- Член од
- 29 јуни 2014
- Мислења
- 25.013
- Поени од реакции
- 41.285
Ај сеа убаво постирај линкови за сето тоа што го тврдиш како поткрепа, зш и ја можам да речам дека руски мигранти ја изградија белата куќа но во реалност не е така.имаа тие и те каква помош, арно ме потцети да продолжиме со серијалот за западната и америчка наука и техника кои ја направија русија индустриска земја, ја спасија од пропаст а сега и како ја одржуваа во живот.
Имено видовме дека пред втората светска во царска русија (а попосле и во таа комунистичката) главни иницијатори, задвижувачи на технолошки напредок беа западните земји и нивната технологија. Почнувајќи од машини, фабрики ценнтрали опреми за рудници, транспорт и обработка на руди експлоатација и рафинирање на нафта, електрификација, земјоделска механизација, авто и авио индустријата... во русија беше втемелена од запад и америка. Втората светска војна русија ја преживеа благодарение на огромната помош која америка и англија и ја пратија во нивни најкритични денови кога беа над амбисот на поразот и катастрофата. Величенствента америчка индустрија и технологија овозможија не само да води војна на цела планета, од пацифик, индонезија, пацифик африка европа.... туку и да помага со грандиозна воена и невоена помош за да ја сочуваат русија па дури и да продолжи со својот сопствен раст и развој на сите полиња.
Веднаш после втората светска војна русите беа во можност да ја видат за нив зачудувачки високата германска технологија и научен напредок. Свесни дека им се падна седумк н лото веднаш почнаа со размонтирање на германските фабрики и погони кои се наоѓаа на нивната окупирана територија и да ја префрлуваат во русија. Две третини на авионската индустрија на источна германија беа отштрафени и префрлени во русија, сите делови на германската ракетна индустрија беа натоварени на возови и однесени во русија заедно со техниччари и инженери кои таму се затекнаа, речиси целокупната индустрија за електрични уреди беше демонтирана и префрлена во русија, неколку погони за производство на автомобили, неколку стотини бродови беа префрлени во руски пристаништа и превземнени од русија, погони и фабрики за прецизни инструменти, воени погони, замисли дури и во договор со Америка, им беше дозволено да размонтираат и префрлат во русија значајни капацитети и од америчката окупациона зона (фабриката за авионски мотори на Дајмлер Бенц, фабрика за куглични лежаји и неколку фабрики за производство на муниција.
Негде до 50 сетите беше комплетирано префрлање на западната технологија во русија и почнаа со неа да произведуваат, но се покажа дека им недостасуваат многу технички решениа кои не ги најдоа во германија а не можеа сами да ги развијат па пак се свртеа кон запад, во период до 1963 русите КУПИЈА 50тина комплетни хемиски фабрики, а речиси целота флота н атрговски бродови им беше изградена на запад! Во тој период почнува и набавка на компјутерски системи од запад, технологија која русите никогаш не ја совладаја туку се снадбуваа со неа од америка и западни земји.
И од кога почнаа со производство, се покажа дека не е така еедноставно да се монтира туѓа западна напредна фабрика и произведе исто така квалитетен производ. Руските производи кои воглавном беа слаба копија на запдните, својот пазар најчесто го наоѓаа во земјите од третиот свет, и самите неразвиени и технолошки слаби. Еден ппример за неопходноста на западна технологија за русија е и изградбата на асуанската брана, имено русите ја добија работата како приатели и сојузници на Египет, но за да ја завршат работата мораа да користат Шведски и Британски опреми и машини! Најголемата руска (а едно време и светска) железара (која работи и денес) во Магнитогорск, е изградена од Мек Ки корпорација, од старата добра благословена Америка и всушност е копија на железарата во Гери, Индијана. најголемата руска фабрика за челични цевки (едно време и во европа) е опромена со машини од америка и запад (Фриц - Мун, Салем, Аетна, Стандард, Манесман...) најголем број на трговски бродови на руската флота беа изградени во западни земји, а речиси сите нивни бродски мотори - се од западно производство, во 60 сети и 70 десети најголема фабрика за воени камиони и возила во русија беше Горки. Таа фабрика е направена од Форд и Аустин.
Сигурно имаш слушнато и за ЗИЛ фабриката, е таа, дете, е направена од Артур Бранд компанија од Детроит, Мичиген, старата добра Америка.....
Но да подзастанеме сега за сега овде, има уште мнооогу чудесии да се кажат на ова тема....