Колку шо знам Исус никогаш не баратал со огнови и пламени јазици,
И ја‘ знам исто (чудна работа, мајката...) дека Исус навистина не баратал со пламени. Туку, дај потсети ме, кога уопште некој напишал дека оганот Благодатен е Исусов? Мене ми е познато дека Духот Свет го дели огнот во Црквата а не Исус.
Продолужеш јавно да се бламираш и брукаш
[DOUBLEPOST=1462713611][/DOUBLEPOST]
.
Од друга страна огној велат се инструмент на врагот и сатаната, .
Кој го това велит, ти?...[DOUBLEPOST=1462713782][/DOUBLEPOST]
така да појќе би личело на пример за великден сета вода во црквата да се претвори во вино, ко шо праеше Исус, или пример да проодат сакати, да се излекуваат болни... и то праеше Исус, или на пример на тој ден волшебно да се нахрани сиот народ... и то го праеше Исус.... или ете лично да се појави на сат два да одржи некоја проповед да каже некој збор надеж, утеха, да му се закани на непослушните..... и то праеше Исус.
Евангелијата ни сведочат дека од Христос редовно е очекуано по некое чудо, побарано од евреи кои се дават во своите гревови. Во таквите случаи, Христос не исполнува „желботеки„ туку ги остава огревовените да се дават во гревот....
Пред да одговориш, дај бар прочитај „малку од малку„...[DOUBLEPOST=1462713852][/DOUBLEPOST]
Ако е појава на оган за велигден божји знак тогаш аутоматски и масовните пожари кои на тој ден пеплосаа православни храмови на цела планета е исто божји знак и опомена.
Подметнувањето пожари не е никаква Божја опомена, туку уште ден демонски напад на Црквата Христова.[DOUBLEPOST=1462714017][/DOUBLEPOST]
А ако огнот велигденски не е божји знак, тогаш значи сатаната се појавува и ги воодушевува верниците со пламен.
Пак се бламираш: таму каде Е Бог, не може да биде и Сатаната: Бог и Сатаната се исклучуваат еден со друг и не завземаат ист простор во исто време.
Убо пишуват за тоа во евангелијата...[DOUBLEPOST=1462714424][/DOUBLEPOST]
спремен сум да го докажам сето ова со дела, а не со празни зборови, клевети и лаги.
Наведи едно (едно, не две, не три...) Телемитско дело кое е многу битно за Светов и кое е лесно препознатливо, како дело достојно за почит и пофалба, и кое дело е јавно или историски веќе познато и проверено.
Приказните дека Телемата е новоенска и дека и‘ требало време да заживее, чувај си ги за приватни ламентирања.[DOUBLEPOST=1462714983][/DOUBLEPOST]
Нема потреба да се надеваш. Прифати го предлогот, дојди во ерусалим наредна година, ќе го ставиме огнот под твојата рака или лице десет секунди без да се мрдаш, ако не ти биде ништо, јас ќе си стојам на зборот. Едноставно е.
Пред 2-3 години, патните трошоци за/до Ерусалим изнесуваа цца 700Е, без трошоиците за престој во градот.
Ако отидеш сам, ќе си заштедиш 700Е.
Плус, ти си тој кој не верува; проблемот е твој па самиот разрешиси го.
Плус, не го нуди она кое и самиот го немаш.
Плус, не и‘ го нуди на Црквата она кое Црквата веќе го има.
Плус, одењето во Ерусалим на Великден, не е прашање на туриситичка посета, туку на лична битска подготовка, да се биде што подостоен за слегувањето на Благодатиот оган и допир со истиот. Тоа значи дека верникот треба да се исповеда,. да се пичести и да добие благослов од својот духовник за посетата во Ерусалим.
Црквата/верните немаат проблем да го допрат огнот: тоа е твој проблем и не им го припишувај на другите.
Она кое мене лично ме занима е следното: што ќе се случи кога еден неверник, исполнет со неверие, гревови и сомнежи, ќе го допре огнот?...
