Let 3
The Nipple Erector
- Член од
- 13 јули 2008
- Мислења
- 30.896
- Поени од реакции
- 31.279
си има то и други последици, несигурно летало, во кореа се случувало Миг да се распадне во воздух, во мирни услови пилотот знаел дека е животно опасно да леташ миг 15 над 0,92 маха и испод 180 чворови, во двата случаеви авионот станувал нестабилен, неконтролиран паѓал во ковит од кој не можел да се извади и многу пилоти настрадаа ради тие проблеми, али во воени услови кога и нападнат или напаѓаш не можеш да внимаваш колку брзо леташ и какви заокрети правиш и тука се покажаа проблемите, кај миг 25 проблем беше во лошо направен мотор, во мирни услови пилот знаеше дека не смее да оди над Мах 2,5 или кратко до 2,8 и се беше во редд, али кога израелците го фатија на радар кога виде дека се кренаа израелски ловци, пилотот даде гас до 3,2 маха и ги изгоре моторите, америчкиот СР71 лета без проблем 3,2 па и побрзо али моторите му се направени и конструирани со генијална инвентивност и прецизност па немат проблеми, во Индиското воено воздухопловство од сите мирнодопски несреќи со Мигови во последните децении 40% беа од техничка природа, откажување на некој дел во авионот.@Let 3 можда ковачи со чекани ги праеле руските додека пиеле вотка и слушале гласна комунистичка музика, но затоа се поефтини и поисплатливи од америчките, пошто америчките авиони ги правеле дипломци на харвард и стенфорд по најмодерни свецки стандарди. На рускиот миг само уље да му дотураш и гориво друго ништо не треба за разлика од америчките кај што пред секој лет ремонт да му правиш, баш за у-2 шпионскиот авион имаше одржавањето изгор било, авионот после не знам колку часови лет требало да се расклопи и состави.
Миг е ефтин да го купиш али за одржавање е и поскап од други авиони.
То со весели ковачи и заварувачи кои уз гласна патриотска музика коваат и крила и заваруваат трупови е убо за на филм но во реалноста одзема животи....
Последно уредено: