

Стави погусто масло 15w40..Или некој адитив против трошење..Ама тоа е привремено,може ќе тера 1-2-3 месеци,не повеќе,само ја продолжуваш маката.[DOUBLEPOST=1481311362][/DOUBLEPOST]
Michelin гуми, 1 година стари. Иначе немој погрешно де разбереш, секој што сака нека си вози, али коли донесени од увоз до 150-200к километри.. Ма немој да ме јебеш..

Трипати поголема километража имаат од таа што ја напиша..[DOUBLEPOST=1481311445][/DOUBLEPOST]
Некој да не знае да ми каже колку кошта да се направи кључ за Сеат Леон 2006?

Нека ти направат обичен клуч,500-1000 денара..Без код..Да го користиш само за палење,а ќе ја отклучуваш и заклучуваш со даљинското..
 
Стави погусто масло 15w40..Или некој адитив против трошење..Ама тоа е привремено,може ќе тера 1-2-3 месеци,не повеќе,само ја продолжуваш маката.[DOUBLEPOST=1481311362][/DOUBLEPOST]

Трипати поголема километража имаат од таа што ја напиша..[DOUBLEPOST=1481311445][/DOUBLEPOST]

Нека ти направат обичен клуч,500-1000 денара..Без код..Да го користиш само за палење,а ќе ја отклучуваш и заклучуваш со даљинското..
Заборавив да ставам наводници, иначе знам дека имаат по 500 илјади поминато.
 
Прашање во врска со пежо 307 бензин, треба да менувам дихтунг и требало да се рамни главата (проблем со загуба на уље). Е сега колку е постапката ризична по самиот мотор и дали ќе тера исто како што терал предходно, ми спомнаа некаква гаранција па ме фаќа страв да не ја заебам (сервисира Ацо кај стар авто пазар, сегашен фершпед)
Ништо страшно, исто ќе си работи, 1,500 денари е рамнење на глава со менување гумици. Земи само некој квалитетен дихтунг.
 
Ништо страшно, исто ќе си работи, 1,500 денари е рамнење на глава со менување гумици. Земи само некој квалитетен дихтунг.
целиот зафат со менување дихтунг рамнење глава плус работна рака ќе ме кошта 6-7.000 !!!!
 
целиот зафат со менување дихтунг рамнење глава плус работна рака ќе ме кошта 6-7.000 !!!!
Види, колку ќе се договориш со мајстор за вадење на главата и потоа местење на дихтунг и затварање ти е плус трошок. Самото рамнење со нови гумици ти е 1,500 денари, дихтунгот нека ти е 500 денари, за работна рака многу ти бараат според мене.
 
целиот зафат со менување дихтунг рамнење глава плус работна рака ќе ме кошта 6-7.000 !!!!
Мене на цитроен саксо 50 евра ме кошташе, комплет со рсботна рака
 
Дечки ај, дали некој знаеш шо може да е ова:

Кога е незагреана колата, доколку дадам многу гас во место или во вожња, започнува да трокира. Вчера дури после 10 минути вожња, кога дадов многу гас ми изгаси колата. Па после 10 секунди се стабилизира и неќеше да запали од прва/втора. И кога запали нормално светкаше извичникот на шалтабла и трокираше околу 5 секунди и потоа се стабилизира, како ништо да не се случило.

Искуства?
 
decki poznato e deka mercedes c200,c220 fakjaat r`gja okolu mesecinkite nad guma ili na dolniot del od vratata
no dali E klasata ja imaat taa maana , dali tie fakjaat r`gja
 
decki poznato e deka mercedes c200,c220 fakjaat r`gja okolu mesecinkite nad guma ili na dolniot del od vratata
no dali E klasata ja imaat taa maana , dali tie fakjaat r`gja

Да, и Е класата страда од тоа. Над 2004 година имаат галванизирана шасија и никако не `рѓосува ни гол метал да оставиш.

Видете, тие коли се стоени и возени на милост и немилост на дождови и снегови и сол во метрополите по 500.000км, што очекувате вие, да нема `рѓа? Нормално е со оглед на годините и истрошеноста на возилото да се потроши некоја пара и да се санираат тие работи, па наредните 10 години ќе нема проблеми. Тоа не значи дека колата е за во отпад и дека одма не чини и треба во топилница да се носи. Па треба ли автолимарите да живеат од нешто :D:D
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom