Алфа Ромео

А 5 клипа е тој мотор така? 2.4 JTD
Да, а ваму рикна 3от клип.

Сега планирам моторот да го турам на реклама кој за што му треба пошто зошто. :D
 
Да, а ваму рикна 3от клип.

Сега планирам моторот да го турам на реклама кој за што му треба пошто зошто. :D

Па не биваше ли само тој да го смениш?И зошто да го тураш на реклама5,скроз ли е неисправен?Радилица,блок,глава?Се ли е ебано?
 
Имам слушано а и искуство дека дизел колку е погласен толку повеќе не чини.
А дека клип се скршил од дизната првпат слушам и ми е сомнителна работа
Ne gi krsi nego gi probusuva. Barem 30% dci 1.9dci motori zaribuvaat ovaka. Alfite poretko, ama i kaj niv se slucuva. Diznata ako zaglavuva i ostane otvorena vo klipot vlegue smrk nafta pod 200 i poveke barovi pritisok, Ova moze da se sluci i ako neso ne e dobro so elektricnata instalacija nekade eden slab kontakt i otide jabana ako pravovremeno ne se najde kade e, poso konstrukciski kaj common rail motorite diznite se otvoreni, a elektronikata gi zatvara, so znaci ako go otkacis konektorot za struja na diznata taa ke ostane otvorena i odma moze da dojde do probusuvanje. ako e poebana i iglata pa taka da ne rasprsuva dobro nego da pljuka vo prava linija mnogu mnogu brzo go probusuva klipot. Ova e maana na site common rail motori, i opasna rabota poso moze totalno da go poebe motorot.[DOUBLEPOST=1453274652][/DOUBLEPOST]
300 евра цел комплет мотор иако имаше и други за 200 ама гол мотор само и имаше уште еден во бутел од спортвагон исто 2,4 jtd цел 400 евра ама глас не се слушаше од неги и кога го виде мајстор кажа дека не е ок пошто дизел си е дизел не може таков мотор да не се слушало ич.

Иначе од дизната се заебало така кажа.
Bogami eftino si go zemal, samo diznite i pumpata se 300-400 evra. Realno gol motor se prodava najmalku 500 evra, drugoto sve se prodava baska, turbo 150e, pumpata 150e, diznite 50e komad itn...
 
Последно уредено:
Ne gi krsi nego gi probusuva. Barem 30% dci 1.9dci motori zaribuvaat ovaka. Alfite poretko, ama i kaj niv se slucuva. Diznata ako zaglavuva i ostane otvorena vo klipot vlegue smrk nafta pod 200 i poveke barovi pritisok, Ova moze da se sluci i ako neso ne e dobro so elektricnata instalacija nekade eden slab kontakt i otide jabana ako pravovremeno ne se najde kade e, poso konstrukciski kaj common rail motorite diznite se otvoreni, a elektronikata gi zatvara, so znaci ako go otkacis konektorot za struja na diznata taa ke ostane otvorena i odma moze da dojde do probusuvanje. ako e poebana i iglata pa taka da ne rasprsuva dobro nego da pljuka vo prava linija mnogu mnogu brzo go probusuva klipot. Ova e maana na site common rail motori, i opasna rabota poso moze totalno da go poebe motorot.[DOUBLEPOST=1453274652][/DOUBLEPOST]
Bogami eftino si go zemal, samo diznite i pumpata se 300-400 evra. Realno gol motor se prodava najmalku 500 evra, drugoto sve se prodava baska, turbo 150e, pumpata 150e, diznite 50e komad itn...
Јас ко што гледав кога барав мотор највисоката цена беше 450 евра со дизни. А овој е цел со се дизни за толку а инаку горе долу толку е цената.[DOUBLEPOST=1453314025][/DOUBLEPOST]
Од каде го зема?
Од Побужје, Скопска црна гора.[DOUBLEPOST=1453314128][/DOUBLEPOST]
Па не биваше ли само тој да го смениш?И зошто да го тураш на реклама5,скроз ли е неисправен?Радилица,блок,глава?Се ли е ебано?
Не, бидејќи се на се математика на мајсторот му излезе околу 250 евра а за скоро тие пари друг мотор плус овој да се шитне ќе излезе поефтино.
 
Bogami eftino si go zemal, samo diznite i pumpata se 300-400 evra. Realno gol motor se prodava najmalku 500 evra, drugoto sve se prodava baska, turbo 150e, pumpata 150e, diznite 50e komad itn...
Умре тоа време кога мотор со менуач се продаваше по 1500-2000 марки.ж
Мене на времето (пред 20на години)мотор и менувач за омега од бензинец ја преправав дизел ми наплатија 2300 марки
Сега за 600 евра има цела алфа па моеш да си бираш што сакаш
 
Првиот комо реил мотор на светот(Алфа 156 ЈТД) имаше 1350 бари притисок на системот. втората серија се крена на 1600 па 1800 бари. Системот пумпа-бризгалка на WV имаше 2050 атмосфери. Е сега замислете што би правел тој млаз ако се отвора во монети кога нетреба и ако не ја распршува нафтата како што треба! Мулитеџетот имаше мислам 6 или 8 дупчина на дизната со по 100 микрони едно(колку влакно од коса)
 
Умре тоа време кога мотор со менуач се продаваше по 1500-2000 марки.ж
Мене на времето (пред 20на години)мотор и менувач за омега од бензинец ја преправав дизел ми наплатија 2300 марки
Сега за 600 евра има цела алфа па моеш да си бираш што сакаш
Za 600 evra ne moze ni vo germanija da ja kupis. Ne sum bas upaten vo cenite na delovite za alfi, ama imam prodadeno 3-4 turbini za 1.9jtd cenite se okolu 170-200e za asalna polovna turbina. CR pumpa ispod 150e nema polovna. I ponatamu tvrdam deka asalen motor nema ispod 500 evra, i toa bez nisto na nego. 2.4jtd se bas i specificni 3 razlicni tipa gi ima so 100,103 i 110kw prvo treba da go pogodis praviot poso ne moze da stavas drug tip, kako vtoro 2.4jtd ne se pokazani bas kako dobri motori i sansa da se zaebes e fifti fifti koga ke kupues poloven. Edna serija imase od 103kw ako ne se lazam strasno zaribuvaat i ovakov e najtesko asalen poloven motor da najdes, jas ne bi go prodaval ispod 800e ako e asalen.
1.9jtd se daleku podobri i poizdrzlivi pa zatoa se i poeftini motorite polovni.
Na drugar mu zariba bmw 320d pred nekoj den edvaj najdoa za 800e gol motor vo kavadarci otidoa po nego i toa na nevideno, vo tetovo mu baraa 1500 evra, jes da ne e alfa ama eftin asalen poloven dizel motor nigde nema da najdes, posebno ako e euro3.
Jas odma ti kupuvam asalna alfa za 1000 evra samo da e euro3 i da moze da se carini, ako e ponovo godiste i do 1300 davam do tuka donesena.[DOUBLEPOST=1453319124][/DOUBLEPOST]
Првиот комо реил мотор на светот(Алфа 156 ЈТД) имаше 1350 бари притисок на системот. втората серија се крена на 1600 па 1800 бари. Системот пумпа-бризгалка на WV имаше 2050 атмосфери. Е сега замислете што би правел тој млаз ако се отвора во монети кога нетреба и ако не ја распршува нафтата како што треба! Мулитеџетот имаше мислам 6 или 8 дупчина на дизната со по 100 микрони едно(колку влакно од коса)
Pritisokot varira to est se zgolemuva so gasta, vo ler e 200-300 bara i se kacuva do 2000 barovi koga obrtaite se na maksimum.
 
По дефиниција не сакам дизели...
Но, сум имал искуство со 2.4 дизел моторот на Алфа во 156 Спортвагон, и во 159 ТИ...
Двете се сопственост на вистински љубители на Алфа, перверзно одржувани во топ состојба.
Кај 156 има 170-180 коња кои здраво гризат и колата има многу убави меѓуубрзувања при претекнување на пр... доста еластично... автоматик беше 156, исто како и 159.
Кај 159 има 210 коња и тоа е брутално! Оди како невреме у пм.
Дури мерак за таков дизел ме фати хехе.
Она што посебно ми остави впечаток е изработката. Кај 156 има некои мали траги на италијанска непедантност и шлампавост во смисла да се тресе некаде нешто, некои чудни звуци тука и таму, додека кај 159 тоа го нема! Ептен квалитетно изработено, на ниво на германската конкуренција во класата.
Да не зборам дека се и двете возила светлосни години пред 155 или пак 75...
 
