Ne e normalno. A problemi moze da ima mnogu, od termostat do creva pa hladnjak. Zatoa kje si otides na majstor i kje ti kaze. Neka pocne od termostat prvoDecki aj da popitam dali e normalno da ide temperaturata preku 90c,dovaga dokaj 100ka rabote se za audi a3 1.9 tdi?
I so mos da e problemo so ide preku 90ka?
Доволно течност за ладење имаш?Вентилаторот уклучува ли?на форсирање ли загрева? Парно имаш ли во колата, топло дува ли?Decki aj da popitam dali e normalno da ide temperaturata preku 90c,dovaga dokaj 100ka rabote se za audi a3 1.9 tdi?
I so mos da e problemo so ide preku 90ka?
tecnost ima,perkite ne uklucuvaat a parno koga e na 90 stepeni pak duva ladno iako e napraeno za zesko da duva...Доволно течност за ладење имаш?Вентилаторот уклучува ли?на форсирање ли загрева? Парно имаш ли во колата, топло дува ли?
Вчера ја минев колава на технички, освен за издувни гасови, рачна, светла, жмигавци, ништо друго не проверија, ни под кола не се пикна.Тој таму што работи ме праша пички дали сум бркал,и курот дали ми станувал,онака на заебанција.[DOUBLEPOST=1447431079][/DOUBLEPOST]Alfata e 2.0 TS 156 ks a од пред 4-5 дена е чипувана и на динамометар покажа плус 18% што значи дека сега е 184 кс.
Туку ме интересира дали на технички може да се види дека е чипувана[DOUBLEPOST=1447376214][/DOUBLEPOST]
Модулите не можеш да ги смениш а може да се направи на далинско со тоа што на фабричкиот модул се поврзува друг модул било дае централно или аларм и централно.
Цените на модули се движат од 1200 денари нагоре а цената за 30-40 минути монтирање зависи од лакомоста на електричарот.
Ако се разбираш можеш и сам да со монтираш
Дихтунг на главата, Мора да се отвори моторот. Си ја прегреал ти веќе.Ти кажувам од искуство.tecnost ima,perkite ne uklucuvaat a parno koga e na 90 stepeni pak duva ladno iako e napraeno za zesko da duva...
Смени си термостат на блокот,тој не отвара па топлата вода не врти,затоа перките не се вклучуваат и затоа немаш парноtecnost ima,perkite ne uklucuvaat a parno koga e na 90 stepeni pak duva ladno iako e napraeno za zesko da duva...
Одличен избор.Одлучив да земам Опел Астра ГТЦ 1.7 ... Прво искуство со Опел, ми се допаѓа надворешниот и внатрешниот ентериер, исто така зборував со луѓе доста позитивни мислења и оценки за Опел, додека зборував и со другар што имаше иста но поради финансиски проблеми мораше да ја продаде.. Ваши мислења и искуства со овој модел и општо со Опел:
и јас сум презадоволен од опел, само носи ја на проверка во сервис детална, подобро плати си на почеток да ти кажат за колата отколку да чукаш главаОдлучив да земам Опел Астра ГТЦ 1.7 ... Прво искуство со Опел, ми се допаѓа надворешниот и внатрешниот ентериер, исто така зборував со луѓе доста позитивни мислења и оценки за Опел, додека зборував и со другар што имаше иста но поради финансиски проблеми мораше да ја продаде.. Ваши мислења и искуства со овој модел и општо со Опел:
Со здравје да си ја возиш колата,и да си поминеш многу километри со неа.Одлучив да земам Опел Астра ГТЦ 1.7 ... Прво искуство со Опел, ми се допаѓа надворешниот и внатрешниот ентериер, исто така зборував со луѓе доста позитивни мислења и оценки за Опел, додека зборував и со другар што имаше иста но поради финансиски проблеми мораше да ја продаде.. Ваши мислења и искуства со овој модел и општо со Опел:
Опел агила всусшност ти е корса со кренат кров и нема никаква комоција ни па амортизацијa.Кажете мислење за Опел Агила 2003 година е 1.0 бензин околу 100 000 поминато км со клима дали вреди за 2.000 евра ? Или па да ми предложите некоја кола за околу 2.000 евра сакам да е со 4 врати, помала потрошувачка, и да не е многу скапа за одржување... ?
п.с Ме интересира и Шкода Фабиа дали може да се најде за тие пари некаде, може и за коли од Бугарија да увезам...
Збориш за волан?Вака момци едно прашање Дали некој знае колку би коштало да се намести серво ?? Се работи за поло фокс ! ?