Руска ископирана технологија

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.122
Поени од реакции
4.768
прекумерна тежина на авиони и вселенски летала е недостаток на знаење и умешност да се направат од полесни материјали. о и денес му е проблем на русите, Миг 25 не смееше осро да мневрира пошто се деформираше конструкцијата а моторите му беа двојно потешки од америчкие со иста снага зато што не умееа да ги напрва од титаниум.
Between 1960 and 1969, the Soviet Union launched nine probes intended to reach Mars. They all failed: three at launch; three failed to reach near-Earth orbit; one during the burn to put the spacecraft into trans-Mars trajectory; and two during the interplanetary orbit.
толку од руско телеметрирање....
[DOUBLEPOST=1473523260][/DOUBLEPOST]
руската академија на науки предвидуваше и комунизам во цел свет....
Тежина од 7 тони во ниска орбита беше неостварен сон на Американците со години. Им се чудеа и восхитуваа на Руските научници и инженери со години како им успеа таков потфат.

Инаку Русите се првите што го допреле Марс, први што ја фотографирале Месечината од другата страна, први што внеле сонда во орбита на Венера, први што направиле вселенска "прошетка" и многу други работи, за дел од кои на Американците им требаа многу години да ги достигнат.

Моја грешка, се префрлив на РД181(или РД191) кој е со една комора и ги користи Орбитал, 2 такви за Ангара, РД180 е еден мотор две комори за Атлас 5.
Сите се тие сродни произлезени од РД 170 со четири комори и сега прават разни комбинации.

Како и да е, се изгуби поентата. Договорот е 1 милијарда $, за 101 РД 180. Значи колку би дошол еден - 10 милиони $+ 1 гратис. Значи стварно многу ефтино.
https://www.nasaspaceflight.com/2016/01/u-s-debates-atlas-v-rd-180-ban-ulas-non-bid-military/
Under the original joint-venture contract, Energomash was contracted to deliver 101 RD-180 engines, enough for 101 missions of the Atlas V, for the fixed price of $1 billion USD over the course of several years.
PS: Американците за милијарда користат билион.
Веста мора да е грешка или постои грешка во сумата бидејќи во досегашната петнаесет-годишна историја на Атлас 5 има видено не повеќе од 65 лансирања. Ракета која е предвидена да се пензионира во моменталната верзија во 2021-22, со не повеќе од 6-7 лансирања годишно. 5 години по 6 лансирања тоа се не повеќе од 30 ракети, што значи нема потреба од повеќе од 30-35 мотори. Имајќи предвид дека ULA постојано држи 10тина мотори во резерва, бројката од купени 100 е многу, многу лоша бизнис зделка.
Прилично се помачив да најдам колку точно чини еден РД-180 мотор, но не можам да најдам податоци. Може само да се претпостави колку чини еден РД-180 ако се земе во предвид дека Аероџет вети дека нивниот мотор ќе чини 25 милиони, а следната верзија на Атлас ќе користи 2 такви мотори, а целта е да се направи поефтина ракета. Значи РД-180 не би требало да чини испод 50 милиони, сума што е блиску до цената на целата Фалкон 9.
Ако одиме понатаму, ако земиме фактот дека Атлас чини приближно 170 милиони, а најголем дел од трошоците одат за моторите (развојот на нов мотор чини неколку билиони, сума која мора да се вметна во крајната цена на моторот), тогаш бројката може да е и многу поголема.

Но реалната цена најверојатно е многу помала, имајќи предвид дека Американците до скоро и немаа алтернатива за лансирање на воените сателити освен Атлас 5 и дека ULA држеше монопол. Русите го искористуваат сето тоа.

Значи стварно многу скапо.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Тежина од 7 тони во ниска орбита беше неостварен сон на Американците со години. Им се чудеа и восхитуваа на Руските научници и инженери со години како им успеа таков потфат.

Инаку Русите се првите што го допреле Марс, први што ја фотографирале Месечината од другата страна, први што внеле сонда во орбита на Венера, први што направиле вселенска "прошетка" и многу други работи, за дел од кои на Американците им требаа многу години да ги достигнат.
Во 1966 Американците го имаа Сатурн 1Б кој можеше да подигне 21 тона во вселената.
То е тежина на цел кремљ со се брежњев
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.122
Поени од реакции
4.768
Во 1966 Американците го имаа Сатурн 1Б кој можеше да подигне 21 тона во вселената.
То е тежина на цел кремљ со се брежњев
А Русите во 87ма го имаат лансирано најголемиот товар во вселената - 85 тони.
То е тежината на Пентагон сосе Белата куќа и актерот Реган внатре.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
А Русите во 87ма го имаат лансирано најголемиот товар во вселената - 85 тони.
То е тежината на Пентагон сосе Белата куќа и актерот Реган внатре.
Ha русите во 87 не им слета малолетен германец во половна цесна кој пролетар низ сите можни и најсовремени ловечки радарски и ракетни системи и се паркира под џамот на президиумот и генералштабот среде москва на црвениот трг?
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.122
Поени од реакции
4.768
Ha русите во 87 не им слета малолетен германец во половна цесна кој пролетар низ сите можни и најсовремени ловечки радарски и ракетни системи и се паркира под џамот на президиумот и генералштабот среде москва на црвениот трг?
Кој патем помина низ пола НАТО земји. :)
Но тоа не е така битно и може да се изостави, нели?
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Кој патем помина низ пола НАТО земји. :)
Но тоа не е така битно и може да се изостави, нели?
Имаше дозвола за полетување и лет од своја земја, за русија немаше
Како успеа да лета 11 сати низ најсовремени радарски штитови да врти 2 сати над москква која беше бранета со 7 ракетни штитовии над која беше забранет секаков прелет на авиони и слета на црвен трг одма до најважните државни институции и да чека 2 сати да дојде некое службено лице и да го приведе??
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
24.324
Поени од реакции
40.123
Имаше дозвола за полетување и лет од своја земја, за русија немаше
Како успеа да лета 11 сати низ најсовремени радарски штитови да врти 2 сати над москква која беше бранета со 7 ракетни штитовии над која беше забранет секаков прелет на авиони и слета на црвен трг одма до најважните државни институции и да чека 2 сати да дојде некое службено лице и да го приведе??
сфативме, руското пво не чини, еден германец со цесна ги надитрил русите, тоа значи дека било кој авион во иднина може да го наруши рускиот воздушен простор.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.122
Поени од реакции
4.768
Имаше дозвола за полетување и лет од своја земја, за русија немаше
Како успеа да лета 11 сати низ најсовремени радарски штитови да врти 2 сати над москква која беше бранета со 7 ракетни штитовии над која беше забранет секаков прелет на авиони и слета на црвен трг одма до најважните државни институции и да чека 2 сати да дојде некое службено лице и да го приведе??
Претходно поминувајќи низ воздушни простори на Британија, Исланд, Норвешка, Финска, Шведска, загрозувајќи го целото северно крило на Алијансата.
Што ако Матијас беше советски агент на кој бу му дале нуклеарна бомба?
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Претходно поминувајќи низ воздушни простори на Британија, Исланд, Норвешка, Финска, Шведска, загрозувајќи го целото северно крило на Алијансата.
Што ако Матијас беше советски агент на кој бу му дале нуклеарна бомба?
In the morning of 28 May 1987, Rust refueled at Helsinki-Malmi Airport. He told air traffic control that he was going to Stockholm, and took off at 12:21 p.m. However, immediately after his final communication with traffic control he turned his plane to the east. Air controllers tried to contact him as he was moving around the busy Helsinki–Moscow route, but Rust turned off all communications equipment aboard.

Rust disappeared from the Finnish air traffic radar near Espoo. Control personnel presumed an emergency and a rescue effort was organized, including a Finnish Border Guard patrol boat. They found an oil patch near the place where Rust disappeared from radar and performed an underwater search with no results. Rust was later fined about €77,500 ($105,000 USD) for this effort. The origin of the oil patch remains unknown.

Rust crossed the Baltic coastline over Estonia and turned towards Moscow

директо од хелсинки преку балтик заминал за москва[DOUBLEPOST=1473541433][/DOUBLEPOST]
сфативме, руското пво не чини, еден германец со цесна ги надитрил русите, тоа значи дека било кој авион во иднина може да го наруши рускиот воздушен простор.
страшна работа
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
24.324
Поени од реакции
40.123
Лет 3 сигурно има голем постер од Руст и неговата цесна како слетува во Москва на ѕидот во неговата детска соба, веднаш до тие од роналд реган и б-58 хастлер
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Лет 3 сигурно има голем постер од Руст и неговата цесна како слетува во Москва на ѕидот во неговата детска соба, веднаш до тие од роналд реган и б-58 хастлер
ти сигурно возиш лада од 87, слушаш строго руски хитови од 60 сетите а омилено јадење ти е кисела чорба со цвекло и зелка
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.122
Поени од реакции
4.768
In the morning of 28 May 1987, Rust refueled at Helsinki-Malmi Airport. He told air traffic control that he was going to Stockholm, and took off at 12:21 p.m. However, immediately after his final communication with traffic control he turned his plane to the east. Air controllers tried to contact him as he was moving around the busy Helsinki–Moscow route, but Rust turned off all communications equipment aboard.

Rust disappeared from the Finnish air traffic radar near Espoo. Control personnel presumed an emergency and a rescue effort was organized, including a Finnish Border Guard patrol boat. They found an oil patch near the place where Rust disappeared from radar and performed an underwater search with no results. Rust was later fined about €77,500 ($105,000 USD) for this effort. The origin of the oil patch remains unknown.

Rust crossed the Baltic coastline over Estonia and turned towards Moscow

директо од хелсинки преку балтик заминал за москва[DOUBLEPOST=1473541433][/DOUBLEPOST]
страшна работа
Само во Хелсинки се кажал??? Тоа изгледа дека таму полнел гориво, па морал да кажи нешто...
И дури ги излажал. Ги исклучил комуникациите и истиве не пратиле ни едно летало да го идентификува.
Но што правиме со воздушните простори на В. Британија, Исланд, Норвешка итн итн.?
Слободно на сите места можел да оди и да остава по една нуклеарка...
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Само во Хелсинки се кажал??? Тоа изгледа дека таму полнел гориво, па морал да кажи нешто...
И дури ги излажал. Ги исклучил комуникациите и истиве не пратиле ни едно летало да го идентификува.
Но што правиме со воздушните простори на В. Британија, Исланд, Норвешка итн итн.?
Слободно на сите места можел да оди и да остава по една нуклеарка...
сегде летал со цесна од аеродром до аеродром легално. Од хелсинки полетал по извесно време скршнал кон москва, финците пратија авион во потрга по него али тој веќе бил навлезен иво руски просор и напредувал кон москва
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
10.071
Поени од реакции
10.791
муабетов е имал тетка у америка
значи нема више шо да лже и како да ги возвиши америте пред русите и наеднаш спинува со цесната
Овој Хјуман у џеб го стаи Лет, му ја расипа забавата а нема ни дванаес ццц


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
G

Goldie

Гостин
In the morning of 28 May 1987, Rust refueled at Helsinki-Malmi Airport. He told air traffic control that he was going to Stockholm, and took off at 12:21 p.m. However, immediately after his final communication with traffic control he turned his plane to the east. Air controllers tried to contact him as he was moving around the busy Helsinki–Moscow route, but Rust turned off all communications equipment aboard.

Rust disappeared from the Finnish air traffic radar near Espoo. Control personnel presumed an emergency and a rescue effort was organized, including a Finnish Border Guard patrol boat. They found an oil patch near the place where Rust disappeared from radar and performed an underwater search with no results. Rust was later fined about €77,500 ($105,000 USD) for this effort. The origin of the oil patch remains unknown.

Rust crossed the Baltic coastline over Estonia and turned towards Moscow

директо од хелсинки преку балтик заминал за москва[DOUBLEPOST=1473541433][/DOUBLEPOST]
страшна работа
Цитирај ги и другите делови на пример
Heavy pedestrian traffic did not allow him to land there either, so after circling about the square one more time, he was able to land on a bridge by St. Basil's Cathedral. A later inquiry found that trolleybus wires normally strung over the bridge—which would have incidentally prevented his landing there—had been removed for maintenance that very morning, and were replaced the day after

The fighters lost contact with Rust soon after this. While they were being directed back to him he disappeared from radar near Staraya Russa. West German magazine Bunte speculated that he might have landed there for some time, citing that he changed his clothes somewhere during his flight and that he took too much time to fly to Moscow considering his plane's speed and the weather conditions.

Премногу „случајност“ да баш жиците на мостот бидат тргнати пред он да треба да слета, да не напоменувам дека некаде во Русија веројатно слетувал и се задржал пред да стигне до Моксва
И не е точно дека не бил приметен воопшто, бил детектиран од Руското ПВО само демек мислеле дека е нивни авион
 

Kajgana Shop

На врв Bottom