Ipsissimus
P.I.
Тогаш зошто ги крштевате новороденчињата? Нели грешката не се пренесува?Грешката е личен акт, не е пренослив и не може да стане туѓ. За моите грешки, јас сум одговорен, не е дедо ми покоен.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Тогаш зошто ги крштевате новороденчињата? Нели грешката не се пренесува?Грешката е личен акт, не е пренослив и не може да стане туѓ. За моите грешки, јас сум одговорен, не е дедо ми покоен.
Тие се крстат да се здобијат со даровите на Светиот Дух!Тогаш зошто ги крштевате новороденчињата? Нели грешката не се пренесува?
Не, затоа што часовникот не е разумен и не е слободно волен, ама саатчијата кој го створил саатот, е и разумен и слободно волен па само кај/од него може да биде грешката во саатот...[DOUBLEPOST=1469403525][/DOUBLEPOST]
Е оти си стипса па нејќиш да ни кажиш за будуќноста? Светла ли е, мрачна ли е, розева ли е...![]()
Разумност, слободоволност и слично се особини! Како што часовникот има особини - аларми, водоотпорност и слично! Какви особини ќе има креацијата, зависи од креаторот! Ако креацијата има грешка, тогаш за тоа е одговорен креаторот, не креацијата.
Адам и Ева немале сознание за добро и зло, што значи неможе да ги сметаш за одговорни! Ако мекој нема сознание што е добро а што зло, тогаш неможе да знае дали постапката што ја прави е добра или не.Примерот со чевлите значи априорно поставена можност за избор, иста како што им беше посочена на Адам и Ева. Тие не бираа според своите „особини„, туку слободно волно.
Особина на немоќниот е да лаже за иднината,
Ја не сум на ЛСД и опојни дроги! Сори! Вие?
Тие се крстат да се здобијат со даровите на Светиот Дух!
Знаеле што е смрт и кои се последиците. Затоа и се криеле после тоа, наместо да ја признаат грешката. Знаеле и за добро и за зло, но немале вкусено зло. Само знаеле!Адам и Ева немале сознание за добро и зло, што значи неможе да ги сметаш за одговорни! Ако мекој нема сознание што е добро а што зло, тогаш неможе да знае дали постапката што ја прави е добра или не.
Адам и Ева немале сознание за добро и зло, што значи неможе да ги сметаш за одговорни! Ако мекој нема сознание што е добро а што зло, тогаш неможе да знае дали постапката што ја прави е добра или не.
Знаеле што е смрт и кои се последиците. Затоа и се криеле после тоа, наместо да ја признаат грешката.
Демек немаше крштевањето ништо со ,,првобитниот грев"?Тие се крстат да се здобијат со даровите на Светиот Дух!
Ако човекот е креација, тогаш и неговите особини се креирани, промислени, предвидени од неговиот креатор! Принципот е ист - Креатор и креација. Ако креаторот тврди дека не направил грешки, тогаш неможе да тврди ни дека креацијата е грешна.[DOUBLEPOST=1469404508][/DOUBLEPOST]Часовникот е створен, не е творец. Особините кај луѓето се вродени, не се створени. Чавовникот не е жив и не е разумен, нема свесност, нема совест, не делува сам од себе и не може да згреши. Човекот е спротивно од сето наведеново...
Ако Адам и Ева можеле да разликуваат добро од зло, која е поентата да им биде забрането сознанието за добро и зло? Тоа е исто како да забраниш некому да научи да чита и да пишува, и забраната да му ја врачиш во пишана форма.На Адам и Ева Бог им посочи можност и им укажа на последиците од истата. Кој вели дека не знаеле, кога им било укажано? Да, не знаеле искуствено, но знаеле „теоретски„ според она кое Бог веќе им го посочил.
Така, Адам и Ева немаа можност за самоамнестија, иако Бог на Адама му даде временска „фора„ за покајание, кое Адам го претвори во самооправдување и осудување.
Значи Адам и тоа како знаел дека веќе згрешил, иако бил навремено од Бога предупреден...
Ако човекот е креација, тогаш и неговите особини се креирани, промислени, предвидени од неговиот креатор! Принципот е ист - Креатор и креација. Ако креаторот тврди дека не направил грешки, тогаш неможе да тврди ни дека креацијата е грешна.
Може; креацијата не би згрешила само ако истата биде механички уред, кој се движи во строго зададени насоки и не може да избере ниту една од нив, туку делува по нужност и по принуда.
Адам и Ева на ништо не беа принудени, туку имаа остабена можност.
Ако Адам и Ева можеле да разликуваат добро од зло, која е поентата да им биде забрането сознанието за добро и зло?
Па самиот си напишал - после тоа! Пред тоа немале сознание за добро и зло! Без тоа сознание, како ќе знаат дали е добро или не ако послушаат или не послушаат некого?Знаеле што е смрт и кои се последиците. Затоа и се криеле после тоа, наместо да ја признаат грешката. Знаеле и за добро и за зло, но немале вкусено зло. Само знаеле!