Дискусија за Атеистите, Исламот, Христијанството и останати убедувања

  • Креатор на темата Креатор на темата kooperativa
  • Време на започнување Време на започнување
Напротив, слободата е Божественото. Без слобода човекот не би се разликувал од останатото создание.
Твојата желба да прифатам христијанство без слобода = лицемерен, мизерен, демонизиран..., бог.
Благодарам, НЕ!:pov:
Со сила се правиш недоветен или таков си? Каде виде да кажам било што слично?!
Не пишувам кинески! Убаво и јасно ти кажав! Слободата не е пречка за креација во која Бог нема да има потреба од накнадни интервенции, исправки или поправки! Бидејќи слободата е само можност да се бира! А не и причина што ќе се избере! Не е слободната волја таа што го тера педофилот да злоставува деца, да беше, тоа ќе значеше дека сите ние што не сме педофили, немаме слободна волја!
Дете од 5 години сто пати ќе укапираше до сега!
 
Со сила се правиш недоветен или таков си? Каде виде да кажам било што слично?!
Не пишувам кинески! Убаво и јасно ти кажав! Слободата не е пречка за креација во која Бог нема да има потреба од накнадни интервенции, исправки или поправки! Бидејќи слободата е само можност да се бира! А не и причина што ќе се избере! Не е слободната волја таа што го тера педофилот да злоставува деца, да беше, тоа ќе значеше дека сите ние што не сме педофили, немаме слободна волја!
Дете од 5 години сто пати ќе укапираше до сега!
Ајде ќе одиме едно по едно.
Дали во овој законит свет може да се направи непредодреден избор?
 
Ајде ќе одиме едно по едно.
Дали во овој законит свет може да се направи непредодреден избор?
Зборуваме за семоќно и сезнајно битие! Ако неможе да предвиди било што, тогаш тоа битие не е Господ, не е сезнајно.
 
Зборуваме за семоќно и сезнајно битие! Ако неможе да предвиди било што, тогаш тоа битие не е Господ, не е сезнајно.
Ти одговори ми на прашањето, се разбира можеш и да поставуваш.
Дали е можно во ваков неизбежно законит свет да се направи причински непредодреден избор?
 
Со сила се правиш недоветен или таков си? Каде виде да кажам било што слично?!
Не пишувам кинески! Убаво и јасно ти кажав! Слободата не е пречка за креација во која Бог нема да има потреба од накнадни интервенции, исправки или поправки! Бидејќи слободата е само можност да се бира! А не и причина што ќе се избере! Не е слободната волја таа што го тера педофилот да злоставува деца, да беше, тоа ќе значеше дека сите ние што не сме педофили, немаме слободна волја!
Дете од 5 години сто пати ќе укапираше до сега!

Не бре пиле, ништо не се правам само ти објаснувам, без намера да те нервирам, напротив, сакам терминот Слобода да го разбереш во неговото емфазно значење, во христијански контекст, каде е од онтолошки карактер( јас зборам од моја конфесија, а ти?!).
Слободата не е просто „избор“, во христијанството е „начин на живеење“, на човекот со Бог.
За тебе тоа се интервенции, исправки..., човекот разбран како “Божјо апаратче“, за мене како христијанин, тоа е созревање, растење во слобода, да станам „бог“.:)
 
Ти одговори ми на прашањето, се разбира можеш и да поставуваш.
Дали е можно во ваков неизбежно законит свет да се направи причински непредодреден избор?
Зависи кој го прави тој избор. Ако го прави некој што не поседува сезнајност, може, ако го прави некој што поседува сезнајност, не.
 
Зависи кој го прави тој избор. Ако го прави некој што не поседува сезнајност, може, ако го прави некој што поседува сезнајност, не.
Зборуваме за субјект подложен на закони на постоењето. Дали субјект подложен на нам познатите закони на постоењето може да направи непредодреден избор?
 
Не бре пиле, ништо не се правам само ти објаснувам, без намера да те нервирам, напротив, сакам терминот Слобода да го разбереш во неговото емфазно значење, во христијански контекст, каде е од онтолошки карактер( јас зборам од моја конфесија, а ти?!).
Слободата не е просто „избор“, во христијанството е „начин на живеење“, на човекот со Бог.
За тебе тоа се интервенции, исправки..., човекот разбран како “Божјо апаратче“, за мене како христијанин, тоа е созревање, растење во слобода, да станам „бог“.:)
Слободата е слобода, неможеш да и лепиш етикети и авторски права. Слободна волја е исто нешто и за христијани и за муслимани и за атеисти. И за сите подеднакво важи тоа што го кажав и ти го болдирав - Таа не е пречка за постоење на креација за која нема потреба од креаторот накнадно да интервенира, исправа, поправа. [DOUBLEPOST=1453049807][/DOUBLEPOST]
Зборуваме за субјект подложен на закони на постоењето. Дали субјект подложен на нам познатите закони на постоењето може да направи непредодреден избор?
Зависи од тоа дали тој субјект поседува сезнајност или не! Ако не поседува сезнајност, може да направи непредодреден избор, доколку поседува, не.
 
Слободата е слобода, неможеш да и лепиш етикети и авторски права. Слободна волја е исто нешто и за христијани и за муслимани и за атеисти. И за сите подеднакво важи тоа што го кажав и ти го болдирав - Таа не е пречка за постоење на креација за која нема потреба од креаторот накнадно да интервенира, исправа, поправа.
Очигледно не си свесен дека ја дефинираш слободата= само на прост избор, златен кафез, матрикс..., ова е туѓо на христијанството.
Банално е да бараш од мене дијалог по твојот концепт(за кој неможеш да се изјасниш што преставува, освен што се повикуваш на генерална безличност) за христијански прашања!? Нон сенс!
 
Слободата е слобода, неможеш да и лепиш етикети и авторски права. Слободна волја е исто нешто и за христијани и за муслимани и за атеисти. И за сите подеднакво важи тоа што го кажав и ти го болдирав - Таа не е пречка за постоење на креација за која нема потреба од креаторот накнадно да интервенира, исправа, поправа. [DOUBLEPOST=1453049807][/DOUBLEPOST]
Зависи од тоа дали тој субјект поседува сезнајност или не! Ако не поседува сезнајност, може да направи непредодреден избор, доколку поседува, не.
Добро тогаш ти веруваш во Бог? Освен Бог никој не може да направи непредодреден избор. Но тогаш Бог може да овозможи другите да прават непредодредени избори?
 
Очигледно не си свесен дека ја дефинираш слободата= само на прост избор, златен кафез, матрикс..., ова е туѓо на христијанството.
Банално е да бараш од мене дијалог по твојот концепт(за кој неможеш да се изјасниш што преставува, освен што се повикуваш на генерална безличност) за христијански прашања!? Нон сенс!
Не, нон сенс е твоето патетично прпелкање и обид нешто што е објективно и лесно дефинирано за сите како слободната волја, да го прикажеш како субјективна перспектива што значи едно за едни а друго за други, и на тој начин да ја дефокусираш суштината од првичната поента - Дека слободата на избор не е пречка за создавање на креација на која нема да и биде потребно дополнително интервенирање, поправање и исправање! Ако креаторот има потреба од такво нешто, тогаш тоа би значело дека тој направил превид, грешка! А креатор што создава нешто со грешки, неможе да биде безгрешен, неможе да биде Господ.
Добро тогаш ти веруваш во Бог? Освен Бог никој не може да направи непредодреден избор. Но тогаш Бог може да овозможи другите да прават непредодредени избори?
Ако Бог е сезнаен, тогаш може да го види секој можен исход! Што значи, кога ќе направи одреден избор, со својата сезнајност може да ги согледа сите можни исходи. Тоа ги прави неговите избори предодредени! Тој знае какви последици ќе има секој избор, и негов и на останатите.
Другите немаат сезнајност, неможат да ги предвидат сите можни исходи, ниту се моќни да ги променат. Затоа од нивен аспект, изборот може да биде непредодреден, но не и од аспект на Бог.
 
Не, нон сенс е твоето патетично прпелкање и обид нешто што е објективно и лесно дефинирано за сите како слободната волја, да го прикажеш како субјективна перспектива што значи едно за едни а друго за други, и на тој начин да ја дефокусираш суштината од првичната поента - Дека слободата на избор не е пречка за создавање на креација на која нема да и биде потребно дополнително интервенирање, поправање и исправање! Ако креаторот има потреба од такво нешто, тогаш тоа би значело дека тој направил превид, грешка! А креатор што создава нешто со грешки, неможе да биде безгрешен, неможе да биде Господ.
А бре „објективко“,душичке, не ми се вади на објективност, знаеш ли кој си, у чие име збориш!?:confused:
 
Слободата е слобода, неможеш да и лепиш етикети и авторски права. Слободна волја е исто нешто и за христијани и за муслимани и за атеисти. И за сите подеднакво важи тоа што го кажав и ти го болдирав - Таа не е пречка за постоење на креација за која нема потреба од креаторот накнадно да интервенира, исправа, поправа. [DOUBLEPOST=1453049807][/DOUBLEPOST]
Зависи од тоа дали тој субјект поседува сезнајност или не! Ако не поседува сезнајност, може да направи непредодреден избор, доколку поседува, не.

Адам и Ева можеле да направат само еден од следниве два избора:

1. Да Му бидат послушни на Бог
2. Да Му бидат непослушни на Бог

Доколку Бог создал човек кој не можел да избира помеѓу овие две можности, тогаш тој не би имал слободна волја и би Му бил тотален робот. А робот не може да биде образ и подобие Божје (Битие 1:26-27).

Доколку Бог создал човек со слободна волја, што и се случило, како образ и подобие Божје, тогаш во никој случај не може да биде виновен за неговата своеволна непослушност.
 
Адам и Ева можеле да направат само еден од следниве два избора:

1. Да Му бидат послушни на Бог
2. Да Му бидат непослушни на Бог

Доколку Бог создал луѓе кои не можеле да избираат помеѓу овие две можности, тогаш тие не би имале слободна волја и би Му биле тотални роботи. А робот не може да биде Образ и Подобие Божје (Битие 1:26-27)

Доколку Бог создал луѓе со слободна волја, во никој случај не може да биде виновен за нивната своеволна непослушност.
Значи стварно неможам да ви се изначудам како можете толку упорно да одите со глава у ѕид и да игнорирате нешто толку просто објаснето што дури и 5 годишно дете може да го разбере без проблем!
Ако Адам и Ева можеле да разликуваат добро од лошо, зошто истото им било забрането?! Еве да речеме доаѓа некој и ти вика - ти забранувам да научиш да читаш и пишуваш! Арно ама ти веќе си знаеш! Има ли логика да ти забрани?
Е ај сега примени го истово кај сознанието за добро и зло. Ако тие можеле да распознаваат добро од зло, која е поентата да им биде забрането истото? Значи тие не поседувале такво сознание! Тоа се гледа и во констатацијата која вели дека очите им се отвориле ОДКАКО посегнале по сознанието! Тогаш почуствувале за прв пат срам и страв!
Објасни ми како може да товариш за одговорност некој на кој ти лично си му ја ускратил способноста да распознава добро од зло? Како ќе знае дали неговата постапка е погрешна или не, ако нема сознание за добро и зло?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom