Руска ископирана технологија

  • Креатор на темата Креатор на темата Let 3
  • Време на започнување Време на започнување
..сеа јас те учам физика , а ти за вулгарни мрсни, со заситени масти полни..хот-догои ми збориш...што би рекле : ти го крстиш, тој прди.. :):):)[DOUBLEPOST=1473153955][/DOUBLEPOST]
Треба да се стави акцент и на фактот што сите иновации се базирани на физичките закони.
Тоа значи дека еден воен авион во основа е спој од познавање на аеродинамикатата, ладење на транзистори, рефлективен слој, геометријата, употреба на лесни (но силни) елементи, итн итн итн...
Земајки го тоа во предвид, унапред СЕ ЗНАЕ како треба да изгледа концептот и конструкцијата на летало што треба да изврши одредена задача. Во основата нема копирање. Се знае со колкава јачина треба да располагаат моторите, се знае колку гориво треба да носи, се знае колкава далечина треба да помине, се знае каква аеродинамика треба да поседува.. Да сумирам, физичките закони ги диктираат главните спецификации на било кој уред. Ако русите направиле сличен стелт на американскиот или обратно, тоа не значи дека го копирале, едноставно биле приморани да ја направат истата форма и да користат исти/сличен материјал под притисок на физичките закони.

Не викам дека не постои копирање. Службите деноноќно работат на сите фронтовни, ја следат секоја корпорација која се занимава со технолошки иновации, посебно воената. Ископирани биле многу детали, но голем дел од нив едноставно мора да се такви какви што изгледаат. И во Кина, и во УСА и во Русија, и на секоја локација во времепросторов.
..држи вода до....донекаде 19 и почетокот на 20 век. После е постојано гледање во туѓиот двор заради позелената трева таму, а и општото убедувањето дека у туџег татка , је увек веча патка... ;)
 
Последно уредено:
..сеа јас те учам физика , а ти за вулгарни мрсни, со заситени масти полни..хот-догои ми збориш...што би рекле : ти го крстиш, тој прди..
Ко ќе е весел и задоволен чоек порачува скара не решава задачи по математика и физика, на свадби не служат збирки по физика туку пљескавици[DOUBLEPOST=1473157173][/DOUBLEPOST]
Треба да се стави акцент и на фактот што сите иновации се базирани на физичките закони.
Тоа значи дека еден воен авион во основа е спој од познавање на аеродинамикатата, ладење транзистори, рефлективен слој, геометријата, употреба на лесни (но силни) елементи, итн итн итн...
Земајки го тоа во предвид, унапред СЕ ЗНАЕ како треба да изгледа концептот и конструкцијата на летало што треба да изврши одредена задача. Во основата нема копирање. Се знае со колкава јачина треба да располагаат моторите, се знае колку гориво треба да носи, се знае колкава далечина треба да помине, се знае каква аеродинамика треба да поседува.. Да сумирам, физичките закони ги диктираат главните спецификации на било кој уред. Ако русите направиле сличен стелт на американскиот или обратно, тоа не значи дека го копирале, едноставно биле приморани да ја направат истата форма и да користат исти/сличен материјал под притисок на физичките закони.

Не викам дека не постои копирање. Службите деноноќно работат на сите фронтовни, ја следат секоја корпорација која се занимава со технолошки иновации, посебно воената. Ископирани биле многу детали, но голем дел од нив едноставно мора да се такви какви што изгледаат. И во Кина, и во УСА и во Русија, и на секоја локација во времепросторов.
Ако во иднина се направи уред базиран на квантните закони.. се ЗНАЕ како мора да изгледа.
За да судираат атомски честички, се знае како треба да изгледа кругот, колку км да е во должина, итн итн итн. И во Америка е таков, и во Шведска, и во ЦЕРН.
е ај да напраи македонија еден стелт авион, или барем некоја кола, знаеме дека треба да има 4 тркала мотор шасија..... еве да правиме компјутери, едно погонче за матични, едно за процесор, дно за графички карти, 2-3 развојни тимови за биоси - и оп лаптоп модел Гоце Делчев, Компјутер модел Илинден, и Сервери - Александар Македонски
Постојат тука многу финеси и тајни и напредни технологии кои ако не си ги овладал, или имаш, џаба ти е шо знаеш како треба да изгледа ако немаш сила и знаење тоа да го направиш.
По распадот на СССР на видело излегоа многу случаеви кога русите буквално копирале дел по дел од некој набавен на секаков начин западен предмет и правеле свои копии. Не само во цивилна туку и во воена индустрија.
Едноставно не можеле да го стигнат и надокнадат технолошкото ниво и технолошкиот напредок на америка и запад па морале така да се снаоѓаат.
Спрема белешките на Василиј Митрохин, издадени некаде средина на 2000 години после неговата смрт (инаку бил едно време и директор на КГБ и преминал на запад во почеток на 90 сети со десетици иљади ископирани страни од КГБ архиви за нивни активности уназат до 30 сетите години, русите биле заинтересирани и добиле и податоци и за еден од најнапредните авиони во тоа време, канадскиот ЦФ-105 Стрела.
Во тие белешки се вели дека 5 КГБ агенти, вработени или на некој начин во допир со Авро-канада му даваа на КГБ информации и планови за ЦФ-105 (кој беше во фаза на развој и експерименти во период 1958-1959)
Ова е ЦФ-15-Авро
АК.jpg


И рускиот Миг 25 (настанат во 1964 година
mig25_foxbat.jpg

Русите својоот Миг 25 го направија под силно влијаније на канадскиот 105, иако никогаш не можеа да ги направат сите технички напредни компоненти на канадскиот ловец кој беше во тоа време најнапредно летало од таков вид во светот
 
Последно уредено:
Затоа Русите денеска поучени од тие грешки,еве денеска гледам се мачат да направат ново воено технолошко опасно оружје во вид на авиони,ракетни фрлачи,балистички ракети со голем дострел и разно разни чуда.

Ама ок,заслепеноста е јака работа и само глупи луѓе кои живеат у времето на Џон Кенеди ќе веруваат во тоа.
:icon_lol:
 
Arrow Avro go upropastija amerikancite ako e verodostoen istoimeniot kanadski film, taka da zasluzeno si popija [amar amerikancite.
 
а да не беше америка ќе немафме струја
Малку си грешка, да не беше Тесла и твореше на америчко тло, ќе немавме струја.
Мада американците го имаат кочено за многу работи, денес да се врати Тесла од живите да и продолжи некој од неговите проекти (како на пример, бежичен пренос на струја) сите ќе викавме ова е револуција. До толку добар бил Тесла, што денес нема човек што би рекле дека е следниот Тесла.
 
Pycите имаа мака да ја копираат добро западната технологја, секогаш имаа проблеми со квалитет на материјали, прецизноста на изработката, контрола на квалитет...
Кога го ископираа америчкиот Б-29 во свој Тупољев-4, многу финеси русите не можеа да ги решат добро, така при првиот свечен лет од Казан до москва, дојде до откажување на климатизацјата во авионот, и беше откажана свечената церемонија пошто званичните лица кои летаа со него беа воени од пот “како штотуко излезени од море“ од прежешкиот воздух во авионот. Големи прболеми имаа и со копиарните Шветсов мотори кои не беа ни блиску по квалитет и можности до ориигиналните амерички Рајт Циклон, постјани проблеми со гуми (дури и ги набавуваа од западни земји пошто никако не можеа да направат сопствени квалитетни)
Интересно е како русите дојдоа до Б-29, имено неколку амерички бомбардери кои беа оштетени при напади на цели во Јапонија, слетаа на руски ареодроми каде русите едноставно - ги конфискуваа!
За да ископираат тие го размонтираа бомбардерот Б-29 со сериски број 42-6265 кој во ноември 1944 година беше оштетен при бомбардирање на Кјошу и слета на аеродром во Владивосток.[DOUBLEPOST=1473179923][/DOUBLEPOST]
Малку си грешка, да не беше Тесла и твореше на америчко тло, ќе немавме струја.
Мада американците го имаат кочено за многу работи, денес да се врати Тесла од живите да и продолжи некој од неговите проекти (како на пример, бежичен пренос на струја) сите ќе викавме ова е револуција. До толку добар бил Тесла, што денес нема човек што би рекле дека е следниот Тесла.
шо не ја напраи тесла струјата во русија?
 
е да, да не беше виетнам, немаше да имаме сутлијач.... у ствари ќе имафме од индија, кина, индонезија....
а да не беше америка ќе немафме струја, телевизија, радио, сателити, телефони, лекарства, коли, фабрики, рокенрол, компјутери....
A да не беше Никола Тесла,Михајло Пупин,Александар Бел,Исак Њутн,.............,епруветите уште ќе живееја во пештери и орди
 
Pycите имаа мака да ја копираат добро западната технологја, секогаш имаа проблеми со квалитет на материјали, прецизноста на изработката, контрола на квалитет...
Кога го ископираа америчкиот Б-29 во свој Тупољев-4, многу финеси русите не можеа да ги решат добро, така при првиот свечен лет од Казан до москва, дојде до откажување на климатизацјата во авионот, и беше откажана свечената церемонија пошто званичните лица кои летаа со него беа воени од пот “како штотуко излезени од море“ од прежешкиот воздух во авионот. Големи прболеми имаа и со копиарните Шветсов мотори кои не беа ни блиску по квалитет и можности до ориигиналните амерички Рајт Циклон, постјани проблеми со гуми (дури и ги набавуваа од западни земји пошто никако не можеа да направат сопствени квалитетни)
Интересно е како русите дојдоа до Б-29, имено неколку амерички бомбардери кои беа оштетени при напади на цели во Јапонија, слетаа на руски ареодроми каде русите едноставно - ги конфискуваа!
За да ископираат тие го размонтираа бомбардерот Б-29 со сериски број 42-6265 кој во ноември 1944 година беше оштетен при бомбардирање на Кјошу и слета на аеродром во Владивосток.[DOUBLEPOST=1473179923][/DOUBLEPOST]
шо не ја напраи тесла струјата во русија?
..Let тројка , ај не се заебаај.. :):) Патем од која тоа жута амереичка штампа или од некој нивни политикин забавник ги читаш овие пикантерии ...она со : беа водени од пот “како штотуко излезени од море“ од прежешкиот воздух во авионот ти е ептен добро...,уште да знаеме како?? ,веројатно глупине руси ги навртеле ауспусите у кабина???:pos:
 
..Let тројка , ај не се заебаај.. :):) Патем од која тоа жута амереичка штампа или од некој нивни политикин забавник ги читаш овие пикантерии ...она со : беа водени од пот “како штотуко излезени од море“ од прежешкиот воздух во авионот ти е ептен добро...,уште да знаеме како?? ,веројатно глупине руси ги навртеле ауспусите у кабина???:pos:
Анегдотите и згодите и незгодите на руските кописти се од интервју шо го даде Леонид Кербер во 1991
 
Ко ќе е весел и задоволен чоек порачува скара не решава задачи по математика и физика, на свадби не служат збирки по физика туку пљескавици[DOUBLEPOST=1473157173][/DOUBLEPOST]
е ај да напраи македонија еден стелт авион, или барем некоја кола, знаеме дека треба да има 4 тркала мотор шасија..... еве да правиме компјутери, едно погонче за матични, едно за процесор, дно за графички карти, 2-3 развојни тимови за биоси - и оп лаптоп модел Гоце Делчев, Компјутер модел Илинден, и Сервери - Александар Македонски
Постојат тука многу финеси и тајни и напредни технологии кои ако не си ги овладал, или имаш, џаба ти е шо знаеш како треба да изгледа ако немаш сила и знаење тоа да го направиш.
По распадот на СССР на видело излегоа многу случаеви кога русите буквално копирале дел по дел од некој набавен на секаков начин западен предмет и правеле свои копии. Не само во цивилна туку и во воена индустрија.
Едноставно не можеле да го стигнат и надокнадат технолошкото ниво и технолошкиот напредок на америка и запад па морале така да се снаоѓаат.
Спрема белешките на Василиј Митрохин, издадени некаде средина на 2000 години после неговата смрт (инаку бил едно време и директор на КГБ и преминал на запад во почеток на 90 сети со десетици иљади ископирани страни од КГБ архиви за нивни активности уназат до 30 сетите години, русите биле заинтересирани и добиле и податоци и за еден од најнапредните авиони во тоа време, канадскиот ЦФ-105 Стрела.
Во тие белешки се вели дека 5 КГБ агенти, вработени или на некој начин во допир со Авро-канада му даваа на КГБ информации и планови за ЦФ-105 (кој беше во фаза на развој и експерименти во период 1958-1959)
Ова е ЦФ-15-Авро
Прегледај го приврзокот 155746


И рускиот Миг 25 (настанат во 1964 година
Прегледај го приврзокот 155747

Русите својоот Миг 25 го направија под силно влијаније на канадскиот 105, иако никогаш не можеа да ги направат сите технички напредни компоненти на канадскиот ловец кој беше во тоа време најнапредно летало од таков вид во светот
....само некој злонамерен пацер за авиони може да каже дека миг25 е некаква , еве и магловита ремисценција на таинствената стрела на авро канада...:tapp::):):)
 
..Let тројка , ај не се заебаај.. :):) Патем од која тоа жута амереичка штампа или од некој нивни политикин забавник ги читаш овие пикантерии ...она со : беа водени од пот “како штотуко излезени од море“ од прежешкиот воздух во авионот ти е ептен добро...,уште да знаеме како?? ,веројатно глупине руси ги навртеле ауспусите у кабина???:pos:
Ти не знајш, ама колку си погоре, толку си поблиску до Сонцето, толку е температурата повисока.

Него на некој стварно му е жешко тука, почнува да халуцинира...
 
Pycите имаа мака да ја копираат добро западната технологја, секогаш имаа проблеми со квалитет на материјали, прецизноста на изработката, контрола на квалитет...
Кога го ископираа америчкиот Б-29 во свој Тупољев-4, многу финеси русите не можеа да ги решат добро, така при првиот свечен лет од Казан до москва, дојде до откажување на климатизацјата во авионот, и беше откажана свечената церемонија пошто званичните лица кои летаа со него беа воени од пот “како штотуко излезени од море“ од прежешкиот воздух во авионот. Големи прболеми имаа и со копиарните Шветсов мотори кои не беа ни блиску по квалитет и можности до ориигиналните амерички Рајт Циклон, постјани проблеми со гуми (дури и ги набавуваа од западни земји пошто никако не можеа да направат сопствени квалитетни)
Интересно е како русите дојдоа до Б-29, имено неколку амерички бомбардери кои беа оштетени при напади на цели во Јапонија, слетаа на руски ареодроми каде русите едноставно - ги конфискуваа!
За да ископираат тие го размонтираа бомбардерот Б-29 со сериски број 42-6265 кој во ноември 1944 година беше оштетен при бомбардирање на Кјошу и слета на аеродром во Владивосток.[DOUBLEPOST=1473179923][/DOUBLEPOST]
шо не ја напраи тесла струјата во русија?

затоа после американците им вратија и го расклопија миг-25 и го вратија во пакети назад во mother Russia.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom