Нема постоење надвор од Бог.Што грешам?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Нема постоење надвор од Бог.Што грешам?
Тоа не е предмет на дискусијава што ја водевме. Јас ти зборувам едно, ти ми одговараш петнаесто. Има повеќе концепти за Бог, тука ја дискутиравме онаа замисла или концепт каде Бог наводно интервенира, суди, поправа и исправа одредено нешто во сопствената креација.Нема постоење надвор од Бог.
Јас ти ја објаснувам христијанската перспектива цело време, а ти шо збориш треба да си знаеш или ...?!Тоа не е предмет на дискусијава што ја водевме. Јас ти зборувам едно, ти ми одговараш петнаесто. Има повеќе концепти за Бог, тука ја дискутиравме онаа замисла или концепт каде Бог наводно интервенира, суди, поправа и исправа одредено нешто во сопствената креација.
Ако таа перспектива е само христијанска и се однесува само на христијаните, тогаш зошто истата ги прогласува различните перспективи за погрешни, гнасни и слично? Еве што кажа твојот соверник:Јас ти ја објаснувам христијанската перспектива цело време, а ти шо збориш треба да си знаеш или ...?!![]()
9. *Секој, кој прави престапи и не пребива во Христовото учење и не е во Него, Го нема Бога; кој пребива во Христовото учење, тој Го има и Отецот и Синот.
10. Кој доаѓа при вас и не го носи тоа учење, него не го примајте во вашиот дом и не поздравувајте го;
11. зашто, кој го поздравува, учествува во неговите лоши дела.
10. Бегај од човек еретик, *откако еднаш и по вторпат го советуваш,
11. знаејќи дека таков човек се изопачил, греши и дека се осудил сам себеси.
Значи секој што не е христијанин треба да го практикува истово кон вас.
Ако постапува исто, убеден во својата вистина ќе дојде до соочување на вистините што е добро. Лагите не се соочуваат туку само подло напаѓаат или применуваат сила. Колку повеќе има отворени соочувања на толку вистината би се докажувала. А територијално тоа е решено на следниот начин. Ако после теоретското спорење не можиме да се усогласиме за вистините, секој да си живее во својот простор, таму каде што сме измешани, малцинството се повлекува. Ако се задржат малцинствата тогаш реципроцитет.
Баш отворив тема и објаснувам, како ќе можам временски, посистематски, за значењето на Библијата во Православната Црква, Историскиот егзегетско-ерминевтички пристап итн..., но со трпениеАко таа перспектива е само христијанска и се однесува само на христијаните, тогаш зошто истата ги прогласува различните перспективи за погрешни, гнасни и слично? Еве што кажа твојот соверник:
Абе супер ти што си отворил тема за православието, ама таа е за православието! Не е за оние што не треба да се примаат во своите домови, да се сметаат за грешници, да се избегнуваат и слично!Баш отворив тема и објаснувам, како ќе можам временски, посистематски, за значењето на Библијата во Православната Црква, Историскиот егзегетско-ерминевтички пристап итн..., но со трпение
Во тој контекст мислам дека ќе ги разбереш “критиките“ од различен аспект дадени, со премисата, дека, „ Бог не создал со тоа подобие да бидеме богови“.
Еве и сам процени дека немаш капацитет за дијалог, не си спремен:Абе супер ти што си отворил тема за православието, ама таа е за православието! Не е за оние што не треба да се примаат во своите домови, да се сметаат за грешници, да се избегнуваат и слично!
Ти секогаш кога ќе се најдеш притиснат во ќош го правиш истото, се вадиш на изговорот дека тоа била христијанска перспектива и дека нема што некој да ја разбира или не ако не е христијанин. Арно ама, истово не само што не ви важи и не го применувате во обратна насока, туку го правите токму спротивното! Прогласувате за лажно и погрешно се што не е дел од таа ваша псрспектива! Кога некој ќе се обиде да дискутира со вас за апсурдноста во тоа во кое верувате, тогаш одеднаш перспективава е само за вас, другите нема потреба да ја разберат, ама има потреба да ги прогласувате за лажни, гнасни и што уште не!
Епа твоите двојни стандарди нема повеќе да ти поминуваат овде! Си зе зезнал гадно ако мислиш дека ќе замачкаш очи некому!
Затоа ти реков да си дадеш време, засега се гледа дека сакаш, но толку можеш!Тоа не е предмет на дискусијава што ја водевме. Јас ти зборувам едно, ти ми одговараш петнаесто. Има повеќе концепти за Бог, тука ја дискутиравме онаа замисла или концепт каде Бог наводно интервенира, суди, поправа и исправа одредено нешто во сопствената креација.
Не се колни, ќе ти поверува некој! Јас сум немал капацитет...Еве и сам процени дека немаш капацитет за дијалог, не си спремен:
Затоа ти реков да си дадеш време, засега се гледа дека сакаш, но толку можеш!
Нема друга насока, „бог се станува на слободен начин во корелација со Бог“, дец д`корнерстоун, или прифаќаш или не.Не се колни, ќе ти поверува некој! Јас сум немал капацитет...Цело време се прпелкаш ко црв во рана! Свесен си дека немаш одговор на очигледниот апсурд - совршен креатор да создава креација на која и треба интервенција, исправки и поправки....па од петни жили се обидуваш дискусијата да ја насочиш во било која друга насока! Но како што веќе реков, тој филм кај мене нема да го гледаш! Ќе ти ги разоткријам сите твои двојни стандарди! Од мене нема да избегаш!
Не дискутиравме како се станува бог, дискусијата беше дека доколку Бог е совршен и безгрешен, тогаш апсурдно е да интервенира лично за да исправа, поправа и спасува нешто кое самиот тој првично го дизајнирал! Ако има потреба од исправки, значи дека неговата промисла не е совршена, дека создал или допуштил креација која има грешки и на која и треба интервенција и исправка.Нема друга насока, „бог се станува на слободен начин во корелација со Бог“, дец д`корнерстоун, или прифаќаш или не.![]()
Тоа е дискусијата, но не разбираш дека не е грешка да се еволуира во слобода.Не дискутиравме како се станува бог, дискусијата беше дека доколку Бог е совршен и безгрешен, тогаш апсурдно е да интервенира лично за да исправа, поправа и спасува нешто кое самиот тој првично го дизајнирал! Ако има потреба од исправки, значи дека неговата промисла не е совршена, дека создал или допуштил креација која има грешки и на која и треба интервенција и исправка.
Се повторуваш, веќе е образложено зошто слободата не е изговор:Тоа е дискусијата, но не разбираш дека не е грешка да се еволуира во слобода.![]()
Изборот или слободната волја е безброј пати објаснето зошто не е изговор и одговор на ова прашање, но ти и на тебе сличните упорно ги игнорирате аргументите и фактите и продолжувате по старо!
Зошто слободната волја не е одговор? Затоа што таа е само можност да се избира! А не и причина што ќе се избере! Ако од гледиште на Бог постои било што кое е погрешно, тогаш тој не е Бог! Бидејќи допуштил или креирал нешто кое подоцна го перцепира како погрешно, зло итн.
Пример што најсликовито го објаснува ова, и кој десетици пати, буквално го имам напишано е примерот со педофилот.
Хипотетичка ситуација - педофил и човек што не е педофил се наоѓаат во идентична ситуација да злостават дете. И двајцата откриваат дека се во таква ситуација каде никој нема да открие што направиле. Педофилот го злоставува детето, другиот не! Кристално јасно е дека слободата на избор не е причината поради која детето било злоставено! Бидејќи во тој случај, би значело дека само педофилот има слободна волја.
Овој пример е аргументот што го урива твоето тврдење! Ако Бог е сезнаен и семоќен, со својата сезнајност би ги предвидел особините што би биле причина за одредени одлуки и постапки и со својата семоќ истите би ги елиминирал! Слободната волја пак би постоела! Би ги немало единствено особините што би биле мотив и причина за погрешни постапки.
Како во овој безизлезно причинско-последичен свет може да се случи/избере без предодреденост? Нели науката зависи од предодреденостите. Ако нема предодреденост што поединецот избира тогаш науката би била немоќна. Затоа што науката открива причинско последични линии. Во таков случај социолошките, психолошките, антрополошките и слични науки не би можеле ништо да знаат. А од нив зависи политиката, економија, образование, култура...Изборот или слободната волја е безброј пати објаснето зошто не е изговор и одговор на ова прашање, но ти и на тебе сличните упорно ги игнорирате аргументите и фактите и продолжувате по старо!
Зошто слободната волја не е одговор? Затоа што таа е само можност да се избира! А не и причина што ќе се избере!
Ти одговорив и безсмислено е да се вртиме во круг. Бог создал процедура која е исправна. Процедурата за да се стигне до одредена цел, за да се напредува. Процедурата е исправна поради нејзината универзалност произлезено од сеопфатноста на Божјата природа. НО Бог оставил врата луѓето да не одат по РЕДОСЛЕДОТ на процедурата туку да можат да излегуваат и прекутрупа да влегуваат во сфери. Предвреме без по правилен пат да се развијат и да стигнат до нив. Тоа создава можност во временската линија да се случат дела кои не се предвидени воопшто да постојат и претставуваат извитоперување на исправното - зло.Ако од гледиште на Бог постои било што кое е погрешно, тогаш тој не е Бог! Бидејќи допуштил или креирал нешто кое подоцна го перцепира како погрешно, зло итн.
Тврдиш дека за нивниот избор немало предодредност, немало причина? Па ако го тврдиш тоа тогаш, тогаш ти си верник. Само Бог обезбедува избори независни од причините, науката такво нешто не признава. Ако признава сама би се поништила.Пример што најсликовито го објаснува ова, и кој десетици пати, буквално го имам напишано е примерот со педофилот.
Хипотетичка ситуација - педофил и човек што не е педофил се наоѓаат во идентична ситуација да злостават дете. И двајцата откриваат дека се во таква ситуација каде никој нема да открие што направиле. Педофилот го злоставува детето, другиот не! Кристално јасно е дека слободата на избор не е причината поради која детето било злоставено!
Бидејќи во тој случај, би значело дека само педофилот има слободна волја.
Овој пример е аргументот што го урива твоето тврдење!
Бидејќи поставуваш исти прашања, јас ќе ти го постирам истиот одговор за препрочитување:Ако Бог е сезнаен и семоќен, со својата сезнајност би ги предвидел особините што би биле причина за одредени одлуки и постапки и со својата семоќ истите би ги елиминирал! Слободната волја пак би постоела! Би ги немало единствено особините што би биле мотив и причина за погрешни постапки.
Повторно одговорот или подобро речено изговорот го градите околу изборот, а веќе објаснив зошто изборот не е аргумент во случајов! Ако Бог поседува сезнајност, тогаш тој може да го види секој исход! Со таа предност, можел да ја дизајнира својата креација со особини што нема да допринесат до непосакувани исходи! Па на тој начин не би имало потреба накнадно да интервенира, поправа и исправа, нешто кое било дел од неговата сопствена промисла! Едноставно е! Мешање квантни физики, предодредености, избори и слично тегавење како во твојов случај е млатење празна слама, нешто кое апсолутно нема врска со суштината на дијалогов!Како во овој безизлезно причинско-последичен свет може да се случи/избере без предодреденост? Нели науката зависи од предодреденостите. Ако нема предодреденост што поединецот избира тогаш науката би била немоќна. Затоа што науката открива причинско последични линии. Во таков случај социолошките, психолошките, антрополошките и слични науки не би можеле ништо да знаат. А од нив зависи политиката, економија, образование, култура...
Но таква слобода на избор е неопходна да има смисла. А кој може да ја обезбеди слободната волја надвор од предодреденостите освен вмешувањето и измена во законитоста од безпричински чинител?
Ти одговорив и безсмислено е да се вртиме во круг. Бог создал процедура која е исправна. Процедурата за да се стигне до одредена цел, за да се напредува. Процедурата е исправна поради нејзината универзалност произлезено од сеопфатноста на Божјата природа. НО Бог оставил врата луѓето да не одат по РЕДОСЛЕДОТ на процедурата туку да можат да излегуваат и прекутрупа да влегуваат во сфери. Предвреме без по правилен пат да се развијат и да стигнат до нив. Тоа создава можност во временската линија да се случат дела кои не се предвидени воопшто да постојат и претставуваат извитоперување на исправното - зло.
Тврдиш дека за нивниот избор немало предодредност, немало причина? Па ако го тврдиш тоа тогаш, тогаш ти си верник. Само Бог обезбедува избори независни од причините, науката такво нешто не признава. Ако признава сама би се поништила.
Ако Бог оставил "врата" - можност за одреден тек на настани како дел од неговата промисла, тогаш како може истата таа "врата" потоа да биде зло?! Ако поради таа врата Бог мора накнадно да интервенира и превенира одредени настани, тогаш таа "врата" е превид, грешка во неговиот дизајн! Доколку не е, тогаш неможе да биде зло, бидејќи има намена - цел! Зошто би делувал дополнително да спречува одредено нешто, ако предходно оставил простор - можност (врата) за истото да може да се случи?Бог оставил врата луѓето да не одат по РЕДОСЛЕДОТ на процедурата туку да можат да излегуваат и прекутрупа да влегуваат во сфери. Предвреме без по правилен пат да се развијат и да стигнат до нив. Тоа создава можност во временската линија да се случат дела кои не се предвидени воопшто да постојат и претставуваат извитоперување на исправното - зло.
Напротив, слободата е Божественото. Без слобода човекот не би се разликувал од останатото создание.Се повторуваш, веќе е образложено зошто слободата не е изговор: