Human
Explorer
- Член од
- 10 октомври 2009
- Мислења
- 12.480
- Поени од реакции
- 5.183
Тежина од 7 тони во ниска орбита беше неостварен сон на Американците со години. Им се чудеа и восхитуваа на Руските научници и инженери со години како им успеа таков потфат.прекумерна тежина на авиони и вселенски летала е недостаток на знаење и умешност да се направат од полесни материјали. о и денес му е проблем на русите, Миг 25 не смееше осро да мневрира пошто се деформираше конструкцијата а моторите му беа двојно потешки од америчкие со иста снага зато што не умееа да ги напрва од титаниум.
Between 1960 and 1969, the Soviet Union launched nine probes intended to reach Mars. They all failed: three at launch; three failed to reach near-Earth orbit; one during the burn to put the spacecraft into trans-Mars trajectory; and two during the interplanetary orbit.
толку од руско телеметрирање....[DOUBLEPOST=1473523260][/DOUBLEPOST]
руската академија на науки предвидуваше и комунизам во цел свет....
Инаку Русите се првите што го допреле Марс, први што ја фотографирале Месечината од другата страна, први што внеле сонда во орбита на Венера, први што направиле вселенска "прошетка" и многу други работи, за дел од кои на Американците им требаа многу години да ги достигнат.
Веста мора да е грешка или постои грешка во сумата бидејќи во досегашната петнаесет-годишна историја на Атлас 5 има видено не повеќе од 65 лансирања. Ракета која е предвидена да се пензионира во моменталната верзија во 2021-22, со не повеќе од 6-7 лансирања годишно. 5 години по 6 лансирања тоа се не повеќе од 30 ракети, што значи нема потреба од повеќе од 30-35 мотори. Имајќи предвид дека ULA постојано држи 10тина мотори во резерва, бројката од купени 100 е многу, многу лоша бизнис зделка.Моја грешка, се префрлив на РД181(или РД191) кој е со една комора и ги користи Орбитал, 2 такви за Ангара, РД180 е еден мотор две комори за Атлас 5.
Сите се тие сродни произлезени од РД 170 со четири комори и сега прават разни комбинации.
Како и да е, се изгуби поентата. Договорот е 1 милијарда $, за 101 РД 180. Значи колку би дошол еден - 10 милиони $+ 1 гратис. Значи стварно многу ефтино.
https://www.nasaspaceflight.com/2016/01/u-s-debates-atlas-v-rd-180-ban-ulas-non-bid-military/
Under the original joint-venture contract, Energomash was contracted to deliver 101 RD-180 engines, enough for 101 missions of the Atlas V, for the fixed price of $1 billion USD over the course of several years.
PS: Американците за милијарда користат билион.
Прилично се помачив да најдам колку точно чини еден РД-180 мотор, но не можам да најдам податоци. Може само да се претпостави колку чини еден РД-180 ако се земе во предвид дека Аероџет вети дека нивниот мотор ќе чини 25 милиони, а следната верзија на Атлас ќе користи 2 такви мотори, а целта е да се направи поефтина ракета. Значи РД-180 не би требало да чини испод 50 милиони, сума што е блиску до цената на целата Фалкон 9.
Ако одиме понатаму, ако земиме фактот дека Атлас чини приближно 170 милиони, а најголем дел од трошоците одат за моторите (развојот на нов мотор чини неколку билиони, сума која мора да се вметна во крајната цена на моторот), тогаш бројката може да е и многу поголема.
Но реалната цена најверојатно е многу помала, имајќи предвид дека Американците до скоро и немаа алтернатива за лансирање на воените сателити освен Атлас 5 и дека ULA држеше монопол. Русите го искористуваат сето тоа.
Значи стварно многу скапо.