Воени авиони

  • Креатор на темата Креатор на темата Bacillus gagous
  • Време на започнување Време на започнување
... стануете досадни.
Еве ви едно авионче од кујната на мојот стар пријател , кое нормално како производ никогаш немаше шанса некој да го земе озбилно. А маштовито е концепирано и со дизајн подобар од еден А10 на пример... :)
15053075036_57ec51be2f_b.jpg
15075748452_0faee2cc5c_b.jpg

i23eae.jpg

На кој најмногу што му успеа е да добие улога у едно просечно филмче... :)
151_ARES_001_medium.jpg
 
... стануете досадни.
Еве ви едно авионче од кујната на мојот стар пријател , кое нормално како производ никогаш немаше шанса некој да го земе озбилно. А маштовито е концепирано и со дизајн подобар од еден А10 на пример... :)
15053075036_57ec51be2f_b.jpg
Убиќете романтика бе конрет
Војската си има спецификации и очекувања за секое летало кое и треба а најмало очекување е колку убаво изгледа леталото.
Вака на прв поглед овој авиончек би можел можеби да послужи на некоја мала латинско америчка или пацифичка земја као некој универзален авион за патрола, извиѓање и тактичка подршка на земја.
(a такви модели веже покажани и докажани у борба има многу низ свет)
Значи да бара и брка герилци и нарко картели кои немаат тешко наоружање и уништува колибки в џунгла или мали бротчиња на површина (при добра видливост и од блиску). Не ми изгледа дека има ни некоја голема носивост ни некоја брзина ни дека би бил колку толку отпорен на погодоци (личи како да мојш со ТТ да го собориш) а ни дека има некаква опрема за лет во сите услови...
Сума сумарум, авион за убав сончев ден и без многу терет или изложеност на неприателски оган.
Кога другар ти би му ставил, тро оклоп околу кабина посилен мотор или мотори, навигациска и радарска опрема носачи под крила за разноврсен терет којекакви сензори и нишански справи..... би го добил А-10
 
Последно уредено:
Убиќете романтика бе конрет
Војската си има спецификации и очекувања за секое летало кое и треба а најмало очекување е колку убаво изгледа леталото.
Вака на прв поглед овој авиончек би можел можеби да послужи на некоја мала латинско америчка или пацифичка земја као некој универзален авион за патрола, извиѓање и тактичка подршка на земја.
(a такви модели веже покажани и докажани у борба има многу низ свет)
Значи да бара и брка герилци и нарко картели кои немаат тешко наоружање и уништува колибки в џунгла или мали бротчиња на површина (при добра видливост и од блиску). Не ми изгледа дека има ни некоја голема носивост ни некоја брзина ни дека би бил колку толку отпорен на погодоци (личи како да мојш со ТТ да го собориш) а ни дека има некаква опрема за лет во сите услови...
Сума сумарум, авион за убав сончев ден и без многу терет или изложеност на неприателски оган.
Кога другар ти би му ставил, тро оклоп околу кабина посилен мотор или мотори, навигациска и радарска опрема носачи под крила за разноврсен терет којекакви сензори и нишански справи..... би го добил А-10
,,не заебаај, говедото А10 имаше многу проблеми, ама тоа не е битно .., битно е да се свртат големите пари. А на терен .., кога некој сака да биде пилот , нека му биде ...кој го врти... :) Еден од најголемите се гасовите на вулканот кој му ги гасеше моторите.. Прочепкај околу тоа, како и некои други приказни околу тој правач на вдовици... :)
Авиончево од Мохаве, е само концепт .., секако не сериско парче, направен со технологијата на Берт Рутан за директно ламинирање , па шмирглање.., па шмирглање... :)
Одличен авион кога би се спастрил од карбон и во автоклав. Ако погледаш усисникот на моторот е на едната страна носачот за гатлинг топот на другата...а целиот змај е модиларен со лесно изменливи делови, кои бргу и лесно се прават и во Замбија и во Италија.... Тоа му беше и идеата на конструкторот, да покаже кој лоповлук владее во воената индустрија.... :)
 
aaa jас мислев ми кажваш за губитоците на индијците во авиони кои беа поголеми од оние на пакистан...
Stavi Link
Od Vojnata pa citaj 2; 1
Pakistan izgubi 3 vojni sesekavash!:)
 
,,не заебаај, говедото А10 имаше многу проблеми, ама тоа не е битно .., битно е да се свртат големите пари. А на терен .., кога некој сака да биде пилот , нека му биде ...кој го врти... :) Еден од најголемите се гасовите на вулканот кој му ги гасеше моторите.. Прочепкај околу тоа, како и некои други приказни околу тој правач на вдовици... :)
Авиончево од Мохаве, е само концепт .., секако не сериско парче, направен со технологијата на Берт Рутан за директно ламинирање , па шмирглање.., па шмирглање... :)
Одличен авион кога би се спастрил од карбон и во автоклав. Ако погледаш усисникот на моторот е на едната страна носачот за гатлинг топот на другата...а целиот змај е модиларен со лесно изменливи делови, кои бргу и лесно се прават и во Замбија и во Италија.... Тоа му беше и идеата на конструкторот, да покаже кој лоповлук владее во воената индустрија.... :)
то се се работи кои излегоа на тестирање на А10 и беа одстранети уште пред да почне сериски да се произведува
(и не е вулкан него авенџер топчето)
А 10 се покажа доста добро во сите до сегашни воени дејствија.[DOUBLEPOST=1474033899][/DOUBLEPOST]
Сега улави се правиме.Од Хала искача!
А ке сакаш д анаброиш скор кој колку авиона Изгубил во Конфликтото ИНдија / Пакистан
и кој го изеде стапот.
ИЛи ке вртиме вода на своја воденица.
Кај што има добро обучени пилоти и добро одржувани летала !
143695_129846473_INDIJA-PAKISTAN-70-PAKISTAN.jpg
143695_129846473_INDIJA-PAKISTAN-71-INDIJSKI.jpg

По ова табела која ти ја прикажа и објави, Индијците имаа повеќе губитоци
75 свои авиони на спроти 51 пакистански

Инаку индија има огромни маки со своите мигови, мислам дека над 50% му испопаѓаа од дефекти и неисправности...
 
Последно уредено:
Инаку индија има огромни маки со своите мигови, мислам дека над 50% му испопаѓаа од дефекти и неисправности...

тие мигови беа склопени од нив, не беа руски.
.
 
тие мигови беа склопени од нив, не беа руски.
.
руски беа, 21, 23, 27
најчесто се призаемени ради страотни проблеми и дефекти кои ги паѓаат секојдневно од небото.
Руските авиони се познати по несигурност и склоност кон дефекти, а посебно како шо поминуваат години стануваат се понебезбедни за летањеи стануваат прескапи за одржување.
Американците тука имаат високи стандарди, така да ако руските авиони имаат 100 дефектии несреќи на 100.000 часови лет кај американците таа бројка е од 1,5 дефект/несреќа на 100.000 часови лет кај легендарниот Б-52 па до 4 дефекти/несреќи на 100.000 часови лет кај Ф15 и Ф16.
 
aaa jас мислев ми кажваш за губитоците на индијците во авиони кои беа поголеми од оние на пакистан...
Staviv Link
Od Vojnata pa citaj 2 : 1
Pakistan izgubi 3 vojni se sekavash!:)

http://www.mycity-military.com/Ostalo-3/Mlaznjaci-u-lokalnim-ratovima.html


PAKLENA KRILA
Формат датотеке: PDF/Adobe Acrobat
INDIJSKO - PAKISTANSKI RAT. 1947 - 1948. Rat koji je voĎen izmeĎu Indije i Pakistana, u periodu ... tivno kratkom vremenskom periodu tokom trajanja sukoba .
www.mycity-military.com/.../114563_676589905_Indijsko- pakistanski%20vazdusni%20ratovi.pdf[DOUBLEPOST=1474036461][/DOUBLEPOST]MiG-29 Fulcrum
11 јун 2007 ... Tokom Kargilskog rata - 1999 (Indija-Pakistan), nije doslo dosukoba izmedju 29- ke i F-16, jer su Pakistanci izbegavali sukob sa 29-kom po ...
www.mycity-military.com/.../MiG-29-Fulcrum_208.html[DOUBLEPOST=1474036659][/DOUBLEPOST]Kako sht rekov cel tekst vo pDF e 22 strani i polosho projde Pakistan.
Ne se ludi Indijccite da kupuvaat losho.
popatno Pakistan ima gubeno avioni vo blizina na Avganistanskata granica od MiG-29 soboren od Ruska R-73 !
 
Последно уредено:
Pakistan ima gubeno avioni vo blizina na Avganistanskata granica od MiG-29 soboren od Ruska R-73 !
Има Пакистан соборено доста Мигови кои идеа од афганистан за време на руско афганистанската војна,
некои беа управувани од руски некои од афганистански пилоти лојални на русија
 
не знам дали си знаел но кога кутрите руси го расклопија Америчкиот Б-29 за да го прецртаат и копираат, тие го ископирале и “закрпа“ на трупот на Б-29 и ја ставале на своите авиони иста таква. Имено Б-29 кој русите го украле и копирале имал оштетување на трупот кое е поправено со ставање на парче алуминиумски лим кој не беше таков фабрички али русите немале појма тој бомбардер беше за нив нешто несфатливо па и таа закрпа без да знат шо е си ја пренеле и на своите нови авиони.
Исто така руската копија била далеку од квалитет на изработка на технички супериорните американци, имено американците на различни делови на Б-29 ставале алуминиумски табли со различна дебелина, во зависност од потребите, но русите не можеле тоа да го остварат па секаде ставале еден ист лим со иста дебелина. Секако сите тие “ситници“ и недостатоци допринеле да риуската копија биди многу послаба од америчкиот оригинал.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom