Ubavo e da se zapomni deka ja ima kaj tebe i deka voopsto postoi LUCA kaj nekogo vo Makedonija. Klimata ima bezbroj korisni opcii kako i moznost na kalibracija na zadadenata i vistinski dobienata T vo prostorijata. Bi bilo ubavo pocesto da ni davas izvestaii okolu potrosuvackata no i prostorot sto se zagreva ( m2,m3, izolacija, orientacija....). Mnogu vazno e kaj nea da ima minimum 3 m izvakumirana instalacija na cevki, uste podobro raboti so 5 metarska instalacija. Kazi koja bese nabavnata cena, ako ne e tajna.
Inace okolu ova sto
@Strelec go spomna pogore, za uljnata klopka kaj instalacija na klimite i ona "U" ili motanje na cevkite zad nadvoresnata edinica (mora prvo nagore da odi izlezot na cevkite od nadvoresnata edinica ) ne e povece vo igra so freonot R410a i rabotnive pritisoci od 40-45 bara. Sega brzinite na dvizenje na tecnata faza na freonot e mnogu pogolema nego so starite freoni R22 i R407, taka da uljeto bez problem kruzi po cevkite so freonot, odi vo separatorot pred da vleze vo kompresorot, se odvojuva od freonot i se vraca vo karterot na kompresorot, bez da se zadrzi po krivinite ili izmenuvacite..... So stariot freon ( od 15-20 bara) morase da se pravat ovie uljni brani za da uljeto ne odi vo izmenuvacite, da ne ostanuva tamu i da padne efektot na izmena na toplina. Edinstveno treba da bide zapazena visinskata razlika preporucena od proizvoditelot. obicno e 10m. Inace kako informacija zosto se mesa freon so ulje ( uljeto e sekogas kompatibilno so vidot na freonot, mineralno ili poliestersko) i MORA da se mesaat pomedju sebe za da se ostvarat visokite pritisoci, imeno uljeto e eden vid na "dihtung" koga se komprimiraat gasovi (za komprimiranje tecnosti vladeat drugi uslovi). Nesto slicno kako kompresor za industrisko komprimiranje na vozduh, vozduhot se nauljuva i mora da se cisti na povece mesta po cevovodot..............