Нови цени на ЈСП, бесплатен превоз за студентите

  • Креатор на темата Креатор на темата Xibalba
  • Време на започнување Време на започнување
Од Прилеп сум. Кај нас со 350 денари полнење на картичка се добиваше 70 возења, кои мене ми траат едно добри 8-9 месеци. Сега го намалија бројот на возења на 50(кои ваљда ќе ми траат 6 месеци).[DOUBLEPOST=1458145946][/DOUBLEPOST]П.С. За вадење на обичната картичка платив 70тина денари, кои се еднократна цена и ми ја издадоа веднаш. За студентскава кажав бараат 300 секоја година и плус ДВЕ недели чекање за да ти ја издадат.
350 денари 70 возења,тоа ти е 5 денари возење:icon_lol:? Мислев за Скопје збориш. Во секој случај мора да земат некој денар за изработка на електронската картица. Ако е волку ефтино не се исплати да вадиш.
 
350 денари 70 возења,тоа ти е 5 денари возење:icon_lol:? Мислев за Скопје збориш. Во секој случај мора да земат некој денар за изработка на електронската картица. Ако е волку ефтино не се исплати да вадиш.
Озбилно толку беше, 20 денари еднократно возење, 350 денари 70 возења со потврда за редовен студент :D. Ама не им излезе есапот, па го намалија бројот на возења и со обичните и со студентските картици.

Да, признавам дека треба да си ја наплатат картицата, ама 70 денари ја наплаќаа досега, сега за бесплатен превоз 300. A, оваа обичната студентска има чип во неа, ја куцаш на машина, а бесплатната е обична пластифицирана која само му ја покажуваш на шоферот :pos:.
 
Добар бесплатниов превоз, денеска ми побараа да платам 300 за да ми издадат картичка која ќе ми важи до октомври. Во октомври пак 300 за обновување на картичката:pos:.

Дo 31.12.2016 вaжи.
Тoгaш немa пoтребa пaк дa дaвaш 300 денaри зa кaртичкa. Кaртичкaтa ќе си oстaне истa, сaмo вo кoмпјутер ќе ги oбнoвaт пoдaтoците.
 
За нив нема бесплатно. Туку, што правиме со невработените? Или тие не смеат да излезат од маало подалеку?
да треба и за невработените ад биде бесплатно. на итервјуа одат, трчаат бараат работа. зошто да трошат пари за превоз.
 
Дo 31.12.2016 вaжи.
Тoгaш немa пoтребa пaк дa дaвaш 300 денaри зa кaртичкa. Кaртичкaтa ќе си oстaне истa, сaмo вo кoмпјутер ќе ги oбнoвaт пoдaтoците.
Епа мене така ме известија во наплатниот центар. Ваљда ќе ги менуваат картичките секој октомври, што знам...
 
За кои е бесплатно, за кои не?

Sent from my P6-U06 using Tapatalk
Изјaвaтa нa Грујo беше декa е зa сите редoвни студенти, a вo прaксa е сaмo зa дoдиплoмски и иaкo јa кaкo студент нa мaстер oд фaкс дoбивaм пoтврдa зa редoвен студент мене не ми дaвaaт кaртичкa.

Дa биде пaрaдoксoт пoгoлем иaм кoлеги штo се истo мaстер и имaaт извaденo кaртичкa, тaкa штo сум мoментaлнo сеуште дискриминирaн...

Sent from my LG-D620 using Tapatalk
 
Изјaвaтa нa Грујo беше декa е зa сите редoвни студенти, a вo прaксa е сaмo зa дoдиплoмски и иaкo јa кaкo студент нa мaстер oд фaкс дoбивaм пoтврдa зa редoвен студент мене не ми дaвaaт кaртичкa.

Дa биде пaрaдoксoт пoгoлем иaм кoлеги штo се истo мaстер и имaaт извaденo кaртичкa, тaкa штo сум мoментaлнo сеуште дискриминирaн...

Sent from my LG-D620 using Tapatalk

иди на друго место, исто така му правеа проблем за нешто слично на еден другар па беше на др место каде што издаваат вакви картички па му дадоа без проблем.
 
иди на друго место, исто така му правеа проблем за нешто слично на еден другар па беше на др место каде што издаваат вакви картички па му дадоа без проблем.
Бев нa 2 рaзлични местa и пoсле вo дирекцијa им бев дa се жaлaм aмa џaбе, бaшкa ми рекoa нa тие шo се кaкo мене ќе им ги стoнирaле кaртичките aмa тoa не гo менувa фaктoт декa сум сеуште дискриминирaн или декa пoстoел периoд вo кoј сум бил дискриминирaн, декa пoстoи мaнипулaцијa сo студентите/нaрoдoт и декa ЈСП вo oдреден периoд рaбoти/рaбoтелo незaкoнски.

Sent from my LG-D620 using Tapatalk
 
А зарем на магистерски студии има редовни и вонредни?

Sent from my P6-U06 using Tapatalk
 
А зарем на магистерски студии има редовни и вонредни?

Sent from my P6-U06 using Tapatalk
Нa знaм aмa oд фaкултет кo шo ми кaжaa текстoт нa пoтврдaтa им е испрaтен oд МOН и тaму пишувa редoвен студент.

Sent from my LG-D620 using Tapatalk
 
Па не зависи тоа само од Коце за влез на пазарот .. ти да си искрено би влегол во овој бизнис? Дај париза 50 автобуси кои нез знам таму колку ќе те коштаат и со самото влегување на најмалку уште една фирма ќе се намали профитот меѓу сите за 30-60%

Убаво би било сите да имаат бесплатно не викам не ама едноставно треба да се соочиме со реалноста дека живееме во неразвиена земја и каде што има ОГРОМНА невработеност и неможе се да биде бесплатно и игромни плати (да има простор за некакви подобрувања со кратење на функционерските плати кои се богатат без мака)и некои непотребни или претерани расходи ама далеку од тоа дека во ваква состојба можеме да се споредуваме со ннекоја развиена земја така да..
 
Па не зависи тоа само од Коце за влез на пазарот .. ти да си искрено би влегол во овој бизнис? Дај париза 50 автобуси кои нез знам таму колку ќе те коштаат и со самото влегување на најмалку уште една фирма ќе се намали профитот меѓу сите за 30-60%

Убаво би било сите да имаат бесплатно не викам не ама едноставно треба да се соочиме со реалноста дека живееме во неразвиена земја и каде што има ОГРОМНА невработеност и неможе се да биде бесплатно и игромни плати (да има простор за некакви подобрувања со кратење на функционерските плати кои се богатат без мака)и некои непотребни или претерани расходи ама далеку од тоа дека во ваква состојба можеме да се споредуваме со ннекоја развиена земја така да..
Да знам дека нема да ме кочи никој од град Скопје, би влегол во тој бизнис. Не е важно колку автобуси се во прашање, важно е да биде пазарен систем на работење. Кој го бива за таков бизнис, нуди соодветна услуга, за соодветна цена, ќе остане на пазарот. Кој изводи и сака за месец дена да направи милион, сам ќе се отстрани. Како може Слобода превоз да вози за 25 денари билет и да не пријавува никакви загуби, а ЈСП "спонзориран" од град Скопје (БУЏЕТ!!!) да се жали на секое и плус цената на билет да му е мала? Објасни ми го овој феномен.

За црвеното, никој (а најмалку јас) не бара бесплатен превоз. Во мој живот апсолутно ниеднаш не се случило да се возам без билет! Сакаш верувај, сакаш не. Муабетот дека живееме во неразвиена земја и огромна невработеност е најдобрата причина зошто пензионери НЕ треба да имаат бесплатен превоз! Тие имаат редовен приход (не скокајте вие со мали пензии) за разлика од невработените, студенти, средношколци и сл. Ако веќе некој треба да добие ваква привилегија, нека бидат тоа наброените. Невработени, студенти, средношколци, инвалиди... Тие се оние со празен џеб, а не пензионерите.

Проблемот со ЈСП е во висина на платите (од чувар до директор), а уште поголем проблем е преголемата администрација. Не може фирма што "дише на шкрги" да има еден куп директори, а истите да имаат двојно и повеќе "секретарки"! Ти текнува?

Решението е едноставно. Дозволи да влезат уште барем 2 фирми, не мора повеќе. Одреди како град Скопје највисока цена што смее некој од операторите да ја наплати. Остави ги да работат без притисоци, подмитувања, уцени и слично. Сами ќе си покажат колку и за што ги бива. Ако работат на пазарен начин, со намалени трошоци, без непотребна администрација...цената на билет ќе биде мала. Ако не...сами ќе си стават клуч на врата. Јавен превоз не е заебанција од типот на такси превоз, па да се прават експерименти. На почетокот беа жетони. После станаа хартија. Сега електронски картички. Како тргнало, на сите ќе ни вградат чип и самиот ќе минусира возења при влез во возилото. :mad:
 
Да знам дека нема да ме кочи никој од град Скопје, би влегол во тој бизнис. Не е важно колку автобуси се во прашање, важно е да биде пазарен систем на работење. Кој го бива за таков бизнис, нуди соодветна услуга, за соодветна цена, ќе остане на пазарот. Кој изводи и сака за месец дена да направи милион, сам ќе се отстрани. Како може Слобода превоз да вози за 25 денари билет и да не пријавува никакви загуби, а ЈСП "спонзориран" од град Скопје (БУЏЕТ!!!) да се жали на секое и плус цената на билет да му е мала? Објасни ми го овој феномен.

За црвеното, никој (а најмалку јас) не бара бесплатен превоз. Во мој живот апсолутно ниеднаш не се случило да се возам без билет! Сакаш верувај, сакаш не. Муабетот дека живееме во неразвиена земја и огромна невработеност е најдобрата причина зошто пензионери НЕ треба да имаат бесплатен превоз! Тие имаат редовен приход (не скокајте вие со мали пензии) за разлика од невработените, студенти, средношколци и сл. Ако веќе некој треба да добие ваква привилегија, нека бидат тоа наброените. Невработени, студенти, средношколци, инвалиди... Тие се оние со празен џеб, а не пензионерите.

Проблемот со ЈСП е во висина на платите (од чувар до директор), а уште поголем проблем е преголемата администрација. Не може фирма што "дише на шкрги" да има еден куп директори, а истите да имаат двојно и повеќе "секретарки"! Ти текнува?

Решението е едноставно. Дозволи да влезат уште барем 2 фирми, не мора повеќе. Одреди како град Скопје највисока цена што смее некој од операторите да ја наплати. Остави ги да работат без притисоци, подмитувања, уцени и слично. Сами ќе си покажат колку и за што ги бива. Ако работат на пазарен начин, со намалени трошоци, без непотребна администрација...цената на билет ќе биде мала. Ако не...сами ќе си стават клуч на врата. Јавен превоз не е заебанција од типот на такси превоз, па да се прават експерименти. На почетокот беа жетони. После станаа хартија. Сега електронски картички. Како тргнало, на сите ќе ни вградат чип и самиот ќе минусира возења при влез во возилото. :mad:
Проблемот со ЈСП и јавниот превоз кај нас во глобала е сакаме да направиме пари од тоа. Не за џабе се вика јавен превоз. Во некои земји, пола плаќа државата пола плаќа граѓанинот, затоа што државата знае дека тоа е витален дел од економијата.
Прва глупост што направија е приватни превозници, па така ако имаш месечна треба да го чекаш тој на ЈСП, а не првиот што ќе дојде т.е мене како корисник на јавниот превоз ми е ограничено правото на користење, бидејќи има конкуренција.
Со размислувањето да правиме пари од јавен превоз, најмногу страдаат граѓаните и се зголемува загадувањето. Истото се случи и со парното, сакаме да правиме пари од парното, Ок скоро пола се откажаа и сега се на дрво или струја, што во зима тоа придонесува за огромно загадување, каде се кршат рекорди.
Кога нешто е јавно добро (превоз, централно греење и слично) не се размислува за профит, туку како да им се угоди на граѓаните.
 
@Триптико е апсолутно во право. Се што кажа е така. Пред година дена може, не знам точно кога беше, директорот на ЈСП во интервју за некој портал имаше сам кажано дека Град Скопје им префрла пари за нафта да се купи за автобусите, дека до толку е лоша состојбата што ни за тоа немаат пари.
И за платите исто е у право. Еве пред 2 месеци имаше конкурс за во ЈСП и платите беа стварно супер. Еве реално за работното место за кое јас сум квалификуван може да кажам дека беше и висока, што секако од мој аспект е добро, ама од аспект на финансиско работење на ЈСП и не баш. Друга работа околу вработувањата е што 90% сум сигурен дека се вработуваат партиски кадри. Еве пример, зошто одев во дирекција да се информирам зошто мене како редовен студент на втор циклус не ми следувало картичка, а мои колеги кои се исто на втор циклус веќе имаат извадено, отидов во правна служба на ЈСП и дечкото беше економист и ми се обража со зборовите „аууу не знам ја тоа да ти објаснам, ја економист сум“. Алооооо вработен во правна служба ми вика економист сум не знам да ти објаснам... К А Т А С Т Р О Ф А
Можам да кажувам искуства и со тие што се повисоко во хиерархијата, ама генерално и таму не се работи согласно правото.
Од ова последно шо го кажав еве уште еден проблем, во ЈСП владее хаос во работењето, се работи спротивно на подзаконските акти (конкретно на одлуките на Советот на Град Скопје) и повластени билети за бесплатно возење на студенти се издавале (и верувам уште се издаваат ако си од нивна партија) и на лица на кои не им следувале истите.
Се на се ЈСП е во очајна состојба, иако можеби привидно изгледа дека е се тип топ со новиве постојки и некои промени ко да речеме говорните пораки за тоа на која станица се наоѓа автобусот и кон која оди, што е секако супер од аспект на грижа за слепите, ама пак ќе кажам, длабоко длабоко состојбата е катастрофална.



Него мене нешто друго ме интересира, од 1ви мај ЈСП и Слободен Превоз ќе бида плаќани по поминат километар. Што точно значи ова ?
 
Да знам дека нема да ме кочи никој од град Скопје, би влегол во тој бизнис. Не е важно колку автобуси се во прашање, важно е да биде пазарен систем на работење. Кој го бива за таков бизнис, нуди соодветна услуга, за соодветна цена, ќе остане на пазарот. Кој изводи и сака за месец дена да направи милион, сам ќе се отстрани. Како може Слобода превоз да вози за 25 денари билет и да не пријавува никакви загуби, а ЈСП "спонзориран" од град Скопје (БУЏЕТ!!!) да се жали на секое и плус цената на билет да му е мала? Објасни ми го овој феномен.

За црвеното, никој (а најмалку јас) не бара бесплатен превоз. Во мој живот апсолутно ниеднаш не се случило да се возам без билет! Сакаш верувај, сакаш не. Муабетот дека живееме во неразвиена земја и огромна невработеност е најдобрата причина зошто пензионери НЕ треба да имаат бесплатен превоз! Тие имаат редовен приход (не скокајте вие со мали пензии) за разлика од невработените, студенти, средношколци и сл. Ако веќе некој треба да добие ваква привилегија, нека бидат тоа наброените. Невработени, студенти, средношколци, инвалиди... Тие се оние со празен џеб, а не пензионерите.

Проблемот со ЈСП е во висина на платите (од чувар до директор), а уште поголем проблем е преголемата администрација. Не може фирма што "дише на шкрги" да има еден куп директори, а истите да имаат двојно и повеќе "секретарки"! Ти текнува?

Решението е едноставно. Дозволи да влезат уште барем 2 фирми, не мора повеќе. Одреди како град Скопје највисока цена што смее некој од операторите да ја наплати. Остави ги да работат без притисоци, подмитувања, уцени и слично. Сами ќе си покажат колку и за што ги бива. Ако работат на пазарен начин, со намалени трошоци, без непотребна администрација...цената на билет ќе биде мала. Ако не...сами ќе си стават клуч на врата. Јавен превоз не е заебанција од типот на такси превоз, па да се прават експерименти. На почетокот беа жетони. После станаа хартија. Сега електронски картички. Како тргнало, на сите ќе ни вградат чип и самиот ќе минусира возења при влез во возилото. :mad:
Точно дека со намалување на непотребната администрација(партиска) ќе се намалат трошоците ама јавниот превоз ќе биде секогаш загубар. Не е некоја филозофија зашто приватниците правеа пари со помала цена на билет,ги возеа најкористените линии и најударните термини. Во јсп се имам возено и сам во автобус,а да не зборам па за оние автобуси што идат по селата речиси секогаш ќе работат со загуби. Е зашто им дозволија на воопшто да влезат приватници а сеа им забранија е друг муабет..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom