Дискусија за Атеистите, Исламот, Христијанството и останати убедувања

  • Креатор на темата Креатор на темата kooperativa
  • Време на започнување Време на започнување
...а чувената изрека на Исус “Па, како што сакате да постапуваат луѓето со вас, така постапувајте и вие со нив“ е всушност изрека на познат фаисејски учител


Изреката на Хилел била:

Oна што го мразиш не прави му го на твојот ближен: тоа е целата Тора, додека остатокот се коментарите oд неа; оди и научи ги. (Shabbath 31a)

Babylonian Talmud: Shabbath 31 - Come and Hear

Она што не сакаш да ти се прави тебе, ни ти не прави му го на друг... (Товит 4:15)
 
Изреката на Хилел била:

Oна што го мразиш не прави му го на твојот ближен: тоа е целата Тора, додека остатокот се коментарите oд неа; оди и научи ги. (Shabbath 31a)

Babylonian Talmud: Shabbath 31 - Come and Hear

Она што не сакаш да ти се прави тебе, ни ти не прави му го на друг... (Товит 4:15)
то ти велам Исус беше со фарисејски сфаќања и убедувања
 
Ако не дошло до грешка, гледано од Божји - апсолутен аспект, тогаш зошто би го сметале Бог за судија?
Твојата забелешка е исправна, но сеуште не си дошол до потребното ниво на испитаност, веројатно затоа што си помлад. Иако често се вели дека Бог ќе ни суди на сите, тоа не е точно. Нема Бог да биде судијата. Бидејќи никој не можи да го повреди Бог, зошто Бог би бил судијата, затоа право на судење имаат оние кои се повредени. На Страшниот суд нема Бог да биде судијата, ќе се судиме едни со други. Христијаните ќе ги судат другите. Оние кои пострадале ќе ги судат оние кои им сториле зло. Едно е говорното искажување, а друго е чисто богословскиот став на христијанското учење.
А сепак не е погрешно кога ќе се кажи Бог ќе ни суди иако Бог нема да биде судијата. Затоа што правилата на судењето на судот се Божји, произлезени од Неговата природа, така излегува дека сепак Бог ни суди.

2. Не знаете ли дека *светиите ќе го судат светот? Ако, пак, вие го судите светот, не сте ли достојни да судите за помали работи?
*Дан.7,22; *Откр.3,21.
3. Не знаете ли дека ангели ќе судиме? А колку повеќе за работите од овој свет?

Зошто христијаните ќе ги судат другите?
Со тоа што се повикале на Богочовекот Христос кој е испратен да биде Искупувачот - Спасителот, што станува мост до Бог, христијаните станале носители на светлоста на овој свет. Од таму тие се главните овластени и главните пострадани и гонети. На судењето улогата на Христос е нешто како адвокат бранител или полномошен застапник. Оние кои во текот на својот живот се повикале на Него како Спасител, со тоа Богочовекот им станал застапник. Односно луѓето во текот на својот живот го прифатиле Неговото застапништво понудено при земската Христова искупителна мисија. На судењето на душите демоните ги истакнуваат злоделата, ангелите, посебно ангелот чувар ги истакнуваат добрите дела. Независно од сторените добри или лоши дела клучно е Христовото застапување за некого кое носи ослободителна пресуда. Зошто? Бог со својата жртва е Искупителот и онаа душа која ќе добие одбрана од Искупителот таа е спасена. Световните добри дела не можат да го спасат бидејќи какви и да се жртвите за „добрите“ дела, тие дела го немаат потребниот квалитет. Просто природата на човекот е расипана за да има исправен мотив. Дури и кога ги прави добрите дела, всушност мотивот е погрешен. Така само оние дела кое се со поттик од вербата кон Бог, посебно
- кои искажуваат признавање на Богочовечката искупителна мисија или
- спроведување на Неговите заповеди, Неговиот збор, дури и тогаш и уште повеќе тогаш кога не ни се јасни причините, што искажува верност, се исправни и искупителни. Ако човечкиот повик за искупителното застапништво бил искрен, јавен, тогаш Бог ќе биде Неговиот застапник.
38. *Зашто, кој се срами од Мене и од зборовите Мои во овој прељубодеен и грешен род, и Синот Човечки ќе се срами од него, кога ќе дојде во славата на Својот Отец со светите ангели.«

Ако верувал и се повикувал на Христос ама не сакал да дојди во судир со светот и премолчувал или дури и им лицемерел на неверниците при нивното противбожјо однесување со тоа иако се сметал за христијанин, не стекнал правна основа за да добие Христово застапување на судот.

За да биде исправно судењето тоа е засновано на вистински правни основи кои за да бидат исправни потребно е да им биле на луѓето разбирливи и познати според правото кое ние веќе го познаваме, инаку Бог не би судел правилно.

Затоа и ти реков вистинското христијанство е веронаучно, засновано е на чист разум, бара разбирање, не е бајачки мистичко или народски религиозно, ниту пак е плод на одредена боја на култоролошки истражувачки дух. Секоја група си создава своја култоролошка стандардна форма. Начинот на кој се гушкаме, се држиме како група која демек нешто пати или нешто претставува, нешто себе си се замислува, одреден тип на пиететско говорење... Тоа истото им се случува и на христијаните и многумина ТОА, духот на култоролошката припадност на Црквата го сметаат за спасително. Но во тој случај христијаните не би се разликувале од другите ... Осетот на Светиот Дух (од таму и припадноста на Црквата) е недофатлив, нема мирис, нема боја, можи само да се види да се прати неговото делување на нештата посебно врз себе. Ова ти го објаснувам за да ја сфатиш научноста која всушност единствено постои во чистата православна христијанска веронаука.
Припадноста на црковниот култоролошки дух, што значи и личносна тенденциозност на оние кои во него живеат, значи намалување на веронаучноста, но иако е погрешен, заради љубовта кон простодушните тој дух иако не е чисто христијанство од Бог е осветен. Попрост аналоген пример: користиме месо како храна, тоа е погрешно, но од Бог е осветено во дадените рамки. Осветено по Божја милост поради Божјо снисходење кон масите. Ако некој целосно се воздржува од месото како храна, тоа би било вистински исправното.
Световната наука е разумски сурогат. И таа има свои мириси, бои и култоролошки духовности и мистицизми кои научникот ги следи со својот личносен мистицизам при своите барања на решението при истражувањата. Научната култоролошка духовност дава одговор зошто и од каде иде општопознатата ненормална академска и интелектуална суетност. Дали ако беше разумска ќе имаше толку суета. Дава одговор зошто онаа област која најмногу се повикува и нарекува разумна всушност пати од најголема суета.
Ама за ова разговараат богослови, ова не може да им се изнеси в црква, ниту пак нешто би променило.
 
Последно уредено:
Твојата забелешка е исправна, но сеуште не си дошол до потребното ниво на испитаност, веројатно затоа што си помлад. Иако често се вели дека Бог ќе ни суди на сите, тоа не е точно. Нема Бог да биде судијата. Бидејќи никој не можи да го повреди Бог, зошто Бог би бил судијата, затоа право на судење имаат оние кои се повредени. На Страшниот суд нема Бог да биде судијата, ќе се судиме едни со други. Христијаните ќе ги судат другите. Оние кои пострадале ќе ги судат оние кои им сториле зло.
Ако Бог не е судија, тогаш твојот или вашиот суд се релевантни колку и мојот. Бидејќи нашите гледишта и перцепции се ограничени - човечки, релативни а не апсолутни. Колку повеќе се доближуваш до апсолутната Божја природа, толку помалку потреба имаш да судиш било што, бидејќи толку повеќе ја согледуваш целта - намената на се што постои, на секој исход, на секоја можност. Токму поради ова, секое учење, религија, правец, што тврди дека постојат нешта кои не се ,,Богоугодни", ,,Богоборечки" и слично е ограничено, човечко, релативно и нема ништо со Божјето.
 
Ако Бог не е судија, тогаш твојот или вашиот суд се релевантни колку и мојот. Бидејќи нашите гледишта и перцепции се ограничени - човечки, релативни а не апсолутни. Колку повеќе се доближуваш до апсолутната Божја природа, толку помалку потреба имаш да судиш било што, бидејќи толку повеќе ја согледуваш целта - намената на се што постои, на секој исход, на секоја можност. Токму поради ова, секое учење, религија, правец, што тврди дека постојат нешта кои не се ,,Богоугодни", ,,Богоборечки" и слично е ограничено, човечко, релативно и нема ништо со Божјето.
За Бог тешко е да се каже дека е некаков, но исто така не можи да се кажи ни дека е никаков. Но бидејќи е Бог и не е никаков, секако дека е способен ако посака самиот да се открие. Поточно можиме преку доживување на Неговите енергии да дојдиме до разбирање на апсолутното во соодветната сфера, не во целосно апсолутна смисла. Така ако Бог нам ни издал наредба го кажал својот збор, го определил својот став за дадено однесување во однос на некое прашање. Не знам дали тоа значи дека ја одредило Неговата природа, но ја одредило Неговата волја за НАШЕТО однесување. Како Бог, како сеопфатен, Неговиот збор е создавачки, создава живот. Бидејќи нема ништо надвор од Него, никакви закони, никаква материја, Самиот Негов збор бидејќи е Бог Ги прави работите совршено исправни. Почитувањето на Неговиот збор им носи благослов, вистинска добивка за оние кои го почитуваат и следат. Неговата заповед можиме да ја толкуваме во односна смисла временски и просторно, но во суштина не можи да биде разбрана. Бидејќи ако сме ја разбрале суштината на Неговата заповед тоа би значело дека ја познаваме Божјата суштина, волја, природа. Така зависно од Божјиот збор, се одредени работите кои се богоугодни а кои небогоугодни - богоборечки.
 
За Бог тешко е да се каже дека е некаков, но исто така не можи да се кажи ни дека е никаков. Но бидејќи е Бог и не е никаков, секако дека е способен ако посака самиот да се открие. Поточно можиме преку доживување на Неговите енергии да дојдиме до разбирање на апсолутното во соодветната сфера, не во целосно апсолутна смисла. Така ако Бог нам ни издал наредба го кажал својот збор, го определил својот став за дадено однесување во однос на некое прашање. Не знам дали тоа значи дека ја одредило Неговата природа, но ја одредило Неговата волја за НАШЕТО однесување. Како Бог, како сеопфатен, Неговиот збор е создавачки, создава живот. Бидејќи нема ништо надвор од Него, никакви закони, никаква материја, Самиот Негов збор бидејќи е Бог Ги прави работите совршено исправни. Почитувањето на Неговиот збор им носи благослов, вистинска добивка за оние кои го почитуваат и следат. Неговата заповед можиме да ја толкуваме во односна смисла временски и просторно, но во суштина не можи да биде разбрана. Бидејќи ако сме ја разбрале суштината на Неговата заповед тоа би значело дека ја познаваме Божјата суштина, волја, природа. Така зависно од Божјиот збор, се одредени работите кои се богоугодни а кои небогоугодни - богоборечки.
Како ти ќе знаеш дали Бог ми се открил мене или не? Ќе веруваш дека не се открил или ќе веруваш дека се открил?
Веќе констатиравме дека Судењето е апсурдно на божјо - апсолутно ниво, така да твојот суд дали нешто е божја реч или божјо откривање е твој личен и субјективен став, а не факт или аргумент.
 
Како ти ќе знаеш дали Бог ми се открил мене или не? Ќе веруваш дека не се открил или ќе веруваш дека се открил?
Веќе констатиравме дека Судењето е апсурдно на божјо - апсолутно ниво, така да твојот суд дали нешто е божја реч или божјо откривање е твој личен и субјективен став, а не факт или аргумент.
Многу просто. Ако следењето на кажаните Божји совети ги исполнува ветените високи придобивки ја потврдува вистинитоста на Советникот.
 
Многу просто. Ако следењето на кажаните Божји совети ги исполнува ветените високи придобивки ја потврдува вистинитоста на Советникот.
Ептен „добра“ логика.

@Ipsissimus, @sardaukar

Туку што има овој ваш муабет за христијанскиот концепт на божественост, без разлика дали е тоа католицизам, православие, некоја друга секта христијанска... со темава?

Милион пати го направивте истиот муабет: ако од богот во кој веруваат христијаните се потекнува и тој се знае, зошто допушта зло? Заради искушение? Не е потребно искушение ако знам дека човештвото ќе падне на истото...
И се раскажуваат сказни и се оправдува оваа или онаа постапка на еден семоќен бог.

За вистинските богови луѓето не можат и да сакаат да зборуваат, не пак да ги оправдуваат! Не знам дали се разбираме во врска со ова!

Премногу потсетува христијанскиот концепт на бог со оние грчките мистерии - премногу човечки особини има богот.
Затоа и е тешко да го сфати некој и да ја разбере таа толку голема суштина - ако им веруваме на христијанските философи од стариор еон, нормално.
 
Многу просто. Ако следењето на кажаните Божји совети ги исполнува ветените високи придобивки ја потврдува вистинитоста на Советникот.
Кои ,,Божји совети"? Имаш илјадници - Христијански, исламски, јудејски, хинду, будистички, шамански....
Се вртиш во круг кориатејќи класична циркуларна логика.
1. Кажа дека валидноста на концептот се докажува преку логичка конзистентност.Од досегашнава дискусија се виде дека концепт на Бог што суди е апсурден и противречен.
2. Поради тоа, се востанови дека Вистината може да има безброј гледишта т.е перспективи.
3. Ограничено е да се тврди дека единствено твоето или моето гледиште се апсолутни, од проста причина што ние не сме апсолутни.

Се останато е млатење празна слама.
 
Кои ,,Божји совети"? Имаш илјадници - Христијански, исламски, јудејски, хинду, будистички, шамански....
Нормално е за вистината на површно ниво да изгледа сложена и измешана. Видливо е дека ставот на масата е погрешен, затоа што кога би бил вистинит работите во светот не би биле катастрофално лоши какви што се и какви што секогаш биле. Вистината, барем нејзините основни насоки се привилегија на помал круг подлабоки и поискрени вистинотражители. Но и очекувано е како што се разјаснуваат работите, главните основи, главните насоки да станат едноставни.
Дали гореспоменатите ги исполнуваат своите ветувања. Кое верување ги исполнува ветувањата тоа е вистинито? Впрочем колку од нив се осмелуваат нешто да ветат и дали можи уште овде на земјата истото да се провери!?

5. Или, што е полесно? Да кажам: ’Ти се простуваат гревовите твои!‘ или да кажам: ’Стани и оди!‘?
6. Но за да знаете дека Синот Човечки има власт на земјата да проштава гревови.« Тогаш му рече на фатениот: »Стани, земи си ја постелата и оди си дома!«


Се вртиш во круг кориатејќи класична циркуларна логика.
Јас се трудам да ја погодам суштината на твоите прашања. Можеби не се разбираме но далеку од тоа дека имам било каква тенденциозност. Немам ниту присила ниту обврска да бидам православен христијанин освен ако тоа не е добро за мене како човек.

1. Кажа дека валидноста на концептот се докажува преку логичка конзистентност.Од досегашнава дискусија се виде дека концепт на Бог што суди е апсурден и противречен.
Она кое не е вистинито не можи да има усогласеност. Но логичката конзистентност на учењето во односната смисла на одредбите не значи дека ја открива нивната суштина.

2. Поради тоа, се востанови дека Вистината може да има безброј гледишта т.е перспективи.
Каде како, од каде се востанови?
3. Ограничено е да се тврди дека единствено твоето или моето гледиште се апсолутни, од проста причина што ние не сме апсолутни.
Но живееме внатре во Бог, а тој е апсолутен. Самите не сме но нашето постоење преку Него е апсолутно. Ако не сме апсолутни, тогаш нашето постоење не би имало вредност, смисла. Ако постоиме релативно, исто како и да не постоиме. Впрочем една од главните духовни борби на христијанинот е во својот ум и доживување да ја отстранува да ја надминува постојаната релативизација што е од Бог намерно ставено покривало за испитување на верата.
Но за да биде тоа правно, треба да им биде кажано на луѓето, затоа Бог се преобразил на Тавор и се прикажал во апсолутен приказ. Како завршно на светската историја, второто Христово доаѓање ќе биде во апсолутна смисла. Никој нема да има простор за да се сомнева. Што значи секој паметен читател на Библијата сфаќа како Писателот мислел на сѐ.[DOUBLEPOST=1475699835][/DOUBLEPOST]
Ептен „добра“ логика.
Наједноставна, најдобра и најкрајна. Работите се познаваат по делата, па дури и Бог. Тоа е библиски потврдено на неколку места. На сите прашања кога го прашуваат Господ дали е тој што го чекаат, тој ги упатува на делата кои ги врши. Целиот Нов Завет иако наративен, при подлабоко испитување укажува на Божјо систематско докажување преку сторените дела, дека има целокупна можна власт: материјата (рибите и лебот), природата (бурата), болестите (исцелувањата), гревовите (кое не е видливо затоа го потврдува со исцелувањата), животот и смртта (со воскреснувањата на другите и Христовото Воскресение).

За вистинските богови луѓето не можат и да сакаат да зборуваат, не пак да ги оправдуваат! Не знам дали се разбираме во врска со ова!
Но што ако Бог сака луѓето да ги озари со способност да можат да зборуваат за „боговите“. Зошто за вистинскиот Бог тоа да не е можно?

Премногу потсетува христијанскиот концепт на бог со оние грчките мистерии - премногу човечки особини има богот.
Затоа и е тешко да го сфати некој и да ја разбере таа толку голема суштина - ако им веруваме на христијанските философи од стариор еон, нормално.
Мислам дека не си подлабоко запознат со христијанскиот концепт за Бог.
 
Последно уредено:
Дали гореспоменатите ги исполнуваат своите ветувања. Кое верување ги исполнува ветувањата тоа е вистинито? Впрочем колку од нив се осмелуваат нешто да ветат и дали можи уште овде на земјата истото да се провери!?

Самио Исус, бог да го прости, ветувал уште пред 2000 години на разни луѓе некои свои враќања и тоа за брзо време, и то најмногу во следни 20-30 години ако не и побрзо,и дека тие луѓе ќе доживеат да го видат неговото повторно враќање и воспоставување на кралство божје на земјата:

23. Ако ве падат од еден град, бегајте во друг. Зашто, вистина, ви велам: нема да ги обиколите Израилевите градови, додека дојде Синот Човечки.
Матеј 10

30. Тогаш ќе се јави на небото знакот на Синот Човечки и ќе се расплачат сите земни племиња, и ќе Го видат Синот Човечки како иде на небеските облаци, со голема слава и сила
.........
34. Вистина ви велам: нема да премине овој род, додека сето тоа не се исполни.
Mатеј 24

1. И им рече: „Вистина, ви велам: тука стојат некои, што нема да вкусат смрт, дури не го видат царството Божјо, дојдено во сила.”
Марко 9

27. Вистина ви велам, овде стојат некои, што не ќе вкусат смрт, дури не го видат царството Божјо.”
Лука 9

Денес сите знаеме дека исус ни се вратил ни некакво кралство божје е воспоставено на земјата, и дека неговот ветување испаднало лажно
 
Наједноставна, најдобра и најкрајна. Работите се познаваат по делата, па дури и Бог. Тоа е библиски потврдено на неколку места. На сите прашања кога го прашуваат Господ дали е тој што го чекаат, тој ги упатува на делата кои ги врши. Целиот Нов Завет иако наративен, при подлабоко испитување укажува на Божјо систематско докажување преку сторените дела, дека има целокупна можна власт: материјата (рибите и лебот), природата (бурата), болестите (исцелувањата), гревовите (кое не е видливо затоа го потврдува со исцелувањата), животот и смртта (со воскреснувањата на другите и Христовото Воскресение).

Но што ако Бог сака луѓето да ги озари со способност да можат да зборуваат за „боговите“. Зошто за вистинскиот Бог тоа да не е можно?

Мислам дека не си подлабоко запознат со христијанскиот концепт за Бог.
Најпроста и тотално нелогична, се сложувам. Но нели бидејќи концептот на христијанскиот бог е над логиката на човекот, што и да се зборува, дали лудости или глупости од страна на православниот христијанин, посебно оној кој што запнал ептен да биде православен христијан - за божественоста, води кон една сказна: или со нас или против нас. Исто како кај муслиманите, само вие вашите зли зборови ги замотувате во малку подебел слој на украсна хартија.

По плодовите и ве познаваме вас христијаните, посебно православните, оние вистински православни луѓе. Малкумина но многу полни со отров кон туѓото. Ви ги гледаме отровните плодови на Премин порталот, официјалното гласило на МПЦ-ОА! Има што „мудрости“ таму да прочита човек за човештвото!

Библиски ништо не е повтрдено. Ако ја земаш библијата како доказ за историски факт, не е света книга и не е зборот на бог таму, туку историја на група луѓе - евреи, ако зборуваме за стариот завет како што вие го нарекувате.
Не е нешто посебно ниту новиот ви завет - и таму историја и прераскажувања во стилот на еврејскиот мистицизам од стариот завет, кои следбениците како тебе, научени на догма - поима немаат што се зборува и како, затоа и запнуваат на одредени делови дали буквално или не да се толкуваат. Затоа и одлучивте: црквата како толкува така и јас.
Ако црквата е жива, ТИ СИ ЦРКВАТА! Ти како разбираш така е... но што глаголам бесцелно и јас не знам...

Следбениците на тој твој „спасител“ се злото кое никна покрај добрата трева, кокалот го уништи „добриот збор“, затоа дојде исламот после 600 години! Да поправи колку толку за да издржи еонот! ;)

Премногу сум запознаен со христијанскиот концепт на мудрување што е божественост, затоа и не сум христијанин и не ја сакам таа философија за потребата да постои грешноста кај човекот за да има причина да постои надворешен спасител!
Вашиот концепт на божественост е премногу со човечки особини, како кај грците и нивните мистерии, иако постојано зборувате како тоа е надвор од човечкото поимање на работите. Сами го свлековте вашиот бог на земјата, сами го влечите по улиците и форуми и сами ќе го распнете - нормално, прстот секогаш насочен кон другиот - христијанска работа!

Родилка на секти сте вие и не може да ви се верува повеќе.
 
Последно уредено:
@sardaukar , гледаш како јас го познав MIKI1 дури и со неговите илјада ликови тука... по плодовите ве познавам погани, не по друго... по вашите размисли кои миристаат на христијански сулфур со кој ги плашите бедните по дух... ;)

На луѓе не се верува за божествените работи - мислам дека тоа го имаш научено до сега во животот. Бидејќи ако тебе ти зборува твојот бог на увце, сигурно си веќе доволно луд за другиот ти брат од келијата кој што не знае ниту што прави во таа келија клечејќи гледајќи си во папок со години!
Кој будала би го влечел богот по човечки друмови? Само лудак или егоист кој што ништо не разбрал... дрдорко!

Ме разбираш нели? И тој нема тебе да ти верува, не пак ти мене да ми веруваш за било што...

Пробајте Телема (има и други есеи во врска со оваа философија и начин на живеење на овој [линк]) во животот наместо да барате „докази“ од друг за да ви се задоволи матрицата која сте ја изградиле врз база на старо-еонски сказни за грешност и потреба од надворешен спасител, секако не бара ниту еден Телемит да му се верува - ами бара секој да го проба Законот на Телема во животот и да види дали е или не компатибилен со неговото постоење на Земјата.

Не градиме ние култ кон ниту една личност, за разлика од вас, следбениците од стариот еон, кои го упропастија учењето на еден од големите иницијанти од минатиот еон, за да мора да верувате на овој или оној Телемит...
 
Последно уредено:
Јас се трудам да ја погодам суштината на твоите прашања. Можеби не се разбираме но далеку од тоа дека имам било каква тенденциозност. Немам ниту присила ниту обврска да бидам православен христијанин освен ако тоа не е добро за мене како човек.
Суштината е јасна - Ако Бог како апсолутно битие се става себе си во улога да суди, тогаш не е апсолутно битие, не е Господ туку демијург. Бидејќи што и да прогласи за зло, погрешно или непотребно, истото ќе биде создадено или допуштено од него.
Она кое не е вистинито не можи да има усогласеност. Но логичката конзистентност на учењето во односната смисла на одредбите не значи дека ја открива нивната суштина.
Вистинитоста не се открива со верување, туку со Разбирање, осознавање, искуство.
Каде како, од каде се востанови?
Овде:
Твојата забелешка е исправна, но сеуште не си дошол до потребното ниво на испитаност, веројатно затоа што си помлад. Иако често се вели дека Бог ќе ни суди на сите, тоа не е точно. Нема Бог да биде судијата.
Сам дојде до заклучок дека Господ неможе да биде судија.
Но живееме внатре во Бог, а тој е апсолутен. Самите не сме но нашето постоење преку Него е апсолутно. Ако не сме апсолутни, тогаш нашето постоење не би имало вредност, смисла. Ако постоиме релативно, исто како и да не постоиме. Впрочем една од главните духовни борби на христијанинот е во својот ум и доживување да ја отстранува да ја надминува постојаната релативизација што е од Бог намерно ставено покривало за испитување на верата.
Но за да биде тоа правно, треба да им биде кажано на луѓето, затоа Бог се преобразил на Тавор и се прикажал во апсолутен приказ. Како завршно на светската историја, второто Христово доаѓање ќе биде во апсолутна смисла. Никој нема да има простор за да се сомнева. Што значи секој паметен читател на Библијата сфаќа како Писателот мислел на сѐ.
Ако ние сме внатре во Бог, тогаш сме дел од Бог. Што значи имаме двојна природа - ,,образ" божји, или битие кое во неговата суштина е дел од Бог а со тоа и еднакво на Бог, и имаме релативна - човечка, ограничена или смртна природа, која се состои од искуства, перцепции, идентификации и слично и истите се како лушпа која ја обвиткува суштината и која престанува да постои кога човекот умира.
Исус е секој од нас, секој од нас е богочовек, секој од нас е Син Божји. Бог не е нешто одвоено од нас, туку нашата најдлабока суштина и битие.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom