D
Daedalus
Гостин
На Шермер му фали уште рало едно и да се фати да ја копа нивата без да губи време на тупење и филозофирање.
Топло ви го препорачувам на сите, одличен панел ако го игнорирате Чопра.
На Шермер му фали уште рало едно и да се фати да ја копа нивата без да губи време на тупење и филозофирање.
Топло ви го препорачувам на сите, одличен панел ако го игнорирате Чопра.
Уживај дека памтам шо се дешаа у видеово после година дена xDНа Шермер му фали уште рало едно и да се фати да ја копа нивата без да губи време на тупење и филозофирање.
Шермер комплетно ја утиња поентата со некои муабети у стилот на, „Вие што не знаете дали постои реалноста, рипнете од 10 кат! Хехе, ја сум практичен човек.“Уживај дека памтам шо се дешаа у видеово после година дена xD
Нешо ко Докинс и Хокинг коа зборат за БогШермер комплетно ја утиња поентата со некои муабети у стилот на, „Вие што не знаете дали постои реалноста, рипнете од 10 кат! Хехе, ја сум практичен човек.“
Па да. Со истиот дебилен пристап идат.Нешо ко Докинс и Хокинг коа зборат за Бог
Што му фали на аргументов од прагматична персепктива. Како прагматик што самиот тврди дека е, ова е најпрост и најдобар аргуемент воопшто.Шермер комплетно ја утиња поентата со некои муабети у стилот на, „Вие што не знаете дали постои реалноста, рипнете од 10 кат! Хехе, ја сум практичен човек.“
Нешо ко Докинс и Хокинг коа зборат за Бог
Што им фали на пристапите за госпот на докинс и хокинг?Па да. Со истиот дебилен пристап идат.
Од прагматична перспектива ништо не му фали. Од епистемиолошка перспектива, све му фали. Прагматизмот ако уопште може да го сврстиш у епистемиологија, не решава ништо.Што му фали на аргументов од прагматична персепктива. Како прагматик што самиот тврди дека е, ова е најпрост и најдобар аргуемент воопшто.
Точно, ова епистемиолошки најстабилното тврдење. И што правиме ако го земеме здраво за готово?У принцип, никогаш ништо не можеме да знаеме дали кажува нешто за реалноста или сите овие паламудења немаат благе везе со ништо.
Ама ти сеа влагаш у етика. Ок е све тоа и ја застапувам инструментализам како етичка максима. Шермер е верник, не го осознава проблемот во епистемиологијата и пробува да користи прагматизам за да ја докаже неговата вера во онтолошкиот натурализам кога прагматизмот не ни може да објасни било што за реалноста.Точно, ова епистемиолошки најстабилното тврдење. И што правиме ако го земеме здраво за готово?
Не влегувам во етика зошто ако се држиш до цврстиот епистемиолошки нихилизам, нема етика, нема прашања, нема одговори. Тоа моето прашање погоре е бесмислено, како и секое друго и секој можен одговор.Ама ти сеа влагаш у етика. Ок е све тоа и ја застапувам инструментализам како етичка максима. Шермер е верник, не го осознава проблемот во епистемиологијата и пробува да користи прагматизам за да ја докаже неговата вера во онтолошкиот натурализам кога прагматизмот не ни може да објасни било што за реалноста.
Ова не е точно. Скептицизмот не е тврдење дека нема етика, прашања или одговори, туку дека ултимативно не можеме да знаеме дали има етика, прашања или одговори. Можда има, можда нема. Ако кажеш дека „нема етика, прашања и одговори“ тогаш влагаш во гностицизам и знаеш што има, а што нема. Така да, ја не можам да знам дали твоето прашање погоре е бесмислено или не, но иако не знам, можам да верувам (или што и да е тоа што се случува).Не влегувам во етика зошто ако се држиш до цврстиот епистемиолошки нихилизам, нема етика, нема прашања, нема одговори. Тоа моето прашање погоре е бесмислено, како и секое друго и секој можен одговор.
Прагматизмот има место во онтолошкио материјализам: ако некоја хипотеза врши работа (е доволно точна), науката тера напред.
Because there is a law such as gravity, the universe can and will create itself from nothing.Што му фали на аргументов од прагматична персепктива. Како прагматик што самиот тврди дека е, ова е најпрост и најдобар аргуемент воопшто.
Што им фали на пристапите за госпот на докинс и хокинг?