Дечки, заљубен сум во црвена 159-ка. Моментално имам Ауди а4 2002 година ама сакам да го шитнам и за година две да купам една ваква.
alfa-romeo-159-17.jpg

Алфиве не ми се воопшто познати, пред некоја година веќе и да ги немаше кај нас за сега многу често низ улициве се гледаат 147-ките, само во таква се имам и возено. Конкретно ме интересира 1.9 моторот, не би земал друг зошто ми е нај економичен мотор кога се зема предвив потрошувачката. Ме интересира колку би ме чинело одржувањето на колава, колку се скапи деловите, колку би ме чинел еден комплетен сервис. Од едни можам да прочитам дека некои делови се поевтини и од германските возила од други па дека одржувањето е доста солено...

Барам мислење само од оние кои имаат познавање или искуство со колава и 1.9 моторот на Алфа.
 
Дечки, заљубен сум во црвена 159-ка. Моментално имам Ауди а4 2002 година ама сакам да го шитнам и за година две да купам една ваква.
alfa-romeo-159-17.jpg

Алфиве не ми се воопшто познати, пред некоја година веќе и да ги немаше кај нас за сега многу често низ улициве се гледаат 147-ките, само во таква се имам и возено. Конкретно ме интересира 1.9 моторот, не би земал друг зошто ми е нај економичен мотор кога се зема предвив потрошувачката. Ме интересира колку би ме чинело одржувањето на колава, колку се скапи деловите, колку би ме чинел еден комплетен сервис. Од едни можам да прочитам дека некои делови се поевтини и од германските возила од други па дека одржувањето е доста солено...

Барам мислење само од оние кои имаат познавање или искуство со колава и 1.9 моторот на Алфа.
Ако сакаш права Алфа Ромео тогаш само 2.0 twinspark, другото тие Фиат. Инаку што знам сега да сум само бензинец, не дизел.
 
Дечки, заљубен сум во црвена 159-ка. Моментално имам Ауди а4 2002 година ама сакам да го шитнам и за година две да купам една ваква.
alfa-romeo-159-17.jpg

Алфиве не ми се воопшто познати, пред некоја година веќе и да ги немаше кај нас за сега многу често низ улициве се гледаат 147-ките, само во таква се имам и возено. Конкретно ме интересира 1.9 моторот, не би земал друг зошто ми е нај економичен мотор кога се зема предвив потрошувачката. Ме интересира колку би ме чинело одржувањето на колава, колку се скапи деловите, колку би ме чинел еден комплетен сервис. Од едни можам да прочитам дека некои делови се поевтини и од германските возила од други па дека одржувањето е доста солено...

Барам мислење само од оние кои имаат познавање или искуство со колава и 1.9 моторот на Алфа.
Моментално возам 156 2.0 TS 156 ks фабрички,така беше купена а јас ја чипував па сега има околу 177 кс потврдедно на динамометар.
Предходниот сопственик од кого ја купив колата си купи 159ка 1.9 jtd која на 2-3 пати ја имам возено ама некако ми е трома додека како автомобил е далеку поубава и покомфорна од 156та.
Следен автомобил планирам да биде 159 ка ама бензин 3.0 или 3.2
 
Моментално возам 156 2.0 TS 156 ks фабрички,така беше купена а јас ја чипував па сега има околу 177 кс потврдедно на динамометар.
Предходниот сопственик од кого ја купив колата си купи 159ка 1.9 jtd која на 2-3 пати ја имам возено ама некако ми е трома додека како автомобил е далеку поубава и покомфорна од 156та.
Следен автомобил планирам да биде 159 ка ама бензин 3.0 или 3.2
И 1750 тби е предоволна. 3.0 нема, има 3.2
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom