Let 3
The Nipple Erector
- Член од
- 13 јули 2008
- Мислења
- 30.896
- Поени од реакции
- 31.280
ХилелKoj е тој познат фарисејски учител?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
ХилелKoj е тој познат фарисејски учител?
...а чувената изрека на Исус “Па, како што сакате да постапуваат луѓето со вас, така постапувајте и вие со нив“ е всушност изрека на познат фаисејски учител
Хилел
то ти велам Исус беше со фарисејски сфаќања и убедувањаИзреката на Хилел била:
Oна што го мразиш не прави му го на твојот ближен: тоа е целата Тора, додека остатокот се коментарите oд неа; оди и научи ги. (Shabbath 31a)
Babylonian Talmud: Shabbath 31 - Come and Hear
Она што не сакаш да ти се прави тебе, ни ти не прави му го на друг... (Товит 4:15)
Твојата забелешка е исправна, но сеуште не си дошол до потребното ниво на испитаност, веројатно затоа што си помлад. Иако често се вели дека Бог ќе ни суди на сите, тоа не е точно. Нема Бог да биде судијата. Бидејќи никој не можи да го повреди Бог, зошто Бог би бил судијата, затоа право на судење имаат оние кои се повредени. На Страшниот суд нема Бог да биде судијата, ќе се судиме едни со други. Христијаните ќе ги судат другите. Оние кои пострадале ќе ги судат оние кои им сториле зло. Едно е говорното искажување, а друго е чисто богословскиот став на христијанското учење.Ако не дошло до грешка, гледано од Божји - апсолутен аспект, тогаш зошто би го сметале Бог за судија?
Ако Бог не е судија, тогаш твојот или вашиот суд се релевантни колку и мојот. Бидејќи нашите гледишта и перцепции се ограничени - човечки, релативни а не апсолутни. Колку повеќе се доближуваш до апсолутната Божја природа, толку помалку потреба имаш да судиш било што, бидејќи толку повеќе ја согледуваш целта - намената на се што постои, на секој исход, на секоја можност. Токму поради ова, секое учење, религија, правец, што тврди дека постојат нешта кои не се ,,Богоугодни", ,,Богоборечки" и слично е ограничено, човечко, релативно и нема ништо со Божјето.Твојата забелешка е исправна, но сеуште не си дошол до потребното ниво на испитаност, веројатно затоа што си помлад. Иако често се вели дека Бог ќе ни суди на сите, тоа не е точно. Нема Бог да биде судијата. Бидејќи никој не можи да го повреди Бог, зошто Бог би бил судијата, затоа право на судење имаат оние кои се повредени. На Страшниот суд нема Бог да биде судијата, ќе се судиме едни со други. Христијаните ќе ги судат другите. Оние кои пострадале ќе ги судат оние кои им сториле зло.
За Бог тешко е да се каже дека е некаков, но исто така не можи да се кажи ни дека е никаков. Но бидејќи е Бог и не е никаков, секако дека е способен ако посака самиот да се открие. Поточно можиме преку доживување на Неговите енергии да дојдиме до разбирање на апсолутното во соодветната сфера, не во целосно апсолутна смисла. Така ако Бог нам ни издал наредба го кажал својот збор, го определил својот став за дадено однесување во однос на некое прашање. Не знам дали тоа значи дека ја одредило Неговата природа, но ја одредило Неговата волја за НАШЕТО однесување. Како Бог, како сеопфатен, Неговиот збор е создавачки, создава живот. Бидејќи нема ништо надвор од Него, никакви закони, никаква материја, Самиот Негов збор бидејќи е Бог Ги прави работите совршено исправни. Почитувањето на Неговиот збор им носи благослов, вистинска добивка за оние кои го почитуваат и следат. Неговата заповед можиме да ја толкуваме во односна смисла временски и просторно, но во суштина не можи да биде разбрана. Бидејќи ако сме ја разбрале суштината на Неговата заповед тоа би значело дека ја познаваме Божјата суштина, волја, природа. Така зависно од Божјиот збор, се одредени работите кои се богоугодни а кои небогоугодни - богоборечки.Ако Бог не е судија, тогаш твојот или вашиот суд се релевантни колку и мојот. Бидејќи нашите гледишта и перцепции се ограничени - човечки, релативни а не апсолутни. Колку повеќе се доближуваш до апсолутната Божја природа, толку помалку потреба имаш да судиш било што, бидејќи толку повеќе ја согледуваш целта - намената на се што постои, на секој исход, на секоја можност. Токму поради ова, секое учење, религија, правец, што тврди дека постојат нешта кои не се ,,Богоугодни", ,,Богоборечки" и слично е ограничено, човечко, релативно и нема ништо со Божјето.
Како ти ќе знаеш дали Бог ми се открил мене или не? Ќе веруваш дека не се открил или ќе веруваш дека се открил?За Бог тешко е да се каже дека е некаков, но исто така не можи да се кажи ни дека е никаков. Но бидејќи е Бог и не е никаков, секако дека е способен ако посака самиот да се открие. Поточно можиме преку доживување на Неговите енергии да дојдиме до разбирање на апсолутното во соодветната сфера, не во целосно апсолутна смисла. Така ако Бог нам ни издал наредба го кажал својот збор, го определил својот став за дадено однесување во однос на некое прашање. Не знам дали тоа значи дека ја одредило Неговата природа, но ја одредило Неговата волја за НАШЕТО однесување. Како Бог, како сеопфатен, Неговиот збор е создавачки, создава живот. Бидејќи нема ништо надвор од Него, никакви закони, никаква материја, Самиот Негов збор бидејќи е Бог Ги прави работите совршено исправни. Почитувањето на Неговиот збор им носи благослов, вистинска добивка за оние кои го почитуваат и следат. Неговата заповед можиме да ја толкуваме во односна смисла временски и просторно, но во суштина не можи да биде разбрана. Бидејќи ако сме ја разбрале суштината на Неговата заповед тоа би значело дека ја познаваме Божјата суштина, волја, природа. Така зависно од Божјиот збор, се одредени работите кои се богоугодни а кои небогоугодни - богоборечки.
Многу просто. Ако следењето на кажаните Божји совети ги исполнува ветените високи придобивки ја потврдува вистинитоста на Советникот.Како ти ќе знаеш дали Бог ми се открил мене или не? Ќе веруваш дека не се открил или ќе веруваш дека се открил?
Веќе констатиравме дека Судењето е апсурдно на божјо - апсолутно ниво, така да твојот суд дали нешто е божја реч или божјо откривање е твој личен и субјективен став, а не факт или аргумент.
Ептен „добра“ логика.Многу просто. Ако следењето на кажаните Божји совети ги исполнува ветените високи придобивки ја потврдува вистинитоста на Советникот.
Кои ,,Божји совети"? Имаш илјадници - Христијански, исламски, јудејски, хинду, будистички, шамански....Многу просто. Ако следењето на кажаните Божји совети ги исполнува ветените високи придобивки ја потврдува вистинитоста на Советникот.
Нормално е за вистината на површно ниво да изгледа сложена и измешана. Видливо е дека ставот на масата е погрешен, затоа што кога би бил вистинит работите во светот не би биле катастрофално лоши какви што се и какви што секогаш биле. Вистината, барем нејзините основни насоки се привилегија на помал круг подлабоки и поискрени вистинотражители. Но и очекувано е како што се разјаснуваат работите, главните основи, главните насоки да станат едноставни.Кои ,,Божји совети"? Имаш илјадници - Христијански, исламски, јудејски, хинду, будистички, шамански....
Јас се трудам да ја погодам суштината на твоите прашања. Можеби не се разбираме но далеку од тоа дека имам било каква тенденциозност. Немам ниту присила ниту обврска да бидам православен христијанин освен ако тоа не е добро за мене како човек.Се вртиш во круг кориатејќи класична циркуларна логика.
Она кое не е вистинито не можи да има усогласеност. Но логичката конзистентност на учењето во односната смисла на одредбите не значи дека ја открива нивната суштина.1. Кажа дека валидноста на концептот се докажува преку логичка конзистентност.Од досегашнава дискусија се виде дека концепт на Бог што суди е апсурден и противречен.
Каде како, од каде се востанови?2. Поради тоа, се востанови дека Вистината може да има безброј гледишта т.е перспективи.
Но живееме внатре во Бог, а тој е апсолутен. Самите не сме но нашето постоење преку Него е апсолутно. Ако не сме апсолутни, тогаш нашето постоење не би имало вредност, смисла. Ако постоиме релативно, исто како и да не постоиме. Впрочем една од главните духовни борби на христијанинот е во својот ум и доживување да ја отстранува да ја надминува постојаната релативизација што е од Бог намерно ставено покривало за испитување на верата.3. Ограничено е да се тврди дека единствено твоето или моето гледиште се апсолутни, од проста причина што ние не сме апсолутни.
Наједноставна, најдобра и најкрајна. Работите се познаваат по делата, па дури и Бог. Тоа е библиски потврдено на неколку места. На сите прашања кога го прашуваат Господ дали е тој што го чекаат, тој ги упатува на делата кои ги врши. Целиот Нов Завет иако наративен, при подлабоко испитување укажува на Божјо систематско докажување преку сторените дела, дека има целокупна можна власт: материјата (рибите и лебот), природата (бурата), болестите (исцелувањата), гревовите (кое не е видливо затоа го потврдува со исцелувањата), животот и смртта (со воскреснувањата на другите и Христовото Воскресение).Ептен „добра“ логика.
Но што ако Бог сака луѓето да ги озари со способност да можат да зборуваат за „боговите“. Зошто за вистинскиот Бог тоа да не е можно?За вистинските богови луѓето не можат и да сакаат да зборуваат, не пак да ги оправдуваат! Не знам дали се разбираме во врска со ова!
Мислам дека не си подлабоко запознат со христијанскиот концепт за Бог.Премногу потсетува христијанскиот концепт на бог со оние грчките мистерии - премногу човечки особини има богот.
Затоа и е тешко да го сфати некој и да ја разбере таа толку голема суштина - ако им веруваме на христијанските философи од стариор еон, нормално.
Дали гореспоменатите ги исполнуваат своите ветувања. Кое верување ги исполнува ветувањата тоа е вистинито? Впрочем колку од нив се осмелуваат нешто да ветат и дали можи уште овде на земјата истото да се провери!?
Најпроста и тотално нелогична, се сложувам. Но нели бидејќи концептот на христијанскиот бог е над логиката на човекот, што и да се зборува, дали лудости или глупости од страна на православниот христијанин, посебно оној кој што запнал ептен да биде православен христијан - за божественоста, води кон една сказна: или со нас или против нас. Исто како кај муслиманите, само вие вашите зли зборови ги замотувате во малку подебел слој на украсна хартија.Наједноставна, најдобра и најкрајна. Работите се познаваат по делата, па дури и Бог. Тоа е библиски потврдено на неколку места. На сите прашања кога го прашуваат Господ дали е тој што го чекаат, тој ги упатува на делата кои ги врши. Целиот Нов Завет иако наративен, при подлабоко испитување укажува на Божјо систематско докажување преку сторените дела, дека има целокупна можна власт: материјата (рибите и лебот), природата (бурата), болестите (исцелувањата), гревовите (кое не е видливо затоа го потврдува со исцелувањата), животот и смртта (со воскреснувањата на другите и Христовото Воскресение).
Но што ако Бог сака луѓето да ги озари со способност да можат да зборуваат за „боговите“. Зошто за вистинскиот Бог тоа да не е можно?
Мислам дека не си подлабоко запознат со христијанскиот концепт за Бог.
Суштината е јасна - Ако Бог како апсолутно битие се става себе си во улога да суди, тогаш не е апсолутно битие, не е Господ туку демијург. Бидејќи што и да прогласи за зло, погрешно или непотребно, истото ќе биде создадено или допуштено од него.Јас се трудам да ја погодам суштината на твоите прашања. Можеби не се разбираме но далеку од тоа дека имам било каква тенденциозност. Немам ниту присила ниту обврска да бидам православен христијанин освен ако тоа не е добро за мене како човек.
Вистинитоста не се открива со верување, туку со Разбирање, осознавање, искуство.Она кое не е вистинито не можи да има усогласеност. Но логичката конзистентност на учењето во односната смисла на одредбите не значи дека ја открива нивната суштина.
Овде:Каде како, од каде се востанови?
Сам дојде до заклучок дека Господ неможе да биде судија.Твојата забелешка е исправна, но сеуште не си дошол до потребното ниво на испитаност, веројатно затоа што си помлад. Иако често се вели дека Бог ќе ни суди на сите, тоа не е точно. Нема Бог да биде судијата.
Ако ние сме внатре во Бог, тогаш сме дел од Бог. Што значи имаме двојна природа - ,,образ" божји, или битие кое во неговата суштина е дел од Бог а со тоа и еднакво на Бог, и имаме релативна - човечка, ограничена или смртна природа, која се состои од искуства, перцепции, идентификации и слично и истите се како лушпа која ја обвиткува суштината и која престанува да постои кога човекот умира.Но живееме внатре во Бог, а тој е апсолутен. Самите не сме но нашето постоење преку Него е апсолутно. Ако не сме апсолутни, тогаш нашето постоење не би имало вредност, смисла. Ако постоиме релативно, исто како и да не постоиме. Впрочем една од главните духовни борби на христијанинот е во својот ум и доживување да ја отстранува да ја надминува постојаната релативизација што е од Бог намерно ставено покривало за испитување на верата.
Но за да биде тоа правно, треба да им биде кажано на луѓето, затоа Бог се преобразил на Тавор и се прикажал во апсолутен приказ. Како завршно на светската историја, второто Христово доаѓање ќе биде во апсолутна смисла. Никој нема да има простор за да се сомнева. Што значи секој паметен читател на Библијата сфаќа како Писателот мислел на сѐ.